gototopgototop
     Податки і збори на території міста Жидачів на 2017 рік: - єдиний податок (тут); податок на не рухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тут); - плата за землю (тут); - транспортний податок (тут); - туристичний збір (тут) ***  Про виконання міського бюджету за 2016 рік (тут) *** Повідомлення про зміну діючих тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (тут) *** Увага! з 1 січня 2017 року мінімальна заробітна плата в місяць - 3200 грн., мінімальний страховий внесок в пенсійний фонд - 704 грн. *** Про військову службу за контрактом (тут) ***   Місцезнаходження споруд для цивільного захисту населення: вул. І.Мазепи, 10 А (загальна площа 146 кв. м), вул. Друкарська, 6 (79,1 кв. м), вул. Друкарська, 8 (69,4 кв. м), вул. Я.Мудрого, 17 (23,8 кв. м), вул. Клубна, 1 (37,8 кв. м), вул. Клубна, 3 (37,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 9 (182,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 16 (100,7 кв. м), вул. М.Шашкевича, 17 (100 кв. м), вул. Грюнвальдська, 1 (76 кв. м), вул. Кобзарева, 8 (89,8 кв. м), вул. І.Франка, 40 (69 кв. м). ***   Посади "Родинне дерево" в м.Жидачеві (детальніше тут...) 

Бюджет громадських ініціатив м.Жидачева


byudjet

Громадські слухання

go-sluchannja

Жидачівське ДОТГ

dotg-22-05-2015-1

Стежками "Базиївки"

stegkamu-bazuivku

Для підписки на розсилку RSS новин введіть Ваш адрес електронної пошти:

Zhydachiv presentation

Presentation-Zhydachi-in-English

Карти міста Жидачева

Календар новин

 кві   травень 2017   чер

нпвсчпс
   1  2  3  4  5  6
  7  8  910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Julianna Willis Technology
Адміністративні послуги міської ради (11-19) Друк

 

інформаційна картка №11

адміністративної послуги

Рішення про видачу ордеру на жиле приміщення (державного житлового фонду)

(назва адміністративної послуги)

Жидачівська міська рада

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

81700, Україна, Львівська область, м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2.

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

З 8.30 год. до 17.30 з понеділка до п’ятниці.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел.(03239)31-845, 31-336,тел. факс 31-151

e-mail:meriya.zhydachiv@i.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Житловий кодекс України ст.15, «Про місцеве самоврядування в Україні» п.п.8 п.б ст.30  

5.

Акти Кабінету Міністрів України

____________________________

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

«Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень Українській РСР», затверджені постановою Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.1984 №470.

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

____________________________

                                                                        Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Перебування на квартирному обліку.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1Заява

2.Рішення виконавчого комітету.

3.Паспорти повнолітніх членів сімї, свідоцтва про народження дітей.

 

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Оособисто або по дорученню

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно.

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів. 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутність рішення виконавчого комітету, відсутність фактично вільних житлових приміщень, виявлення у поданих документах недостовірної інформації.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Ордер на жиле приміщення.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

 Особисто під підпис в книзі видачі ордерів у міській раді

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

Технологічна картка №11

Рішення про видачу ордеру на жиле приміщення

(державного житлового фонду)

(назва послуги)

 

пп/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийом і перевірка повноти пакету документів, повідомлення заявника про орієнтовний термін виконання

юрисконсульт

 

В

У момент звернення

2.

Реєстрація заяви  

Секретар керівника

 

В

У момент звернення

3.

Накладання відповідної резолюції на заяві і передача її заступнику міського голови

Міський голова

 

 

У

Протягом

1 дня

4.

Опрацювання документів,підготовка та розгляд на засіданні громадської комісії з житлових питань при Жидачівському виконкомі

Юрисконсульт

 

 

В

 

10 робочих днів

5.

Підготовка проекту рішення на засідання виконавчого комітету Жидачівської міської ради.

Юрисконсульт

 

 

В

 

 

3 робочих дні

 

6.

Розгляд проекту рішення про надання жилого приміщення та видачу ордеру на жиле приміщення на засіданні виконавчого комітету міської ради

Виконавчий комітет Жидачівської міської ради

 

 

З

1 робочий днів

                              

 

                                  

7.

Підготовка та підписання рішення виконавчого комітету

Юрисконсульт

 

 

 

В

10 робочих днів згідно з Регламентом виконавчого комітету міської ради

8.

Оформлення та підписання ордеру на жилі приміщення

Юрисконсульт

 

В

2 робочих дні

9.

Реєстрація ордера в журналі та видача ордеру

Юрисконсульт

 

В

 

після підписання ордеру

Загальна кількість днів надання послуги -

30

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

30

Умовні позначки: В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, З затверджує.

 

 

 


інформаційна картка №12

адміністративної послуги

Рішення виконкому про збереження права користування житлом за дітьми-сиротами та дітьми позбавленими батьківського піклування                    

(назва адміністративної послуги)

Жидачівська міська рада

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

81700, Україна, Львівська область, м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2.

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

З 8.30 год. до 17.30 з понеділка до п’ятниці.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел.(03239)31-845, 31-336,тел. факс 31-151

e-mail:meriya.zhydachiv@i.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», «Про охорону дитинства», «Про звернення громадян»,«Про місцеве самоврядування в Україні», Цивільний кодекс України, Сімейний кодекс України.

5.

Акти Кабінету Міністрів України

_________________________________

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

_________________________________

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

_________________________________

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Наявність факту сирітства та позбавлення батьківського піклування.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Заява (при потребі).

2.Довідка про склад сім’ї.

3.Акт обстеження житлово-побутових умов.     

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються особисто у міську раду заявником особисто, або довіреною особою за довіреністю, або поштою.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно.

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1.Виявлення у поданих документах недостовірної інформації.

2.Невідповідності поданих документів вимогам пункту 9.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Рішення.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто чи довіреною особою за довіреністю у приймальній Жидачівської міської ради або поштою.

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

Технологічна картка №12

Рішення виконкому про збереження права користування житлом за дітьми-сиротами

та дітьми позбавленими батьківського піклування

(назва послуги)

 

 

 

пп/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийом і перевірка повноти пакету документів, реєстрація заяви, повідомлення заявника про орієнтовний термін виконання

Спеціаліст з соціального захисту

 

В

У момент звернення

2.

Накладання відповідної резолюції на заяві і передача її секретарю виконавчого комітету

Міський голова

 

 

У

Протягом

1 дня

3.

Передача   документів на розгляд комісії у справах дітей для підготовки відповідного висновку  

Спеціаліст з соціального захисту

 

В

Протягом наступного робочого дня

4.

Підготовка проекту рішення про збереження права користування житлом за дітьми-сиротами та дітьми позбавленими батьківського піклування

Спеціаліст з соціального захисту

 

 

    В

Згідно регламенту роботи виконкому міської ради

5.

Розгляд проекту рішення про збереження права користування житлом за дітьми-сиротами та дітьми позбавленими батьківського піклування

Виконавчий комітет Жидачівської міської ради

 

 

    З

 

Згідно регламенту роботи виконкому міської ради

6.

Видача рішення

Секретар виконкому

 

 

  В

 

Через 10 днів після прийняття рішення

Загальна кількість днів надання послуги -

30

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

30

Умовні позначки: В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, З затверджує.

 

 

 

 


інформаційна картка №13

адміністративної послуги

Погодження розміщення на території міста тимчасових споруд для впровадження підприємницької діяльності

(назва адміністративної послуги)

Жидачівська міська рада

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

81700, Україна, Львівська область, м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2.

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

З 8.30 год. до 17.30 з понеділка до п’ятниці.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел.(03239)31-845, 31-336,тел. факс 31-151

e-mail:meriya.zhydachiv@i.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про регулювання містобудівної діяльності» ст.28, «Про благоустрій населених пунктів», «Про архітектурну діяльність», «Про основи містобудування», «Про місцеве самоврядування в Україні».

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 21.10.2011р. №244 «Порядок розміщення тимчасових споруд

для провадження підприємницької діяльності».

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

________________________________________

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

Правила благоустрою території м.Жидачеваа від 26.09.2012р. №1504.

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення заявника про необхідність розміщення тимчасових споруд для впровадження підприємницької діяльності.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Заява.

2.Графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500 кресленнями контурів ТС з прив'язкою до місцевості.

3.Реквізити замовника (найменування, П. І. Б., адреса, контактна інформація).

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються особисто у міську раду заявником особисто, або довіреною особою за довіреністю, або поштою.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно.

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1.Виявлення у поданих документах недостовірної інформації.

2.Невідповідності поданих документів вимогам пункту 9.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Дозвіл.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто чи довіреною особою за довіреністю у приймальній Жидачівської міської ради або поштою.

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Технологічна картка №13

Погодження розміщення на території міста тимчасових споруд для  

     впровадження підприємницької діяльності

(назва послуги)

 

 

 

пп/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийом і перевірка повноти пакету документів, повідомлення заявника про орієнтовний термін виконання

Секретар виконкому

 

В

У момент звернення

2.

Реєстрація заяви  

Секретар керівника

В

У момент звернення

3.

Накладання відповідної резолюції на заяві і передача її секретарю ради

Міський голова

 

У

Протягом

1 дня

4.

Підготовка документів на розгляд виконкому

Секретар виконкому,

 

    В

10 діб

5.

Розгляд проекту рішення про погодження місця розташування тимчасової споруди на сесійному засіданні міської ради. У разі позитивного результату - підготовка документів.

Виконавчий комітет Жидачівської міської ради

 

 

З

 

1 робочий день

 

 

 

6.

Підготовка рішення виконкому до його підписання міським головою та копії для видачі заявнику

Секретар виконкому,

З

Протягом 5 днів

7.

Видача рішення виконкому

Секретар виконкому

 

В

Не пізніше 10 діб після прийняття рішення

Загальна кількість днів надання послуги -

30

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

30

Умовні позначки: В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, З затверджує.

 

 

 


 

інформаційна картка №14

адміністративної послуги

Переведення житлових приміщень в нежитлові під розміщення об’єктів невиробничої сфери

(назва адміністративної послуги)

Жидачівська міська рада

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

81700, Україна, Львівська область, м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2.

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

З 8.30 год. до 17.30 з понеділка до п’ятниці.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел.(03239)31-845, 31-336,тел. факс 31-151

e-mail:meriya.zhydachiv@i.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про  об'єднання співвласників багатоквартирного будинку», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про основи містобудування», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про архітектурну діяльність», «Про місцеве самоврядування в Україні», Житловий кодекс України ст.ст.7, 8, 150, 152, Цивільний кодекс України ст. ст. 319, 320.

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 25.05.2011 р. N 548 «Про затвердження Порядку проведення   експертизи містобудівної документації», Постанова КМУ від 08.10.1992р.№572 «Про затвердження Правил користування приміщеннями житлових будинків і гуртожитків».

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Держжитлокомунгоспу від 17.05.2005р. №76 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій»

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

________________________________

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення заявника про необхідність переведення житлових приміщень в нежитлові під розміщення об’єктів невиробничої сфери.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Заява.

2.Витяг з державного реєстру права власності на об’єкт нерухомості.

3.Акт обстеження про непридатність приміщення для проживання.

4.Довідки про відсутність зареєстрованих осіб.

5.Державний акт на земельну ділянку (витяг з державного реєстру)для індивідуальних житлових будинків

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються особисто у міську раду заявником особисто, або довіреною особою за довіреністю, або поштою.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно.

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1.Виявлення у поданих документах недостовірної інформації.

2.Невідповідності поданих документів вимогам пункту 9.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Рішення.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто у Жидачівській міській раді.

16.

Примітка

 

 

 


 

 


 

Технологічна картка №14

Переведення житлових приміщень в нежитлові під

розміщення об’єктів невиробничої сфери

(назва послуги)

 

 

 

пп/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийом і перевірка повноти пакету документів, реєстрація заяви, повідомлення заявника про орієнтовний термін виконання

Секретар виконкому

 

В

У момент звернення

2.

Накладання відповідної резолюції на заяві і передача її заступнику міського голови

Міський голова

 

У

Протягом

1 дня

3.

Передача   документів на розгляд житлово-побутової комісії

Заступник міського голови

 

В

Протягом наступного робочого дня

4.

Підготовка документів до розгляду на засіданні виконавчого комітету

Заступник міського голови

 

В

15 діб

5.

Розгляд проекту рішення про переведення житлових приміщень в нежитлові. У разі позитивного результату - підготовка документів.

Виконавчий комітет Жидачівської міської ради

 

З

 

1 робочий день

6.

Підписання рішення міської ради (в разі прийнятті міською радою)

Міський голова

З

Протягом 5 днів

7.

Видача рішення виконкому.

Секретар виконавчого комітету

 

В

 

Не пізніше 10 діб після прийняття рішення

Загальна кількість днів надання послуги -

30

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

30

Умовні позначки: В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, З затверджує.

 

 

 



інформаційна картка №15

адміністративної послуги

Рішення про дозвіл на виконання перепланування, переобладнання індивідуальних житлових будинків, квартир в багатоквартирних житлових будинках

(назва адміністративної послуги)

Жидачівська міська рада

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

81700, Україна, Львівська область, м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2.

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

З 8.30 год. до 17.30 з понеділка до п’ятниці.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел.(03239)31-845, 31-336,тел. факс 31-151

e-mail:meriya.zhydachiv@i.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про звернення громадян», «Про  об'єднання співвласників багатоквартирного будинку», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про основи містобудування», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про архітектурну діяльність», «Про місцеве самоврядування в Україні», Житловий кодекс України ст.ст.7, 8, 150, 152, Цивільний кодекс України ст. ст. 319, 320.

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 25.05.2011 р. N 548 «Про затвердження Порядку проведення   експертизи містобудівної документації», Постанова КМУ від 08.10.1992р. №572 «Про затвердження Правил користування приміщеннями житлових будинків і гуртожитків».

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

_________________________________

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

Наказ Держжитлокомунгоспу від 17.05.2005р. №76 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій».

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Здійснення намірів заявника про необхідність перепланування, переобладнання індивідуальних житлових будинків, квартир в багатоквартирних житлових будинках.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Заява.

2. Копія документа, що посвідчує фізичну особу - для громадянина (всіх власників квартири), а також засвідчена нотаріально копія довіреності - для уповноваженої особи.

2.Витяг з державного реєстру права власності на об’єкт нерухомості, та копії правовстановлюючих документів (договір купівлі-продажу, договір дарування або міни, свідоцтво на спадщину).

3.Ескіз намірів та проектних пропозицій (для індивідуальних житлових будинків)

4.Згода всіх зареєстрованих осіб на проведення перепланування, переобладнання індивідуальних житлових будинків, квартир в багатоквартирних житлових будинках.

5.Державний акт на земельну ділянку (витяг з державного реєстру) для індивідуальних житлових будинків

5.Копія техпаспорту БТІ на квартиру.

6. Узгодження на перепланування (прибудову балкону) від балансоутримувача / власника житлового будинку.

7.Технічне заключення щодо можливості проведення перепланування (прибудови балкону), розроблене проектною організацією, що має ліцензію на проектування.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються особисто у міську раду заявником особисто, або довіреною особою за довіреністю, або поштою.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно.

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1.Оформлення звернення з порушенням вимог ст.5 Закону України «Про звернення громадян».

2.Виявлення у поданих документах недостовірної інформації.

3.Невідповідності поданих документів вимогам пункту 9.

4.Неправильно оформлені документи (незаповнені або заповнені частково).

14.

Результат надання адміністративної послуги

Рішення про дозвіл на виконання перепланування, переобладнання індивідуальних житлових будинків, квартир в багатоквартирних житлових будинках

Або: Відмова (з посиланням на чинне законодавство та мотивацією відмови).

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто чи довіреною особою за довіреністю у приймальній Жидачівської міської ради або поштою.

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

Технологічна картка №15

Рішення про дозвіл на виконання перепланування,

переобладнання індивідуальних житлових будинків,

квартир в багатоквартирних житлових будинках

(назва послуги)

 

пп/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийом і перевірка повноти пакету документів   відповідності   будівельним нормам і стандартам, повідомлення заявника про орієнтовний термін виконання

Секретар виконкому

 

 

В

у момент звернення

2.

Реєстрація заяви  

Секретар керівника

 

В

У момент звернення

3.

Накладання відповідної резолюції на заяві і передача її заступнику міського голови

Міський голова

 

 

У

Протягом

1 дня

4.

Передача   документів на розгляд до органу містобудування та архітектури      

Секретар виконкому

 

В

Протягом наступного робочого дня

5.

Розгляд органом містобудування та архітектури   пакету документів, з видачею відповідного висновку      

Працівники органу містобудування та архітектури      

 

В

10 діб

6.

Підготовка документів до розгляду на засіданні виконавчого комітету

Секретар виконкому

 

В

10 діб

7.

Розгляд проекту рішення дозвілу на виконання перепланування, переобладнання індивідуальних житлових будинків, квартир в багатоквартирних житлових будинках. У разі позитивного результату - підготовка документів.

Виконавчий комітет Жидачівської міської ради

 

 

З

 

1 робочий день

8.

Підписання рішення міської ради (в разі прийнятті міською радою)

Міський голова

З

Протягом 5 днів

9.

Видача рішення виконкому

Секретар виконавчого комітету

 

В

 

Не пізніше 10 діб після прийняття рішення

Загальна кількість днів надання послуги -

30

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

30

Умовні позначки: В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, З затверджує.

 

 


інформаційна картка №16

адміністративної послуги

 

Рішення виконавчого комітету про присвоєння поштової адреси об'єкту нерухомості

(назва адміністративної послуги)

Жидачівська міська рада

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

81700, Україна, Львівська область, м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2.

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

З 8.30 год. до 17.30 з понеділка до п’ятниці.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел.(03239)31-845, 31-336,тел. факс 31-151

e-mail:meriya.zhydachiv@i.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про звернення громадян», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність», «Про місцеве самоврядування в Україні».

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 22.06.2011р. №703

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

__________________________________

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

__________________________________

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення заявника про необхідність присвоєння та підтвердження поштових адрес об’єктам містобудування для рестрації права власності на нерухоме майно.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Заява.

2. Копії установчих документів - для юридичної особи, копія виписки про державну реєстрацію - для суб’єкта підприємницької діяльності - фізичної особи підприємця, копія документа, що посвідчує фізичну особу - для громадянина, а також засвідчена нотаріально копія довіреності - для уповноваженої особи.

3.Копія документа про право власності (користування) земельною ділянкою (при необхідності).

4.Копія документа, що посвідчує право власності на будинок чи споруду або декларація про готовність об’єкта до експлуатації, або сертифіката про відповідність збудованого об’єкта проектній документації, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил.

5. Ситуаційний план (схема) щодо місцезнаходження об’єкта нерухомості (у довільній формі).

6. Висновок щодо технічної можливості поділу нерухомого майна (у разі виділу в окрему одиницю частини нерухомого майна та присвоєння окремої адреси.)

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються особисто у міську раду заявником особисто, або довіреною особою за довіреністю, або поштою.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно.

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1.У разі виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих заявником.

2.Оформлення звернення з порушенням вимог ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян».

3.Невідповідність поданих документів вимогам п.9.

4.Невідповідність нормам та чинному законодавству.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Рішення про присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомості.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто чи довіреною особою за довіреністю у приймальній Жидачівської міської ради або поштою.

16.

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

Технологічна картка №16

Рішення виконавчого комітету про присвоєння

поштової адреси об'єкту нерухомості

(назва послуги)

 

 

пп/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийом і реєстрація заяви, повідомлення заявника про орієнтовний термін виконання

Секретар керівника

 

В

У момент звернення

2.

Накладання відповід-ної резолюції на заяві і передача її заступнику міського голови

Міський голова

 

У

Протягом

1 дня

3.

Перевірка відповідності поданих документів фактичному розташуванню об’єкта нерухомості

Секретар виконкому

В

5 днів

4.

Підготовка документу до засідання виконавчого комітету

Секретар виконкому

В

3 доби

5.

Розгляд проекту рішення присвоєння та підтвердження поштових адрес об’єктам містобудува-ння. У разі позитивно-го результату - під-готовка документу

Виконавчий комітет Жидачівської міської ради

 

 

З

1 робочий день

6.

Підготовка рішення виконкому до підписання його міським головою та   копії для видачі заявнику

Секретар виконавчого комітету

 

В

 

5 днів

7.

Видача рішення виконкому

Секретар виконавчого комітету

 

В

 

Не пізніше 10 діб після прийняття рішення

Загальна кількість днів надання послуги -

30

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

30

Умовні позначки: В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, З затверджує.

 

 


інформаційна картка №17

адміністративної послуги

Затвердження проектної документації

(назва адміністративної послуги)

Жидачівська міська рада

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

81700, Україна, Львівська область, м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2.

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

З 8.30 год. до 17.30 з понеділка до п’ятниці.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел.(03239)31-845, 31-336,тел. факс 31-151

e-mail:meriya.zhydachiv@i.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про  об'єднання співвласників багатоквартирного будинку», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про основи містобудування», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про архітектурну діяльність», «Про місцеве самоврядування в Україні», Житловий кодекс України , Цивільний кодекс України.

5.

Акти Кабінету Міністрів України

_______________________________

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Мінрегіонбуду та ЖКГ від 16.05.2011р. № 45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів».

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення заявника про необхідність погодження проектної документації

 

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Експертний звіт.

2.Проектно-кошторисна документація (копія зведеного кошторисного розрахунку).

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються особисто у міську раду заявником особисто, або довіреною особою за довіреністю, або поштою.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1.У разі виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих заявником.

2.Невідповідність нормам та чинному законодавству.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Рішення.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто чи довіреною особою за довіреністю у приймальній Жидачівської міської ради або поштою.

16.

Примітка

 

 

 

 

 

Технологічна картка №17

Погодження проектної документації

(назва послуги)

пп/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийом і перевірка повноти пакету документів,   повідомлення заявника про орієнтовний термін виконання

Заступник міського голови

 

В

У момент звернення

2.

Реєстрація заяви  

Секретар керівника

 

В

У момент звернення

3.

Накладання відповід-ної резолюції на заяві і передача її заступ-нику міського голови

Міський голова

У

Протягом

1 дня

4.

Підготовка документу до засідання виконавчого комітету

Заступник міського голови

В

3 доби

5.

Розгляд проекту рішення про затвердження проектно-кошторисної документаці. У разі позитивного результату підготовка документу.

 

Виконком міської ради

 

В

 

1 день

6.

Підписання рішення міської ради (в разі прийнятті міською радою)

Міський голова

З

Протягом 5 днів

7.

Видача рішення про затвердження проектно-кошторисної документації документації

Секретар виконкому

 

В

 

Не пізніше 10 діб після прийняття рішення

Загальна кількість днів надання послуги -

10

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

10

Умовні позначки: В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, З затверджує.

 

 


інформаційна картка №18

адміністративної послуги

Видача довідок

(назва адміністративної послуги)

Жидачівська міська рада

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

81700, Україна, Львівська область, м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2.

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

З 8.30 год. до 17.30 з понеділка до п’ятниці.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел.(03239)31-845, 31-336,тел. факс 31-151

e-mail:meriya.zhydachiv@i.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні».

5.

Акти Кабінету Міністрів України

__________________________________

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

__________________________________

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

__________________________________

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

За зверненням громадян по місцю вимоги.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Паспорти.

2.Будинкові книжки.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються особисто у міську раду заявником особисто, або довіреною особою за довіреністю, або поштою.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно.

12.

Строк надання адміністративної послуги

1 день.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1.Невідповідність поданих документів вимогам п.9.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Отримання довідки.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто чи довіреною особою за довіреністю у приймальній Жидачівської міської ради або поштою.

16.

Примітка

 

 

 

 



Технологічна картка №18

Видача довідок

(назва послуги)

 

пп/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийом   громадян з будинковими книжками та паспортами

Секретар керівника

 

В

У момент звернення

2.

Підготовка документу

Секретар виконавчого комітету, землевпорядник

 

В

У момент звернення

3.

Видача довідки

Секретар керівника

 

    В

У момент звернення

Загальна кількість днів надання послуги -

1

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

1

Умовні позначки: В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, З затверджує.

 


 


інформаційна картка №19

адміністративної послуги

Погодження режиму роботи об’єктів торгівлі та побуту

(назва адміністративної послуги)

Жидачівська міська рада

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

81700, Україна, Львівська область, м.Жидачів, вул.Шашкевича, 2.

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

З 8.30 год. до 17.30 з понеділка до п’ятниці.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

тел.(03239)31-845, 31-336,тел. факс 31-151

e-mail:meriya.zhydachiv@i.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про місцеве самоврядування» Ст..30

5.

Акти Кабінету Міністрів України

__________________________________

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

________________________________________

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

Правила благоустрою території м.Жидачева від 26.09.2012р. №1504.

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення заявника про погодження режиму роботи об’єкту торгівлі та побуту .

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.Заява.

2.Свідоцтво про державну реєстрацію (копія).

3.Документ на право власності чи користування приміщенням (копія).

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються особисто у міську раду заявником особисто, або довіреною особою за довіреністю, або поштою.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно.

12.

Строк надання адміністративної послуги

10 днів.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1.Виявлення у поданих документах недостовірної інформації.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Погодження

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто чи довіреною особою за довіреністю у приймальній Жидачівської міської ради або поштою.

16.

Примітка

 

 

 

 

 


 

Технологічна картка №19

Погодження режиму роботи об’єктів торгівлі та побуту

(назва послуги)

 

пп/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

Прийом і перевірка повноти пакету документів, повідомлення заявника про орієнтовний термін виконання

Спеціаліст з питань комунальної власності

 

В

У момент звернення

2.

Реєстрація заяви  

Секретар керівника

В

У момент звернення

3.

Накладання відповідної резолюції на заяві і передача її секретарю ради

Міський голова

У

Протягом

1 дня

4.

Реєстрація документів в спеціальному журналі

Спеціаліст з питань комунальної власності

 

    В

2 діб

5.

Розгляд проекту погодження режиму роботи об’єкта торгівлі та побуту

Заступник міського голови

З

 

Протягом 5 днів

6.

Підготовка погодження та його підписання міським головою

Міський голова

З

1 робочий день

7.

Видача погодження заявнику

Спеціаліст з комунальної власності

 

В

Не пізніше 2 діб після підписання

Загальна кількість днів надання послуги -

10

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

10

Умовні позначки: В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, З затверджує.


Додати коментар:

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити