gototopgototop
     Податки і збори на території міста Жидачів на 2017 рік: - єдиний податок (тут); податок на не рухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тут); - плата за землю (тут); - транспортний податок (тут); - туристичний збір (тут) ***  Про виконання міського бюджету за 2016 рік (тут) *** Повідомлення про зміну діючих тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (тут) *** Увага! з 1 січня 2017 року мінімальна заробітна плата в місяць - 3200 грн., мінімальний страховий внесок в пенсійний фонд - 704 грн. *** Про військову службу за контрактом (тут) ***   Місцезнаходження споруд для цивільного захисту населення: вул. І.Мазепи, 10 А (загальна площа 146 кв. м), вул. Друкарська, 6 (79,1 кв. м), вул. Друкарська, 8 (69,4 кв. м), вул. Я.Мудрого, 17 (23,8 кв. м), вул. Клубна, 1 (37,8 кв. м), вул. Клубна, 3 (37,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 9 (182,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 16 (100,7 кв. м), вул. М.Шашкевича, 17 (100 кв. м), вул. Грюнвальдська, 1 (76 кв. м), вул. Кобзарева, 8 (89,8 кв. м), вул. І.Франка, 40 (69 кв. м). ***   Посади "Родинне дерево" в м.Жидачеві (детальніше тут...) 

Бюджет громадських ініціатив м.Жидачева


byudjet

Громадські слухання

go-sluchannja

Жидачівське ДОТГ

dotg-22-05-2015-1

Стежками "Базиївки"

stegkamu-bazuivku

Для підписки на розсилку RSS новин введіть Ваш адрес електронної пошти:

Zhydachiv presentation

Presentation-Zhydachi-in-English

Карти міста Жидачева

Календар новин

 кві   травень 2017   чер

нпвсчпс
   1  2  3  4  5  6
  7  8  910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Julianna Walker Willis Technology
Адміністративні послуги міської ради (1-10) Друк

інформаційна картка №1

адміністративної послуги

Отримання ордеру на видалення дерев, кущів, газонів і квітників

(назва адміністративної послуги)

Жидачівська міська рада

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

81700, Україна, Львівська область, м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2.

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

З 8.30 год. до 17.30 з понеділка до п’ятниці.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел.(03239)31-845, 31-336,тел. факс 31-151

e-mail:meriya.zhydachiv@i.ua

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про благоустрій населених пунктів»,«Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність»,«Про місцеве самоврядування в Україні».

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 01.08.2006р. №1045 Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах”.

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

_____________

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

Правила благоустрою території м.Жидачева затверджені рішенням міської ради від 28.02.2013 р. № 94

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Наявність дерев, кущів, газонів і квітників, що можуть потребувати видалення.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Заява.

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються особисто у міську раду заявником особисто, або довіреною особою за довіреністю, або поштою.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно.

12.

Строк надання адміністративної послуги

32 дні.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Задовільний стан зелених насаджень.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Отримання ордеру на видалення дерев, кущів, газонів і квітників.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто чи довіреною особою за довіреністю у приймальній Жидачівської міської ради або поштою.

16.

Примітка

 

        

 

Технологічна картка №1

Отримання ордеру на видалення дерев, кущів, газонів і квітників                        

(назва послуги)

 

пп/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийом, реєстрація заяви, повідомлення заявника про орієнтовний термін виконання

Секретар керівника

 

В

У момент звернення

2.

Накладання відповідної резолюції на заяві і передача її спеціалісту з питань будівництва

Міський голова

 

 

У

Протягом

1 дня

3.

Передача заяви на розгляд до постійно діючої комісії з обстеження аварійних дерев

Секретар виконкому

 

У

Протягом наступного робочого дня

4.

Розгляд заяви, прийняття рішення щодо обстеження зелених насаджень відповідною комісією

Заступник міського голови

 

 

    П

5 робочих днів

5.

Обстеження зелених насаджень постійно діючою комісією та складання Акту обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню (4 примірники)

Спеціаліст з питань ЖКГ

 

 

    В

 

5 робочих днів

6.

Передача Акту на погодження у Державну екологічну інспекцію у Львівській області

Секретар виконкому

 

 

В

 

 

3 робочих дні

 

7.

Розгляд Акту у Державній екологічній інспекції у Львівській області, складення висновків щодо нього

Інспектор Державної екологічної інспекції у Львівській області

 

 

В

10 робочих днів

                              

 

                                  

8.

Підготовка проекту рішення про видалення зелених насаджень

Секретар виконкому

 

В

Згідно з Регламентом виконкому міської ради

9.

Розгляд проекту рішення про видалення зелених насаджень. У разі позитивного результату - підготовка документів

Виконавчий комітет Жидачівської міської ради

 

 

З

 

 

1 робочий день

10.

Оформлення та видача ордеру на видалення зелених насаджень

Секретар виконкому

 

В

 

1 робочий день

Загальна кількість днів надання послуги -

32

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

32

Умовні позначки: В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, З затверджує.

 

 

 

інформаційна картка № 2

адміністративної послуги

 

Рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок,

що перебувають у державній або комунальній власності

(назва адміністративної послуги)

Жидачівська міська рада

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

81700, Україна, Львівська область, м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

з 8.30 до 17.30 год. з понеділка до п’ятниці, перерва на обід з 13.00 до 14.00 год.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел.(03239)31-845, 31-336,тел./факс 31-151

e-mail: meriya.zhydachiv@i.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»,«Про оренду землі», «Про землеустрій», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про Державний земельний кадастр», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Земельний кодекс України

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ № 526 від 21.05.2009 р.«Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», Постанова КМУ № 220 від 03.03. 2004 р. «Про затвердження Типового договору оренди землі»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

_____________________________

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

_____________________________

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява

2. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, або технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж в натурі (на місцевості), або технічна документація із землеустрою щодо поділу земельної ділянки

3. Висновок державної експертизи землевпорядної документації (у випадку обов’язкової державної експертизи землевпорядної документації)

4. Витяг в Державного земельного кадастру про земельну ділянку

5. Копія документів, що посвідчують право власності на нерухоме майно

6. Копія паспорта

7. Доручення, видане довіреній особі

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто, або довіреною особою за довіреністю, або поштою

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом місяця 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Неповний перелік поданих документів, виявлення недостовірних відомостей, неправильно оформлені документи (незаповнені або заповнені частково), невідповідність проекту відведення земельної ділянки або відповідної документації із землеустрою вимогам законів та прийнятих згідно них нормативно-правових актів

14.

Результат надання адміністративної послуги

Рішення міської ради

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто чи довіреною особою за довіреністю у приймальній Жидачівської міської ради, або поштою

16.

Примітка

 

 

 

        

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА № 2

 

Рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок,

що перебувають у державній або комунальній власності територіальної громади міста Жидачева  

(назва послуги)

 

     з/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийом заявника або довіреної особи за довіреністю і перевірка повноти пакету документів

Секретар ради, землевпорядник

В

у момент звернення

2.

Реєстрація заяви з додатками

Секретар виконкому, секретар керівника

В

у момент звернення

3.

Накладання відповідної резолюції на заяві і передача її виконавцю

Міський голова, заступники міського голови, секретар виконкому, секретар керівника

У

протягом 1 дня

4.

Підготовка проекту рішення, його погодження з відповідними службами (спеціалістами) міської ради

Секретар ради,

землевпорядник, юрисконсульт

В

згідно Регламенту міської ради

5.

Передача проекту рішення та пакету документів на розгляд постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології

Секретар ради, землевпорядник, голова постійної комісії

У

за 15 днів до запланованої сесії міської ради

6.

Обстеження земельної ділянки (при необхідності)

Голова постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології, землевпорядник

           В

до дня засідання постійної комісії

7.

Розгляд проекту рішення та пакету документів на засіданні постійної комісії

Голова постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології

 

             П

в день засідання постійної комісії

8.

Розгляд проекту рішення на пленарному засіданні сесії міської ради та прийняття відповідного рішення

Міський голова, секретар ради, голова постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології

У

 

 

протягом роботи сесії міської ради

9.

Підготовка відповідного документа на виконання рішення сесії

Секретар міської ради

У

протягом 10 робочих днів від дня закриття сесії

10.

Візування і підписання підготовлених на виконання рішення міської ради відповідних документів

Міський голова, секретар ради, заступники міського голови, начальники відділів, юрисконсульт, спеціалісти

 

З

Протягом 10 робочих днів від дня закриття сесії

11.

Видача заявнику відповідного документа на виконання рішення сесії

Секретар ради, секретар кервника

 

 

В

На наступний день після підписання відповідного документа

Загальна кількість днів надання послуги -

до 30

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

до 30

         Умовні позначення: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З затверджує.

 

 

 

 

інформаційна картка № 3


адміністративної послуги

 

Рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки

в оренду, постійне користування, у власність або зміни цільового призначення земельної ділянки (крім випадків, коли земельна ділянка належить до приватної власності)

(назва адміністративної послуги)

Жидачівська міська рада

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

81700, Україна, Львівська область, м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

з 8.30 до 17.30 год. з понеділка до п’ятниці, перерва на обід з 13.00 до 14.00 год.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел.(03239)31-845, 31-336,тел./факс 31-151

e-mail: meriya.zhydachiv@i.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про Державний земельний кадастр», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про землеустрій», Земельний кодекс України, «Про місцеве самоврядування в Україні».

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ № 526 від 21.05.2009р. «Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

_____________________________

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

                                                         _____________________________

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Заява

2. Графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки (викопіювання з генерального плану, іншої містобудівної документації, схем землеустрою тощо)

3. Викопіювання з генерального плану, інша містобудівна документація, яка обґрунтовує зміну цільового призначення земельної ділянки

4. Копія договору оренди земельної ділянки при зміні цільового призначення

5. Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку при зміні цільового призначення

6. Копія документів, що посвідчують право власності на нерухоме майно

7. Копія паспорта

8. Доручення, видане довіреній особі

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто, або довіреною особою за довіреністю, або поштою

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Неповний перелік поданих документів, виявлення недостовірних відомостей, неправильно оформлені документи (незаповнені або заповнені частково)

 

14.

Результат надання адміністративної послуги

Рішення міської ради

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто чи довіреною особою за довіреністю у приймальній Жидачівської міської ради або поштою

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА № 3

 

Рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення

земельної ділянки в оренду, постійне користування, у власність або зміни цільового призначення

земельної ділянки (крім випадків, коли земельна ділянка належить до приватної власності)

(назва послуги)

 

 

     з/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийом заявника або довіреної особи за довіреністю і перевірка повноти пакету документів

Секретар ради, землевпорядник

В

у момент звернення

2.

Реєстрація заяви з додатками

Секретар виконкому, секретар керівника

В

у момент звернення

3.

Накладання відповідної резолюції на заяві і передача її виконавцю

Міський голова, заступники міського голови, секретар виконкому, секретар керівника

У

протягом 1 дня

4.

Підготовка проекту рішення, його погодження з відповідними службами (спеціалістами) міської ради

Секретар ради,

землевпорядник, юрисконсульт

В

згідно Регламенту міської ради

5.

Передача проекту рішення та пакету документів на розгляд постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології

Секретар ради, землевпорядник, голова постійної комісії

У

за 15 днів до запланованої сесії міської ради

6.

Обстеження земельної ділянки (при необхідності)

Голова постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології, землевпорядник

           В

до дня засідання постійної комісії

7.

Розгляд проекту рішення та пакету документів на засіданні постійної комісії

Голова постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології

 

             П

в день засідання постійної комісії

8.

Розгляд проекту рішення на пленарному засіданні сесії міської ради та прийняття відповідного рішення

Міський голова, секретар ради, голова постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології

У

 

 

протягом роботи сесії міської ради

9.

Підготовка відповідного документа на виконання рішення сесії

Секретар міської ради

У

протягом 10 робочих днів від дня закриття сесії

10.

Візування і підписання підготовлених на виконання рішення міської ради відповідних документів

Міський голова, секретар ради, заступники міського голови, начальники відділів, юрисконсульт, спеціалісти

 

З

Протягом 10 робочих днів від дня закриття сесії

11.

Видача заявнику відповідного документа на виконання рішення сесії

Секретар ради, секретар кервника

 

 

В

На наступний день після підписання відповідного документа

Загальна кількість днів надання послуги -

до 30

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

до 30

         Умовні позначення: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З затверджує.

 

 

 

                          

інформаційна картка №4

адміністративної послуги

 

Рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки

або зміни цільового призначення земельної ділянки

(назва адміністративної послуги)

Жидачівська міська рада

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

81700, Україна, Львівська область, м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

з 8.30 до 17.30 год. з понеділка до п’ятниці, перерва на обід з 13.00 до 14.00 год.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел.(03239)31-845, 31-336,тел./факс 31-151

e-mail: meriya.zhydachiv@i.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»,«Про оренду землі», «Про землеустрій», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про Державний земельний кадастр», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Земельний кодекс України

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ № 526 від 21.05.2009 р.«Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», Постанова КМУ № 220 від 03.03. 2004 р. «Про затвердження Типового договору оренди землі»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

___________________________________

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

___________________________________

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява

2. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки або зміни цільового призначення

3. Висновок державної експертизи землевпорядної документації (у випадку обов’язкової державної експертизи землевпорядної документації)

4. Витяг в Державного земельного кадастру про земельну ділянку

5. Доручення, видане довіреній особі

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто, або довіреною особою за довіреністю, або поштою

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Неповний перелік поданих документів, виявлення недостовірних відомостей, неправильно оформлені документи (незаповнені або заповнені частково), невідповідність проекту відведення земельної ділянки вимогам законів та прийнятих згідно них нормативно-правових актів

14.

Результат надання адміністративної послуги

Рішення міської ради

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто чи довіреною особою за довіреністю у приймальній Жидачівської міської ради або поштою

16.

Примітка

 

 

 


 


 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА № 4

 

                       Рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки

або зміни цільового призначення земельної ділянки

(назва послуги)

 

     з/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийом заявника або довіреної особи за довіреністю і перевірка повноти пакету документів

Секретар ради, землевпорядник

В

у момент звернення

2.

Реєстрація заяви з додатками

Секретар виконкому, секретар керівника

В

у момент звернення

3.

Накладання відповідної резолюції на заяві і передача її виконавцю

Міський голова, заступники міського голови, секретар виконкому, секретар керівника

У

протягом 1 дня

4.

Підготовка проекту рішення, його погодження з відповідними службами (спеціалістами) міської ради

Секретар ради,

землевпорядник, юрисконсульт

В

згідно Регламенту міської ради

5.

Передача проекту рішення та пакету документів на розгляд постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології

Секретар ради, землевпорядник, голова постійної комісії

У

за 15 днів до запланованої сесії міської ради

6.

Обстеження земельної ділянки (при необхідності)

Голова постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології, землевпорядник

           В

до дня засідання постійної комісії

7.

Розгляд проекту рішення та пакету документів на засіданні постійної комісії

Голова постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології

 

             П

в день засідання постійної комісії

8.

Розгляд проекту рішення на пленарному засіданні сесії міської ради та прийняття відповідного рішення

Міський голова, секретар ради, голова постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології

У

 

 

протягом роботи сесії міської ради

9.

Підготовка відповідного документа на виконання рішення сесії

Секретар міської ради

У

протягом 10 робочих днів від дня закриття сесії

10.

Візування і підписання підготовлених на виконання рішення міської ради відповідних документів

Міський голова, секретар ради, заступники міського голови, начальники відділів, юрисконсульт, спеціалісти

 

З

Протягом 10 робочих днів від дня закриття сесії

11.

Видача заявнику відповідного документа на виконання рішення сесії

Секретар ради, секретар кервника

 

 

В

На наступний день після підписання відповідного документа

Загальна кількість днів надання послуги -

до 30

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

до 30

 

Умовні позначки: В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, З затверджує.

 

 

                                                                                                

інформаційна картка № 5

адміністративної послуги

 

Рішення про продаж земельної ділянки комунальної власності

(назва адміністративної послуги)

Жидачівська міська рада

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

81700, Україна, Львівська область, м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2.

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

з 8.30 до 17.30 год. з понеділка до п’ятниці, перерва на обід з 13.00 до 14.00 год.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел.(03239)31-845, 31-336,тел./факс 31-151

e-mail: meriya.zhydachiv@i.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»,«Про оренду землі», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про Державний земельний кадастр», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Земельний кодекс України

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ № 526 від 21.05.2009 р. «Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

_______________________________

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

__________________________________

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

1. Заява

 

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява

2. Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

3. Витяг з нормативної грошової оцінки земельної ділянки на час подання заяви

4. Копія документів, що посвідчують право власності на нерухоме майно (при наявності)

5. Копія договору оренди земельної ділянки (при наявності)

6. Копія паспорта

7. Доручення, видане довіреній особі

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто, або довіреною особою за довіреністю, або поштою.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно 

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Неповний перелік поданих документів, виявлення недостовірних відомостей, неправильно оформлені документи (незаповнені або заповнені частково)

14.

Результат надання адміністративної послуги

Рішення міської ради

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто чи довіреною особою за довіреністю у приймальній Жидачівської міської ради або поштою

16.

Примітка

 

 

 


 

 

 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА № 5

 

Рішення про продаж земельних ділянки комунальної власності

     (назва послуги)

 

     з/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийом заявника або довіреної особи за довіреністю і перевірка повноти пакету документів

Секретар ради, землевпорядник

В

у момент звернення

2.

Реєстрація заяви з додатками

Секретар виконкому, секретар керівника

В

у момент звернення

3.

Накладання відповідної резолюції на заяві і передача її виконавцю

Міський голова, заступники міського голови, секретар виконкому, секретар керівника

У

протягом 1 дня

4.

Підготовка проекту рішення, його погодження з відповідними службами (спеціалістами) міської ради

Секретар ради,

землевпорядник, юрисконсульт

В

згідно Регламенту міської ради

5.

Передача проекту рішення та пакету документів на розгляд постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології

Секретар ради, землевпорядник, голова постійної комісії

У

за 15 днів до запланованої сесії міської ради

6.

Обстеження земельної ділянки (при необхідності)

Голова постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології, землевпорядник

           В

до дня засідання постійної комісії

7.

Розгляд проекту рішення та пакету документів на засіданні постійної комісії

Голова постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології

 

             П

в день засідання постійної комісії

8.

Розгляд проекту рішення на пленарному засіданні сесії міської ради та прийняття відповідного рішення

Міський голова, секретар ради, голова постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології

У

 

 

протягом роботи сесії міської ради

9.

Підготовка відповідного документа на виконання рішення сесії

Секретар міської ради

У

протягом 10 робочих днів від дня закриття сесії

10.

Візування і підписання підготовлених на виконання рішення міської ради відповідних документів

Міський голова, секретар ради, заступники міського голови, начальники відділів, юрисконсульт, спеціалісти

 

З

Протягом 10 робочих днів від дня закриття сесії

11.

Видача заявнику відповідного документа на виконання рішення сесії

Секретар ради, секретар кервника

 

 

В

На наступний день після підписання відповідного документа

Загальна кількість днів надання послуги -

до 30

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

до 30

 

Умовні позначки: В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, З затверджує.

 

 

 

                                           

інформаційна картка № 6

адміністративної послуги

 

Рішення про припинення права користування земельною ділянкою

(назва адміністративної послуги)

Жидачівська міська рада

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

81700, Україна, Львівська область, м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

з 8.30 до 17.30 год. з понеділка до п’ятниці, перерва на обід з 13.00 до 14.00 год.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел.(03239)31-845, 31-336,тел./факс 31-151

e-mail: meriya.zhydachiv@i.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про Державний земельний кадастр», «Про оренду землі», Земельний кодекс України, «Про місцеве самоврядування в Україні».

5.

Акти Кабінету Міністрів України

       Постанова КМУ № 526 від 21.05.2009 р. «Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

_______________________________

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

__________________________________

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

1. Заява

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява

2. Копія документа, що посвідчує право на земельну ділянку (державний акт на право власності на землю, договір оренди землі тощо);

3. Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

4. Копія паспорта

5. Доручення, видане довіреній особі

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто, або довіреною особою за довіреністю, або поштою

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатн 

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Неповний перелік поданих документів, виявлення недостовірних відомостей, неправильно оформлені документи (незаповнені або заповнені частково)

14.

Результат надання адміністративної послуги

Рішення міської ради

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто чи довіреною особою за довіреністю у приймальній Жидачівської міської ради або поштою

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА № 6

 

Рішення про припинення права користування земельною

ділянкою

     (назва послуги)

    

     з/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийом заявника або довіреної особи за довіреністю і перевірка повноти пакету документів

Секретар ради, землевпорядник

В

у момент звернення

2.

Реєстрація заяви з додатками

Секретар виконкому, секретар керівника

В

у момент звернення

3.

Накладання відповідної резолюції на заяві і передача її виконавцю

Міський голова, заступники міського голови, секретар виконкому, секретар керівника

У

протягом 1 дня

4.

Підготовка проекту рішення, його погодження з відповідними службами (спеціалістами) міської ради

Секретар ради,

землевпорядник, юрисконсульт

В

згідно Регламенту міської ради

5.

Передача проекту рішення та пакету документів на розгляд постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології

Секретар ради, землевпорядник, голова постійної комісії

У

за 15 днів до запланованої сесії міської ради

6.

Обстеження земельної ділянки (при необхідності)

Голова постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології, землевпорядник

           В

до дня засідання постійної комісії

7.

Розгляд проекту рішення та пакету документів на засіданні постійної комісії

Голова постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології

 

             П

в день засідання постійної комісії

8.

Розгляд проекту рішення на пленарному засіданні сесії міської ради та прийняття відповідного рішення

Міський голова, секретар ради, голова постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології

У

 

 

протягом роботи сесії міської ради

9.

Підготовка відповідного документа на виконання рішення сесії

Секретар міської ради

У

протягом 10 робочих днів від дня закриття сесії

10.

Візування і підписання підготовлених на виконання рішення міської ради відповідних документів

Міський голова, секретар ради, заступники міського голови, начальники відділів, юрисконсульт, спеціалісти

 

З

Протягом 10 робочих днів від дня закриття сесії

11.

Видача заявнику відповідного документа на виконання рішення сесії

Секретар ради, секретар кервника

 

 

В

На наступний день після підписання відповідного документа

Загальна кількість днів надання послуги -

до 30

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

до 30

 

Умовні позначки: В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, З затверджує.

 

 

 

                                      

інформаційна картка № 7

адміністративної послуги

 

Рішення про поновлення договору оренди землі на новий строк  

(назва адміністративної послуги)

Жидачівська міська рада

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

81700, Україна, Львівська область, м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

з 8.30 до 17.30 год. з понеділка до п’ятниці, перерва на обід з 13.00 до 14.00 год.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел.(03239)31-845, 31-336,тел./факс 31-151

e-mail: meriya.zhydachiv@i.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про Державний земельний кадастр», «Про оренду землі», Земельний кодекс України, «Про місцеве самоврядування в Україні»

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ № 526 від 21.05.2009 р. «Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», Постанова КМУ №220 від 03.03. 2004 р. «Про затвердження Типового договору оренди землі»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

__________________________________

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

__________________________________

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

1. Заява

 

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Заява

2. Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

3. Копія договору оренди земельної ділянки

4. Проект додаткової угоди

5. Копія паспорта

6. Доручення, видане довіреній особі

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи заявником особисто, або довіреною особою за довіреністю, або поштою.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно 

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Неповний перелік поданих документів, виявлення недостовірних відомостей, неправильно оформлені документи (незаповнені або заповнені частково)

14.

Результат надання адміністративної послуги

Рішення міської ради

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто чи довіреною особою за довіреністю у приймальній Жидачівської міської ради або поштою

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА № 7

 

Рішення про поновлення договору оренди землі на новий строк  

     (назва послуги)

    

     з/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийом заявника або довіреної особи за довіреністю і перевірка повноти пакету документів

Секретар ради, землевпорядник

В

у момент звернення

2.

Реєстрація заяви з додатками

Секретар виконкому, секретар керівника

В

у момент звернення

3.

Накладання відповідної резолюції на заяві і передача її виконавцю

Міський голова, заступники міського голови, секретар виконкому, секретар керівника

У

протягом 1 дня

4.

Підготовка проекту рішення, його погодження з відповідними службами (спеціалістами) міської ради

Секретар ради,

землевпорядник, юрисконсульт

В

згідно Регламенту міської ради

5.

Передача проекту рішення та пакету документів на розгляд постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології

Секретар ради, землевпорядник, голова постійної комісії

У

за 15 днів до запланованої сесії міської ради

6.

Обстеження земельної ділянки (при необхідності)

Голова постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології, землевпорядник

           В

до дня засідання постійної комісії

7.

Розгляд проекту рішення та пакету документів на засіданні постійної комісії

Голова постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології

 

             П

в день засідання постійної комісії

8.

Розгляд проекту рішення на пленарному засіданні сесії міської ради та прийняття відповідного рішення

Міський голова, секретар ради, голова постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології

У

 

 

протягом роботи сесії міської ради

9.

Підготовка відповідного документа на виконання рішення сесії

Секретар міської ради

У

протягом 10 робочих днів від дня закриття сесії

10.

Візування і підписання підготовлених на виконання рішення міської ради відповідних документів

Міський голова, секретар ради, заступники міського голови, начальники відділів, юрисконсульт, спеціалісти

 

З

Протягом 10 робочих днів від дня закриття сесії

11.

Видача заявнику відповідного документа на виконання рішення сесії

Секретар ради, секретар кервника

 

 

В

На наступний день після підписання відповідного документа

Загальна кількість днів надання послуги -

до 30

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

до 30

 

Умовні позначки: В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, З затверджує.

 

 

 

 

                                             

інформаційна картка № 8

адміністративної послуги

 

Рішення про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою

щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)

(назва адміністративної послуги)

Жидачівська міська рада

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

81700, Україна, Львівська область, м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

з 8.30 до 17.30 год. з понеділка до п’ятниці, перерва на обід з 13.00 до 14.00 год.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел.(03239)31-845, 31-336,тел./факс 31-151

e-mail: meriya.zhydachiv@i.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про землеустрій», Земельний кодекс України, «Про місцеве самоврядування в Україні»

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ № 526 від 21.05.2009р. «Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

__________________________________

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

__________________________________

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

1. Заява

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява

2. Копія документів, що посвідчують право власності на нерухоме майно

3. План земельної ділянки

4. Копія паспорта

5. Доручення, видане довіреній особі

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються заявником особисто, або довіреною особою за довіреністю, або поштою.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Неповний перелік поданих документів, виявлення недостовірних відомостей, неправильно оформлені документи (незаповнені або заповнені частково)

14.

Результат надання адміністративної послуги

Рішення міської ради

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто чи довіреною особою за довіреністю у приймальній Жидачівської міської ради або поштою

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА № 8

 

Рішення про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою

щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)

     (назва послуги)

 

    

     з/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийом заявника або довіреної особи за довіреністю і перевірка повноти пакету документів

Секретар ради, землевпорядник

В

у момент звернення

2.

Реєстрація заяви з додатками

Секретар виконкому, секретар керівника

В

у момент звернення

3.

Накладання відповідної резолюції на заяві і передача її виконавцю

Міський голова, заступники міського голови, секретар виконкому, секретар керівника

У

протягом 1 дня

4.

Підготовка проекту рішення, його погодження з відповідними службами (спеціалістами) міської ради

Секретар ради,

землевпорядник, юрисконсульт

В

згідно Регламенту міської ради

5.

Передача проекту рішення та пакету документів на розгляд постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології

Секретар ради, землевпорядник, голова постійної комісії

У

за 15 днів до запланованої сесії міської ради

6.

Обстеження земельної ділянки (при необхідності)

Голова постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології, землевпорядник

           В

до дня засідання постійної комісії

7.

Розгляд проекту рішення та пакету документів на засіданні постійної комісії

Голова постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології

 

             П

в день засідання постійної комісії

8.

Розгляд проекту рішення на пленарному засіданні сесії міської ради та прийняття відповідного рішення

Міський голова, секретар ради, голова постійної комісії Жидачівської міської ради з питань регулювання земельних відносин та екології

У

 

 

протягом роботи сесії міської ради

9.

Підготовка відповідного документа на виконання рішення сесії

Секретар міської ради

У

протягом 10 робочих днів від дня закриття сесії

10.

Візування і підписання підготовлених на виконання рішення міської ради відповідних документів

Міський голова, секретар ради, заступники міського голови, начальники відділів, юрисконсульт, спеціалісти

 

З

Протягом 10 робочих днів від дня закриття сесії

11.

Видача заявнику відповідного документа на виконання рішення сесії

Секретар ради, секретар кервника

 

 

В

На наступний день після підписання відповідного документа

Загальна кількість днів надання послуги -

до 30

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

до 30

 

Умовні позначки: В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, З затверджує.

 

 

 

 

 

                                          

інформаційна картка №9

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

Рішення про надання дозволу на виготовлення ескізу намірів забудови земельної ділянки та отримання будівельного паспорту

(назва адміністративної послуги)

Жидачівська міська рада

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

81700, Україна, Львівська область, м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2.

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

З 8.30 год. до 17.30 з понеділка до п’ятниці.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел.(03239)31-845, 31-336,тел. факс 31-151

e-mail:meriya.zhydachiv@i.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про місцеве самоврядування в Україні», «Про регулювання містобудівної діяльності» ст..27 «Про звернення громадян»

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ № 526 від 21.05.2009р. «Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності».

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України від 07.07.20111 р. № 109 «Про затвердження Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст»

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

__________________________________

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Здійснення намірів будівництва об’єктів архітектури та містобудування або розробки проекту будівництва об’єктів архітектури та містобудування.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Заява про надання дозволу на виготовлення ескізу намірів забудови земельної ділянки та отримання будівельного паспорту.

2. Копія документів, що посвідчує фізичну особу – для громадян, а також засвідчення нотаріально копія довіреності – для уповноваженої особи.

3. Копія документа про право власності (користування) земельною ділянкою (у разі відсутності документів на право землекористування (при реконструкції об’єктів містобудівні умови та обмеження можуть надаватися без цих документів).

4. Ситуаційний план (схема) щодо місцезнаходження земельної ділянки (у довільній формі).

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються особисто у міську раду заявником особисто, або довіреною особою за довіреністю, або поштою.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно. 

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів. 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1.Оформлення звернення з порушенням вимог ст.5 Закону України «Про звернення громадян».

2.Виявлення у поданих документах недостовірної інформації.

3.Невідповідності поданих документів вимогам пункту 9.

4.Неправильно оформлені документи (незаповнені або заповнені частково);

5.Невідповідність намірів забудови земельної ділянки положенням містобудівної документації на місцевому рівні, державним нормам та стандартам.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Рішенняпро надання дозволу на виготовлення ескізу намірів на забудову земельної ділянки та отримання будівельного паспорту.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто чи довіреною особою за довіреністю у приймальній Жидачівської міської ради або поштою.

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

 


Технологічна картка №9

Рішення про надання дозволу на виготовлення ескізу намірів забудови земельної ділянки та отримання будівельного паспорту

     (назва послуги)

 

пп/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийом і перевірка повноти пакету документів, реєстрація заяви, повідомлення заявника про орієнтовний термін виконання

Секретар ради, землевпорядник

 

В

У момент звернення

2.

Накладання відповідної резолюції на заяві і передача її землевпоряднику

Міський голова

 

У

Протягом

1 дня

3.

Передача пакету документів на розгляд земельної комісії Жидачівської міської ради

Землевпорядник

 

У

Протягом наступного робочого дня

4.

Розгляд земельної комісії Жидачівської міської ради пакету документів

Секретар виконкому

 

П

Згідно з Регламентом міської ради

5.

Обстеження земельної ділянки

Голова земельної комісії

Землевпорядник

 

В

3 дні

6.

Підготовка проекту рішення. Узгодження проекту рішення відповідними фахівцями та керівниками структурних підрозділів виконкому міської ради

Секретар ради, землевпорядник

 

В

згідно з Регламентом міської ради

7.

Розгляд проекту рішення на сесійному засіданні міської ради. У разі позитивного результату - підготовка документів.

Жидачівська міська рада

 

 

З

1 робочий день

8

Підписання рішення міської ради (в разі прийнятті міською радою)

Міський голова

З

Протягом 5 днів

9.

Оформлення та видача рішення

Секретар ради

 

 

В

 

Через 10 днів після прийняття рішення

Загальна кількість днів надання послуги -

30

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

30

Умовні позначки: В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, З затверджує.

 

 

 

 


інформаційна картка №10

адміністративної послуги

Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов

(назва адміністративної послуги)

Жидачівська міська рада

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

81700, Україна, Львівська область, м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2.

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

З 8.30 год. до 17.30 з понеділка до п’ятниці.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел.(03239)31-845, 31-336,тел. Факс 31-151

e-mail:meriya.zhydachiv@i.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про звернення громадян», Житловий кодекс України ст.15, «Про місцеве самоврядування в Україні» п.п.2 п.а ст.30.

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 11.03.2011р.№238 «Про Єдиний державний реєстр громадян,які потребують покращення житлових умов»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

«Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень Українській РСР», затверджені постановою Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.1984 №470.

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

____________________________

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява громадянина про взяття на квартирний облік

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява.

2. Довідка з місця проживання про склад сім`ї та реєстрацію (Ф-2).

3. Довідка з Реєстраційної служби про наявність власності.

4. Довідки з місця роботи всіх повнолітніх членів сім`ї (хто те працює -довідка з міськкомунгоспу про те,що не працює,або з центру зайнятості про перебування на обліку).

5. Акт обстеження житлових умов.

6. Копії документів про пільги.

7. Копії паспортів (1,2,11) всіх повнолітніх членів сім`ї, копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей.

8. Копії ідентифікаційних кодів всіх членів сім`ї.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто чи довіреною особою за довіреністю у приймальній Жидачівської міської ради або поштою.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно.  

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів. 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Громадяни, які штучно погіршили житлові умови шляхом обміну займаного жилого приміщення, його псування або руйнування, відчуження придатного і достатнього за   розміром для проживання жилого будинку (частини   будинку), не беруться на облік потребуючих поліпшення житлових умов протягом п'яти років з моменту погіршення житлових умов.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Рішення.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто чи довіреною особою за довіреністю у приймальній Жидачівської міської ради або поштою. 

16.

Примітка

 

 

 

 

Технологічна картка №10

Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення

житлових умов

(назва послуги)

 

пп/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийняття заяв з переліком відповідних документів про взяття на квартирний облік від громадян, які потребують поліпшення житлових умов

юрисконсульт

 

 

В

У момент звернення

2.

Реєстрація заяви  

Секретар керівника

 

В

У момент звернення

3.

Накладання відповідної резолюції на заяві і передача її виконацю

Міський голова

 

 

У

Протягом

1 дня

4.

Розгляд заяви на громадській комісії з житлових питань

Секретар комісії

В

1робочий день

 

 

 

 

 

4.

Підготовка рішення виконкому про взяття на квартирний облік

Юрисконсульт

 

 

В

На черговому засіданні виконкому

5.

Прийняття виконавчим комітетом рішення про взяття на квартирний облік  

Виконавчий комітет Жидачівської міської ради

 

 

З

Протягом 5 робочих днів після прийняття рішення

6.

Оформлення та видача рішення виконавчого комітету

юрисконсульт

В

Через 10 днів після прийняття рішення

Загальна кількість днів надання послуги -

30

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

30

Умовні позначки: В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, З затверджує

Додати коментар:

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити