gototopgototop
    Про військову службу за контрактом (тут) ***   Місцезнаходження споруд для цивільного захисту населення: вул. І.Мазепи, 10 А (загальна площа 146 кв. м), вул. Друкарська, 6 (79,1 кв. м), вул. Друкарська, 8 (69,4 кв. м), вул. Я.Мудрого, 17 (23,8 кв. м), вул. Клубна, 1 (37,8 кв. м), вул. Клубна, 3 (37,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 9 (182,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 16 (100,7 кв. м), вул. М.Шашкевича, 17 (100 кв. м), вул. Грюнвальдська, 1 (76 кв. м), вул. Кобзарева, 8 (89,8 кв. м), вул. І.Франка, 40 (69 кв. м). ***   Посади "Родинне дерево" в м.Жидачеві (детальніше тут...) *** Місцеві податки і збори на території Жидачівської міської ради на 2021 рік: земельний податок (тут), орендна плата за землю (тут), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тут), єдиний податок (тут), туристичний збір (тут), транспортний податок (тут)

ВИБОРИ - 2020

vyboru-2015

Бюджет громадських ініціатив м.Жидачева


byudjet

Стежками "Базиївки"

stegkamu-bazuivku

Для підписки на розсилку RSS новин введіть Ваш адрес електронної пошти:

Карти міста Жидачева

Соціальний захист
ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ДОПОМОГИ НА ДІТЕЙ, НАД ЯКИМИ ВСТАНОВЛЕНО ОПІКУ ЧИ ПІКЛУВАННЯ Друк
П'ятниця, 04 лютого 2022, 12:03

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Управління соціального захисту населення

Стрийської РДА

21.12.2021 52_______

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

„ПРИЗНАЧЕННЯ державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування”

 

Управління соціального захисту населення Стрийської РДА,

відділ №1 (Сколівський), відділ №2 (Жидачівський), відділ №3 (Миколаївський)

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

81700, Львівська обл,Стрийський р-н,м.Жидачів, вул..Шашкевича, 2

 

2

Інформація щодо режиму роботи

Прийом та видача документів:

(Пн.-Ср.-Чт.-Пт.) з 08.00 до 17.00 год

(Вт.) з 08.00 до 20.00 год.

(Суб.)з 08.00 до 16.00 год

Перерва на обід з : 13.00 до 14.00 год

3

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт

Тел. (03239) 24-0-00

Електронна пошта:cnapzhydachiv@gmail.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми”     від 21.11.1992 № 2811-ХІІ

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001  № 1751 „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України                   від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Встановлення опіки чи піклування над дитиною-сиротою або дитиною, позбавленою батьківського піклування

8

Перелік необхідних документів

Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу);

копія рішення органу опіки та піклування або суду про встановлення опіки чи піклування над дитиною-сиротою або дитиною, позбавленою батьківського піклування;

копія свідоцтва про народження дитини;

довідка про реєстрацію місця проживання опікуна (піклувальника) та дитини (для дітей, над якими встановлено опіку чи піклування і які є вихованцями дитячих навчальних закладів, що фінансуються не за рахунок бюджетних коштів, – видана органом реєстрації довідка, в якій зазначено статус дитячого навчального закладу та за які кошти він фінансується, а також підтверджено факт перебування в ньому дітей);

довідки про місячні розміри пенсії, аліментів, стипендії, державної допомоги, що одержує на дитину опікун чи піклувальник (у разі одержання пенсії на дитину органи соціального захисту населення використовують відомості про розмір пенсії, що надійшли від органів Пенсійного фонду України на електронних носіях інформації);

медичний висновок про дитину з інвалідністю віком до 18 років, виданий в установленому МОЗ порядку;

письмова заява опікуна чи піклувальника про одержання (неодержання) аліментів – у разі неможливості одержання довідки про розмір аліментів від органів державної виконавчої служби, розташованих на тимчасово окупованій території України та в районі проведення антитерористичної операції

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування (далі – допомога), подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:

через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Перебування дитини на повному державному утриманні; 
середньомісячний розмір призначених пенсії, аліментів, стипендії, державної допомоги, одержаних на дитину за попередні дванадцять календарних місяців,
перевищує 2,5 прожиткових мінімуми для дитини відповідного віку або 3,5 прожиткових мінімуми для дитини з інвалідністю;подання документів до заяви не в повному обсязі;
виявлення в поданих документах недостовірної інформації;
заява подана особою, яка не має права на призначення допомоги

13

Результат надання адміністративної послуги

Призначення допомоги / відмова в призначенні допомоги

14

Способи отримання відповіді (результату)

Допомогу можна отримати через виплатні об’єкти                         АТ „Укрпоштаˮ або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Про відмову в призначенні допомоги управління соціального захисту населення письмово повідомляє особу, яка звернулася за її призначенням, у пятиденний строк з дня прийняття рішення

 
ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ДОПОМОГИ ПРИ УСИНОВЛЕННІ ДИТИНИ Друк
П'ятниця, 04 лютого 2022, 12:02

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Управління соціального захисту населення

Стрийської РДА

21.12.2021   52______

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

„ПРИЗНАЧЕННЯ державної допомоги при усиновленні дитини”

 

Управління соціального захисту населення Стрийської РДА,

відділ №1 (Сколівський), відділ №2 (Жидачівський), відділ №3 (Миколаївський)

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

81700, Львівська обл,Стрийський р-н,м.Жидачів, вул..Шашкевича, 2

 

2

Інформація щодо режиму роботи

Прийом та видача документів:

(Пн.-Ср.-Чт.-Пт.) з 08.00 до 17.00 год

(Вт.) з 08.00 до 20.00 год.

(Суб.)з 08.00 до 16.00 год

Перерва на обід з : 13.00 до 14.00 год

3

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт

Тел. (03239) 24-0-00

Електронна пошта:cnapzhydachiv@gmail.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми”    від 21.11.1992 № 2811-ХІІ

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001  № 1751 „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України                   від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Усиновлення дитини

8

Перелік необхідних документів

Заява усиновлювача (якщо усиновлювачами є подружжя - одного з них) за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015       № 441 (при  пред’явленні паспорта або іншого документа,  що посвідчує особу);

копія свідоцтва про народження дитини, виданого державним органом реєстрації актів цивільного стану після внесення змін до актового запису про народження дитини на підставі рішення суду про усиновлення дитини (з пред’явленням оригіналу);

копія рішення суду про усиновлення дитини

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення державної допомоги при усиновленні дитини (далі – допомога), подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:

через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Звернення за призначенням допомоги надійшло пізніше ніж через 12 календарних місяців з дня набрання законної сили рішенням про усиновлення дитини

13

Результат надання адміністративної послуги

Призначення допомоги / відмова в призначенні допомоги

14

Способи отримання відповіді (результату)

Допомогу можна отримати через виплатні об’єкти                         АТ „Укрпоштаˮ або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Про відмову в призначенні допомоги управління соціального захисту населення письмово повідомляє особу, яка звернулася за її призначенням, у п’ятиденний строк з дня прийняття рішення

 
ВИДАЧА ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ВАРТОСТІ ОДНОРАЗОВОЇ НАТУРАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ „ПАКУНОК МАЛЮКА” Друк
П'ятниця, 04 лютого 2022, 11:59

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Управління соціального захисту населення

Стрийської РДА

21.12.2021   52______

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

„ВИДАЧА ГРОШОВОЇ КОМПЕНСАЦІЇ ВАРТОСТІ ОДНОРАЗОВОЇ НАТУРАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ „ПАКУНОК МАЛЮКА

 

Управління соціального захисту населення Стрийської РДА,

відділ №1 (Сколівський), відділ №2 (Жидачівський), відділ №3 (Миколаївський)

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

81700, Львівська обл,Стрийський р-н,м.Жидачів, вул..Шашкевича, 2

 

2

Інформація щодо режиму роботи

Прийом та видача документів:

(Пн.-Ср.-Чт.-Пт.) з 08.00 до 17.00 год

(Вт.) з 08.00 до 20.00 год.

(Суб.)з 08.00 до 16.00 год

Перерва на обід з : 13.00 до 14.00 год

3

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт

Тел. (03239) 24-0-00

Електронна пошта:cnapzhydachiv@gmail.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми”    від 21.11.1992 № 2811-ХІІ

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 № 744 «Деякі питання реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Порядок та умови реалізації пілотного проекту «Монетизація одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» у 2020-2021 роках, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020р. № 744

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Народження живонародженої дитини

8

Перелік необхідних документів

Заява отримувача встановленого зразка із зазначенням реквізитів спеціального рахунка;

довідка з пологового будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги “пакунок малюкаˮ; копія свідоцтва про народження дитини. У разі народження дитини за кордоном та відсутності свідоцтва про народження, виданого органом державної реєстрації актів цивільного стану України, ― копію свідоцтва про народження дитини, виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку, якщо інше не передбачено законом або міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, разом з перекладом українською мовою. Вірність перекладу або справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально;

копія посвідки на постійне проживання/посвідчення біженця/довідки про звернення за захистом в Україні (для іноземця та особи без громадянства)/посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;

копія документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті громадянина України)

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення грошової компенсації вартості “пакунка малюкаˮ, подаються отримувачем суб’єкту надання адміністративної послуги в паперовій чи електронній формі, або в межах надання комплексної послуги „єМалятко” (у разі технічної можливості)

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

Протягом п’яти робочих днів з дати надходження документів управління соціального захисту населення районної держадміністрації (далі – УСЗН) приймає рішення про надання / відмову в наданні грошової компенсації вартості “пакунка малюкаˮ.

УСЗН на підставі прийнятих рішень про призначення грошової компенсації та даних отримувача щомісяця до 10 числа формує реєстр отримувачів грошової компенсації і подає його Мінсоцполітики.

Мінсоцполітики на підставі отриманих реєстрів отримувачів грошової компенсації формує зведений реєстр.

Мінсоцполітики не пізніше наступного робочого дня передає отримані від УСЗН реєстри отримувачів грошової компенсації уповноваженому банку та протягом семи робочих днів на підставі договору про взаємодію та зведеного реєстру перераховує з рахунка, відкритого в Казначействі, на поточний рахунок, відкритий в уповноваженому банку, кошти грошової компенсації для подальшого їх перерахування на спеціальні рахунки отримувачів.

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Отримувачу може бути відмовлено у наданні грошової компенсації вартості “пакунка малюкаˮ в разі подання пакета документів не в повному обсязі;

подання пакета документів пізніше року з дня народження дитини.

Грошова компенсація не виплачується в разі:

відмови від новонародженої дитини;

відбування матір’ю покарання у місцях позбавлення волі та подальшого перебування новонародженої дитини в будинку дитини при установі виконання покарань;

смерті новонародженої дитини в пологовому будинку;

отримання одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”.

13

Результат надання адміністративної послуги

Призначення грошової компенсації вартості „пакунка малюкаˮ / відмова в призначенні грошової компенсації вартості „пакунка малюкаˮ

14

Способи отримання відповіді (результату)

Грошову компенсацію можна отримати через уповноважений банк, визначений в установленому порядку.

Про відмову в призначенні допомоги управління соціального захисту населення письмово повідомляє особу, яка звернулася за її призначенням, у пятиденний строк з дня прийняття рішення

 
ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ДОПОМОГИ ПРИ НАРОДЖЕННІ ДИТИНИ Друк
П'ятниця, 04 лютого 2022, 11:58

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Управління соціального захисту населення

Стрийської РДА

21.12.2021   52_____

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

„Призначення державної допомоги при народженні дитини”

 

Управління соціального захисту населення Стрийської РДА,

відділ №1 (Сколівський), відділ №2 (Жидачівський), відділ №3 (Миколаївський)

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

81700, Львівська обл,Стрийський р-н,м.Жидачів, вул..Шашкевича, 2

 

2

Інформація щодо режиму роботи

Прийом та видача документів:

(Пн.-Ср.-Чт.-Пт.) з 08.00 до 17.00 год

(Вт.) з 08.00 до 20.00 год.

(Суб.)з 08.00 до 16.00 год

Перерва на обід з : 13.00 до 14.00 год

3

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт

Тел. (03239) 24-0-00

Електронна пошта:cnapzhydachiv@gmail.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми”    від 21.11.1992 № 2811-ХІІ

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001  № 1751 „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України                   від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Факт народження дитини

8

Перелік необхідних документів

Заява одного з батьків (опікуна), з яким постійно проживає дитина, що складається за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при  пред’явленні паспорта або іншого документа,  що посвідчує особу);

копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу);

копія рішення про встановлення опіки (для опікунів)

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення державної допомоги при народженні дитини (далі – допомога), подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:

через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування; або Єдиний державний веб-портал електронних послуг, або в межах надання комплексної послуги „єМалятко” (у разі технічної можливості)

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами.

У разі подання заяви в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного цифрового підпису така допомога призначається не пізніше ніж наступного робочого дня після отримання заяви управлінням соціального захисту населення

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Звернення за призначенням допомоги надійшло пізніше ніж через 12 календарних місяців після народження дитини

13

Результат надання адміністративної послуги

Призначення допомоги / відмова в призначенні допомоги

14

Способи отримання відповіді (результату)

Допомогу можна отримати через поштове відділення зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Про відмову в призначенні допомоги управління соціального захисту населення письмово повідомляє особу, яка звернулася за її призначенням, у п’ятиденний строк з дня прийняття рішення

 
ПРИЗНАЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ДОПОМОГИ У ЗВ’ЯЗКУ З ВАГІТНІСТЮ ТА ПОЛОГАМИ ЖІНКАМ, ЯКІ НЕ ЗАСТРАХОВАНІ В СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВОГО ДЕРЖАВНОГО СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ Друк
П'ятниця, 04 лютого 2022, 11:57

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Управління соціального захисту населення

Стрийської РДА

21.12.2021   52____

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

„ПРИЗНАЧЕННЯ державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообовязкового державного соціального страхування”


Управління соціального захисту населення Стрийської РДА,

відділ №1 (Сколівський), відділ №2 (Жидачівський), відділ №3 (Миколаївський)

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

81700, Львівська обл,Стрийський р-н,м.Жидачів, вул..Шашкевича, 2

 

2

Інформація щодо режиму роботи

Прийом та видача документів:

(Пн.-Ср.-Чт.-Пт.) з 08.00 до 17.00 год

(Вт.) з 08.00 до 20.00 год.

(Суб.)з 08.00 до 16.00 год

Перерва на обід з : 13.00 до 14.00 год

3

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт

Тел. (03239) 24-0-00

Електронна пошта:cnapzhydachiv@gmail.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми”    від 21.11.1992 № 2811-ХІІ

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1751 „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України                   від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920; наказ Міністерства охорони здоров’я України від 18.03.2002 № 93 „Про затвердження форм облікової документації щодо призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, та інструкцій щодо їх заповнення”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.04.2002 за № 346/6634

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Настання факту вагітності жінки

8

Перелік необхідних документів

Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при  пред’явленні паспорта або іншого документа,  що посвідчує особу);

інформація про номер запису в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров'я (далі - Реєстр) про сформований медичний висновок про тимчасову непрацездатність категорії "Вагітність та пологи";

довідка з основного місця навчання про те, що жінка навчається – для студентів;

довідка ліквідаційної комісії про те, що жінка звільнена з роботи у зв’язку з ліквідацією підприємства, установи та організації – для жінок, звільнених з роботи;

довідка центру зайнятості про те, що жінка зареєстрована в центрі зайнятості як безробітна – для жінок, які перебувають на обліку в центрі зайнятості;

рішення про усиновлення чи встановлення опіки – для осіб, які усиновили чи взяли під опіку дитину протягом двох місяців з дня її народження

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами
(далі – допомога), подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:

через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Особа, яка претендує на призначення допомоги застрахована в системі загальнообовязкового державного соціального страхування

13

Результат надання адміністративної послуги

Призначення допомоги / відмова в призначенні допомоги

14

Способи отримання відповіді (результату)

Допомогу можна отримати через виплатні об’єкти                         АТ „Укрпоштаˮ або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Про відмову в призначенні допомоги управління соціального захисту населення письмово повідомляє особу, яка звернулася за її призначенням, у пятиденний строк з дня прийняття рішення

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 Наступна > Кінець >>

Сторінка 7 з 8