gototopgototop
    Повідомлення про зміну діючих тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (тут) *** Про військову службу за контрактом (тут) ***   Місцезнаходження споруд для цивільного захисту населення: вул. І.Мазепи, 10 А (загальна площа 146 кв. м), вул. Друкарська, 6 (79,1 кв. м), вул. Друкарська, 8 (69,4 кв. м), вул. Я.Мудрого, 17 (23,8 кв. м), вул. Клубна, 1 (37,8 кв. м), вул. Клубна, 3 (37,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 9 (182,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 16 (100,7 кв. м), вул. М.Шашкевича, 17 (100 кв. м), вул. Грюнвальдська, 1 (76 кв. м), вул. Кобзарева, 8 (89,8 кв. м), вул. І.Франка, 40 (69 кв. м). ***   Посади "Родинне дерево" в м.Жидачеві (детальніше тут...) *** Місцеві податки і збори на території Жидачівської міської ради на 2019 рік: земельний податок (тут), орендна плата за землю (тут), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тут), єдиний податок (тут), туристичний збір (тут)

Бюджет громадських ініціатив м.Жидачева


byudjet

Жидачівське ДОТГ

dotg-22-05-2015-1

Стежками "Базиївки"

stegkamu-bazuivku

Для підписки на розсилку RSS новин введіть Ваш адрес електронної пошти:

Карти міста Жидачева

Календар новин

 вер   жовтень 2018   лис

нпвсчпс
   1  2  3  4  5  6
  7  8  910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Julianna Walker Willis Technology
ПОДАТКОВА ПОВІДОМЛЯЄ (05.03.2018 р.) Друк
Понеділок, 05 березня 2018, 18:22

Чи можна включати до складу податкової знижки витрати, понесені фізичною особою на лікування

Перелік витрат, дозволених для включення до податкової знижки, встановлений у п.п.166.3.4 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України.

Зокрема, до податкової знижки включається сума коштів, сплачених платником податку на користь закладів охорони здоров’я для компенсації вартості платних послуг з лікування такого платника податку або члена його сім’ї першого ступеня споріднення, у тому числі для придбання ліків (донорських компонентів, протезно-ортопедичних пристосувань, виробів медичного призначення для індивідуального користування інвалідів), а також суму коштів, сплачених платником податку, визнаного в установленому порядку інвалідом, на користь протезно-ортопедичних підприємств, реабілітаційних установ для компенсації вартості платних послуг з реабілітації, технічних та інших засобів реабілітації, наданих такому платнику податку або його дитині-інваліду у розмірах, що не перекриваються виплатами з фондів загальнообов’язкового державного соціального медичного страхування.

Однак, пунктом 1 розд. ХІХ Податкового кодексу України встановлено, що п.п. 166.3.4 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України набирає чинності з 1 січня року, наступного за роком, у якому набере чинність закон про загальнообов’язкове державне соціальне медичне страхування.

Станом на 01 січня 2018 року закон про загальнообов’язкове державне соціальне медичне страхування чинності не набрав, тому податкова знижка по витратах, понесених платником податку на користь закладів охорони здоров’я для компенсації вартості платних послуг з лікування такого платника податку або члена сім’ї першого ступеня споріднення за наслідками 2017 року платникам не надається.

Мінімальна зарплата у 2018 році 3723 грн., мінімальний страховий внесок- 819,06 грн.

Наголошуємо платникам податків, що Законом України «Про Державний бюджет на 2018 рік» затверджено з 1 січня 2018 року мінімальну заробітну плату у місячному розмірі 3723 гривень. Таким чином, мінімальний страховий внесок становить 3723 грн. * 22% = 819,06 гривні, поскільки мінімальний страховий внесок - сума єдиного внеску, що визначається розрахунково як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та підлягає сплаті щомісяця.

Для кожного підприємця за себе особисто, які перебувають на 1, 2 та 3 групі єдиного податку , підприємців на загальній системі оподаткування та осіб, що провадять незалежну професійну діяльність сплачують 819,06 гривні незалежно від тoго, що такими платниками не отримано дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року (з січня 2018 року - 819,06 гривні).

Крім того з 01 січня 2018 року для фізичних осіб – підприємців, які застосовують загальну систему оподаткування; осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, або осіб, які проводять релігійну (місіонерську) діяльність, іншу подібну діяльність та отримують дохід від цієї діяльності; членів фермерського господарства встановлено нові терміни сплати єдиного внеску.

Зазначені особи будуть зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа (не пізніше 19 числа) місяця, що настає за кварталом, за який сплачується такий внесок. У 2017 році дана категорія платників могла сплачувати внески – один раз на рік до 09 лютого.

Як отримати довідку про свої доходи не відвідуючи податкову

В рамках кампанії декларування доходів громадян та електронного декларування доходів державних службовців громадяни можуть скористатися сервісом «Електронний кабінет». За допомогою меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету та «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності» фізична особа – платник податків може сформувати «Запит про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи/декларації про доходи та витрати осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій» (далі – Запит) виключно для отримання інформації про себе.

Запит формується фізичними особами – платниками податків з використанням електронного цифрового підпису фізичної особи, що сертифікований у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів (далі – АЦСК).

При цьому ознайомитись з порядком отримання відомостей про доходи за допомогою «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності» можна на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням: Головна/Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді (http://sfs.gov.ua/fizichnim-osobam/vidomosti-doxid).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Після входу до Електронного кабінету необхідно ввійти до його приватної частини.

Для цього необхідно:                       

увійти до Електронного кабінету за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua або через офіційний веб-портал ДФС;

обрати відповідний АЦСК;

обрати особистий електронний ключ, вибравши відповідний файл з електронного носія (USB – накопичувач, СD/DVD диск) або у відповідному каталозі на персональному ПК (Key- 6.dat);

вказати пароль захисту та натиснути «Зчитати». Після того, як ключ буде успішно завантажено, натиснути «Увійти».

Для створення Запиту необхідно в меню «Заяви, запити для отримання інформації» обрати Запит.

У запропонованій формі Запиту необхідно заповнити всі поля виділені блакитним кольором.

Слід зазначити, що фізичні особи – платники податків, які отримали паспорт нового зразка, де вказано лише номер паспорта (серія відсутня), при заповненні поля «Реквізити паспортного документу» Запиту зазначають лише номер паспорта.

Після заповнення необхідно натиснути «Підписати та надіслати» або «Зберегти чернетку» та «Підписати та надіслати». Якщо при заповненні Запиту були допущені помилки або не заповнено всі обов’язкові реквізити, система напише «Помилка», та виділить рожевим кольором відповідні поля. Необхідно виправити помилки та знову натиснути «Підписати та надіслати». Процедура підпису така ж сама, як і процедура входу в особистий кабінет. Далі система запропонує обрати спосіб отримання інформації. Наприклад: «Електронний кабінет».

Відправлений Запит можна переглянути у розділі «Вхідні/вихідні документи» в приватній частині особистого кабінету. Після обробки Запиту до особистого Електронного кабінету надходить повідомлення (відповідь на Запит). Натиснувши на це повідомлення відкривається інформація про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, яка замовлялася. Інформацію можна переглянути, зберегти або надрукувати.

Слід зазначити, що відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (за кожний квартал), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 50 днів після його закінчення.

Податкова соціальна пільга у 2018 році

Нещодавно спеціалістом Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ для платників податків проведено практикум щодо розрахунку податкової соціальної пільги та умови її застосування у 2018 році .

Законом про Держбюджет-2018 закладено соціальні показники, на основі яких розраховується, зокрема, податкова соціальна пільга.

Прожитковий мінімум для працездатних осіб на 1 січня 2018 року становить 1762 грн. Відтак розмір загальної податкової соціальної пільги протягом 2018 року становитиме 881 грн.

Податкова соціальна пільга відповідно до пп.169.4.1 п.169.4 ст. 169 Податкового кодексу України застосовується до доходу у вигляді зарплати, a також прирівняних до неї виплат, якщо розмір такого доходу не перевищує розміру прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб станом на 1 січня 2018 року, помноженого нa коефіцієнт 1,4 та округленої до найближчих 10 грн. Тобто максимальний розмір зарплати, до якого може бути застосована звичайна податкова соціальна пільга у 2018 році становитиме 2470 грн. (1762 грн. х 1,4).

Перелік податкових соціальних пільг визначені ст.169.1 Податкового кодексу України.

Для застосування податкової соціальної пільги платник податку подає роботодавцю заяву про самостійне обрання місця застосування податкової соціальної пільги та документи, що підтверджують таке право. Слід зазначити, що податкова соціальна пільга застосовується до нарахованого місячного доходу у вигляді заробітної плати тільки за одним місцем його нарахування (виплати). Платник податків, який крім основного місця роботи працює також за сумісництвом, на свій розсуд має обрати для себе найвигідніше місце застосування податкової соціальної пільги до заробітної плати, незважаючи на те, де в нього перебуває трудова книжка.

Разом з тим, для для осіб, які утримують двох і більше дітей віком до 18 років, для одинокої матері (батька), вдови (вдівця) або опікуна, піклувальника, які мають дитину (дітей) до 18 років та для осіб, які утримують дитину-інваліда (дітей-інвалідів) віком до 18 років – граничний дохід, що дає право на пільгу, визначається як добуток граничного розміру доходу для застосування ПСП і відповідної кількості дітей.

Тож за умови, якщо граничний розмір доходу для одного з батьків у сумі, що не перевищує 2470 грн. х кількість дітей віком до 18 років (двоє і більше дітей), розмір ПСП для таких категорій осіб у 2018 році становитиме:

1) для осіб, які утримують двох і більше дітей віком до 18 років, — 100% розміру ПСП (881 грн х кількість дітей віком до 18 років);

2) для одинокої матері (батька), вдови (вдівця) або опікуна, піклувальника, які мають дитину (дітей) до 18 років, – 150% розміру ПСП (1321,5 грн х кількість дітей віком до 18 років);

3) для осіб, які утримують дитину-інваліда (дітей-інвалідів) віком до 18 років, — 150% розміру ПСП (1321,5грн х кількість дітей віком до 18 років).

Разом з цим, згідно з пп.169.2.3 п.169.2 ст.169 ПКУ податкова соціальна пільга не може бути застосована до:
     доходів платника податку, інших ніж заробітна плата;
     заробітної плати, яку платник податку протягом звітного податкового місяця отримує одночасно з доходами у вигляді стипендії, грошового чи майнового (речового) забезпечення учнів, студентів, аспірантів, ординаторів, ад’юнктів, військовослужбовців, що виплачуються з бюджету;
     доходу самозайнятої особи від провадження підприємницької діяльності, а також іншої незалежної професійної діяльності.

Що таке «реєстраційний номер облікової картки платника податків» та як його отримати

Щоб мати чітку картину щодо правильності нарахування, своєчасності і повноти сплати податків, нарахування фінансових санкцій, дотримання податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, було передбачено створення Державного реєстру фізичних осіб (ДРФО) – централізованої бази даних – повідомляють фахівці Центру обслуговування платників податків Жидачівського відділення Стрийської ОДПІ.

В цій базі даних накопичується інформація про доходи фізичних осіб та суми сплачених ними податків. Таким чином, з метою ідентифікації платників податків, на кожну фізичну особу відкривається облікова картка платника податків, яка має свій номер, що складається із комбінації 10 цифр. До облікової картки вносяться дані про особу, взяті з її паспорту, а саме: прізвище, ім’я та по батькові; дата народження; місце народження, місце проживання та інші.

Відтак усі фізичні особи – платники податків та зборів реєструються у контролюючих органах, шляхом включення відомостей про них до Державного реєстру у порядку, визначеному наказом від 29 вересня 2017 року № 822 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників».

Фізична особа незалежно від віку (як резидент, так і нерезидент), для якої раніше не формувалася Облікова картка фізичної особи – платника податків та яка не включена до Державного реєстру, зобов’язана особисто або через уповноважену особу подати відповідному контролюючому органу Облікову картку за формою № 1ДР, яка є водночас заявою для реєстрації у Державному реєстрі, та пред’явити документ, що посвідчує особу.

Облікові картки фізичних осіб віком до чотирнадцяти років/неповнолітніх осіб, які ще не отримали паспорта, подаються одним із батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником) за наявності свідоцтва про народження дитини та документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника) (п.5 розд.VII Положення).

Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, надається протягом трьох робочих днів з дня звернення фізичної особи, її законного представника або уповноваженої особи до контролюючого органу за місцем проживання фізичної особи.

Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків можна в Центрах обслуговування платників.

Додати коментар: