gototopgototop
    Посади "Родинне дерево" в м.Жидачеві (детальніше тут...) ***  Інформація для громадян, котрі приїхали з Автономної Республіки Крим та міста Севастополь у Жидачів (детальніше тут...) ***  Пункти прийому відпрацьованих батарейок та акумуляторів у м. Жидачеві (детальніше тут...) ***  Просимо громадян, які не використовують виділену їм для ведення городництва земельну ділянку, подати в міську раду заяву про її вилучення (детальніше тут...)  
Р Е Г Л А М Е Н Т ЖИДАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Друк e-mail
Неділя, 07 липня 2013, 10:45

З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

рішення Жидачівської міської

ради від 09.12.2010 р. № 10

зі змінами згідно рішення

від 26.06.2013 р. № 656,

від 19.06.2014 р. № 805

 

Р Е Г Л А М Е Н Т

ЖИДАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  

 

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

Глава 1. Основні засади та принципи діяльності міської ради

 

Стаття 1. Правові засади діяльності міської ради

 

            1. Жидачівська міська рада є органом місцевого самоврядування, що представляє територіальну громаду міста Жидачева та здійснює від її імені та в її інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування.

            2. Правовий статус та порядок діяльності міської ради, її органів, депутатів, посадових осіб та виконавчого апарату визначається Конституцією України, Європейською хартією місцевого самоврядування, Статутом територіальної громади міста Жидачева, Законами України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про статус депутатів місцевих рад”, „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, іншими закондавчими актами та цим Регламентом.

            3. Даний Регламент Жидачівської міської ради (далі по тексту – ради) встановлює порядок підготовки, скликання і проведення сесій ради, підготовки і розгляду нею питань, прийняття рішень ради про затвердження порядку денного сесії, інших процедурних питань, формування органів ради, інших видів діяльності, відповідно до їх повноважень встановлених Конституцією та Законами України.

            4. Регламент затверджується не пізніше як на другій сесії ради, рішенням ради, прийнятим більшістю голосів депутатів від загального складу ради. У такому ж порядку приймається рішення про внесення змін і доповнень до Регламенту.

            5. Склад ради визначається відповідно до чинного законодавства.

            6. Мовою роботи ради є українська.

Стаття 2. Основні принципи діяльності ради

 

  1. 1.Діяльність ради здійснюється на принципах:

-          народовладдя;

-          законості;

-          гласності;

-          колегіальності;

-          поєднання місцевих і державних інтересів;

-          виборності;

-          правової, організаційної та матеріально – фінансової самостійності в межах повноважень, визначених законодавством України;

-          підзвітності та відповідальності перед територіальними громадами їх органів та посадових осіб;

-          державної підтримки та гарантії місцевого самоврядування;

-          судового захисту прав місцевого самоврядування.

Глава 2. Гласність роботи ради

 

Стаття 3. Відкритість та гласність роботи ради

 

            1. Пленарні засідання ради та постійних комісій є відкритими і гласними, за винятками, встановленими цим Регламентом.

            2. Гласність роботи ради, постійних комісій забезпечується шляхом публікацій їх рішень у міському інформаційному бюлетені „Удеч сьогодні”, в інших друкованих засобах масової інформації та розміщення на міському сайті в мережі Інтернет.

Стаття 4. Присутність на пленарних засіданнях ради

 

            1. На пленарних засідання ради та постійних комісій мають право бути присутніми, крім депутатів, міського голови, секретаря міської ради, члени виконавчого комітету ради, працівники апарату ради.

            2. На пленарних засіданнях ради за рішенням ради, за запрошенням міського голови можуть бути присутніми депутати інших рад, представники державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян, трудових колективів, члени делегацій, що знаходяться в міській раді з офіційним візитом, а також особи, запрошені до участі в засіданні сесії міської ради.

                 Міський голова на пленарному засіданні ради повідомляє депутатів ради про осіб, які присутні на пленарному засіданні ради за запрошеннями. Цим особам відповідно до порядку денного та рішення ради може бути надане право виступити на пленарному засіданні ради. Особи, запрошені для участі в розгляді питання порядку денного залишають зал засідань відразу після закінчення розгляду питання.

            3. На пленарному засіданні ради можуть бути присутніми громадяни.

            4. Запрошені особи, що присутні на пленарному засіданні міської ради та її органів, мають утримуватися від публічних проявів свого ставлення до того, що відбувається на засіданні, крім виступів у встановленому порядку, від поширення в залі матеріалів, що не стосуються питань порядку денного і не порушувати правила ведення пленарного засідання, передбачені даним Регламентом. У випадку недотримання вищезазначених правил такі особи за вказівкою головуючого на засіданні або за рішенням більшості від присутніх депутатів повинні покинути приміщення, де проходить засідання.

Стаття 5. Закриті пленарні засідання ради

 

            1. У разі необхідності, за рішенням ради, яке приймається більшістю голосів депутатів ради від зареєстрованих на пленарному засіданні депутатів ради, можуть проводитися її закриті пленарні засідання або закритий розгляд конкретно визначених питань порядку денного.

2. На закритому пленарному засіданні ради мають право бути присутніми особи, присутність, яких визначена радою, міським головою, як необхідна для розгляду відповідного питання.

РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ РАДИ

 

Глава 3. Перша сесія ради нового скликання

 

Стаття 6. Порядок скликання першої сесії новообраної ради

 

            1. Першу сесію ради після обрання її у правомочному складі, у строки визначені законом, скликає і веде голова міської виборчої комісії.

Стаття 7. Порядок денний першої сесії ради

 

            1. До порядку денного першої сесії новобраної ради вносяться такі питання:

  1. 1)інформація голови міської виборчої комісії про підсумки виборів депутатів до ради і визнання їх повноважень;
  2. 2)приведення до присяги міського голови;
  3. 3)про обрання секретаря ради;
  4. 4)про затвердження Регламенту ради;
  5. 5)про затвердження Положення про постійні комісії ради;
  6. 6)про утворення постійних комісій ради;
  7. 7)інші питання внесені міським головою і підтримані більшістю депутатів присутніх на пленарному засіданні ради.

Стаття 8. Лічильна комісія

 

            1. Лічильна комісія обирається на пленарному засіданні ради для організації таємного голосування і визначення його результатів.

            2. Лічильна комісія обирається за пропозицією депутатів ради щодо персонального складу рішенням більшості від присутніх депутатів на пленарному засіданні ради. Лічильна комісія обирається радою з числа депутатів шляхом відкритого голосування за списком у кількості трьох осіб.

            3. Лічильна комісія обирає відкритим голосуванням зі свого складу голову і оформляє цю процедуру відповідним протоколом.

            4. При проведенні таємного голосування Лічильна комісія організовує бюлетені. Голова лічильної комісії перед голосуванням представляє депутатам форму бюлетеня, його зміст і роз’ясняє порядок його заповнення. Лічильна комісія самостійно здійснює підрахунок голосів, оформляє відповідні протоколи й оголошує результати голосування на пленарному засіданні сесії міської ради.

            5. У роботі Лічильної комісії не можуть брати участь депутати ради, кандидатури яких включені до бюлетенів для таємного голосування.

Глава 4. Сесії ради                  

 

Стаття 9. Форми роботи ради

 

            1. Рада проводить свою роботу сесійно. Сесія ради складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.

Стаття 10. Порядок скликання сесій ради

1. Чергові сесії ради скликаються міським головою в міру необхідності та у відповідності до чинного законодавства, але не менше одного разу на квартал, а для прийняття рішень з питань регулювання земельних відносин – не рідше одного разу на місяць.

Не пізніш як за 10 днів міський голова видає розпорядження про скликання сесії міської ради із зазначенням часу скликання, місця проведення та порядку денного.

Проекти рішень з порядку денного сесії повинні бути підготовленими не пізніше дня засідання постійних комісії ради.

Сесія закривається після обговорення та прийняття радою рішень по всіх питаннях, які винесені на розгляд сесії ради.

(внесено зміни згідно рішення Жидачівської міської ради від 26.06.2013 р. № 656)

2. За необхідністю міським головою скликається позачергова сесія ради, про що депутатів повідомляють не пізніш, ніж за один день до початку сесії.

Стаття 11.  Розпорядок роботи пленарних засідань ради

            1. Пленарні засідання ради починаються у день і час вказані у розпорядженні міського голови про скликання сесії. Через кожні 1,5 год. роботи сесії оголошується перерва на 15 хв.

            2. Рішенням ради може бути встановлено інший порядок роботи під час певної сесії ради за умови, що загальна тривалість робочого часу, включаючи необхідні перерви, не перевищує восьми годин на день.

3. За пропозицією головуючого на пленарному засіданні, за ініціативою однієї п’ятої від присутніх депутатів або депутатської фракції міська рада може прийняти рішення про проведення позачергової перерви тривалістю до 30 хв.

Глава 5. Порядок денний сесії ради

 

Стаття 12. Формування порядку денного сесії ради

 

            1. Проект порядку денного сесії ради попередньо готується та узгоджується міським головою не пізніше як за 10 днів до відкриття сесії ради.

            2. Пропозиції до проекту порядку денного сесії ради вносяться міським головою, постійними комісіями, депутатами, виконавчим комітетом ради, загальними зборами громадян та членами територіальної громади міста. Пропозиції вносяться не пізніше ніж за 15 днів до відкриття сесії. Пропозиції до порядку денного сесії ради, внесені пізніше як за 15 днів до відкриття сесії ради або під час сесії ради, виносяться на розгляд ради для включення до порядку денного сесії, на вимогу однієї з постійних комісій або депутатської фракції чи групи.

            3. На пленарні засідання та засідання постійних комісій ради з питань порядку денного сесії запрошуються представники виконавчих органів ради — розробники проектів рішень ради.

            4. Пропозиція щодо кожного питання, яке пропонується включити до проекту порядку денного сесії ради або до затвердженого порядку денного сесії ради, подається із супровідною запискою і проектом рішення чи іншим документом, який пропонується прийняти за цією пропозицією.

            5. Проекти рішень ради міський голова або секретар ради передають юристу ради для одержання висновку щодо відповідності його чинному законодавству. Після одержання висновку юридичної служби щодо відповідності проекту рішення чинному законодавству, проект разом з іншими матеріалами передається відповідній постійній комісії для подальшої роботи згідно із нормами цього Регламенту та Положення про постійні комісії ради.

            6. У разі невідповідності запропонованого проекту вимогам діючого законодавства або у разі винесення на розгляд ради проекту регуляторного акта без аналізу регуляторного впливу, він повертається автору із зазначенням мотивів повернення.

            7. Рішення щодо визначення профільної комісії, яка попередньо готує питання порядку денного сесії приймається міським головою.

            8. Кожен депутат, незалежно від того, в склад якої профільної комісії він входить, має право ознайомитися зі всіма матеріалами, що виносяться на сесію ради.

Стаття 13. Затвердження порядку денного сесії ради

 

            1. Проект порядку денного сесії ради обговорюється і затверджується в цілому радою більшістю голосів депутатів ради від загального її складу.

            2. Рішення про включення питання до ще не затвердженого в цілому порядку денного сесії ради приймається, якщо за нього проголосувало не менше однієї третини від зареєстрованих на пленарному засіданні ради депутатів. Якщо за підсумками голосування ради питання до порядку денного сесії ради не включено, воно вважається відхиленим.

            3. Рада може прийняти більшістю голосів депутатів від загального складу ради мотивоване рішення про відкладення розгляду питання із затвердженого порядку денного сесії ради на наступну сесію ради; таке рішення може прийматися не більше одного разу щодо одного і того ж питання порядку денного.

Глава 6. Регуляторні акти ради

Стаття 14. Порядок підготовки та розгляду регуляторних актів

 

1. Підготовка проектів регуляторних актів здійснюється на підставі плану діяльності з підготовки цих проектів, який затверджується радою не пізніше 15 грудня поточного року та оприлюднюється відповідно до Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” (далі по тексту — Закон).

2. Розробник (виконавець) регуляторного акта готує аналіз регуляторного впливу відповідно до Методики підготовки аналізу регуляторного впливу, затвердженої Кабінетом Міністрів України.

3. Проект регуляторного акта разом із відповідним аналізом регуляторного впливу оприлюднюється у спосіб, передбачений статтею 13 цього Закону, не пізніше п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про оприлюднення цього проекту регуляторного акта.

4. Розробник (виконавець) проекту регуляторного акта враховує або мотивовано відхиляє зауваження і пропозиції фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, одержані у встановлені ним строки, відповідно до Закону.

5. Стосовно кожного регуляторного акта послідовно здійснюються базове, повторне та періодичне відстеження його результативності. До прийняття регуляторного акта здійснюється його базове відстеження. Звіт про відстеження результативності цього регуляторного акта оприлюднюється у десятиденний строк з дня підписання цього звіту.

6. У випадках, визначених Законом, аналіз регуляторного впливу не готується. Постійна комісія ради з правових питань та регуляторної політики забезпечує підготовку експертного висновку щодо регуляторного впливу, що здійснюється відповідно до вимог Закону.

7. Голова постійної комісії ради, зазначеної в п. 6 цієї статті, доповідає на пленарному засіданні ради, при представленні проекту регуляторного акта, висновки щодо його відповідності вимогам Закону, підготовлені на підставі аналізу регуляторного впливу та експертного висновку.

РОЗДІЛ 3. ЗАСІДАННЯ РАДИ

Глава 7. Проведення пленарних засідань

 

Стаття 15. Реєстрація депутатів ради на пленарному засіданні ради

1. На початку кожного пленарного засідання ради секретар ради реєструє присутніх депутатів і доповідає головуючому на пленарному засіданні ради про кількість присутніх та про кількість відсутніх депутатів.

            2. Якщо відкриття пленарного засідання ради неможливе у зв’язку з відсутністю, за даними реєстрації, необхідної кількості депутатів ради, головуючий на пленарному засіданні ради може оголосити перерву на термін, погоджений з керівниками фракцій та груп, або встановлює інший день проведення пленарного засідання ради з обов’язковим дотриманням вимог цього Регламенту щодо підготовки пленарного засідання ради.

            3. Якщо голосування не може проводитися у зв’язку із відсутністю на пленарному засіданні ради необхідної кількості депутатів ради, головуючий на пленарному засіданні ради відкладає пленарне засідання ради або закриває його, або переходить до розгляду питань, зазначених у розділі „Різне”.

 

Стаття 16. Відкриття та ведення пленарного засідання

1. Пленарні засідання ради відкриває, веде і закриває головуючий на пленарному засіданні ради (міський голова чи секретар ради або особи, визначені законодавством України). Засідання ради може проводитися, якщо на ньому присутні більше половини депутатів ради від загального складу ради.

Стаття 17. Повноваження головуючого на пленарному засіданні ради

1. Головуючий на пленарному засіданні ради:

-          відкриває, закриває та веде пленарні засідання ради, оголошує перерви в пленарних засіданнях ради, повідомляє про осіб, які запрошені для участі у її роботі;

-          виносить на обговорення проекти рішень ради, оголошує їх повну назву, редакцію та їх ініціаторів (розробників); інформує про матеріали, що надійшли на адресу ради;

-          організовує розгляд питань;

-          повідомляє списки осіб, які записалися для виступу;

-          надає слово для доповіді (співдоповіді), виступу, оголошує наступного промовця;

-          створює рівні можливості депутатам ради для участі в обговоренні питань;

-          ставить питання на голосування, оголошує його результати;

-          забезпечує дотримання цього Регламенту всіма присутніми на пленарному засіданні ради;

-          в першочерговому порядку вносить пропозиції з процедурних питань щодо ходу пленарного засідання ради; якщо з цих питань висуваються альтернативні пропозиції, його пропозиції ставляться на голосування першими;

-          вживає заходів щодо дотримання порядку на пленарному засіданні ради.

Глава 8. Встановлення регламенту для виступаючих та порядок надання слова

 

Стаття 18. Порядок надання слова

1. Доповіді, співдоповіді, виступи в обговоренні, заяви, запити виголошуються з трибуни.

2. Якщо головуючий на пленарному засіданні ради не представив промовця під час надання йому слова, промовець представляється на початку виступу, а у разі виступу від депутатської групи та фракції — зазначає і її назву.

3. Запис на виступ з трибун із будь – якого питання порядку денного пленарного засідання в межах часу, передбаченого статтею 19 цього Регламенту, здійснюється під час розгляду відповідного питання порядку денного за особистою письмовою заявою депутата ради. Черговість виступів в порядку поступлення заяв встановлює головуючий на пленарному засіданні ради

            4. Без запису на виступ, з місця, за усним зверненням депутата ради перед оголошенням припинення обговорення йому надається слово:

-          з мотивів голосування;

-          для оголошення процедурного питання;

-          для репліки;

-          для запитання до доповідача.

Стаття 19. Визначення часу для виступаючих на сесії ради

1. Час, який надається для виступів:

-          з доповідями – до 30 хв.;

-          з співдоповідями – до 15 хв.;

-          для відповідей на питання до доповідача (співдоповідача) – до 10 хв.;

-          від депутатських груп та фракцій – до 10 хв.;

-          у дебатах (обговоренні) – до 5 хв.;

-          для заяв, внесення запитів, при розгляді порядку денного „Різне” — до 3 хв.;

-          для виступів щодо кандидатур, процедури та з мотивів голосування, пояснень, зауважень, запитань, пропозицій, повідомлень і довідок, внесення поправок та виступів з місця – до 2 хв. але не більше двох разів з одного й того ж питання.

            2. Для надання слова всім промовцям з певного виду виступів, зазначених у ч. 1 цієї статті, на більш тривалий час, ніж встановлено у ч. 1 цієї статті, рада приймає рішення без обговорення більшістю голосів депутатів ради від зареєстрованих на пленарному засіданні ради. За необхідності головуючий на пленарному засіданні ради може на прохання окремого промовця продовжити час виступу без обговорення за умови відсутності заперечень з боку депутатів.

            3. Якщо виступ промовця повторює те, що вже виголошували інші промовці під час обговорення даного питання, і головуючий на пленарному засіданні ради вважає, що рада отримала з цього питання достатньо інформації, він може звернутися до промовця з проханням скоротити або закінчити виступ.

Стаття 20. Черговість надання слова для виступу

1. На пленарному засіданні ради ніхто не може виступати без дозволу головуючого. Головуючий на пленарному засіданні ради надає слово депутатам ради з дотриманням черговості, встановленої для промовців на підставі їх заяв про надання слова, та з забезпеченням виступів від різних депутатських груп та фракцій, якщо інше не встановлено цим Регламентом. Головуючий на пленарному засіданні ради, за погодженням з радою, може визначити іншу черговість виступаючих.

2. Головуючим на пленарному засіданні ради позачергово надається слово для виступу щодо порядку ведення засідання ради, для постановки відкладеного питання або щодо неприйнятності прийняття рішення щодо даного питання, для довідки, внесення фактичної поправки або заперечення щодо неї, відповіді на запитання і для роз’яснень.

Стаття 21. Право депутата ради на виступ та запитання

1. Депутат ради у будь-який момент може відмовитися від свого запису на виступ.

2. У разі відсутності депутата ради в момент надання йому слова вважається, що він відмовився від слова.

3. Депутат ради може виступити на пленарному засіданні ради з одного й того ж питання чи пропозиції, які будуть ставитися на голосування, як правило, не більше двох разів, за винятком випадків, зазначених у п. 4 статті 18 цього Регламенту.

4. Запитання доповідачам і співдоповідачам ставляться письмово або усно. Запитання формулюються коротко і чітко. Головуючий на пленарному засіданні ради оголошує письмові запитання та надає слово для запитань депутатам ради по черзі на засадах рівності. Депутат ради, який поставив запитання, може уточнити та доповнити його, а також оголосити, чи задоволений він відповіддю. Виступаючим у обговоренні запитання не ставляться, за винятком уточнюючих запитань від головуючого на пленарному засіданні ради.

Глава 9. Організація розгляду питань на пленарному засіданні ради

Стаття 22. Порядок обговорення питання

1. Обговорення питання на пленарному засіданні ради, як правило, включає:          

-          доповідь, запитання доповідачеві і відповіді на них;

-          співдоповіді (за необхідності), запитання співдоповідачам і відповіді на них;

-          винесення на обговорення проекту рішення підготовленого відповідною профільною постійною комісією ради;

-          виступи депутатів ради з оголошенням та обґрунтуванням окремої думки, якщо вона є додатком до висновків чи пропозицій комісій за умови, що окрема думка не була поширена серед депутатів ради разом з проектом чи висновком відповідної комісії;

-          внесення, обговорення і прийняття рішення щодо відкладених питань та питань про неприйнятність прийняття рішень, якщо такі є;

-          виступи депутатів ради;

-          оголошення головуючим на пленарному засіданні ради про припинення обговорення та повідомлення про тих, що виступили і записалися на виступ;

-          внесення депутатами ради пропозицій, які не були виголошені в ході обговорення (крім тих, що вносяться у спеціально встановленому порядку);

-          уточнення і оголошення головуючим на пленарному засіданні ради пропозицій, які надійшли щодо обговорюваного питання і будуть ставитися на голосування;

-          виступи депутатів ради з мотивів голосування.

2. Обговорення питання, яке винесено за ініціативою постійної комісії на розгляд ради, починається з доповіді визначеного профільною комісією доповідача, якщо інший порядок не встановлено цим Регламентом.

            3. Окрема думка депутата ради — члена комісії, яка є письмовим додатком до висновку чи пропозицій постійної комісії, обговорюється на пленарному засіданні ради одночасно з доповіддю комісії.

Стаття 23. Закінчення обговорення питання

1. Якщо список бажаючих виступити вичерпано або якщо ніхто не подав заяву про надання слова, а також у разі закінчення визначеного для обговорення часу, головуючий на пленарному засіданні ради оголошує про припинення обговорення.

2. За вмотивованим зверненням двох або більше уповноважених представників зареєстрованих депутатських фракцій та груп головуючий на пленарному засіданні ради зобов’язаний оголосити позачергову перерву у пленарному засіданні ради — до 30 хвилин.

Глава 10. Порядок голосування на пленарному засіданні ради

 

Стаття 24. Загальні положення порядку голосування

1. Проведення голосування з різних питань і пропозицій проводиться таким чином, щоб з’ясувати дійсне волевиявлення більшості депутатів ради щодо них.

2. Головуючий на пленарному засіданні ради перед початком обговорення питань порядку денного дає доручення двом присутнім на сесії депутатам проводити підрахунок голосів за результатами голосування.

3. Розгляд одного питання порядку денного без прийняття рішення щодо нього не може перериватися розглядом інших питань порядку денного; якщо таке відбувається, то розгляд перерваного питання починається спочатку.

            4. Після закінчення обговорення питання головуючий на пленарному засіданні ради оголошує про перехід до голосування.

            5. Головуючий на пленарному засіданні ради погоджує з присутніми на засіданні депутатами ради початок голосування, оголошує необхідну кількість голосів для прийняття рішення, а також про вид голосування, якщо з цього приводу є спеціальні вимоги Регламенту або якщо від депутатів надійшли пропозиції.

            6. При встановленні результатів голосування враховується голос міського голови.

Стаття 25. Черговість голосування інших (альтернативних) проектів рішень, пропозицій та поправок

1. У першу чергу на голосування ставиться проект рішення, пропозиції і поправки, які надійшли від профільної постійної комісії. У разі надходження інших (альтернативних) проектів рішень, пропозицій і поправок вони ставляться на голосування у порядку їх надходження.

            2. Відхилені радою пропозиції і поправки щодо вже прийнятого тексту при повторному їх внесенні (в ході розгляду того ж питання порядку денного) на голосування не ставляться, крім випадку, коли після скасування рішення щодо прийнятого тексту його розгляд починається знову.

Стаття 26. Вимоги до процедури голосування

1. Перед кожним голосуванням головуючий на пленарному засіданні ради формулює зміст питання, що буде ставитися на голосування, і, якщо немає заперечень, відразу пропонує провести голосування щодо нього.

            2. Голосування здійснюється депутатами ради особисто в залі засідань ради.

            3. Після оголошення головуючим на пленарному засіданні ради початку голосування ніхто не може його переривати. З початку голосування і до оголошення його результатів слово нікому не надається.

            4. Після закінчення голосування головуючий на пленарному засіданні ради оголошує його повні результати.

5. У разі порушення процедури голосування або виникнення перешкод під час його проведення негайно проводиться повторне голосування без обговорення.

Глава 11. Рішення ради

Стаття 27. Загальні вимоги до рішення ради

 

            1. Рішення ради приймається з питань віднесених до її повноважень на пленарному засіданні після їх обговорення. Прийняття рішення без обговорення питання на пленарному засіданні ради допускається лише у випадках передбачених Регламентом або якщо жоден з депутатів ради не заперечує на пленарному засіданні ради проти цього.

            2. Результатом обговорення і голосування за проект рішення є:

- прийняте рішення про задоволення клопотання;

- прийняте рішення про відмову у задоволенні клопотання з обгрунтуванням

   та посиланням на діюче законодавство;

- відхилення проекту рішення.

3. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні більшістю депутатів від загального складу міської ради, крім випадків, передбачених Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”. При встановленні результатів голосування до загального складу Жидачівської міської ради включається міський голова м. Жидачева, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.

4. У випадку, якщо за результатами голосування рішення не прийнято (за задоволення чи відмову у клопотанні проголосувала меншість депутатів від загального складу ради), такі проекти рішень вважаються відхиленими і переносяться на наступну сесію для повторного розгляду.

5. Проект рішення по розгляду відповідного клопотання, який повторно (вдруге) не отримав необхідної більшості голосів для прийняття рішення (відхилений вдруге), вважається відхиленим повторно, знімається з розгляду і не включається в порядок денний наступних сесій.  

 

(стаття 27 у новій редакції згідно рішення Жидачівської міської ради від 19.06.2014 р. № 805)

 

Стаття 28. Протокол сесiї ради

1. Пленарні засідання сесії ради протоколюються. Протокол веде секретар ради, підписує – головуючий на пленарному засіданні. У випадку відсутності секретаря ради або виконання ним функції головуючого на пленарному засіданні, протокол сесії ради веде депутат обраний з з присутніх на пленарному засіданні депутатів більшістю голосів присутніх депутатів.

2. У протоколі пленарного засідання сесії ради зазначаються вiдомостi про дату, час i мiсце проведення засiдань сесії, її порядковий номер, загальний склад ради, кiлькiсть депутатiв, присутнiх і відсутніх на засiданнi, прізвища і посади запрошених на засідання ради, порядок денний сесії, прiзвища головуючого на засiданнi i виступаючих, всi винесенi на голосування питання i пропозицiї; повнi результати голосування та прийнятi рішення із зазначенням числа голосів, поданих «за», «проти» і таких, що «утрималися».

3. Рішення міської ради по процедурних питаннях відображаються в тексті протоколів засідання сесії.

4. Як допоміжний засіб фіксації виступів при наявності використовується технічний запис.

Глава 12. Види та способи голосувань при прийнятті рішень ради

Стаття 29. Відкрите голосування. Відкрите поіменне голосування.

1. Для прийняття рішень, з’ясування волевиявлення депутатів ради на пленарних засіданнях ради проводиться відкрите голосування або відкрите поіменне голосування.

            2. Шляхом відкритого голосування або відкритого поіменного голосування приймаються рішення ради.

3. Поіменне голосування проводиться за пропозицією будь-кого з депутатів ради, підтриманою не менше як однією третиною депутатів ради, зареєстрованих на пленарному засіданні ради. На голосування ця пропозиція ставиться першою серед інших пропозицій щодо способу голосування.

 

Стаття 30. Таємне голосування за допомогою бюлетенів

1. Таємне голосування проводиться за пропозицією будь-кого з депутатів ради, підтриманою не менше як однією третиною депутатів ради, зареєстрованих на пленарному засіданні ради.

2. Виключно таємним голосуванням за допомогою бюлетенів проводиться голосування з питань передбачених Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, а саме:

-          обрання на посаду та звільнення з посади секретаря ради;

-          прийняття   рішення   щодо   дострокового   припинення повноважень міського голови.

Стаття 31. Вимоги до бюлетеня для таємного голосування

1. Бюлетені для таємного голосування у кількості, що відповідає фактичній кількості депутатів ради, виготовляються Лічильною комісією. Кожний бюллетень для таємного голосування особисто підписується головою лічильної комісії і ставиться печатка міської ради.

2. Недійсними вважаються бюлетені, які відрізняються від виготовлених Лічильною комісією, а також ті, в яких неможливо з’ясувати волевиявлення депутата ради. Якщо у скриньці для таємного голосування виявиться більше бюлетенів, ніж їх видано згідно з реєстром про одержання бюлетенів, всі бюлетені для таємного голосування вважаються недійсними і проводиться переголосування.

Стаття 32. Процедура голосування шляхом подачі бюлетенів

 

1. Лічильна комісія перед початком голосування готує бюлетені і скриньку для таємного голосування.

            2. Кожному депутату ради Лічильною комісією видається один бюлетень для таємного голосування.

3. Голосування здійснюється проставленням у бюлетені відповідної позначки. Заповнений бюлетень опускається в скриньку.

Стаття 33. Підведення результатів таємного голосування

1. Підрахунок результатів таємного голосування здійснюється Лічильною комісією відкрито.

2. Результати таємного голосування Лічильна комісія заносить до протоколу, який підписують всі її члени. У разі незгоди будь-кого з членів Лічильної комісії з даними протоколу, він у письмовій формі викладає свою окрему думку, яка додається до протоколу і оголошується на пленарному засіданні ради.

            3. Про результати таємного голосування голова Лічильної комісії або визначений комісією доповідач доповідає на пленарному засіданні ради, відповідає на запитання депутатів ради. Протокол Лічильної комісії приймається радою до відома. Результати таємного голосування оформляються відповідним рішенням ради.

Глава 13. Дисципліна та етика

Стаття 34. Дисципліна та етика на пленарних засіданнях ради

1. На пленарному засіданні ради промовець не повинен вживати образливі висловлювання, закликати до незаконних і насильницьких дій. Головуючий на пленарному засіданні ради після попередження промовця про неприпустимість таких висловлювань і закликів має право припинити його виступ, а у разі нереагування на попередження головуючого — позбавити його права виступу на пленарному засіданні ради з даного питання. У разі повторного порушення дисципліни та етики промовець може бути позбавлений головуючим права виступу на поточному пленарному засіданні ради.

2. Якщо промовець перевищує час, відведений для виступу, або висловлюється не з обговорюваного питання, або виступає не з тих підстав, з яких йому надано слово, головуючий на пленарному засіданні ради після двох попереджень позбавляє його слова.

            3. Під час пленарного засідання ради депутати ради не повинні заважати промовцям і слухачам діями, які перешкоджають викладенню або сприйняттю виступу (вигуками, оплесками, вставанням тощо).

4. Особи, присутні за запрошеннями на пленарних засіданнях ради, засіданнях постійних комісій мусять утримуватися від публічних проявів свого ставлення до того, що відбувається, і не порушувати порядок. У разі порушення порядку, вони, за розпорядженням головуючого на пленарному засіданні ради, можуть бути позбавлені права присутності на пленарному засіданні ради.

РОЗДIЛ 4. ДЕПУТАТИ РАДИ, СЕКРЕТАР РАДИ

Глава 14. Депутати ради, форми роботи депутатів ради

Стаття 35. Правові засади діяльності депутатів ради

1. Порядок діяльності депутата ради його права, обов’язки та повноваження регламентуються Конституцією України, Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України „Про статус депутатів місцевих рад”, „Про службу в органах місцевого самоврядування”, іншими законами України та цим Регламентом.

2. Повноваження   депутата   ради   починаються   з   моменту офіційного оголошення Жидачівською міською виборчою комісією на сесії ради рішення про підсумки виборів та визнання повноважень депутатів і закінчуються в день першої сесії   ради   нового скликання.

3. Депутатам ради після визнання їх повноважень надається посвідчення депутата Жидачівської міської ради.

4. Повноваження депутата можуть бути припинені достроково у випадках, передбачених Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”.

5. Депутат ради представляє інтереси всієї територіальної громади міста Жидачева, має всю повноту прав, що забезпечують його активну участь у діяльності ради та утворюваних нею органів, несе обовязки перед виборцями, радою та її органами, виконує їх доручення.

6. Депутат, крім секретаря ради, повинен входити до складу однієї з постійних комісій ради.

7. Депутат зобовязаний брати участь у роботі сесій ради, засідань постійної та інших комісій ради, до складу яких його обрано.

8. Депутат має право ухвального голосу з усіх питань, які розглядаються на сесіях ради, а також на засіданнях постійної та інших комісій ради, до складу яких його обрано.

9. Повноваження депутатів ради, порядок організації і гарантії депутатської діяльності   визначаються законодавством України.

Стаття 36. Форми роботи депутата ради

1. Діяльність депутата в раді включає:

-          участь у пленарних засідання ради;

-          участь у засіданнях постійних комісій, робочих чи підготовчих груп, до яких він обраний, з правом вирішального голосу, а у засіданні будь-яких інших комісій – з правом дорадчого голосу;

-          виконання доручень ради та її органів;

-          роботу над проектами рішень, документами ради та виконання інших депутатських повноважень у складі депутатських фракцій та груп чи індивідуально;

-          роботу з жителями громади.

2. Діяльність депутата ради, зазначена в частинах 2 – 5 пункту 1 даної статті здійснюється у період між сесіями ради, за винятком випадків виконання невідкладних доручень ради.

Глава 15. Депутатські фракції та групи ради

Стаття 37. Поняття депутатських фракцій та груп

1. Депутатські фракції та групи в раді утворюються депутатами ради, за умови, що до складу кожної з фракцій та груп входить не менше як 5 депутатів ради.

2. Депутатські фракції формуються з депутатів ради, які обрані за списками політичних партій, що за результатами виборів увійшли до складу ради. Повна та скорочена назва депутатської фракції може збігатися з назвою відповідної партії або виборчого блоку.

            3. Депутатські фракції та групи не можуть формуватися для захисту приватних або комерційних інтересів. Порядок роботи депутатської фракції та групи, умови вступу депутата ради до депутатської фракції та групи, його виходу чи виключення з неї визначаються цим Регламентом та самою депутатською фракцією чи групою.

Стаття 38. Порядок утворення депутатських фракцій та груп

 

1. Депутатські фракції та групи можуть бути утворені в будь-який час протягом строку повноважень ради.

2. Депутат повідомляє, шляхом подання заяви, керівника фракції про бажання входу (виходу) до (із) фракції, після чого фракція приймає відповідне рішення. Керівник фракції письмово повідомляє секретаря ради про прийняте рішення.

            3. При надходженні до ради письмового повідомлення на ім’я секретаря ради про сформування депутатської фракції та групи із зазначенням її назви, мети чи завдань, персонального складу, а також складу депутатів ради, які уповноважені представляти фракцію чи групу, це рішення головуючим на пленарному засіданні ради доводиться до відома депутатів ради.

Стаття 39. Повноваження депутатських фракцій та груп

1. Депутатські фракції та групи мають право на пропорційне представництво в постійних комісіях ради з урахуванням фахової підготовки депутатів ради.

2. Кожна депутатська фракція та група має гарантоване право на виступ свого представника з усіх питань порядку денного на пленарних засіданнях ради та її органів. Депутатська фракція чи група, з ініціативи якої розглядається питання, має право на виступ свого представника після припинення обговорення на пленарних засіданнях ради та її органів.

3. Жодна депутатська фракція та група не має права виступати від імені територіальної громади та ради.

            4. Всі права депутатських груп та фракцій здійснюються через голів груп та фракцій або їх заступників, які вносять відповідні подання або вказують представника групи чи фракції, через якого буде реалізоване відповідне право.

Стаття 40. Реорганізація, зміни та припинення діяльності депутатських фракцій та груп

1. Реорганізація та формування нових депутатських фракцій та груп можуть проводитися протягом повноважень ради.

            2. Про зміни в складі депутатської фракції та груп її уповноважений представник повідомляє письмово секретаря ради; це повідомлення підписує і депутат ради, щодо якого воно подається, або лише уповноважений представник депутатської фракції чи групи, якщо депутата виключено з неї.

3. У разі, коли склад депутатської фракції чи групи стає меншим від встановленої в Регламенті кількості, міський голова після отримання повідомлення від фракції чи групи на черговій сесії ради оголошує їх розпущеними.

4. Реорганізація, формування нових чи розпуск (саморозпуск) депутатської фракції та групи не є підставою для перегляду персонального складу органів ради.

Глава 16. Секретар ради

Стаття 41. Правові засади статусу і діяльності секретаря ради

1. Повноваження секретаря ради визначаються Законами України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про статус депутатів місцевих рад”, „Про службу в органах місцевого самоврядування”, іншими законодавчими актами.

2. Секретар ради не може суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, у тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової та творчої роботи в   позаурочний   час),   займатися   підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток, якщо інше не передбачено законом.

Стаття 42. Порядок обрання секретаря ради

1. Секретар ради обирається радою з числа її депутатів за пропозицією міського голови на строк повноважень ради і працює в міській раді на постійній основі.

2. Секретар ради обирається виключно таємним голосуванням в порядку встановленим цим Регламентом.

3. Кандидат на посаду секретаря ради вважається обраним, якщо за нього проголосувала не менш як половина депутатів від загального складу ради.

4. Пропозиція щодо кандидатури секретаря ради може вноситися на розгляд ради не менш як половиною депутатів від загального складу ради у випадках визначених чинним законодавством.

 

Стаття 43. Повноваження секретаря ради

 

  1. 1.Секретар ради відповідно до своїх повноважень:

-          у випадку, передбаченому чинним законодавством України, здійснює повноваження міського голови;

-          скликає сесії ради у випадках, передбачених законом; повідомляє депутатам про час і місце проведення сесії ради;

-          веде засідання ради та підписує її рішення у випадках, передбачених законом;

-          організує підготовку сесій ради, питань, що вносяться на розгляд ради;

-          забезпечує своєчасне доведення рішень ради до виконавців і населення,   організує   контроль за їх виконанням, забезпечує офіційне оприлюднення рішень ради, які відповідно до закону є регуляторними актами, а також документів, підготовлених у процесі здійснення   радою регуляторної діяльності, та інформації про здійснення радою регуляторної діяльності;

-          за дорученням міського голови координує діяльність постійних комісій ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій;

-          сприяє   депутатам   ради   у здійсненні їх повноважень;

-          забезпечує зберігання у відповідних органах місцевого самоврядування офіційних документів,   пов'язаних   з   місцевим самоврядуванням відповідної територіальної громади, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому порядку;

-          вирішує за дорученням міського голови або ради інші питання, пов’язані з діяльністю ради та її органів.

 

Стаття 44. Дострокове припинення повноважень секретаря ради

1. Повноваження секретаря ради можуть бути достроково припинені за рішенням міської ради у випадках, передбачених чинним законодавством, якщо за припинення його повноважень таємним голосуванням проголосували більшість депутатів від загального складу ради.

РОЗДІЛ 5. ОРГАНИ МІСЬКОЇ РАДИ

Глава 17. Постійні комісії ради

 

Стаття 45. Створення постійних комісій міської ради

 

1. Постійні комісії ради є органами ради, що обираються з числа її депутатів не пізніше ніж на другій сесії ради нового скликання на строк її повноважень, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до відання ради, здійснення контролю за виконанням рішень міської ради, її виконавчого органу.

2. Постійні комісії міської ради є підзвітними та відповідальними перед міською радою.

3. Інші питання, пов’язані із визначенням повноважень постійних комісій, порядку їх створення та діяльності, завдань, їх компетенції, визначаються законодавством та Положенням про постійні комісії, що затверджується радою, цим Регламентом, а також рішеннями ради.

Стаття 46. Перелік постійних комісій ради

 

            1. У складі ради утворюються та діють такі постійні комісії:

-          з питань бюджету та розвитку підприємництва;

-          з питань розвитку житлово-комунального господарства та комунальної власності;

-          з питань регулювання земельних відносин та екології;

-          з гуманітарних питань та у справах сім’ї і молоді;

-          з питань законності, правопорядку, праці і соціального захисту населення.

Статття 47. Формування персонального складу постійних комісій міської ради

1. Постійні комісії обираються радою на строк її повноважень з числа депутатів у складі голови і членів комісії.   Всі інші питання структури комісії вирішуються Положенням про постійні комісії та відповідною комісією.

2. Кількісний склад кожної постійної комісії визначається радою на основі волевиявлення депутатів і не повинен перевищувати 7 осіб.

3. Персональний склад постійних комісій формується з числа депутатів. Депутат ради може бути членом лише однієї постійної комісії. До складу постійних комісій не можуть бути обраними міський голова, секретар міської ради.  

Стаття 48. Висновки та рекомендації постійних комісій

1. За результатами вивчення і розгляду питань постійні комісії міської ради готують висновки і рекомендації, які приймаються більшістю голосів від загального складу постійної комісії.

2. Протоколи засідань постійної комісії підписуються головою та секретарем комісії, а у разі відсутності голови – заступником голови або секретарем комісії.

3. Висновки і рекомендації, прийняті постійними комісіями на їх спільних засіданнях, підписуються головами відповідних постійних комісій, а в разі їх відсутності – заступниками голів комісій, а також секретарем міської ради.

Глава 18. Робочі групи

Стаття 49. Робочі групи ради

1. З метою вивчення окремих питань та розробки і підготовки проектів рішень ради можуть створюватися робочі групи у складі депутатів ради в порядку, передбаченому чинним законодавством.

РОЗДІЛ 6. ДЕПУТАТСЬКИЙ ЗАПИТ,

ДЕПУТАТСЬКЕ ЗАПИТАННЯ І ДЕПУТАТСЬКЕ ЗВЕРНЕННЯ

Глава 19. Депутатський запит, депутатське запитання і депутатське звернення

Стаття 50. Статус депутатського запиту, депутатського запитання та депутатського звернення

1. Депутати ради відповідно до Закону України „Про статус депутатів місцевих рад” мають право на депутатський запит, депутатське запитання та депутатське звернення.

            2. Депутатський запит – це підтримана радою вимога депутата ради до міського голови, посадових осіб ради і її органів, до керівників підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, які розташовані або зареєстровані на території міста.

            3. Депутатське запитання – це засіб одержання депутатом ради інформації або роз’яснення з тієї чи іншої проблеми. Відповідь на депутатське запитання може бути оголошеною на сесії ради або надана депутату ради в індивідуальному порядку. Депутатське запитання не включається до порядку денного сесії ради, не обговорюється і рішення по ньому не приймається.

            4. Депутатське звернення – це викладена в письмовій формі вимога депутата ради з питань, пов’язаних з його депутатською діяльністю, до органу місцевого самоврядування та його посадових осіб, а також керівників правоохоронних та контролюючих органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території ради, щодо здійснення певних дій, вжиття заходів чи надання офіційного роз’яснення з питань, віднесених до їх компетенції.

Стаття 51. Порядок подання та розгляд депутатського запиту

1. Депутатський запит може бути внесений депутатом ради або групою депутатів ради попередньо або на пленарному засіданні ради, зазвичай у письмовій формі.

            2. Депутатський запит підлягає включенню до порядку денного пленарного засідання ради.

            3. Депутатський запит, за необхідності, обговорюється на пленарному засіданні ради. Рада може зобов’язати посадових осіб подати у встановлений нею строк звіт про виконання рішення ради по запиту депутата ради.

Текст депутатського запиту долучається до стенограми сесії ради.

Стаття 52. Відповідь на депутатський запит

1. Орган або посадова особа, до яких звернуто депутатський запит, зобов’язані у встановлений радою строк надати офіційну письмову відповідь на нього раді і депутату ради. Якщо депутатський запит з об’єктивних причин не може бути розглянуто у встановлений радою строк, то орган або посадова особа зобов’язані письмово повідомити раду та депутата ради, який вніс запит, і запропонувати інший строк, який не повинен перевищувати один місяць з дня одержання депутатського запиту. Відповідь на депутатський запит, за необхідності, розглядається на пленарному засіданні ради.

2. Депутат ради має право дати оцінку відповіді на свій депутатський запит. За результатами відповіді на депутатський запит може бути проведено обговорення, якщо на цьому наполягає не менше однієї чверті від зареєстрованих на пленарному засіданні ради депутатів ради.

            3. Посадових осіб, до яких звернуто депутатський запит, своєчасно інформують про дату та час обговорення відповіді на депутатський запит радою. Вони або уповноважені ними особи мають право бути присутні на цьому пленарному засіданні ради.

РОЗДІЛ 7. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

Глава 20. Порядок прийняття Регламенту, внесення до нього змін

Статт 53. Порядок прийняття Регламенту, внесення змін і доповнень до Регламенту

1. Регламент ради затверджується рішенням, прийнятим більшістю депутатів від загального складу ради.

2. У випадку прийняття законодавчих актів, в результаті яких може виникнути неузгодженість окремих положень цього Регламенту з діючим законодавством, на черговій сесії ради повинні бути внесені вiдповiднi зміни та доповнення до Регламенту. До прийняття piшення сесії про внесення змін та доповнень в Регламент діють положення чинного законодавства України з відповідних питань місцевого самоврядування.

3. Iншi змiни та доповнення до Регламенту приймаються до розгляду міською радою з iнiцiативи постiйних комiсiй та міського голови.

4. Зміни і доповнення до Регламенту затверджуються рішенням, прийнятим більшістю депутатів від загального складу ради.

Секретар міської ради                                     О.Лешков’ят.

 
Помічники-консультанти депутатів Жидачівської міської ради VІ скликання 2010-2015 років Друк e-mail
Понеділок, 20 лютого 2012, 17:18

Помічники-консультанти депутатів

Жидачівської міської ради VІ скликання

2010-2015 років

з/п

Прізвище, ім’я, по батькові

помічника-консультанта

Адреса

проживання

помічника-консультанта

Контактний

телефон

помічника-консультанта

Прізвище, ім’я, по батькові

депутата

Номер

виборчого округу

1.

Салій

Зіновій Михайлович

м. Жидачів,

вул. Пушкіна, 26, кв. 2

(03239) 3-38-70

Трембецький

Володимир Зенонович

-

2.

Форостина

Ярослав Володимирович

м. Жидачів,

вул. Грюнвальдська, 11, кв. 4

Трембецький

Володимир Зенонович

-

 

 
Склад постійних депутатських комісій Жидачівської міської ради шостого скликання Друк e-mail
Понеділок, 20 лютого 2012, 17:15

С К Л А Д

постійних комісій Жидачівської міської ради шостого скликання 2010-2015 р.р.

 

1.  Комісія з питань бюджету та розвитку підприємництва:

-          Мачоган Роман Миколайович – голова комісії;

-          Процан Ігор Михайлович – заступник голови комісії;

-          Коханевич Михайло Володимирович – секретар комісії;

-          Михайлець Віктор Євгенович;

-          Михайлишин Петро Степанович;

-          Николин Андрій Дмитрович;

-          Федоришин Богдан Володимирович.

2. Коміся з питань розвитку житлово-комунального господарства та

комунальної власності:

-          Сивик Мирослав Богданович – голова комісії;

-          Шумельда Микола Володимирович – заступник голови комісії;

-          Тимофтевич Олег Любомирович – секретар комісії;

-          Возний Ігор Володимирович;

-          Гаврильчук Роман Григорович;

-          Гапун Богдан Євгенович;

-          Якимишин Ігор Володимирович.

3. Коміся з питань регулювання земельних відносин та екології:  

-          Денис Роман Богданович – голова комісії;

-          Баранкевич Олександра Антонівна – заступник голови комісії;

-          Федоришин Ігор Васильович – секретар комісії;

-          Посацький Станіслав Збігнійович.

4. Комісія з гуманітарних питань та у справах сім’ї і молоді:  

-          Мальцева Оксана Тадеївна – голова комісії;

-          Кузишин Володимир Іванович – заступник голови комісії;

-          Полівчак Оксана Антонівна – секретар комісії;

-          Верес Стефанія Дмитрівна;

-          Малюс Галина Іванівна;

-          Микитин Микола Володимирович;

-          Швед Микола Михайлович.

5. Комісія з питань законності, правопорядку, праці і соціального захисту

населення:

-          Гивель Василь Петрович – голова комісії;

-          Багрій Дмитро Теофілович – заступник голови комісії;

-          Гавдик Надія Іванівна – секретар комісії;

-          Трембецький Володимир Зенонович.

 
Депутати Жидачівської міської ради шостого скликання 2010 – 2015 років Друк e-mail
Понеділок, 20 лютого 2012, 16:25

Депутати Жидачівської міської ради

шостого скликання 2010 – 2015 років

 

deputatu_radu1
 
Положення про помічника – консультанта депутата Жидачівської міської ради VІ скликання 2010-2015 років Друк e-mail
Понеділок, 20 лютого 2012, 16:12

ЖИДАЧІВСЬКА   МІСЬКА   РАДА

м. Жидачів,   Львівської   області

 

12 сесія шостого скликання 2010 – 2015 р.р.

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

11.11.2011                                                   № 315                                                        м. Жидачів

Про затвердження Положення про помічника

консультанта депутата Жидачівської міської

ради VІ скликання 2010-2015 років

 

            Керуючись п.п. 53 п. 1 ст. 26, ст. 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 29-1 Закону України „Про статус депутатів місцевих рад”, Жидачівська міська рада ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Положення про помічника-консультанта депутата Жидачівської міської ради VІ скликання 2010-2015 років (додаток № 1).
  2. Затвердити опис посвідчення помічника-консультанта депутата Жидачівської міської ради VІ скликання 2010-2015 років (додаток № 2).
  3. Виконавчому комітету Жидачівської міської ради забезпечувати організацію виготовлення посвідчень за рахунок коштів, передбачених у міському бюджеті на вказані цілі.
  4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії з питань бюджету та розвитку підприємництва (Р.Мачоган) і з питань законності, правопорядку, праці і соціального захисту населення (В.Гивель).

          

 

Міський голова                                                         В.Левко.

 

 

 

Д О Д А Т О К № 1

 

З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

рішення Жидачівської міської

ради від 11.11.2011 р. № 315

П О Л О Ж Е Н Н Я

про помічника-консультанта депутата

Жидачівської міської ради VІ скликання

2010-2015 років

 

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Положення про помічника-консультанта депутата Жидачівської міської ради VІ скликання 2010-2015 (надалі – Положення) розроблене відповідно до Закону України „Про статус депутатів місцевих рад” та Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”.

1.2. Дане Положення визначає правовий статус і регламентує права і обов’язки помічника-консультанта депутата Жидачівської міської ради VІ скликання 2010-2015.

1.3. Депутат Жидачівської міської ради може мати до п’яти помічників-консультантів, які працюють на громадських засадах.

1.4. Депутат Жидачівської міської ради самостійно відповідно до даного Положення визначає кількість помічників-консультантів.

1.5. Персональний підбір кандидатур помічників-консультантів депутата Жидачівської міської ради, організацію їх роботи здійснює особисто депутат міської ради, який несе відповідальність щодо правомірності своїх рішень відповідальність та за дії помічників-консультантів.

1.3. Помічником-консультантом депутата Жидачівської міської ради може бути лише громадянин України, який має щонайменше загальну середню   освіту.

1.4. Помічник-консультант депутата Жидачівської міської ради у своїй роботі керується Конституцією України, законодавством України та Положенням про помічника-консультанта депутата Жидачівської міської ради.

 

2. ПРАВА ПОМІЧНИКА-КОНСУЛЬТАНТА  

 

2.1. Помічник-консультант депутата Жидачівської міської ради має право:

-          входити і перебувати у приміщеннях Жидачівської міської ради за   пред’явленням   посвідчення помічника-консультанта, дотримуючись встановленого порядку;

-          одержувати надіслану на ім’я депутата Жидачівської міської ради
поштову й телеграфну кореспонденцію, відправляти її за дорученням депутата Жидачівської міської ради;

-          за дорученням депутата Жидачівської міської ради брати участь в
організації вивчення громадської думки, потреб територіальної
громади міста Жидачева, інформувати про них депутата Жидачівської міської ради та вносити пропозиції щодо шляхів їх вирішення;

-          за письмовим зверненням депутата місцевої ради та за
згодою   посадових   осіб   органів   місцевого   самоврядування
користуватися   копіювально-розмножувальною   та   обчислювальною
технікою.

 

3. ОБОВЯЗКИ ПОМІЧНИКА-КОНСУЛЬТАНТА  

 

3.1. Помічник-консультант депутата Жидачівської міської ради зобов’язаний:

-          дотримуватися вимог Конституції України, законодавства     України, а також     Положення     про помічника-депутата Жидачівської міської ради;

-          при виконанні своїх обов’язків не допускати дій, що можуть
негативно впливати на виконання повноважень депутата Жидачівської міської ради, утримуватися від заяв та вчинків, що компрометують депутата Жидачівської міської ради;

-          за дорученням депутата Жидачівської міської ради вивчати питання,
необхідні депутату міської ради для здійснення його депутатських
повноважень, готувати по них відповідні матеріали;

-          допомагати депутату міської ради в організації проведення звітів і зустрічей з виборцями;

-          допомагати депутату міської ради в розгляді надісланих на
його ім’я поштою або поданих на особистому прийомі виборцями
пропозицій, заяв і скарг громадян та вирішенні порушених у них
питань;

-          надавати депутату міської ради організаційно-технічну та іншу необхідну   допомогу   при   здійсненні   ним   депутатських повноважень.

 

4. ПОРЯДОК ПРИЙНЯТТЯ ТА ЗВІЛЬНЕННЯ

ПОМІЧНИКА-КОНСУЛЬТАНТА

4.1. Депутат Жидачівської міської ради подає у міську раду на ім’я міського голови письмове подання (додаток № 1 до Положення), в якому вказує кількість помічників-консультантів та їх персональні дані (прізвище, ім’я та по батькові, громадянство, освіта).

4.2. Особа, яку депутат міської ради пропонує помічником-консультантом подає у міську раду на ім’я міського голови письмову згоду (додаток № 2 до Положення) виконувати обов’язки помічника-консультанта депутата міської ради та оприлюднити свої персональні дані, вказує громадянство, освіту, контактні дані, два фото розміром 3х4 см.

4.3. Повноваження помічника-консультанта депутата Жидачівської міської ради підтверджується посвідченням, опис якого затверджується рішенням Жидачівської міської ради.

4.4. Міський голова скеровує секретарю міської ради до виконання письмове подання депутата міської ради та письмову згоду помічника-консультанта депутата.

4.5. Секретар міської ради організовує у десятиденний термін виготовлення посвідчення помічника-консультанта депутата Жидачівської міської ради і реєструє його.

4.6. Повноваження помічника-консультанта депутата Жидачівської міської ради закінчуються разом з закінченням повноважень депутата міської ради, або припиняються за письмовим поданням депутата міської ради чи особисто помічника-консультанта.

4.7. У разі закінчення чи припинення повноважень помічник-консультант депутата Жидачівської міської ради повинен відповідно до чинного законодавства повернути посвідчення у міську раду (секретарю міської ради).

 

  1. ЗАКЛЮЧНІ       ПОЛОЖЕННЯ

 

5.1. Дане Положення діє з моменту його прийняття на час повноважень депутатів Жидачівської міської ради VІ скликання 2010-2015.

5.2. Зміни і доповнення до даного Положення вносяться згідно чинного законодавства.

 

 

Секретар міської ради                                             О.Лешков’ят.

 

 

 

 

 

Д О Д А Т О К № 1

до Положення про

помічника-консультанта

депутата Жидачівської

міської ради

Міському голові м. Жидачева

Володимиру Левку

депутата ___ виборчого округу

м. Жидачева

_____________________________

прізвище

 

___________________________________________

ім.я, по батькові

 

П О Д А Н Н Я

 

            Прошу зареєструвати і видати посвідчення двом помічникам-консультантам депутата виборчого округу № ____ м. Жидачева

  1. ________________________________, громадянство _______, освіта__________.

                        прізвище, ім.я, по батькові

 

  1. ________________________________, громадянство _______, освіта__________.

                        прізвище, ім.я, по батькові

 

 

             ________________                                             ________________________________

                          дата                                                                                                                                 підпис депутата

 

 

 

 

 

 

 Д О Д А Т О К № 2

до Положення про

помічника-консультанта

депутата Жидачівської

міської ради

 

 

 

Міському голові м. Жидачева

Володимиру Левку

мешканця _________________

______________________________

місце проживання

_____________________________

прізвище

 

___________________________________________

ім.я, по батькові

 

___________________________________________

телефон,адреса електронної пошти

 

П И С Ь М О В А   З Г О Д А

            Я, _______________________________________, громадянин ________, освіта _______

даю згоду бути на громадських засадах помічником-консультантом депутата Жидачівської міської ради по______ округу та на оприлюднення свої персональних даних (адреса, телефон, адреса електронної пошти тощо).

            З правами та обов’язками помічника-консультанта депутата Жидачівської міської ради ознайомлений.

 

             ________________                                             ________________________________

                          дата                                                                                                                                підпис

 

 

 

 

 

 

 

 

Д О Д А Т О К № 2

 

З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

рішення Жидачівської міської

ради від 11.11.2011 р. № 315

 

О П И С

посвідчення помічника-консультанта депутата

Жидачівської міської ради VІ скликання 2010-2015 років

 

  1. Посвідчення помічника-консультанта депутата Жидачівської міської ради розміром 112х74 мм двостороннє виготовляється на текстурованому папері.
  2. З обох сторін посвідчення має блакитно-жовте тло (верхня ½ частина посвідчення блакитна, нижня ½ частина – жовта).
  3. На одній стороні посвідчення на блакитній частині розміщений герб України в жовтому кольорі, нижче на жовтій частині напис     

  1. На другій стороні посвідчення зліва фото, вверху на блакитній частині розміщений герб міста Жидачева, нижче напис (взірець)

 


  1. Посвідчення засвідчується гербовою печаткою Жидачівської міської ради.

 

 

Секретар міської ради                                              О.Лешков’ят.

 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 2

Громадські організації та установи міста

1. Футбольний клуб "Авангард Жидачів" - www.footbal-zhydachiv.blogspot.com

2. Інформаційний бюлетень міста Жидачів "Удеч сьогодні" - www.udechzhydachiv.blogspot.com

3. Громадська організація "ЕКО-Довкілля" - www.dovkillya.hmarka.net

4. Центр творчості для дітей та молоді - www.centreofcreatiw.blogspot.com

5. Мікрорайон "За переїзд" - www.igor-fedoryshyn.blogspot.com

6. Громадська організація "Удечівна" - www.udechivna.blox.ua/html

7. Жіноча благодійна організація "Наші візії" - www.nashiviziji.blogspot.com

8. Громадська організація спортивний клуб "Аполон" - www.sportsclubapollo.blogspot.com

9. Молодіжна громадська організація "Вектор" - www.mgo-vector.blogspot.com

10. Дошкільний навчальний заклад "Теремок" - www.dnzteremok.blogspot.com

11. Жидачівська центральна районна лікарня - Хірургія - www.zcrl-hirurgiya.at.ua

12. Жидачівська дитяча музична школа - www.muzskola.blox.ua/html

13. Жидачівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 - www.zhidachivschool.at.ua

14. Жидачівське відділення Миколаївської ОДПІ - www.dpi1318.blox.ua

15. С7М (Жидачів) - https://vk.com/c7molod