gototopgototop
    Про військову службу за контрактом (тут) ***   Місцезнаходження споруд для цивільного захисту населення: вул. І.Мазепи, 10 А (загальна площа 146 кв. м), вул. Друкарська, 6 (79,1 кв. м), вул. Друкарська, 8 (69,4 кв. м), вул. Я.Мудрого, 17 (23,8 кв. м), вул. Клубна, 1 (37,8 кв. м), вул. Клубна, 3 (37,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 9 (182,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 16 (100,7 кв. м), вул. М.Шашкевича, 17 (100 кв. м), вул. Грюнвальдська, 1 (76 кв. м), вул. Кобзарева, 8 (89,8 кв. м), вул. І.Франка, 40 (69 кв. м). ***   Посади "Родинне дерево" в м.Жидачеві (детальніше тут...) *** Місцеві податки і збори на території Жидачівської міської ради на 2020 рік: земельний податок (тут), орендна плата за землю (тут), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тут), єдиний податок (тут), туристичний збір (тут), транспортний податок (тут)

ВИБОРИ - 2020

vyboru-2015

Бюджет громадських ініціатив м.Жидачева


byudjet

Стежками "Базиївки"

stegkamu-bazuivku

Для підписки на розсилку RSS новин введіть Ваш адрес електронної пошти:

Карти міста Жидачева

Міські програми
Програми проведення реабілітаційних заходів для осіб з обмеженими фізичними можливостями, які проживають на території міста Жидачева на 2016-2020 роки Друк
Четвер, 28 січня 2016, 11:09

 

ЖИДАЧІВСЬКА   МІСЬКА   РАДА

м. Жидачів,   Львівської   області

 

3 сесія сьомого скликання 2015 – 2020 р.р.

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

24.12.2015                                                         № 37                                         м. Жидачів

Про   затвердження Програми    проведення

реабілітаційних заходів для осіб з обмеженими

фізичними можливостями,  які  проживають

на території міста Жидачева на 2016-2020 роки

 

               З метою проведення реабілітаційних заходів для осіб з обмеженими фізичними можливостями, які проживають на території міста Жидачева, керуючись статтею 144 Конституції України, законами України „Про реабілітацію інвалідів в Україні”, „Про поліпшення матеріального становища учасників бойових дій та інвалідів війни”, підпунктом 22 частини 1 статті 26, статтею 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Постановою Кабінету Міністрів України від 08.12.2006 р. № 1686 „Про затвердження Державної типової програми реабілітації інвалідів”, Жидачівська міська рада

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити Програму реабілітаційних заходів для осіб з обмеженими фізичними можливостями, які проживають на території міста Жидачева на 2016 -2020 роки (додається).
  2. Відділу фінансів і бюджету Жидачівської міської ради здійснювати фінансування Програми за рахунок коштів міського бюджету м. Жидачева в межах бюджетних призначень, передбачених на відповідний рік.
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій і з гуманітарних питань, з питань молодіжної політики, спорту та соціального захисту населення.

 

 

 

Міський голова                                                         В.Левко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення Жидачівської міської

ради від 24.12.2015 р. № 37

 

П Р О Г Р А М А

реабілітаційних заходів для осіб з обмеженими фізичними можливостями,

які проживають на території міста Жидачів на 2016-2020 роки

 

  1. 1.Загальна частина

 

Програма проведення реабілітаційних заходів для осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2016-2020 роки (далі – Програма) створена відповідно до законів України „Про реабілітацію інвалідів в Україні”, „Про поліпшення матеріального становища учасників бойових дій та інвалідів війни” та Постанови Кабінету Міністрів України від 08.12.2006 р. № 1686 „Про затвердження Державної типової програми реабілітації інвалідів” з метою участі у забезпеченні системного підходу до організації та проведення Жидачівською районною асоціацією інвалідів заходів для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

  1. Опис та аналіз проблем, на розв’язання яких спрямовано Програму

 

Жидачівська міська рада вважає однією із своїх функцій участь і проведенні спільно з Жидачівською районною асоціацією інвалідів реабілітаційних заходів для осіб з обмеженими фізичними можливостями. Це пропаганда фізичного загартування, повернення до активного життя та праці шляхом занять фізичною культурою і спортом, пропаганда активного способу життя, відновлення соціальної повноцінності інвалідів, створення умов для спілкування, духовного і культурного збагачення та активного відпочинку.

 

3. Мета Програми

                

              Основна мета Програми проведення реабілітаційних заходів для осіб з обмеженими фізичними можливостями – це участь органу місцевого самоврядування в межах визначених законодавством України повноважень у наданні таким особам допомоги у відновленні та компенсації порушених або   втрачених   функцій   організму,   усуненні   обмежень   їх життєдіяльності для досягнення і   підтримання   соціальної   і матеріальної незалежності, трудової адаптації та інтеграції в суспільство.

               Програма розрахована на період до 2020 року і має стати орієнтиром для формування спільних дій Жидачівської міської ради і Жидачівської районної асоціації інвалідів з метою сприяння створення та втілення правових, соціально-економічних, організаційних   умов   для   усунення або компенсації обмежень життєдіяльності, викликаних порушенням   здоров'я   зі   стійким розладом функцій організму, сприяння у проведенні заходів для підтримання інвалідами фізичного,   психічного,   соціального благополуччя та у досягненні ними соціальної та матеріальної незалежності.

4. Основні завдання Програми

               Основними завданнями Програми є:

        сприяння та активна участь у створенні нових та розширенні існуючої мережі реабілітаційних установ, в тому числі шляхом створення недержавних реабілітаційних установ;

        активна участь в межах наданих повноважень і співпраця з відповідними установами та організаціями в питаннях організації виконання державних програм у сфері реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями;

        сприяння та активна участь у створенні умов для розвитку творчих здібностей та для занять фізичною культурою і спортом для інвалідів і дітей-інвалідів;

        активна участь в межах наданих повноважень і співпраця з відповідними установами в організації підготовки і підвищення кваліфікації кадрів з
реабілітації     інвалідів,     дітей-інвалідів;

        позачергове влаштування до закладів соціального захисту населення, а також на обслуговування службами соціального захисту населення вдома;

        сприяння у роботі Жидачівської районної асоціації інвалідів та громадських організацій інвалідів, співпраця та партнерство у цій сфері;

        участь в межах наданих повноважень у вирішенні відповідно до чинного законодавства питань про допомогу для осіб з обмеженими фізичними можливостями;

        співпраця з відповідними установами та організаціями і участь в межах наданих повноважень у забезпеченні соціально-правового захисту інвалідів, дітей-інвалідів, їх соціалізації, реабілітації та адаптації в суспільстві;

        співпраця і активна участь з іншими установами і організаціями в організації та проведенні культурних, розважальних, спортивних, освітніх заходів для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

 

5. Основні напрями реалізації Програми


            Програма реалізується у комплексі з програмами Жидачівської районної державної адміністрації, Жидачівської районної ради, Жидачівської районної асоціації інвалідів та громадських організацій спрямованих на усунення обмеження життєдіяльності та реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями, на створення умов для досягнення або відновлення особою оптимального фізичного, інтелектуального, психічного і соціального рівня життєдіяльності та забезпечення її законодавчо визначених прав і на втілення медичних, психологічних, педагогічних, фізичних, професійних, трудових заходів, спрямованих на надання особам допомоги у відновленні та компенсації порушених або   втрачених   функцій   організму,   усуненні   обмежень   їх життєдіяльності для досягнення і   підтримання   соціальної   і матеріальної незалежності, трудової адаптації та інтеграції в суспільство.

6. Основні заходи щодо забезпечення виконання Програми

 

Основними заходами щодо забезпечення виконання Програми є:

 

        сприяння в організації участі в районних, обласних та всеукраїнських спортивних змаганнях та спартакіадах інвалідів, інтелектуальних іграх;

        сприяння у підготовці і проведенні культурно-психологічної реабілітації, творчо-мистецьких заходів;

        сприяння в організації і проведенні культурно-відпочинкових заходів (відвідування театрів, цирку тощо);

        сприяння в організації і відзначенні Міжнародного дня інвалідів;

        сприяння в організації безкоштовної демонстрації фільмів особам з обмеженими фізичними можливостями на соціальну тематику;

        надання допомоги дітям-інвалідам до Дня Святого Миколая;

        реалізація заходів, спрямованих на розкриття та розвиток талантів осіб з обмеженими фізичними можливостями та їх підтримку;

        урахування особливостей потреб осіб з обмеженими фізичними можливостями під час здійснення будівництва чи реконструкції споруд, зведення громадських та житлових комплексів, проектування інженерних комунікацій;

        реалізація заходів щодо захисту прав осіб з обмеженими фізичними можливостями у зв’язку з приватизацією житла і укладенням відповідних цивільно-правових угод;

        публікування у міському інформаційному бюлетені “Удеч сьогодні” та оприлюднення на офіційному сайті міської ради інформації та порад для осіб з обмеженими фізичними можливостями з актуальних для них питань.   

 

7. Очікувані результати реалізації Програми

 

Здійснення намічених Програмою заходів дасть змогу поліпшити якість життя осіб з обмеженими фізичними можливостями та інтегрувати зусилля місцевих органів державної виконавчої влади, установ та організацій, спрямованих на захист прав інвалідів.    

8. Обсяги та джерела фінансування Програми

 

Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету м. Жидачева в межах бюджетних призначень, передбачених на відповідний рік, інших передбачених законом джерел.

Обсяги фінансування Програми уточнюються під час підготовки проектів міського бюджету на відповідний рік у межах видатків на реалізацію заходів цієї Програми та Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на поточний рік.

Орієнтовний обсяг фінансування виконання заходів Програми наведений у додатку № 1, що є невід’ємною частиною цієї Програми.

  1. 9.Контроль за реалізацією Програми

Контроль за виконанням Програми здійснюють постійні комісії Жидачівської міської ради з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій і з гуманітарних питань, з питань молодіжної політики, спорту та соціального захисту населення.

Громадський контроль за ходом реалізації Програми здійснюється представниками громадських організацій, за їх згодою, ініціативними групами мешканців.

  1. 10. Прикінцеві положення

Координація діяльності з виконання Програми покладається на виконавчий комітет міської ради.

Впродовж терміну виконання Програми рішеннями міської ради можуть вноситися зміни і доповнення до неї.

Секретар міської ради                                                      О.Лешковят

 
Програми зайнятості населення м. Жидачева на 2016-2020 роки Друк
Четвер, 28 січня 2016, 11:08

 

ЖИДАЧІВСЬКА   МІСЬКА   РАДА

м. Жидачів,   Львівської   області

 

3 сесія сьомого скликання 2015 – 2020 р.р.

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

24.12.2015                                                             № 36                                                   м. Жидачів

Про затвердження Програми зайнятості

населення м. Жидачева на 2016-2020 роки

З метою сприяння зайнятості населення, спрямованої на підвищення життєвого рівня та добробуту мешканців міста Жидачева, на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 р. № 175 „Про затвердження Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового порядку” та Стратегічного плану економічного розвитку міста Жидачева, затвердженого рішенням Жидачівської міської ради від 20.01.2012 р. № 353, керуючись статтею 144 Конституції України, підпунктом 22 частини 1 статті 26, статтею 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Жидачівська міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Програму зайнятості населення міста Жидачева на 2016 – 2020 роки (додається).
  2. Відділу фінансів і бюджету Жидачівської міської ради здійснювати фінансування Програми за рахунок коштів міського бюджету м. Жидачева в межах бюджетних призначень, передбачених на відповідний рік.
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій і з гуманітарних питань, з питань молодіжної політики, спорту та соціального захисту населення.

 

 

 

Міський голова                                                          В.Левко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення Жидачівської міської

ради від 24.12.2015 р. № 36

 

 

П Р О Г Р А М А

зайнятості населення міста Жидачева

на 2016 – 2020 роки

 

  1. 1.Загальна частина

 

Програма зайнятості населення міста Жидачева на 2016 – 2020 роки (надалі – Програма) розроблена на виконання Закону України „Про зайнятість населення”, у відповідності до Конституції України, Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 р. № 175 „Про затвердження Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового порядкута Стратегічного плану економічного розвитку міста Жидачева, затвердженого рішенням Жидачівської міської ради від 20.01.2012 р. № 353.

 

  1. 2.Опис та аналіз проблем, на розв’язання яких спрямовано Програму

            Відповідно до Конституції України кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб.

            Рівень зарплати та зайнятості населення має великий вплив не тільки на добробут мешканців міста, але і суттєво впливає на дохідну частину міського бюджету, оскільки податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати і поступає до бюджету міста складає більшу половину від загальної суми всіх доходів.  

            За даними Жидачівського районного центру зайнятості населення станом на 18.11.2015 р. у місті Жидачеві на обліку на працевлаштування перебуває 286 осіб, яким надано статус безробітного. З них 58,4% - жінки (167осіб), 44% - особи віком до 35 років (126 осіб), 0,15% - особи, віком від 50 років до 60 (44 особи). Серед зареєстрованих безробітних 44% мають професійно-технічну освіту (126осіб), 45,8% (131особа) – базову вищу, неповну вищу та повну вищу освіту, 9,7% - середню освіту. Пропонована ринком праці у місті зайнятість не завжди відповідає освіті, бажанням і можливостям безробітних.

Основними проблемами ринку праці у місті Жидачеві є:

-          невідповідність попиту на робочу силу та її пропозиції у професійно-кваліфікаційному розрізі;

-          проблема пошуку „першого робочого місця”, низький рівень працевлаштування молодих спеціалістів і людей старшого віку (від 50 років);

-          низький рівень зацікавленості населення до участі у заходах соціального захисту, зокрема, громадські роботи, професійна підготовка, перепідготовка, підвищення кваліфікації;

-          наявність тіньових відносин, передусім, внаслідок значного податкового навантаження на роботодавців та відсутності механізму економічного стимулювання роботодавців до створення робочих місць із гідними умовами і оплатою праці.

Питаннями працевлаштування та організації зайнятості населення у місті Жидачеві займається Жидачівський районний центр зайнятості. Ці питання не входять до повноважень органу місцевого самоврядування Жидачівської міської ради. Проте, міська рада і її виконавчий комітет постійно сприяють залученню внутрішніх і зовнішніх інвестицій, що опосередковано призводить до збільшення робочих місць на території міста, здійснюють інші заходи для працевлаштування і соціального захисту незайнятого населення. Одним із таких заходів є залучення незайнятого населення до оплачуваних громадських робіт, якими є загальнодоступні види некваліфікованих   робіт,   а   також кваліфіковані роботи, які організовуються з метою надання додаткової соціальної підтримки та забезпечення тимчасової зайнятості осіб, які шукають роботу. Оплачувані громадські роботи організовуються для осіб, які не мають роботи, для зайнятих трудовою   діяльністю   осіб, які виявили бажання працювати у вільний від основної роботи час, для учнівської та студентської молоді, яка   виявила   бажання працювати у вільний від навчання час, для пенсіонерів, інвалідів, вони мають суспільно корисну спрямованість, відповідають потребам міста і сприяють його соціальному розвитку.

  1. Мета Програми

 

Головна мета Програми – це участь органу місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законодавством України, у здійсненні заходів щодо сприяння зайнятості населення, спрямованої на підвищення життєвого рівня та добробуту мешканців міста Жидачева.

Програма розрахована на період 2016 – 2020 роки і має стати орієнтиром для формування спільних дій Жидачівської міської ради з державними установами, суб’єктами підприємницької діяльності з метою реалізації державної політики у сфері зайнятості населення, гарантії держави щодо захисту прав громадян на працю та реалізації їхніх прав на соціальний захист від безробіття.

Програма спрямована на сприяння у реалізації державної політики у сфері зайнятості населення міста Жидачева.

  1. Основні завдання Програми

 

Основними завданнями Програми є:

-          реалізація заходів для підтримання інвестиційної привабливості міста Жидачева;

-          сприяння розвитку підприємництва та індивідуальної зайнятості мешканців міста (самозайнятості);

-          сприяння у реалізації заходів, спрямованих на збалансування попиту і пропозиції робочої сили;

-          сприяння збереження існуючих та створення нових робочих місць, забезпечення ефективного використання робочої сили;

-          участь у розробці і сприяння у реалізації дієвих механізмів працевлаштування молоді та інвалідів.

-          залучення незайнятого населення міста до громадських робіт;

-          сприяння у забезпеченні гендерної рівності у подоланні безробіття серед жінок і чоловіків.

 

5. Основні напрями реалізації Програми

 

Визначені завдання Програми передбачається розв’язати шляхом реалізації заходів і дій з залученням механізмів для збереження існуючих та створення нових робочих місць, зокрема:

-          залучення внутрішніх та зовнішніх інвестицій;

-          прийняття в межах повноважень визначених чинним законодавством рішень (прийняття регуляторних актів) для сприяння розвитку місцевого бізнесу;

-          організація оплачуваних громадських робіт;

-          інформування населення через міський інформаційний бюлетень „Удеч сьогодні” та офіційний сайт Жидачівської міської ради про вакансії на ринку праці міста Жидачева.

6. Основні заходи щодо забезпечення виконання Програми

Реалізація Програми покладається на виконавчий комітет Жидачівської міської ради у партнерстві з Жидачівським районним центром зайнятості населення.

 

7. Очікувані результати реалізації Програми

           Виконання Програми сприятиме працевлаштуванню незайнятого населення міста, ліквідації абсолютної бідності серед незайнятих працездатних осіб, які можуть виконувати некваліфіковану роботу, підвищенню престижу праці за робітничими професіями, забезпеченню зростання надходжень до міського бюджету.

  1. 8.Обсяги та джерела фінансування Програми

Фінансування Програми та реалізація її заходів здійснюватиметься відповідно до чинного законодавства за рахунок коштів міського бюджету у межах передбачених у бюджеті м. Жидачева на відповідний рік, коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

Виділення коштів на реалізацію Програми буде здійснюватися щорічно відповідно до розподілу коштів на виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на поточний рік, оскільки заходи Програми зайнятості населення є складовою частиною заходів Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста.

Орієнтовний обсяг фінансування виконання заходів Програми наведений у додатку № 1, що є невід’ємною частиною цієї Програми.

  1. 9.Контроль за реалізацією Програми

Контроль за виконанням Програми здійснюють постійні комісії Жидачівської міської ради з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій і з гуманітарних питань, з питань молодіжної політики, спорту та соціального захисту населення.

Громадський контроль за ходом реалізації Програми здійснюється представниками громадських організацій, за їх згодою, ініціативними групами мешканців.

  1. 10.Прикінцеві положення

У випадку необхідності коригування цієї Програми відповідні зміни до неї вносяться рішенням Жидачівської міської ради.

Секретар міської ради                                                    О.Лешковят

 
Програми поліпшення становища дітей, які проживають на території міста Жидачева, на 2016 – 2020 роки Друк
Четвер, 28 січня 2016, 11:07

 

ЖИДАЧІВСЬКА   МІСЬКА   РАДА

м. Жидачів,   Львівської   області

 

3 сесія сьомого скликання 2015 – 2020 р.р.

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

24.12.2015                                                           № 35                                         м. Жидачів

 

Про  затвердження Програми   поліпшення

становища   дітей,     які     проживають     на

території міста Жидачева, на 2016 – 2020 роки

               З метою забезпечення реалізації прав дитини на життя, охорону здоров’я, освіту, соціальний захист і створення сприятливих умов для фізичного, інтелектуального та духовного розвитку дітей, керуючись статтею 144 Конституції України, Законом України „Про охорону дитинства”, підпунктом 22 частини 1 статті 26, статтею 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Жидачівська міська рада

ВИРІШИЛА:

 

  1. 1.Затвердити Програму поліпшення становища дітей, які проживають на території міста Жидачева, на 2016 – 2020 роки (додається).
  2. 2.Відділу фінансів і бюджету Жидачівської міської ради здійснювати фінансування Програми за рахунок коштів міського бюджеті м. Жидачева в межах бюджетних призначень, передбачених на відповідний рік.
  3. 3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій і з гуманітарних питань, з питань молодіжної політики, спорту та соціального захисту населення.

 

 

 

Міський голова                                                         В.Левко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення Жидачівської міської

ради від 24.12.2015 р. № 35

 

П Р О Г Р А М А

поліпшення становища дітей, які проживають на території міста Жидачева,

на 2016 – 2020 роки

 

  1. Загальна частина

 

Програма поліпшення становища дітей, які проживають на території міста Жидачева, на 2016-2020 роки (далі – Програма) створена на виконання Закону України „Про охорону дитинства” та згідно Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”. Діюче законодавство визначає   охорону   дитинства   в   Україні   як стратегічний загальнонаціональний пріоритет і з метою забезпечення реалізації   прав дитини на життя, охорону здоров'я, освіту, соціальний захист та всебічний розвиток, встановлює основні засади державної політики у цій сфері. Охорона дитинства – це система державних та громадських заходів, спрямованих на забезпечення   повноцінного   життя,   всебічного виховання і розвитку дитини та захисту її прав.

 

  1. Опис та аналіз проблем, на розв’язання яких спрямовано Програму

               Одним з найважливіших завдань соціально орієнтованої держави є сприяння розвитку молодого покоління, задоволення його потреб та виконання обов’язків на забезпечення виживання, захисту і розвитку дітей. Втілення в життя цих вимог потребує від держави невідкладних дій, спрямованих на пріоритетне та ефективне вирішення проблем дитинства.

               Ситуація, що склалась у сфері розвитку дітей, - складова демографічної кризи, яка характеризується погіршенням не лише кількісних, а   й   якісних   характеристик   населення,   зокрема загостренням проблеми здоровя дітей.

               Вже вступаючи до школи великий відсоток дітей мають ті чи інші порушення соматичного та психічного характеру. Зростає кількість дітей, які мають психоневрологічні захворювання, хвороби нервової системи. У значної   частини   школярів   спостерігається недорозвиненість емоційно-почуттєвої, інтелектуальної   та     вольової     сфери. Почастішали випадки порушення імунної системи, хронічних запальних
захворювань бронхолегеневої системи, органів травлення, сечових шляхів та захворювань щитовидної залози, гострою постає проблема зростання патологій опорно-рухового апарату.

               Загострюються проблеми   соціального   характеру. Серед підлітків та молоді поширюється куріння, алкоголізм, наркоманія, токсикоманія, венеричні захворювання, посилюється загроза епідемії Сніду, частішають   випадки   вагітності   неповнолітніх.

               У духовному розвитку спостерігається розпливчастість життєвих цілей, девальвація   загальнолюдських   і   культурно-національних цінностей, для значної частини дітей властивий стан соціальної інфантильності. Актуалізуються   проблеми   культури спілкування, адаптованості дітей і підлітків до навчально-виховних колективів.

               Об’єктивними причинами різкого зниження фізичного, психічного, соціального і   духовного здоров’я підростаючого покоління є глибока соціально-економічна криза, екологічні проблеми, критичний стан щодо забезпечення дітей раціональним харчуванням, слабка матеріально-технічна база системи охорони здоров’я і освіти. Комерціалізація соціальної сфери обмежує доступ дітей до позашкільної освіти, задоволення їх культурних інтересів та спортивно-оздоровчих потреб.

Поліпшення умов розвитку дітей має розглядатись як передумова сприятливого соціально-економічного і демографічного майбутнього, як проблема пріоритетного національного значення, що потребує першочергового вирішення на рівні держави та органів місцевого самоврядування.

 

  1. Мета Програми

 

               Основна мета Програма поліпшення становища дітей, які проживають на території міста Жидачева: це забезпечення органом місцевого самоврядування в межах визначених законодавством України повноважень права кожної дитини народитися здоровою, вижити і мати умови для всебічного розвитку, бути надійно соціально і психологічно захищеною.

               Програма розрахована на період до 2020 року і має стати орієнтиром для формування дій Жидачівської міської ради щодо поліпшення становища дітей на території міста Жидачева на основі інтеграції діяльності органу місцевого самоврядування, освітніх і культурних установ та установ охорони здоров’я різного рівня підпорядкування і громадських та інших організацій.

  1. Основні завдання Програми

               Основними завданнями Програми є:

        сприяння та активна участь у формуванні гармонійно розвиненої особистості, громадянина, здатного до повноцінної життєдіяльності в усіх сферах виробництва, науки, освіти і культури;

        сприяння та участь у створенні умов для фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку дітей, забезпечення їх правового та соціального захисту;

        активна участь в межах наданих повноважень і співпраця з відповідними установами та організаціями в питаннях охорони здоровя дітей;

        забезпечення в межах наданих повноважень доступності і безоплатності освіти та медичного обслуговування;

        сприяння розвитку всіх видів освіти і медичного обслуговування, розвитку і вдосконалення мережі освітніх і лікувальних закладів усіх форм власності, фізичної культури і спорту;

        надання допомоги випускникам шкіл міста у працевлаштуванні;

        участь в межах наданих повноважень у вирішенні відповідно до чинного законодавства питань про допомогу і захист дітей-сиріт, дітей, які залишилися без піклування батьків, дітей, які мають вади у фізичному чи розумовому розвитку;

        співпраця з відповідними установами та організаціями і участь в межах наданих повноважень у забезпеченні соціально-правового захисту безпритульних, бездоглядних дітей, їх соціалізації, реабілітації та адаптації в суспільстві;

        співпраця в межах наданих повноважень з відповідними установами та організаціями в забезпеченні контролю за змістом діяльності культурно-розважальних закладів, комп’ютерних клубів, за дотриманням їх режиму роботи, недопущенні продажу дітям і неповнолітнім особам алкогольних напоїв і тютюнових виробів;

        співпраця в межах наданих повноважень з відповідними установами та організаціями з метою профілактики розповсюдження наркотиків, попередження проституції, насилля і жорстокості серед дітей та молоді;

        співпраця в межах наданих повноважень з відповідними установами та організаціями з метою виявлення дітей, які ухиляються від навчання і схильні до бродяження, жебракування та інших протиправних дій;

        організація та проведення позашкільних культурних, розважальних, спортивних, освітніх заходів для неповнолітніх дітей;

        активна участь і співпраця з іншими установами і організаціями у пропаганді здорового способу життя, пропаганді всесторонньо розвиненої і високодуховної особистості;

        підтримка і розвиток обдарованих дітей;

        забезпечення і сприяння в межах наданих повноважень реалізації гарантій соціального захисту дітей учасників бойових дій та інших категорій осіб, визначених діючим законодавством України.

 

  1. 5.Основні напрями реалізації Програми

 

               Реалізація завдань Програми здійснюється спільно з освітніми, культурними установами, закладами охорони здоров’я різного підпорядкування, громадськими організаціями за наступними напрямами:

        участь у поліпшенні умов розвитку, виховання та освіти дітей;

        участь у пропаганді здорового способу життя;

        сприяння покращенню умов життя дітей, які перебувають в особливо складних і надзвичайних умовах;

        подання пропозицій щодо удосконалення правового законодавства щодо захисту материнства і дитинства.

 

  1. 6.Основні заходи щодо забезпечення виконання Програми

 

               Основними заходами щодо забезпечення виконання Програми є:

        сприяння участі дітей в обласних, всеукраїнських форумах, семінарах, акціях, конференціях, фестивалях, конкурсах;

        сприяння участі дітей у спортивних змаганнях, інтелектуальних іграх;

        організація будівництва спортивних та дитячих ігрових майданчиків;

        організація і проведення заходу „Жидачівська родина”;

        організація і проведення заходів спрямованих на патріотичне виховання дітей;

        організація і проведення молодіжної акції до Дня боротьби з наркоманією, зі СНІДом;

        забезпечення безоплатної демонстрації фільмів на соціальну тематику;

        організація та проведення заходів з метою виховання у дітей бережливого поводження з навколишнім природним середовищем (екологічне виховання);

        надання допомоги дітям-сиротам, дітям-інвалідам до Дня Святого Миколая;

        організація і проведення заходів, конкурсів, змагань, спрямованих на розкриття та розвиток талантів дитини та підтримку обдарованих дітей;

        ураховування особливостей потреб   дітей-інвалідів   під   час здійснення будівництва   чи   реконструкції   споруд,   зведення громадських та житлових комплексів, проектування їх комунікацій;

        здійснення заходів щодо захисту прав неповнолітніх у зв’язку з приватизацією житла і укладенням відповідних цивільно-правових угод

 

  1. 7.Очікувані результати реалізації Програми

Здійснення намічених Програмою заходів сприятиме підвищенню рівня виховання дітей з урахуванням їх індивідуальних здібностей і потреб, реалізації їх талантів, полегшить соціальну адаптацію дітей-сиріт, дітей, які залишились   без   піклування батьків, дітей-інвалідів, забезпечить підтримку творчо обдарованої особистості, сприятиме популяризації здорового способу життя, покращенню фізичного здоров’я дітей, усвідомленню загальнолюдських моральних засад, забезпечить об’єднання зусиль міської ради, місцевих органів державної виконавчої влади, установ та організацій, спрямованих на захист прав дітей.      

  1. 8.Обсяги та джерела фінансування Програми

Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету м. Жидачева в межах бюджетних призначень, передбачених на відповідний рік, інших передбачених законом джерел.

Фінансування заходів спрямованих на реалізацію Програми може здійснюватися за рахунок коштів обласного та районного бюджетів, спонсорів, меценатів, міста-партнера, міжнародної технічної допомоги і грантів, проектів, інвестиційних коштів, інших джерел, не заборонених діючим законодавством.

Обсяги фінансування Програми уточнюються під час підготовки проектів міського бюджету на відповідний рік у межах видатків на реалізацію заходів цієї Програми та Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на поточний рік.

Орієнтовний обсяг фінансування виконання заходів Програми наведений у додатку № 1, що є невід’ємною частиною цієї Програми.

  1. 9.Контроль за реалізацією Програми

Контроль за виконанням Програми здійснюють постійні комісії Жидачівської міської ради з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій і з гуманітарних питань, з питань молодіжної політики, спорту та соціального захисту населення.

Громадський контроль за ходом реалізації Програми здійснюється представниками громадських організацій, за їх згодою, ініціативними групами мешканців.

  1. 10.Прикінцеві положення

Координація діяльності з виконання Програми покладається на виконавчий комітет міської ради.

Впродовж терміну виконання Програми рішеннями міської ради можуть вноситися зміни і доповнення до неї.

Секретар міської ради                                                     О.Лешковят

 
Програми „Питна вода Жидачева” на 2016–2018 роки Друк
Четвер, 28 січня 2016, 11:05

 

ЖИДАЧІВСЬКА   МІСЬКА   РАДА

м. Жидачів,   Львівської   області

 

3 сесія сьомого скликання 2015 – 2020 р.р.

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

24.12.2015                                                             № 34                                         м. Жидачів

Про затвердження міської цільової

Програми „Питна вода Жидачева”

на 2016–2018 роки

 

З метою забезпечення територіальної громади міста Жидачева питною водою в необхідних обсягах та відповідно до встановлених нормативів, керуючись статтею 144 Конституції України, підпунктом 22 частини 1 статті 26, статтею 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Жидачівська міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. 1.Затвердити міську цільову Програму „Питна вода Жидачева” на 2016 – 2018 роки (додається).
  2. 2.Відділу фінансів і бюджету Жидачівської міської ради здійснювати фінансування Програми за рахунок коштів міського бюджеті м. Жидачева в межах бюджетних призначень, передбачених на відповідний рік.
  3. 3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій і з питань житлово-комунального господарства та екології.

 

 

 

Міський голова                                                         В.Левко

 

 

 

ДОДАТОК

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення Жидачівської міської

ради від 24.12.2015 р. № 34

 

 

 

П Р О Г Р А М А

„Питна вода Жидачева”

на 2016 – 2018 роки

 

  1. Загальна частина

Міська цільова Програма „Питна вода Жидачева” на 2016-5018 роки (надалі – Програма) розроблена на виконання основних вимог законів України „Про Загальнодержавну цільову програму „Питна вода України на 2011-2020 роки”, „Про питну воду та питне водопостачання” і Програми „Питна вода” на території Жидачівського району до 2020 року, затвердженої рішенням Жидачівської районної ради від 15.10.2010 р. № 448

Виконавцем послуг з централізованого водопостачання та водовідведення по місту Жидачеву є міське комунальне підприємство „Жидачівводоканал”. На замовлення Жидачівської міської ради у 1994 році державним інститутом проектування комунального будівництва „Львівдіпрокомунбуд” розроблена Схема водопостачання міста Жидачева, яка частково виконана щодо закільцювання водопровідної мережі, будівництва нових водопроводів. Проте в даний час вказана схема втратила свою актуальність, зокрема в частині освоєння водозабору „Гніздичів”, використання водонапірної вежі та резервуара для води ємкістю 300 м3, які розташовані на території житлового масиву „Гора”. Суттєво знизилися обсяги реалізації питної води підприємствами (ПАТ „Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат”, ТзДВ „Жидачівськмй сирзавод”) та населенням міста. Виникла нагальна потреба розроблення нової схеми оптимізованого водопостачання та проведення робіт по заміні водопроводів, належній очистці питної води, реконструкції свердловин тощо.

  1. Мета Програми

Метою Програми є забезпечення територіальної громади міста Жидачева якісною питною водою в необхідних обсягах та відповідно до встановлених нормативів.

  1. Шляхи і способи розв’язання проблеми

 

Варіантом розв’язання проблеми є розвиток та реконструкція системи централізованого водопостачання міста, охорона джерела питного водопостачання, доведення якості питної води до вимог державних стандартів, розроблення та впровадження науково-дослідних і дослідно-конструкторських розробок із застосуванням новітніх матеріалів, технологій, обладнання та приладів.

Проблему передбачається розв’язати шляхом:

-         приведення до нормативних вимог зон санітарної охорони джерел питного водопостачання, проведення оцінки екологічного та гігієнічного стану джерел питного водопостачання на відповідність установчими вимогами;

-         розроблення сучасної схеми оптимізації роботи системи централізованого водопостачання;

-         будівництва та впровадження станцій (установок) доочищення питної води із застосуванням новітніх матеріалів, обладнання, технологій.

4. Завдання і заходи Програми

Основним завданням Програми є:

-         упорядкування зон санітарної охорони джерел питного водопостачання;

-         розроблення схеми оптимізації системи централізованого водопостачання Жидачева;

-         оснащення лабораторії контролю якості води та стічних вод сучасним контрольно-санітарним обладнанням;

-         будівництво і реконструкція водопровідних та каналізаційних мереж з використанням новітніх технологій;

-         капітальний ремонт чи реконструкція артезіанських свердловин;

-         упровадження станції (установок) доочищення питної води у системах централізованого водопостачання для водозабезпечення дошкільних, шкільних і лікувальних закладів.

5. Очікувані результати, ефективність Програми

У результаті виконання Програми очікується:

-         забезпечити реалізацію вимог у сфері питної води та питного водопостачанню;

-         підвищити якість питної води при цілодобовому постачанні води населенню;

-         поліпшити санітарно-епідемічну та екологічну ситуацію в місті;

-         забезпечити охорону джерел питного водопостачання;

-         впровадити у міському комунальному підприємстві „Жидачівводоканал” новітні технології якісного централізованого водопостачання;

-         зменшити втрати питної води.

6. Обсяги та джерела фінансування Програми

Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету; власних коштів міського комунального підприємства „Жидачівводоканал”; зовнішніх і внутрішніх запозичень, грантів, благодійних внесків.

Обсяги фінансування Програми уточнюються під час підготовки проектів міського бюджету на відповідний рік у межах видатків на реалізацію заходів Програми, виконавцем яких є міське комунальне підприємство „Жидачівводоканал” та Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на поточний рік.

Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить 930,0 тис. грн, з яких за рахунок коштів міського бюджету – 830,0 тис. грн, за рахунок власних коштів міського комунального підприємства „Жидачівводоканал” – 100,0 тис. грн (додаток 1).

  1. 7.Контроль за реалізацією Програми

Контроль за виконанням Програми здійснюють постійні комісії з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій і з питань житлово-комунального господарства та екології.

Громадський контроль за ходом реалізації Програми відповідно до діючого законодавства здійснюється представниками громадських організацій за їх згодою.

  1. 8.Прикінцеві положення

 

Координація діяльності з виконання Програми покладається на виконавчий комітет міської ради.

Впродовж терміну виконання Програми рішеннями міської ради можуть вноситися зміни і доповнення до неї.

Секретар міської ради                                                         О.Лешков’ят

 
Програми охорони навколишнього природного середовища міста Жидачева на 2016– 2020 роки Друк
Четвер, 28 січня 2016, 11:04

 

ЖИДАЧІВСЬКА   МІСЬКА   РАДА

м. Жидачів,   Львівської   області

 

3 сесія сьомого скликання 2015 – 2020 р.р.

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

24.12.2015                                                             № 33                                             м. Жидачів

Про затвердження Програми охорони

навколишнього природного середовища

міста Жидачева на 2016– 2020 роки

Розглянувши Програму охорони навколишнього природного середовища міста Жидачева на 2016 – 2020 роки, розроблену на виконання   Стратегічного плану економічного розвитку міста Жидачева, затвердженого рішенням Жидачівської міської ради від 20.01.2012 р. № 353 та відповідно до Закону України „Про Основні засади (стратегію) державної екологічної політики України на період до 2020 року”, керуючись статтею 144 Конституції України, підпунктом 22 частини 1 статті 26, статтею 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Жидачівська міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Програму охорони навколишнього природного середовища міста Жидачева на 2016 – 2020 роки (додається).
  2. Відділу фінансів і бюджету Жидачівської міської ради здійснювати фінансування Програми за рахунок коштів міського бюджету м. Жидачева в межах бюджетних призначень, передбачених на відповідний рік.
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії з питань житлово-комунального господарства та екології і з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій.

 

 

 

Міський голова                                                         В.Левко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення Жидачівської міської

ради від 24.12.2015 р. № 33

 

 

П Р О Г Р А М А

охорони навколишнього природного середовища міста Жидачева

на 2016 – 2020 роки

 

  1. 1.Загальна частина

     Програма  охорони навколишнього природного середовища міста Жидачева на 2016-2020 роки (надалі – Програма) розроблена на виконання Закону України „Про основні засади (стратегію) державної екологічної політики України на період до 2020 року”, Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Стратегічного плану економічного розвитку міста Жидачева, затвердженого рішенням Жидачівської міської ради від 20.01.2012 р. № 353, та інших нормативно-правових актів.

  1. 2.Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма

     З  часу прийняття першої екологічної програми  м. Жидачева  пройшло понад 20 років. Аналіз стану навколишнього природного середовища в м. Жидачеві свідчить, що незважаючи на відносне покращення якісних показників стану атмосферного повітря та часткову стабілізацію цих показників, водних та  інших природних ресурсів, екологічна ситуація в місті не відповідає сучасним вимогам.

     Ситуація  зі станом навколишнього природного середовища обумовлена неврахуванням екологічних факторів  при плануванні  розвитку регіону  та самого міста. Внаслідок  цих помилок  місто отримало значні проблеми, а саме: велику кількість порушених земель; спостерігається велика кількість  захворювань на хвороби , які пов’язані  із забрудненням довкілля та екологічними проблемами. Якщо така тенденція продовжуватиметься, то місто  перетвориться у безбарвну територію, у якому мешканцям проживати буде некомфортно і небезпечно. Одним з ключових  варіантів покращення екологічної ситуації в найближчі роки та на перспективу  є довгострокова  політика по зупиненню хаотичного і, в основному, споживацького природокористування. Найфундаментальнішою ідеєю і реагуванням на дигресивні  процеси у природі є ідея сталого екологічного та економічного розвитку, принципами якого є збереження природного середовища, біологічного і ландшафтного різноманіття, охорона та раціональне використання земель, безпечного поводження з відходами, підвищення рівня суспільної екологічної свідомості.

Стан  використання земельних ресурсів території Жидачівської міської ради, який  характеризується як напружений, а подекуди – кризовий, має тенденції до погіршення зі значними диспропорціями, зокрема: інтенсивним розвитком деградаційних процесів та наявністю значних площ деградованих земель (заболочених, під розміщеними відходами, підданих ерозії берегів річки та озер) і недостатньою часткою земель природоохоронного, рекреаційного, оздоровчого, історико – культурного призначення.

Понад чверть  території м. Жидачева знаходиться в зоні несприятливого водного режиму. Ця проблема потребує комплексних заходів щодо водовідведення поверхневих та ґрунтових вод. На території міста 77 га займають перезволожені  грунти,  на яких ростуть чагарники, 48 га – заболочені.

Внаслідок  діяльності публічного акціонерного товариства „Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат” рівень поверхні його промислових біовідстійників у районі вулиць Зелена – Данила Галицького  піднятий  на 1-1,5 м, що унеможливлює відведення дощових вод північно – східної частини міста із вулиць В.Івасюка і Тернопільської та житлового масиву „Привокзальний”. Переповнення біовідстійника цього підприємства призвело до затоплення  сільськогосподарських угідь Жидачівського професійного ліцею на площі біля 50 га.

   Однією з найбільш гострих суспільних проблем, яка вимагає неослабленої уваги є існуючий в місті комплекс питань, що стосуються зменшення утворення та обмеження негативного впливу відходів на навколишнє середовище. На території міста триває процес прогресуючого накопичення побутових та промислових відходів. Утилізація твердих побутових відходів в м. Жидачеві  здійснюється на полігоні (сміттєзвалищі) твердих побутових відходів публічного акціонерного товариства „Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат”, що займає площу 10 га.  Відсутність пофракційного сортування відходів, методи переробки для яких вже існують, веде до нераціонального використання території сміттєзвалища та виникнення пожеж. Існуюче сміттєзвалище є  одним з основних об’єктів – забруднювачів навколишнього середовища. Його експлуатація  проводиться в переповненому колишньому кар`єрі з видобування суглинків. Рекультивація цих земель не проводилась з 1964 року. Початкове влаштування полігону здійснене без ізолюючого шару для захисту від забруднення грунту та підземного водоносного горизонту. Не організовано відомчий лабораторний контроль за станом грунтових вод. Сміттєзвалище не огороджене по периметру та не обладнане ровом для відводу дренажних вод, не обладнаний дезінфекційний бар’єр. Ключем розв’язання проблеми поводження з твердими побутовими відходами є еволюційна зміна суспільного ставлення до відходів, як до об’єкта ресурсоцінного господарювання, а не як до сміття. Сміттєзвалище потребує невідкладної санації й рекультивації, а одним із головних критеріїв успішності було б постійне зменшення кількості „кінцевих” відходів, тобто використання побутового сміття від населення як вторинного ресурсу внаслідок запровадження пофракційного сортування відходів.

Внаслідок незадовільної діяльності меліоративної системи  земельної ділянки в урочищі „Боярники” та замулення меліоративних ровів, відбувається підтоплення  житлових будинків  у низинах вулиць 22 Січня, Полуботка, Петлюри, Заньковецької. Існує проблема  затоплення присадибних ділянок  під час повеней  на території житлового масиву садибної забудови „За лікарнею”.

Вкрай необхідно продовжувати вирішувати питання завершення каналізування на території масивів індивідуальної житлової забудови „За переїздом” та „Прибережний”, на вулицях М.Шашкевича, Пушкіна, завершення робіт по берегоукріпленню   річки Стрий в районі житлової забудови вулиць Гоголя – Стрийська, осушення підтоплених земель, формування територій екологічної мережі тощо.

Недостатнім є озеленення міських територій  та її промислових об’єктів, а наявні зелені насадження потребують суттєвого оновлення. У занедбаному стані перебувають сквери на вулицях Грушевського і Шевченка та лісопаркові насадження вздовж залізничної колії. Багато дерев аварійні, сухостійні, пошкоджені шкідниками. Зелені насадження досягли вікової межі і потребують негайної заміни в зв’язку з тим, що більшість із них фаутні (заражені омелою) і знаходяться в аварійному стані; загрожують безпеці людей, будівлям та автотранспорту. Актуальним сьогодні є забезпечення обслуговування зелених насаджень в межах жилої забудови (прибудинкових територій житлових масивів, впродовж доріг та населених пунктів). Частину дерев  необхідно знести, сквери реконструювати і зробити їх місцем відпочинку для мешканців та гостей міста, створити лісопаркові зони за рахунок водоохоронних зон в рамках програми створення міської екологічної мережі. Через брак коштів у міському бюджеті для підтримання належного  благоустрою території околиці м. Жидачева мають непривабливий вигляд. Проблемою є і те, що в місті немає  облаштованих місць для купання, і це при тому, що навколо міста тече річка Стрий і є численні озера. Особливої уваги потребують прибережні захисні смуги та водоохоронні зони р. Стрий, що на території міста займають  площу біля 108 га.

Наявні проблеми щодо стану навколишнього природного середовища в місті Жидачеві потребують невідкладного розв’язання.

  1. 3.Мета та основні цілі Програми

Основною метою Програми є покращення якості життя мешканців міста Жидачева шляхом реалізації її заходів, зокрема:

-          поліпшення екологічної ситуації та підвищення рівня екологічної безпеки;

-          припинення втрат біологічного та ландшафтного різноманіття і формування екологічної мережі;

-          підвищення рівня суспільної екологічної свідомості населення міста.

  1. 4.Основні напрямки розв’язання завдань

Визначені завдання передбачається розв’язати за такими напрямками:

-          проведення робіт на об’єктах систем водовідведення, включаючи   розвиток інженерних мереж каналізації;

-          осушення заболочених неугідь площею понад 50 га для створення відновлювальних територій (зелених зон) в межах екологічної мережі міста;

-          влаштування зелених зон шляхом створення нових громадських просторів (зон відпочинку, лісопарків, гідропарків) в межах екологічної мережі міста Жидачева та належне утримання прибережних зон річки Стрий;

-          охорона і раціональне використання земель;

-          безпечне поводження з відходами;

-          облаштування ландшафтного заказника місцевого значення „Базиївка”;

-          організація і проведення рекламно-інформаційної та просвітницької кампаній.

. 5. Джерела фінансування Програми

Фінансування заходів по охороні навколишнього природного середовища міста Жидачева може здійснюватися за рахунок коштів державного бюджету, місцевих бюджетів, коштів підприємств, установ, організацій, добровільних внесків юридичних осіб та громадян, інших джерел, що не суперечать чинному законодавству.

Орієнтовний обсяг фінансування виконання заходів Програми наведений у додатку № 1, який є невід’ємною частиною цієї Програми.

  1. 6.Очікувані результати виконання Програми

           Виконання Програми дасть можливість забезпечити суттєве покращення екологічної ситуації в місті направлене на підвищення якості життя мешканців Жидачева, поліпшити стан екологічного природного середовища до рівня безпечного для життєдіяльності населення, припинити втрати біо- та ландшафтного різноманіття і сформувати цілісну та репрезентативну екомережу.

  1. 7.Контроль за виконанням Програми

Контроль за виконанням Програми здійснюють постійні комісії Жидачівської міської ради з питань житлово-комунального господарства та екології, з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій і з питань землекористування та містобудування.

Громадський контроль за ходом реалізації Програми здійснюється представниками громадських організацій, за їх згодою, ініціативними групами мешканців.

 

Секретар міської ради                                                     О.Лешковят

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 10 з 15