gototopgototop
    Про військову службу за контрактом (тут) ***   Місцезнаходження споруд для цивільного захисту населення: вул. І.Мазепи, 10 А (загальна площа 146 кв. м), вул. Друкарська, 6 (79,1 кв. м), вул. Друкарська, 8 (69,4 кв. м), вул. Я.Мудрого, 17 (23,8 кв. м), вул. Клубна, 1 (37,8 кв. м), вул. Клубна, 3 (37,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 9 (182,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 16 (100,7 кв. м), вул. М.Шашкевича, 17 (100 кв. м), вул. Грюнвальдська, 1 (76 кв. м), вул. Кобзарева, 8 (89,8 кв. м), вул. І.Франка, 40 (69 кв. м). ***   Посади "Родинне дерево" в м.Жидачеві (детальніше тут...) *** Місцеві податки і збори на території Жидачівської міської ради на 2021 рік: земельний податок (тут), орендна плата за землю (тут), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тут), єдиний податок (тут), туристичний збір (тут), транспортний податок (тут)

ВИБОРИ - 2020

vyboru-2015

Бюджет громадських ініціатив м.Жидачева


byudjet

Стежками "Базиївки"

stegkamu-bazuivku

Для підписки на розсилку RSS новин введіть Ваш адрес електронної пошти:

Карти міста Жидачева

Звіт про стратегічну екологічну оцінку детального плану території на вул. Грушевського М., 39 Друк
П'ятниця, 14 червня 2019, 10:03

ЗВІТ ПРО СТРАТЕГІЧНУ ЕКОЛОГІЧНУ ОЦІНКУ

детального плану території на вул. Грушевського М., 39 у м. Жидачеві для реконструкції і обслуговування нежитлової будівлі (магазину промислових товарів) з врахуванням вимог щодо визначення СЕО, згідно з листом Департаменту екології та природних ресурсів ЛОДА

від 08.05.2019 р. № 31-1903/0/2-19

 

  1. 1.Зміст та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування

Відповідно до п. 4.1 ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території» детальний план території розробляється з метою:

-         уточнення планувальної структури і функціонального призначення території та параметрів забудови земельної ділянки;

-         встановлення червоних ліній та ліній регулювання забудови;

-         визначення всіх планувальних обмежень використання території згідно з державними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами;

-         визначення параметрів забудови земельної ділянки;

-         визначення містобудівних умов та обмежень;

-         створення належних умов охорони та використання об’єктів природно-заповідного фонду;

-         визначення напрямів, черговості та обсягів подальшої діяльності щодо: попереднього проведення інженерної підготовки та інженерного забезпечення території, створення транспортної інфраструктури, організації транспортного та пішохідного руху, розміщення місць паркування транспортних засобів, охорони та поліпшення стану навколишнього середовища, забезпечення екологічної безпеки, комплексного благоустрою та озеленення.

Детальний план території на вул. Грушевського М., 39 у м. Жидачеві для реконструкції і обслуговування нежитлової будівлі (магазину промислових товарів), розроблений на підставі рішення Жидачівської міської ради від 14.02.2019 р. № 599 «Про надання дозволу на розроблення детального плану території у м.Жидачеві на вул.Грушевського М., 39».

При розробленні детального плану території на вул. Грушевського М., 39 у м. Жидачеві для реконструкції і обслуговування нежитлової будівлі (магазину промислових товарів) враховано затверджену містобудівну та землевпорядну документацію, яка розроблялася раніше, а саме:

-         Генеральний план м. Жидачева, розроблений ДП ДІПМ «Містопроект» у 1995 році;

-         Детальний план території для будівництва споруди громадського призначення (з торговими та офісними приміщеннями) по вул. Грушевського в м. Жидачеві.

           Також враховано Програму економічного і соціального розвитку міста Жидачева на 2019 рік, затверджену рішенням Жидачівської міської ради від 14.02.2019 р. № 595, Програму охорони навколишнього природного середовища міста Жидачева на 2016-2020 роки, затверджену рішенням Жидачівської міської ради від 24.12.2015 р. № 33.

Земельна ділянка для реконструкції та обслуговування нежитлової будівлі (магазину промислових товарів), займає площу 0,0353 га.

         Детальним планом території передбачено розширення земельної ділянки для реконструкції нежитлової будівлі – магазину промислових товарів на 0,0252 га. Загальна площа ділянки становитиме 0,0605 га.

         Територія, на яку розробляється детальний план території, спланована в ув’язці з прилеглими територіями, автомобільними проїздами і існуючим рельєфом.

         Детальним планом території передбачається реконструкція будівлі магазину з надбудовою другого поверху та добудовою з південної сторони, розмірами в плані 19,0 х 5,0 м, площею забудови 92,3 кв.м. Вхід на другий поверх планується по зовнішніх сходах з східної сторони будівлі.

         З західної сторони, передбачено критий неотеплюваний перехід розмірами в плані 17,8 х 1,5 м (площа забудови - 26,9 кв.м), між будівлею магазину, що реконструюється та торговим центом з офісними приміщеннями з метою дотримання протипожежних відстаней між будівлями.

         Загальна автомобільна стоянка для комплексу будівель з торговими та офісними приміщеннями та ринку, розташована вздовж правого краю вул. Грушевського М.

         На північ від території, що проектується, розташований газорозподільний пункт (ГРП) при тиску газу на вводі в ГРП до 0,6 мПа з охоронною зоною 10 м у всі сторони, згідно з додатком И.1 ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій».
         Від ГРП в сторону вул. Грушевського М. та ліворуч паралельно їй проходить газопровід середнього тиску, відстань до фундаментів будинків і споруд 4 м по обидві сторони, згідно з додатком И.1 ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій».
         Вздовж вул. Грушевського М., праворуч їй проходить газопровід низького тиску, відстань до фундаментів будинків і споруд 2 м по обидві сторони, згідно з додатком И.1 ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій».

         В межах розроблення, вздовж вул. Грушевського М. та проїзду проходять повітряні лінії електропередач ПЛ-0.4 кВ, з охоронною зоною 2 м по обидві сторони лінії від крайніх проводів, згідно з Постановою КМУ від 04.03.1997 р., пункт 5.

         Зі східної та південної сторони від земельної ділянки, на яку розробляється детальний план території, проходять кабельні лінії електропередач КЛ-0.4 кВ, відстань до фундаментів будинків і споруд 0,6 м по обидві сторони, згідно з додатком И.1 ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій».

         Кабельні лінії електропередач КЛ-0.4 кВ, що проходять з південної сторони планується перенести в обхід проектованої добудови за рахунок власника будівлі, що реконструюється.

         Будівля магазину підключена до центрального водопроводу та каналізації, що проходять вздовж вул. Грушевського М з відгалуженням до будівлі магазину.

 

Відповідно до п.4.4 ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території», детальний план території є основою для визначення вихідних даних для:

-         визначення містобудівних умов та обмежень;

-         проектування будівель та споруд різного призначення;

-         проектування мереж і споруд інженерно-транспортної інфраструктури та інженерного забезпечення території;

-         проведення гідравлічних розрахунків інженерних мереж;

-         розроблення схеми санітарного очищення і прибирання території;

-         розроблення проектів землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки та впорядкування її для містобудівних потреб та ін.

Враховуючи вищенаведене, вимоги щодо визначення СЕО, відповідно до листа Департаменту екології та природних ресурсів ЛОДА від 08.05.2019р. № 31-1903/0/2-19, розрахунок обсягів водоспоживання та водовідведення, джерела водопостачання та приймання стічних вод, характеристика каналізаційних очисних споруд господарсько-побутових та дощових стічних вод та ін. виконуються на наступних стадіях проектування та узагальнено на стадії генерального плану населеного пункту.

Площа території, в межах розроблення детального плану складає 1,4 га, при площі населеного пункту більше 1300 га, що становить невелику частину від загальної площі населеного пункту.

Магазин промислових товарів має підключення до централізованого водопостачання і каналізування, договір на вивезення твердих побутових відходів, що відбувається централізовано по всьому населеному пункту, та веде діяльність яка не має негативного впливу на навколишнє середовище, об’єкти природно-заповідного фонду, пам’ятки культури, архітектури на території міста, забруднення атмосферного повітря, шумового забруднення та будь-якого впливу на здоров’я людини.

 

2. Характеристика поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення

Аналізуючи економічний розвиток Жидачівського району чітко бачиться прогресуючий розвиток практично в усіх сферах суспільного життя. У той же час важливо оцінюючи та плануючи розвиток у соціальній та економічній сфері не забувати про навколишнє природне середовище.

Ситуація  зі станом навколишнього природного середовища обумовлена неврахуванням екологічних факторів  при плануванні  розвитку регіону  та самого міста. Стан  використання земельних ресурсів на території Жидачівської міської ради, який  характеризується як напружений, а подекуди – кризовий, має тенденції до погіршення зі значними диспропорціями, зокрема: інтенсивним розвитком деградаційних процесів та наявністю значних площ деградованих земель (заболочених, під розміщеними відходами, підданих ерозії берегів річки та озер) і недостатньою часткою земель природоохоронного, рекреаційного, оздоровчого, історико – культурного призначення.

Понад чверть  території м. Жидачева знаходиться в зоні несприятливого водного режиму. Ця проблема потребує комплексних заходів щодо водовідведення поверхневих та ґрунтових вод. На території міста 77 га займають перезволожені  грунти,  на яких ростуть чагарники, 48 га – заболочені.

         Утилізація твердих побутових відходів в м. Жидачеві  здійснюється на полігоні (сміттєзвалищі) твердих побутових відходів публічного акціонерного товариства „Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат”, що займає площу 10 га. Проводяться поетапна рекультивація сміттєзвалища, запровадження системи збирання та впровадження елементів сортування побутових відходів.

Існуюче сміттєзвалище є  одним з основних об’єктів – забруднювачів навколишнього середовища. Його експлуатація  проводиться в переповненому колишньому кар`єрі з видобування суглинків. Рекультивація цих земель не проводилась з 1964 року. Початкове влаштування полігону здійснене без ізолюючого шару для захисту від забруднення грунту та підземного водоносного горизонту. Не організовано відомчий лабораторний контроль за станом грунтових вод. Сміттєзвалище не огороджене по периметру та не обладнане ровом для відводу дренажних вод, не обладнаний дезінфекційний бар’єр. Ключем розв’язання проблеми поводження з твердими побутовими відходами є еволюційна зміна суспільного ставлення до відходів, як до об’єкта ресурсоцінного господарювання, а не як до сміття. Сміттєзвалище потребує невідкладної санації й рекультивації, а одним із головних критеріїв успішності було б постійне зменшення кількості „кінцевих” відходів, тобто використання побутового сміття від населення як вторинного ресурсу внаслідок запровадження пофракційного сортування відходів.

Озеленення міських територій, її промислових об’єктів та наявні зелені насадження потребують оновлення. Жидачівська міська рада у 2008 році однією з перших в Україні на місцевому рівні затвердила Програму екологічної мережі на території м. Жидачева. Реалізовуючи заходи Програми в частині збереження і відтворення ландшафтного різноманіття за останні 10 років відчутно збільшилася кількість зелених насаджень в місті та на його околицях. Актуальним сьогодні є оновлення і забезпечення обслуговування зелених насаджень в межах жилої забудови (прибудинкових територій житлових масивів, впродовж доріг та населених пунктів). Частину дерев  необхідно знести, сквери реконструювати і зробити їх престижним місцем відпочинку для мешканців та гостей міста, створити лісопаркові зони за рахунок водоохоронних зон. Особливої уваги потребують прибережні захисні смуги та водоохоронні зони р. Стрий.

         Незважаючи на вжиті протягом останніх років заходи, в числі найгостріших проблем розвитку населених пунктів району залишається питання водопостачання (що впливає на якість питної води), вирішення якого пов’язане як із будівництвом нових водопроводів, реконструкції існуючих, так і з технічним забезпеченням раціонального використання наявних ресурсів води.

Система централізованого водопостачання міста збудована у 1950-х роках.

Водозабір підземний, 4 свердловини, одна з яких у аварійному стані і не експлуатується.

Водопровідні очисні споруди. З 2006 року експлуатується водоочисна установка блочного типу "Деферум" для видалення іонів заліза (станція знезалізнення)

Водопровідна мережа. Загальна довжина водопровідної розподільної мережі - 59,4 км, в тому числі 33,3 км (56,1%) магістральні лінії, виконані з чавунних труб - 17,51 км (52,6%); сталевих - 1,49 км (4,5%), поліетиленових - 14,3 км (42,9%). Мережа міста зношена більше ніж на 60%.

До міста вода подається трьома водоводами:

1. Два (№ 1 та № 2) водоводи загальною довжиною 2378 м (1320 м та 1058 м), виконані з чавунних труб, проходять територією ПАТ «Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат» з великою кількістю поворотів, місцями під існуючими спорудами. З метою покращення якості води, забезпечення безперебійної її подачі споживачам завершуються роботи з перекладення цих водопроводів з пластикових труб в обхід території підприємства.

2. Водовід № 3 забезпечує водою ТзОВ "Вудіндастріс" та мікрорайон "За переїздом". Довжина – 860 м, в тому числі: 530 м - чавунні труби, 130 м - сталеві труби, 200м -поліетиленові труби.

 

 

Моніторинг якості води в свердловинах МКП «Жидачівводоканал»

(за перший квартал 2018 року)

 

 

№ п/п

Назва показника

Одиниця виміру

Числове значення

ДСанПіН 2.2.4-171-10 (вода водопровідна)

Свердловина №2 (7а)

1.

Водневий показник

рН

6,5-8,5

7,6-7,9

2.

Мідь

мг/дм3

≤1,0

0,62

3.

Амоній

мг/дм3

≤0,5 (2,6)

1,8

4.

Залізо загальне

мг/дм3

≤0,2 (1,0)

14,9

5.

Нітрити

мг/дм3

≤0,5

0,04

6.

Нітрати

мг/дм3

≤50,0

0,59

7.

Перманганатна окиснюваність

мг/дм3

≤5,0

5,0

8.

Хлориди

мг/дм3

≤250 (350)

46,80

9.

Загальна твердість

ммоль/дм3

≤7,0 (10,0)

9,8

10.

Сухий залишок

мг/дм3

≤1000 (1500)

798,0

11.

Сульфати

мг/дм3

≤250 (500)

84,1

12.

Фториди

мг/дм3

≤1,5

1,3

13.

Марганець

мг/дм3

≤0,05 (0,5)

0,1

 

 

Дослідження якості питної води

(згідно даних МКП "Жидачівводоканал")

  • Місце відбору проби: м. Жидачів, вул. Зелена, 38
  • Дата і час відбору проби: 24.12.2018 року
  • Місце відбору проби: водозабір смт. Журавно
  • Дата і час відбору проби: 22.05.2018 року

№ п/п

Назва показника

Одиниця виміру

Числове значення

ДСанПіН 2.2.4-171-10 (вода водопровідна)

факт

м. Жидачів, вул. Зелена, 38

Водозабір смт. Журавно

1.

Водневий показник

рН

6,5-8,5

7,20

7,5

2.

Мідь

мг/дм3

≤1,0

0,94

0,10

3.

Амоній

мг/дм3

≤0,5 (2,6)

0,51

0,10

4.

Залізо загальне

мг/дм3

≤0,2 (1,0)

0,53

0,09

5.

Нітрити

мг/дм3

≤0,5

м.ч.

м.ч.

6.

Нітрати

мг/дм3

≤50,0

0,85

11,60

7.

Перманганатна окиснюваність

мг/дм3

≤5,0

3,80

1,20

8.

Хлориди

мг/дм3

≤250 (350)

45,00

39,00

9.

Загальна твердість

ммоль/дм3

≤7,0 (10,0)

9,80

4,60

10.

Сухий залишок

мг/дм3

≤1000 (1500)

542,00

320,00

11.

Сульфати

мг/дм3

≤250 (500)

138,00

72,00

12.

Фториди

мг/дм3

≤1,5

0,10

0,20

13.

Марганець

мг/дм3

≤0,05 (0,5)

0,05

м.ч.

Сільське господарство – одне з найбільших споживачів і одночасно забруднювачів природних вод, через використання міндобрив, пестицидів, та інших хімікатів, зрошування земель.

       Сполуки азоту і нітратні іони належать до мутагенних речовин, які призводять до генетичних захворювань. За даними ВООЗ, кількість людей, що народжуються зі спадковими хворобами збільшується щорічно.

         І надалі спостерігається розорювання земель в межах прибережних смуг, що суперечить вимогам Земельного кодексу України. Прибережні смуги становлять: р. Дністер – 100 м, р. Стрий – 50 м, р. Свіча та всі інші струмки і потоки – 25 м.

         Особливу тривогу викликає забруднення атмосфери промисловими підприємствами та пересувними джерелами, що повязано як із збільшенням автомобілів, так і з ростом транзитного руху автотранспорту.

         Жодне підприємство не має діагностичного центру регулювання паливної апаратури, внаслідок чого великі концентрації тетраетилсвинцю від транспортних засобів викидаються в атмосферне повітря. Практично неможливо на сьогоднішній день забезпечити лабораторний контроль за станом забруднення атмосферного повітря через відсутність асигнувань сан служби з державного бюджету.

         Важливим фактором підвищення родючості ґрунтів є необхідність внесення мінеральних та органічних добрив. Як у місті, так і в районі в цілому наявні площі так званих «мертвих зон», тобто територій, зайнятих підприємствами, які повністю або частково не працюють; ділянки об’єктів соціальної та агропромислових інфраструктур, які не функціонують через відсутність фінансування, будівельні майданчики незавершених будівництвом об’єктів.

         Відчутнішою стає проблема забезпечення населення житлом, що вимагає збільшення обсягів житлового будівництва.

         Враховуючи вищенаведену інформацію, важливо також зауважити що міською радою щорічно проводиться аналіз ситуації та приймаються заходи щодо поліпшення екологічної ситуації та підвищення рівня екологічної безпеки в місті, а саме будівництво каналізаційних мереж по всіх житлових мікрорайонах та кварталах міста Жидачева, осушення деградованих земель (ур. «Чермінь») з метою створення лісових насаджень на території міської ради, берегоукріплення річки Стрий в межах міста протяжністю майже 650 м (повне відновлення після стихійного лиха 2008 року), будівництво захисної дамби від затоплення водами річки Стрий території мікрорайону житлової забудови в урочищі „За лікарнею”.

 

3. Характеристика стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу

         Територія, на яку розробляється детальний план території, знаходиться в центральній частині м. Жидачева.

         Місто Жидачів - районний центр Львівської області, розташований між ріками Стрий та Дністер на межі горбистої Подільської височини та плоскої улоговини Передкарпаття.

         У Жидачеві станом на 01.01.2019 року проживає 10 773 мешканці. Завдяки своєму вигідному географічному розташуванню та добре розвинутій транспортній мережі (через місто проходить залізнична колія та автодорога загальнодержавного значення Стрий – Тернопіль – Знам’янка – Кіровоград) місто Жидачів є привабливим для інвесторів, а сива історія та мальовничі краєвиди запрошують туристів.

Населення м. Жидачева за період 2016 – 2019 рік

 

 

Роки

(станом на 01 січня за попередній рік)

Кількість населення

 

Зареєстровані

 

 

Зняті з реєстрації

(вибулі)

 

 

на постійне місце проживан

ня

 

в тому числі новонаро

джені

вибувші

тому числі померлі

01.01.2015

11 100

відсутні дані

 

відсутні дані

відсутні дані

01.01.2016

11 017

відсутні дані

 

відсутні дані

відсутні дані

01.01.2017

10 962

376

68

511

125

01.01.2018

10 917

391

91

531

115

01.01.2019

10 773

529

75

753

138

 

Земельна ділянка, на яку розробляється детальний план території для реконструкції та обслуговування нежитлової будівлі (магазину промислових товарів) розташована на вул. Грушевського М., 39 у м. Жидачеві та займає площу 0,0353 га.

Земельна ділянка межує з півночі та сходу з землями загального користування (проїзд), з заходу – територіями громадської забудови (торговий цент з офісними приміщеннями), з півдня – територією кладовища.

На північ від території, на яку розробляється детальний план, розташований супермаркет «Рукавичка» та інші об’єкти торгівлі, на схід – територія місцевого ринку. На захід від території, у напрямку з півночі на південь, проходить вул. Грушевського М., а за нею розташовані території житлової садибної забудови.

Детальним планом території передбачено розширення земельної ділянки для реконструкції нежитлової будівлі – магазину промислових товарів на 0,0252 га. Загальна площа ділянки становитиме 0,0605 га.

Територія, на яку розробляється детальний план, спланована в ув’язці з прилеглими територіями ринку, супермаркету «Рукавичка» та торгового центру з офісними приміщеннями, які потрібно розглядати як єдиний комплекс з торговими та офісними приміщеннями.

         На земельній ділянці розміщена нежитлова будівля – магазин промислових товарів, що знаходиться у приватній власності та має підключення до централізованого водопроводу та каналізації, що проходить всім містом.

         Побутові і стічні води від публічного акціонерного товариства «Жидачівський целюлозно-паперовий комбінат» і населення та об’єктів міста Жидачева поступають по існуючих канальних колекторах на очисні споруди міського комунального підприємства «Жидачівводоканал». Для прийому асенізаційних машин, які обслуговують неканалізовані будинки і об’єкти, передбачена зливна станція з зовнішньою мережею підкачки.

Очисні споруди спроектовані на прийом господарсько-побутових стічних вод в об’ємі 11350 м3 на добу, максимально допустима потужність – 17000 м3 на добу.

Блоки ємностей призначені для застосування біологічної очистки побутових стічних вод, забезпечують повну біологічну очистку стічних вод, які пройшли черед решітки і пісковловлювачі, з доведенням концентрації забруднення в очищеній воді по завислих твердих речовинах і БПКповн (показник, який характеризує забрудненість стоку окислювальними органічними речовинами) до 15 мг/дм3. Блок ємностей складається з чотирьох секцій, кожна шириною 9 метрів. Кожна секція блоку ємностей з первинним відстоюванням має наступний склад: первинний горизонтальний відстійник, аеротенк, вторинний горизонтальний відстійник, аеробний стабілізатор.

Стічні води в блоку ємностей проходять послідовну очистку в первинних відстійниках, аеротенках і вторинних відстійниках. Надлишковий активний мул разом з осадом з первинних відстійників після механічної очистки води підлягає обробці в аеробних стабілізаторах і подається на мулові поля. Подача повітря для аерації в аеротенку і роботи ероліфтів здійснюється від повітродувної станції, розташованої в виробничій будівлі.

Після очистки і знезараження в контактному резервуарі стічна вода скидається в колектор очищених виробничих вод і спільним потоком скидається в річку Стрий.

         Забезпечення нежитлової будівлі, що реконструюється, інженерними мережами здійснюватиметься від існуючих інженерних мереж згідно з технічними умовами відповідних служб.

         На проектованій земельній ділянці та суміжних територіях негативного впливу на життєдіяльність населення від функціонування магазину промислових товарів не передбачається.

 

4. Екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом

Рішенням Львівської обласної ради від 14.07.2011 р. № 207 в околицях м. Жидачева створено ландшафтний заказник місцевого значення «Базиївка» площею 20,0 га, з яких 18,0 га – землі запасу Жидачівської міської ради та 2,0 га перебувають у користуванні Львівського національного університету імені Івана Франка.

Місцевою владою проводяться заходи щодо утримання та облаштування ландшафтного заказника місцевого значення „Базиївка” та дендропарку в Ботанічному саду, здійснення заходів щодо відновлення корінних природних комплексів на території заказника.

Територія знаходиться на віддалі 2,0 км на північний-захід від території, на яку розробляється детальний план.

На території м. Жидачева відсутні офіційно зареєстровані об’єкти культурної спадщини, пам’ятки культури та архітектури, що мають історичну та культурну цінність.

       В межах розроблення детального плану території відсутні території з природоохоронним статусом.

 

5. Зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на міжнародному, державному та інших рівнях, що стосуються документа державного планування, а також шляхи врахування таких зобов’язань під час підготовки документа державного планування

Основними міжнародними правовими документами щодо СЕО є Протокол про стратегічну екологічну оцінку (Протокол про СЕО) до Конвенції про оцінку впливу на навколишнє середовище у транскордонному контексті (Конвенція Еспо), ратифікований Верховною Радою України (№ 562-VIII від 01.07.2015), та Директива 2001/42/ЄС про оцінку впливу окремих планів і програм на навколишнє середовище, імплементація якої передбачена Угодою про асоціацію між Україною та ЄС. Засади екологічної політики України визначені Законом України «Про основні засади (Стратегію) державної екологічної політики на період до 2020 року» (ухвалено Верховною Радою України 21 грудня 2010 року).

В цьому законі СЕО згадується в основних принципах національної екологічної політики, інструментах реалізації національної екологічної політики та показниках ефективності Стратегії.

Зокрема, одним з показників цілі 4 Стратегії «Інтеграція екологічної політики та вдосконалення системи інтегрованого екологічного управління» є показник «Частка державних, галузевих, регіональних та місцевих програм розвитку, які пройшли стратегічну екологічну оцінку – відсотків».

Стратегія розвитку системи управління державними фінансами на 2017– 2020 роки, схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 8 лютого 2017 року № 142-р, основною метою є створення надійної бази для стратегічного та бюджетного планування як на короткостроковий, так і на середньостроковий період. Прогнозування повинно бути технічним неупередженим процесом, що забезпечуватиме реалістичні очікування щодо темпів розвитку економіки та 50 впливу реформ як в суспільстві, так і для головних розпорядників бюджетних коштів під час планування їх діяльності.

План заходів на 2018 – 2020 роки з реалізації Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 12.09.2018 № 733, що визначає цілі державної регіональної політики та основні завдання центральних та місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування, спрямовані на досягнення зазначених цілей, а також передбачає узгодженість державної регіональної політики з іншими державними політиками, які спрямовані на територіальний розвиток.

Зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені вимогами чинного законодавства:

-         просторово-планувальними рішеннями забезпечити дотримання нормативних санітарних розривів згідно вимог Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів ДСП № 173-96, протипожежних відстаней, охоронних зон навколо (вздовж) інженерних комунікацій тощо згідно вимог чинного законодавства;

-         для детального визначення прояву зсувних процесів та протипросідних заходів на послідуючих стадіях проектування, необхідно виконати більш детальні інженерно-геологічні вишукування та обстеження ділянки під будівництво, виходячи з яких, приймати остаточні рішення з інженерної підготовки та захисту;

-         здійснення відповідних організаційних, господарських, технічних, технологічних, архітектурно-будівельних та інших заходів щодо попередження утворення та зниження шуму до рівнів, установлених санітарними нормами, відповідно до вимог ст. 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення».

6. Опис наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, у тому числі вторинних, кумулятивних, синергічних, коротко-, середньо- та довгострокових (1, 3-5 та 10-15 років відповідно, а за необхідності - 50-100 років), постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків

         Негативного впливу на місцеве населення під час планованої діяльності не передбачається.

         Кумулятивні, синергічні, коротко-, середньо- та довгострокові негативні наслідки внаслідок реалізації ДПТ загалом не прогнозуються.

         Всі планувальні рішення, що передбачені даною містобудівною документацією, відповідають вимогам протипожежних, санітарно-гігієнічних, екологічних та іншх норм, які діють на території України.

 

7. Заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

         З метою запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлюються охоронні та санітарно-захисні зони для інженерних мереж.

         З метою збереження та покращення стану навколишнього природного середовища передбачається ряд планувальних та інженерних заходів.

         Заходи, що впливають на всі компоненти середовища і в цілому покращують санітарно-гігієнічні умови:

-         проведення забудови згідно з наміченим містобудівною документацією функціональним зонуванням;

-         інженерне підготовлення території та вертикальне планування, благоустрій, озеленення, влаштування покращеного покриття проїзду.

       Заходи, що покращують стан повітряного басейну - впорядкування зелених насаджень.

        Заходи, що покращують стан водного басейну:

-         інженерний благоустрій;

-         санітарне очищення.

         Вертикальне планування з організацією поверхневого стоку:

-         підготовка території для розміщення проектованих споруд з максимальним збереженням існуючого рельєфу;

-         забезпечення відведення поверхневих вод (засипка та планування безстічних та понижених ділянок);

-         створення нормальних умов для руху транспорту і пішоходів із забезпеченням нормативних поздовжніх та поперечних профілів проектованих вулиць та проїздів.

       Організацію поверхневого стоку передбачається здійснити відкритою водовідвідною системою (канавами, кюветами, лотками), з влаштуванням містків або труб на пересіченнях з вулицями і дорогами в поєднанні із заходами по вертикальному плануванню.

 

8. Обґрунтування вибору виправданих альтернатив, що розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення

       Альтернативних варіантів проекту не передбачається.

 

9. Заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення

Моніторинг планової діяльності магазину промислових товарів проводиться органами місцевого самоврядування.

 

10. Опис ймовірних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення (за наявності)

Транскордонний вплив під час реалізації планової діяльності відсутній.

 

11. Резюме нетехнічного характеру інформації, передбаченої пунктами 1-10 цієї частини, розраховане на широку аудиторію

         Територія, на яку розробляється детальний план, спланована в ув’язці з прилеглими територіями ринку, супермаркету «Рукавичка» та торгового центру з офісними приміщеннями, які потрібно розглядати як єдиний комплекс з торговими та офісними приміщеннями.

         Детальним планом території передбачається реконструкція будівлі магазину з надбудовою другого поверху, добудовою з південної і західної сторони та розширенням земельної ділянки для обслуговування магазину на 0,0252 га. Загальна площа ділянки становитиме 0,0605 га.

         В’їзд/виїзд на земельну ділянку магазину промислових товарів, що реконструюється, здійснюється через проїзд загального користування на розвантажувальний майданчик з південно-східної сторони будівлі.

         Загальна автомобільна стоянка для комплексу будівель з торговими та офісними приміщеннями та ринку, розташована вздовж правого краю вул. Грушевського М.

 

 

 

            Секретар

Жидачівської міської ради                                         Ольга ЛЕШКОВЯТ

 
Довідка про результати громадського обговорення проєкту ДПТ по вул. Лісній в с.Бережниця (12.01.2022) Друк
Середа, 12 січня 2022, 09:59

Dovidka_120122-0001

Dovidka_120122-0002

 
ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПЛАН с. ТУРАДИ Друк
Четвер, 10 лютого 2022, 10:53

turady_0022

 
Заява про визначення обсягу СЕО детального плану території у м.Жидачеві на вул. Вокзальна, 3 Друк
Четвер, 24 лютого 2022, 15:43

Заява

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки

детального плану території для обслуговування та реконструкції нежитлової будівлі на вул. Вокзальна, 3 в м. Жидачеві, Стрийського району Львівської області

  1. 1.Замовник: виконавчий комітет Жидачівської міської ради

2. Вид та основні цілі детального плану території, його зв'язок з іншими документами державного планування

Детальний план території – містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території.

Підставою для розроблення детального плану території для обслуговування та реконструкції нежитлової будівлі на вул. Вокзальна, 3 в м. Жидачеві, Стрийського району Львівської області (далі ДПТ) є:

- рішення Жидачівської міської ради від 14.12.2021р. № 1164"Про надання дозволу на розроблення детального плану територiї у м.Жидачеві на вул.Вокзальна,3"

Метою проекту ДПТ є:

- визначення всіх планувальних обмежень використання території згідно з державними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами;

- визначення містобудівних умов та обмежень.

При розробці ДПТ враховано положення генерального плану м. Жидачева, який розроблений ДП ДІПМ "Містопроект" (м. Львів), затверджений у 1994 році;

ДПТ виконано у відповідності з діючими законодавчими та нормативними документами, серед яких основні: Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності", Земельний кодекс України, ДБН Б. 1.1-14:2012 "Склад та зміст детального плану території", ДБН Б.2.2-12:2019 "Планування і забудова територій", ДБН В.2.3-5:2018 "Вулиці та дороги населених пунктів", ДСП № 173-96 "Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів" , Закон України "Про стратегічну екологічну оцінку".

3. Те, якою мірою ДПТ визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів)

Ділянка, яка розглядається даним детальним планом території, розташована в східній частині м.Жидачева на вул.Вокзальна,3. Проєктом охоплено територію площею 1,3240 га. Згідно генерального плану територія опрацювання передбачена під розміщення складів, баз, транспортних та будівельних організацій. На земельній ділянці площею 0,8875 га розташована нежитлова будівля складу. Відповідно до витягу з Державного реєстру правочинів (№11598778 від 20.07.2012р.) відчужено частину приміщень будівлі (5/100 ідеальних часток, згідно технічного паспорту, це приміщення №14,16,16,17,18). Для обслуговування та реконструкції частини складу пропонується відвести земельну ділянку площею 0,2559 га під розміщення адмінпобутових приміщень, а також під будівництво гуртівні з реалізації непродовольчих товарів.

4. Ймовірні наслідки для довкілля (у тому числі для здоров'я населення) та для територій з природоохоронним статусом

а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення

Негативного впливу під час планової діяльності на довкілля та здоров'я населення внаслідок реалізації рішень проекту ДПТ не очікується, оскільки викиди, скиди, утворення та поводження з небезпечними речовинами, а також збільшення рівня шуму, вібрації, іонізуючого випромінювання не передбачаються.

Викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря будуть виключно в процесі будівництва (реконструкції) від автотранспорту та будівельної техніки, що цілком відповідає звичайним процесам будівництва.

Негативний вплив на кліматичні фактори, у тому числі зміна клімату та викиди парникових газів, є незначний, звичайний для міста. Внаслідок реалізації рішень проекту ДПТ додаткові викиди парникових газів очікуються виключно від автотранспорту та у звичайних для проведення будівельних робіт концентраціях.

б) для територій з природоохоронним статусом:

В межах проекту ДПТ та на прилеглих територіях об’єкти ПЗФ відсутні.

5. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо ДПТ не буде затверджено

Проєктом ДПТ передбачається реконструкція частини складу під розміщення адмінпобутових приміщень, а також будівництво гуртівні з реалізації непродовольчих товарів.

В разі не затвердження ДПТ і відповідно заперечення нового будівництва виключається ефективне використання територій міста, відновлення об’єктів для здійснення підприємницької діяльності та створення умов для потенційних інвесторів.

        6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використову-ватимуться під час стратегічної екологічної оцінки: не потребує додаткових досліджень.

Основним критерієм під час стратегічної екологічної оцінки проекту містобудівної документації є її відповідність будівельним і санітарним нормам, законодавству у сфері містобудівної діяльності, охорони історичної спадщини, навколишнього середовища тощо. Для розробки звіту про стратегічну екологічну оцінку передбачається використовувати статистичну інформацію, дані моніторингу стану довкілля, оцінку впливу на довкілля планової діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля, пропозиції щодо зміни існуючого функціонального використання території.

7. Заходи, які передбачаються розглянути для запобігання, зменшення та пом'якшення негативних наслідків виконання ДПТ

З метою поліпшення навколишнього природного середовища встановлюються санітарно-захисні зони від виробничих об’єктів, охоронні зони від інженерних мереж та червоні лінії вулиць.

Негативні наслідки виконання проекту можуть мати тимчасовий характер (етап будівництва, реконструкції) - шум, вібрація, пил та утворення будівельного сміття під час будівництва (реконструкції), прокладання інженерних мереж та проїздів. Тому необхідно передбачити заходи для організації будівельного процесу.

8. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку: відповідно до вимог Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

9. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання:

81700, Львівська обл., м. Жидачів, вул. Шашкевича, 2, Жидачівська міська рада, відповідальна особа Людкевич Леся Володимирівна, тел.(03239)31-151, e-mail: meriya.zhydachiv@i.ua.

Здійснення стратегічної екологічної оцінки забезпечує Жидачівська міська рада

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки та проект документа державного планування оприлюднюються шляхом розміщення на офіційному веб-сайті замовника з метою одержання та врахування зауважень і пропозицій громадськості. 

Строк громадського обговорення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки встановлюється замовником і не може становити менш як 15 днів з дня її оприлюднення.

Органи з питань охорони навколишнього природнього середовища та з питань охорони здоров’я щодо проекту документа державного значення місцевого рівня надають у письмовій формі свої зауваження і пропозиції до заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки у строк, що не перевищує 15 днів з дня отримання такої заяви. За відсутності письмових зауважень і пропозицій протягом зазначеного строку замовник самостійно визначає обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що має бути включена до звіту про стратегічну екологічну оцінку.

Просимо надати зауваження та пропозиції.

 

 

 
Заява про визначення обсягу СЕО детального плану території у м.Жидачеві на вул.Заводській Друк
Вівторок, 07 вересня 2021, 10:28

Заява

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки 

детального плану території для зміни цільового призначення земель сільськогосподарського призначення на землі промисловості (для розроблення родовища суглинків) на вул.Заводській 

у м.Жидачеві  Львівської області

  1. Замовник: виконавчий комітет Жидачівської міської ради

2. Вид та основні цілі детального плану території, його зв'язок з іншими документами державного планування 

Детальний план території – містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території.

Підставою для розроблення детального плану території для зміни цільового призначення земель сільськогосподарського призначення на землі промисловості (для розроблення родовища суглинків) на вул.Заводській у м.Жидачеві  Львівської області  (далі ДПТ) є:

- Рішення Жидачівської міської ради від 09.07.2021 р. № 852 "Про надання дозволу на розроблення детального плану територiї для зміни цільового призначення земель у м.Жидачеві  на вул.Заводській ".

Метою проекту до ДПТ є:

- аналіз існуючої забудови та розробку варіанту планувальної структури з уточненням та встановленням меж земельної ділянки, функціонального призначення.

ДПТ виконано у відповідності з діючими законодавчими та нормативними документами, серед яких основні:

–  Закони України "Про регулювання містобудівної діяльності", «Про стратегічну екологічну оцінку»,

–  ДБН Б. 1.1-14:2012 "Склад та зміст детального плану території",

  •  ДБН Б.2.2-12:2019 "Планування і забудова територій", 

– ДБН В.2.3-5:2018 "Вулиці та дороги населених пунктів",

– ДСП № 173-96 "Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів".

  1. Те, якою мірою ДПТ визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів)

В межах території детального плану передбачається розміщення ділянки для розроблення Західної ділянки Жидачівського родовища суглинків ІУ класу шкідливості, а також необхідний комплекс заходв,щодо благоустрою, приведення до нормативних показників параметрів існуючих вулиць.

Проектований розмір ділянки для розроблення Західної ділянки Жидачівського родовища суглинків, прийнятий при проектування, складає 3,9999 га.

            Земельна ділянка знаходиться в південній частині м.Жидачів.

Зважаючи на намари інвестора, вигідне розміщення ділянки для продовження формування виробничої території, ДПТ передбачено раціональне розміщення даних об»єктів з визначенням основних регламентів.

За функціональним призначенням більшість території проектування передбачається під розміщення ділянки для розроблення родовища суглинків.

Спеціальний дозвіл на користування надрами Західної ділянки Жидачівського родовища №4972 від 19 лютого 2019 року.

  1. Ймовірні наслідки для довкілля (у тому числі для здоров'я населення) та для територій з природоохоронним статусом 

а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення

Збільшення негативного впливу на здоров'я населення внаслідок реалізації рішень проекту до ДПТ не очікується, оскільки викиди, скиди, утворення та поводження з небезпечними речовинами, а також збільшення рівня шуму, вібрації, іонізуючого випромінювання не передбачаються.

б) для територій з природоохоронним статусом:

В межах проекту ДПТ та на прилеглих територіях об’єкти ПЗФ відсутні.

5. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо ДПТ не буде затверджено, згідно генерального плану м.Жидачів

6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використову-ватимуться під час стратегічної екологічної оцінки 

Під кожний об’єкт будівництва необхідно попередньо виконувати індивідуальні інженерно-геологічні вишукування.

Основним критерієм під час стратегічної екологічної оцінки проекту містобудівної документації є її відповідність будівельним і санітарним нормам, законодавству у сфері містобудівної діяльності, охорони історичної спадщини, навколишнього середовища тощо. Для розробки звіту про стратегічну екологічну оцінку передбачається використовувати статистичну інформацію, дані моніторингу стану довкілля, оцінку впливу на довкілля планової діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля, пропозиції щодо зміни існуючого функціонального використання території.

7. Заходи, які передбачаються розглянути для запобігання, зменшення та пом'якшення негативних наслідків виконання ДПТ: з метою поліпшення навколишнього природного середовища встановлюються санітарно-захисні зони від  об’єкта, прибережно-захисні смуги від річки, охоронні зони від інженерних мереж та червоні лінії вулиць.

8. Пропозиції  щодо  структури  та  змісту  звіту  про стратегічну екологічну оцінку: відповідно до вимог Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

9. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання: 

81700, Львівська обл., м. Жидачів, вул. Шашкевича, 2, Жидачівська міська рада, відповідальна особа Людкевич Леся Володимирівна, тел.(03239)31-151, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

Здійснення стратегічної екологічної оцінки забезпечує Жидачівська міська рада

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки та проект документа державного планування оприлюднюються шляхом розміщення на офіційному веб-сайті замовника з метою одержання та врахування зауважень і пропозицій громадськості. 

Строк громадського обговорення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки встановлюється замовником і не може становити менш як 15 днів з дня її оприлюднення.

Органи з питань охорони навколишнього природнього середовища та з питань охорони здоров’я щодо проекту документа державного значення місцевого рівня надають у письмовій формі свої зауваження і пропозиції до заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки у строк, що не перевищує 15 днів  з дня отримання такої заяви. За відсутності письмових зауважень і пропозицій протягом зазначеного строку замовник самостійно визначає обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що має бути включена до звіту про стратегічну екологічну оцінку.

  Просимо надати зауваження та пропозиції. 


 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 12