gototopgototop
     Податки і збори на території міста Жидачів на 2017 рік: - єдиний податок (тут); податок на не рухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тут); - плата за землю (тут); - транспортний податок (тут); - туристичний збір (тут) ***  Про виконання міського бюджету за 2016 рік (тут) *** Повідомлення про зміну діючих тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (тут) *** Увага! з 1 січня 2017 року мінімальна заробітна плата в місяць - 3200 грн., мінімальний страховий внесок в пенсійний фонд - 704 грн. *** Про військову службу за контрактом (тут) ***   Місцезнаходження споруд для цивільного захисту населення: вул. І.Мазепи, 10 А (загальна площа 146 кв. м), вул. Друкарська, 6 (79,1 кв. м), вул. Друкарська, 8 (69,4 кв. м), вул. Я.Мудрого, 17 (23,8 кв. м), вул. Клубна, 1 (37,8 кв. м), вул. Клубна, 3 (37,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 9 (182,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 16 (100,7 кв. м), вул. М.Шашкевича, 17 (100 кв. м), вул. Грюнвальдська, 1 (76 кв. м), вул. Кобзарева, 8 (89,8 кв. м), вул. І.Франка, 40 (69 кв. м). ***   Посади "Родинне дерево" в м.Жидачеві (детальніше тут...) 

Бюджет громадських ініціатив м.Жидачева


byudjet

Жидачівське ДОТГ

dotg-22-05-2015-1

Стежками "Базиївки"

stegkamu-bazuivku

Для підписки на розсилку RSS новин введіть Ваш адрес електронної пошти:

Zhydachiv presentation

Presentation-Zhydachi-in-English

Карти міста Жидачева

Календар новин

 сер   вересень 2017   жов

нпвсчпс
   1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Julianna Walker Willis Technology
Податкова повідомляє 02.08.2017 р. Друк
Середа, 02 серпня 2017, 15:47

Про акцизний податок на Дні влади

Нещодавно у сесійній залі Жидачівської районної ради відбулося засідання Дня влади з місцевими громадами з розгляду актуальних питань соціально-економічного розвитку району.   Зокрема, начальник Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ ГУ ДФС Володимир Гребінь інформував учасників засідання про адміністрування та сплату акцизного податку з роздрібного продажу алкогольних та тютюнових виробів та про особливості надходження у 2017 році акцизного податку з пального.

Наголосив, що для роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами обов»язкова ліцензія, а для отримання ліцензії необхідно окремо на кожну одиницю зареєструвати в податковій реєстратор розрахункових операцій (касовий апарат) і тільки через нього повинні реалізовувати алкогольну та тютюнову продукцію.

Також наголосив, що з 1 січня 2017 року скасовано акцизний податок з роздрібного продажу пального, однак Прикінцевими положеннями Бюджетного кодексу України встановлено, що у 2017 році 13,44 відсотка акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального, але не менше обсягу нарахувань у 2016 році акцизного податку з реалізації суб»єктами господарювання роздрібної торгівлі пального, у порядку визначеному Кабміном України, зараховуються до бюджетів місцевого самоврядування автоматично.
 

Податок на нерухоме майно: що робити, якщо виявили розбіжність чи недостовірні дані у повідомленні про сплату

Повідомляємо, що у 2017 році фізичні особи сплачують податок на нерухоме майно за 2016 рік.

Податкове повідомлення-рішення про сплату суми податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються платникам податку за місцем їх податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня. Розрахунок здійснюється на підставі відомостей державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Фізичні особи сплачують податок протягом 60 днів з моменту отримання повідомлення-рішення.

Слід зауважити, що за порушення термінів сплати податків платники притягуються до відповідальності у вигляді штрафу від 10% до 20% своєчасно несплаченої суми.

З метою недопущення несвоєчасної сплати податку власникам об’єктів нерухомого майна, які володіють житловими будинками площею понад 120 м², квартирами площею понад 60 м² або об’єктами нежитлової нерухомості у разі неотримання податкових повідомлень-рішень на сплату податку, або ж якщо платник податку виявить розбіжності в наявній у нього інформації про об’єкт нерухомості, він має звернутися з оригіналами документів на нерухомість до податкової інспекції, за своїм місцем реєстрації.

Якщо є підстави, фахівці інспекції мають провести перерахунок суми і надіслати нове податкове повідомлення-рішення.

Оновлену декларацію акцизного податку необхідно подавати вже за липень поточного року

Жидачівське відділення Стрийської ОДПІ повідомляє, що Міністерством фінансів України  прийнято наказ від 24.04.2017 №451 «Про затвердження Змін до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку» (далі – наказ №451).

Наказ №451 набрав чинності з дня його офіційного опублікування, тобто 06 червня 2017 (опубліковано 06.06.2017 в «Офіційному віснику України» №44).

Платники акцизного податку вперше подають декларацію акцизного податку з урахуванням змін, наказом №451, не пізніше 20 серпня 2017 року за звітний період - липень 2017 року.

Звертаємо увагу, що в зв'язку зі скасуванням акцизного податку з роздрібного продажу пального з 01.01.2017 р суб'єкти господарювання, які здійснюють реалізацію пального, не заповнюють розділ II додатка 6 до декларації акцизного податку «Розрахунок суми акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів». Розділ II додатка 6 до цієї декларації заповнюється тільки в разі надання суб'єктами господарювання, що здійснюють роздрібний продаж пального, уточнюючої декларації з відповідними операціями, здійсненими до 1 січня 2017 року і задекларованим в звітності, наданої до 21 січня 2017 року (тобто наданої за грудень 2016 року).

Більш детальна інформація викладена у листі ДФС України від 19.06.2017 №15789/7/99-99-15-03-03-17.

Актуально: як припинити підприємницьку діяльнсть

Крок перший: Для державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП, підприємець подає державному реєстратору заяву про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за формою12 (Затверджено Наказом Мін'юст України від 18.11.2016 № 3268/5) та пред'являє документ, який посвідчує особу (паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне чи тимчасове проживання).

За результатом наданих документів, державний реєстратор протягом 24 годин після надходження документів, поданих для реєстрації припинення юридичної особи зобов'язаний внести відомості в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та надсилає цю інформацію до податкової, органів статистики, Пенсійного фонду.

Крок другий: Фіскальний орган зобов'язаний після отримання інформації від державного реєстратора про припинення діяльності фізичної особи-підприємця анулювати статус платника єдиного податку. Тому, для зняття з обліку в державній фіскальній службі, ФОП повинен подати заяву про відмову від спрощеної системи оподаткування згідно порядку подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування (Наказ Мінфін України від 20.12.2011 № 1675). У заяві про припинення підприємницької діяльності Заявник зазначає відомості про дату (період) припинення платником єдиного податку провадження господарської діяльності (п.7 пп. 298.3.1 Податкового кодексу України).

Останнім податковим (звітним) періодом вважається період, у якому подано до контролюючого органу заяву, щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв'язку з припиненням провадження господарської діяльності.

Платникам 1-ї та 2-ї груп єдиний податок необхідно сплатити за весь календарний місяць, навіть якщо реєстрацію єдинника анульовано на початку або в середині місяця.

Крок третій: Після державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізична особа продовжує обліковуватись у контролюючих органах як фізична особа - платник податків, яка отримувала доходи від провадження підприємницької діяльності.

Фізична особа-підприємець має забезпечити остаточні розрахунки з податків від провадження підприємницької діяльності, в установлені строки подати відповідному контролюючому органу річну податкову декларацію за звітний рік у передбачені строки:

підприємцями 1-2-ї груп - протягом 60 календарних днів після завершення звітного періоду;

платниками 3-ї групи - протягом 40 календарних днів після закінчення звітного періоду.

Декларація надається в паперовому вигляді, з написом від руки «Ліквідаційна».

Крок четвертий: Фізична особа-підприємець повинна закрити наявні банківські рахунки шляхом подачі відповідної заяви до відділення банку.

Якщо після припинення підприємницької діяльності залишились незакритими його рахунки у фінансових установах (крім рахунків, відкритих для зарахування коштів на вимогу фізичних осіб), ДФС доводить до відома цих установ таку інформацію про припинення підприємницької діяльності та зняття з обліку платника податків.

Крок п»ятий: Державна фіскальна служба може призначити та провести документальну перевірку такої фізичної особи - платника податків за наявності підстав та з урахуванням строків давності, передбачених Кодексом. Згідно п.102.1. Податкового кодексу України строк давності становить 1095 днів.

Контролюючі органи можуть перевірити за період ведення діяльності ФОП:

своєчасність декларування доходів і сплати податків;

подання звітності та сплату ЄСВ.                                          

Отже, після припинення підприємницької діяльності, платник податків залишається на обліку для можливості проведення взаєморозрахунків по платежам за податками та зборами.

Увага! Зупинка безпідставної реєстрації податкових накладних

Повідомляємо, що пунктом 74.2 статті 74 Кодексу з липня 2017 року запроваджено систему автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН (далі – СМ КОР).

СМ КОР дає можливість зупиняти випадки безпідставної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, у разі коли постачальник фактично не здійснює господарську операцію, а реєструє виключно з метою надання покупцю необґрунтованої податкової вигоди у вигляді неправомірного сформованого кредиту з ПДВ.

СМ КОР здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за визначеною формою, яка відображає специфіку господарської діяльності платника податку окремо по кожному виду економічної діяльності. У разі, якщо за результатами моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає визначеним критеріям, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

В ДФС створений окремий структурний підрозділ, який буде розглядати пакети документів, що надаватимуться суб’єктами декларування з так званими «відбитими» податковими накладними для прийняття остаточного рішення щодо приймання такої накладної або доведення до суб’єкта господарювання причин її не прийняття.

Платник податку у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної має право подати на розгляд Комісії ДФС інформацію у вигляді Таблиці даних платника податків за встановленою формою J(F)1312301, яка може бути сформована та надіслана через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника», вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua через офіційний веб-портал ДФС України.

Після обробки та розгляду Комісією ДФС Таблиці платнику протягом п’яти робочих днів направляється друга квитанція, в якій зазначається інформація про результат розгляду (врахування/неврахування інформації).

Додати коментар:

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити