gototopgototop
    Про військову службу за контрактом (тут) ***   Місцезнаходження споруд для цивільного захисту населення: вул. І.Мазепи, 10 А (загальна площа 146 кв. м), вул. Друкарська, 6 (79,1 кв. м), вул. Друкарська, 8 (69,4 кв. м), вул. Я.Мудрого, 17 (23,8 кв. м), вул. Клубна, 1 (37,8 кв. м), вул. Клубна, 3 (37,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 9 (182,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 16 (100,7 кв. м), вул. М.Шашкевича, 17 (100 кв. м), вул. Грюнвальдська, 1 (76 кв. м), вул. Кобзарева, 8 (89,8 кв. м), вул. І.Франка, 40 (69 кв. м). ***   Посади "Родинне дерево" в м.Жидачеві (детальніше тут...) *** Місцеві податки і збори на території Жидачівської міської ради на 2019 рік: земельний податок (тут), орендна плата за землю (тут), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тут), єдиний податок (тут), туристичний збір (тут)

Бюджет громадських ініціатив м.Жидачева


byudjet

Жидачівське ДОТГ

dotg-22-05-2015-1

Стежками "Базиївки"

stegkamu-bazuivku

Для підписки на розсилку RSS новин введіть Ваш адрес електронної пошти:

Карти міста Жидачева

Календар новин

 бер   квітень 2018   тра

нпвсчпс
  1  2  3  4  5  6  7
  8  91011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Julianna Walker Willis Technology
ХVІІ СЕСІЯ ЖИДАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

sesija_rady3 серпня 2017 року відбулося пленарне засідання 17-ї сесії Жидачівської міської ради VII скликання 2015-2020 рр.

Депутати затвердили звіт про виконання міського бюджету м. Жидачева за І півріччя 2017 року, внесли зміни у Програму розвитку культури у м. Жидачеві, проголосували за надання матеріальної допомоги мешканцям міста.

Було розглянуто питання щодо затвердження детальних планів територій земельних ділянок на вулиці Гайдамацька, 2 і 22 та надання дозволу на розроблення детального плану території на вулиці І. Франка, 38 для обслуговування нежитлової будівлі-магазину.

Затверджено звіт про експертну грошову оцінку вартості земельної ділянки у м. Жидачеві на вул. Д. Галицького, 86 й прийнято рішення продати її у власність шляхом викупу товариству з обмеженою відповідальністю «НОВОДІМ» за 1702,00 тис. грн.

Ухвалено рішення про резервування вільних земельних ділянок на вулиці Тиха в районі житлового мікрорайону «За лікарнею» під індивідуальне житлове будівництво для учасників бойових дій, які брали участь в антитерористичній операції, і сім’ям загиблих військовослужбовців і розглянули клопотання з питань землекористування.

Депутати міської ради одноголосно прийняли звернення до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України щодо здійснення органами виконавчої влади державного нагляду (контролю) за відповідністю рішень органів місцевого самоврядування Конституції та законам України (дивись нижче).

У «Різному» йшлося про розроблення проектно-кошторисної документації рекультивації міського сміттєзвалища, про перші етапи експерименту з сортування сміття у місті та про роботу міської ради у напрямі поліпшення якості води.

 

ЗВЕРНЕННЯ

до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України щодо здійснення органами виконавчої влади державного нагляду (контролю) за відповідністю рішень органів місцевого самоврядування Конституції та законам України

 

            Ми, депутати Жидачівської міської ради проти прийняття Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо здійснення державного нагляду (контролю) за відповідністю рішень органів місцевого самоврядування Конституції та законам України» та інших аналогічних проектів і висловлюємо категоричне заперечення щодо здійснення контролю над народовладдям виконавчими органами влади, обурені тим, що готується спроба законодавчо встановити державний нагляд за відповідністю рішень органів місцевого самоврядування відповідними місцевими адміністраціями.

            Такі проекти нормативно-правових актів, які пропонуються на розгляд Верховної ради України, дискредитують суть місцевого самоврядування і викривають під популярними гаслами та закликами щодо зміцнення і розширення прав місцевого самоврядування, розвитку самодостатніх територіальних громад, децентралізації фактично замасковане посилення процесів централізації влади на всіх рівнях, розширення повноважень місцевих державних адміністрацій щодо контролю за діяльністю і функціонуванням місцевого самоврядування, визначеного Конституцією України органу, який є виразником і представником інтересів територіальних громад.

            Державний контроль за діяльністю органів і посадових осіб місцевого самоврядування може здійснюватися лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, і не пови­нен призводити до втручання органів державної влади чи їх посадових осіб у здійснення органами місцевого самоврядування наданих їм власних повно­важень. Це твердження регламентує стаття 20 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

            На цей момент вже існує багато видів контрольних повноважень у сфері місцевого самоврядування окремих державних органів, які відносяться до різних гілок влади, це: Верховна Рада України, яка прямо або опосередковано через комітети Верховної Ради, народних депутатів України виконує контрольну діяльність у сфері місцевого самоврядування; Уповноважений Верховної Ради України з прав людини; Рахункова палата; Кабінет Міністрів України; центральні органи виконавчої влади, які наділені контрольними повноваженнями у сфері місцевого самоврядування що, як правило, носять галузевий характер, серед яких бюджетно-фінансовий, екологічний, архітектурний, антимонопольний тощо.

            Надання місцевим адміністраціям додаткових повноважень для здійснення державного нагляду (контролю) за відповідністю рішень органів місцевого самоврядування Конституції та законам України дискредитує ідею децентралізації і самоврядування, оскільки реформа місцевого самоврядування передусім передбачає надання права громаді в особі ради самостійно за рахунок власних ресурсів вирішувати питання місцевого значення. І головними, хто контролюватиме владу на місцях, є і будуть люди, члени громади, які залучатимуться до спільної роботи через різні форми, зокрема через участь в громадських ініцативах, впровадження інноваційних механізмів залучення громадськості до розподілу коштів міського бюджету (громадський бюджет) тощо.

           Вказаний вище законопроект і аналогічні нормативно-правові акти, які розробляються центральними органами виконавчої влади суперечать засадам місцевого самоврядування, закладають механізми протиправного тиску на місцеве самоврядування. Такий законопроект ми сприймаємо вкрай негативно і звертаємо увагу на неприпустимість в час проведення реформи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад гальмувати ці процеси впровадженням державного нагляду (контролю) зі сторони тих органів влади (обласні та районні державні адміністрації), які за результатами децентралізації повинні бути скасовані.

golos1_001


golos3_001

golos4_001

golos5_001

golos6_001

golos7_001

golos8_001

golos9_001

golos10_001

golos11_001

golos12_001

golos13_001

golos14_001

golos15_001

golos16_001

golos17_001

golos18_001

golos19_001

golos20_001

golos2_001


Додати коментар: