gototopgototop
     Податки і збори на території міста Жидачів на 2017 рік: - єдиний податок (тут); податок на не рухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тут); - плата за землю (тут); - транспортний податок (тут); - туристичний збір (тут) ***  Про виконання міського бюджету за 2016 рік (тут) *** Повідомлення про зміну діючих тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (тут) *** Увага! з 1 січня 2017 року мінімальна заробітна плата в місяць - 3200 грн., мінімальний страховий внесок в пенсійний фонд - 704 грн. *** Про військову службу за контрактом (тут) ***   Місцезнаходження споруд для цивільного захисту населення: вул. І.Мазепи, 10 А (загальна площа 146 кв. м), вул. Друкарська, 6 (79,1 кв. м), вул. Друкарська, 8 (69,4 кв. м), вул. Я.Мудрого, 17 (23,8 кв. м), вул. Клубна, 1 (37,8 кв. м), вул. Клубна, 3 (37,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 9 (182,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 16 (100,7 кв. м), вул. М.Шашкевича, 17 (100 кв. м), вул. Грюнвальдська, 1 (76 кв. м), вул. Кобзарева, 8 (89,8 кв. м), вул. І.Франка, 40 (69 кв. м). ***   Посади "Родинне дерево" в м.Жидачеві (детальніше тут...) 

Бюджет громадських ініціатив м.Жидачева


byudjet

Жидачівське ДОТГ

dotg-22-05-2015-1

Стежками "Базиївки"

stegkamu-bazuivku

Для підписки на розсилку RSS новин введіть Ваш адрес електронної пошти:

Zhydachiv presentation

Presentation-Zhydachi-in-English

Карти міста Жидачева

Календар новин

 сер   вересень 2017   жов

нпвсчпс
   1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Julianna Willis Technology
Про затвердження "Програми розвитку туризму" Друк
Вівторок, 14 березня 2017, 17:47

Проект рішення:

Про затвердження

«Програми розвитку туризму

Жидачева на 2017-2020 роки»

 

 

З метою створення сприятливих умов для розвитку туристичного потенціалу міста, забезпечення сталого розвиток туристичної галузі в Жидачеві, підвищити рівень життя громадян і створити додаткові робочі місця, залучити інвестиції та створення конкурентоспроможного туристичного продукту, підвищення якості туристичних послуг, формування позитивного іміджу міста на національному та міжнародному рівнях

Керуючись пунктом 22 статті 26, частиною 1 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Жидачівська міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити «Програму розвитку туризму в м.Жидачів на 2017-2020 роки» згідно з додатком до даного рішення.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій і з питань гуманітарних питань, з питань молодіжної політики, спорту та соціального захисту населення.

ДОДАТОК

Затверджено

рішення Жидачівської

міської ради від ________ №___

Програма розвитку туризму в м. Жидачеві

на 2017-2020 роки

 

 

1.Паспорт Програми.

1.

Ініціатор розроблення Програми

Активісти ГО «Народний легіон», ГІ «УМХ», НСОУ «Пласт» станиця-Жидачів, ІПК «Галіція» та фракція Української Галицької партії

2.

Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми

Рішення Львівської обласної ради від 29.03.2016р. «Про стратегію розвитку Львівської області до 2020 року»

 

3.

Розробник програми

Жидачівська міська рада, Депутати Української Галицької Партії

4.

Cпіврозробники програми

Виконавчий комітет Жидачівської міської ради,

активісти ГО «Народний легіон», ГІ «УМХ», НСОУ «Пласт» станиця-Жидачів, ІПК «Галіція»

4.

Мета програми

Формування комплексу заходів, спрямованих на зміцнення авторитетних позицій Жидачева як туристичного центру Розділля на внутрішньому і міжнародному туристичних ринках; створення нових якісних туристичних продуктів, удосконалення туристичної інфраструктури міста; ефективне використання рекреаційних ресурсів та об’єктів історико-культурної спадщини; зростання рівня життя населення, збільшення туристичних потоків та забезпечення надходжень до бюджетів усіх рівнів; створення сприятливих умов для залучення інвестицій; сприяння економічному розвитку міста.

5.

Очікувані результати

-          Використання туристичного потенціалу міста та створення конкурентоспроможного туристичного продукту

-          Залучення додаткових інвестицій та збільшення надходжень до місцевого бюджету

-          Підвищення якості туристичних послуг

-          Формування позитивного іміджу міста на національному та міжнародному рівнях

5.

Відповідальний виконавець програми

Виконавчий комітет Жидачівської міської ради, відділ туризму міста

6.

Учасники програми

Жидачівська міська рада, Жидачівська районна рада, Жидачівська районна державна адміністрація, комунальні служби Жидачева, навчальні заклади міста, Жидачівський міський центр творчості для дітей та юнацтва, Жидачівська РЦБС, фахівці з окремих напрямків туристичного сфери, Жидачівський районний музей, громадські організації, підриємці, меценати

7.

Термін реалізації програми

2017 -2020 роки

8.

Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми (для комплексних програм

Державний, обласний, районний, міський бюджети, інші джерела, не заборонені чинним законодавством

9.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, у тому числі:

 

7,7283 млн.

Контроль за виконанням Програми

Жидачівська міська рада:

- комісію з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій;

- з питань гуманітарних питань, з питань молодіжної політики, спорту та соціального захисту населення.

 

ІІ. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована програма

 

Туризм – це самостійна галузь економіки, що складається з групи галузей і підприємств, функції яких полягають у задоволенні різноманітного попиту на різні види відпочинку і розваг.

Туристична галузь набуває все більшого значення для розвитку економіки та соціальної сфери міста.

Розвиток туризму в місті відбувається у контексті розвитку туристичної інфраструктури, яка включає: історико-культурну спадщину, туристичні підприємства, готелі, музеї, галузь торгівлі та громадського харчування, транспорт, сфери побутового обслуговування, культури, освіти, мистецтва, і тим самим впливає на забезпечення збільшення зайнятості населення та поповнення місцевого бюджету.

Програма розвитку туристичної галузі міста Жидачева на 2017-2020 роки (далі - Програма) містить обґрунтування та перелік заходів, спрямованих на створення та розвиток матеріальної бази туристичної інфраструктури, ефективного використання наявних ресурсів, збереження історико-культурної спадщини, створення умов для реалізації інвестиційних проектів, організацію та підтримку рекламно-інформаційної діяльності, залучення зовнішніх інвестицій в економіку міста, збільшення кількості туристів, формування конкурентоспроможного місцевого туристичного продукту, сприяння розвитку інфраструктури міста.

Відповідно до угод між містом Жидачів та містами-партнерами з України та Польщі, можливі обміни туристичними групами з Євросоюзу. Пріоритетними напрямками розвитку туризму для Жидачева є в’їзний та внутрішній туризм.

Однак на даному етапі розвитку туристичної галузі в місті процеси підтримки, постійного відтворення та повноцінного використання потенціалу розвитку туризму є недостатніми та недосконалими. Більш ефективному функціонуванню галузі у Жидачеві перешкоджає комплекс проблем, зокрема:

Проблемні питання:

  • відсутність кваліфікованих спеціалістів у сфері туризму;
  • низька ініціатива суб″єктів підприємницької діяльності по створенню об″єктів туристичного показу, наданні відповідних туристичних послуг, створенню нових робочих місць в туристичній галузі;
  • невідповідність матеріально-технічної бази туристично-рекреаційних об’єктів сучасним вимогам;
  • низький рівень і вузький асортимент пропонованих суб″єктами господарювання туристичних послуг;
  • недостатній рівень забезпеченості автомобільних доріг туристичною, сервісною інформацією (відсутність рекламних щитів та вказівників до об’єктів туризму);
  • недостатня кількість облаштованих місць короткочасної зупинки і відпочинку туристів;
  • незадовільний стан окремих пам’яток культурної спадщини;
  • відсутність системного рекламного та інформаційного забезпечення;
  • низький рівень будівництва сучасних закладів сервісного обслуговування туристів;
  • відсутність відповідної туристичної інфраструктури для сімейного відпочинку;
  • недостатня промоція міста, як суб’єкту туризму;
  • незавершені археологічні дослідження на території ландшафтного заказника-городища місцевого значення «Базиївка» історичного комплексу «Замкова гора».

ІІІ. Мета Програми

 

Актуальність розроблення Програми зумовлена необхідністю прийняття дієвих заходів з прискорення економічного та соціального розвитку міста Жидачева за рахунок зручного географічного положення та ефективного використання потужних туристичних ресурсів.

Метою Програми є впровадження комплексних заходів, спрямованих на розвиток туристичної галузі міста, створення конкурентоспроможного на національному та міжнародному ринках туристичного продукту, здатного максимально задовольнити туристичні потреби мешканців та гостей міста; розвиток матеріально-технічної бази і сучасної інфраструктури туризму, сприятливих умов для залучення інвестицій, ефективного використання природного, історико-культурного та туристично-рекреаційного потенціалу, забезпечення умов для повноцінного функціонування суб’єктів туристичної діяльності; підвищення якості та асортименту туристичних послуг, розширення мережі туристично-екскурсійних маршрутів, здійснення системної рекламно-інформаційної діяльності, підтримку в’їзного та внутрішнього туризму, покращання кадрового забезпечення галузі.

 

 

IV. Аналіз правової бази

Нормативно-правову основу розробки Програми складають Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про туризм».

Практичну регуляцію діяльності об’єктів туристичної інфраструктури, основні напрямки діяльності щодо поширення інформації про туристичний потенціал   міста   визначають Законом України «Про туризм» від 15.09.1995р., Постанова Кабінету Міністрів України від 3 липня 2013 р. №740 «Про затвердження Порядку доведення до споживачів інформації про вид об’єкта туристичної інфраструктури та його категорію».

Основні напрямки розвитку туристичної галузі регіону та міста визначені рішенням Львівської обласної ради від 29 березня 2016 року «Стратегія розвитку Львівської області на період до 2020 року» та рішенням Жидачівської міської ради від 20 січня 2012 року №353 «Про затвердження Стратегічного плану економічного розвитку міста Жидачева».

Програма відповідає діючому законодавству України.

V. Аналіз гарних практик:

Одним із основних шляхів розвитку сучасного туризму є широке застосування інноваційних інформаційних загальнодоступних технологій, які дають можливість туристу (екскурсанту) не витрачаючи зайвих зусиль та коштів отримати туристичні послуги. Однією з таких послуг є організація екскурсії.

Зокрема, гарний приклад: Проект «Audi Lviv» та 3D моделювання втрачених історико-культурних пам‘яток. Аудіогід - фонограма, яка використовується для самостійного ознайомлення з експозицією музею, виставки, місцевістю, а також пристрій для її відтворення. Зазвичай аудіогід складається із декількох аудіофрагментів. У випадку, коли аудіогід передбачає зв’язану та завершену розповідь з фрагментів, тоді його також називають аудіоекскурсією.

За типом технологічних засобів відтворення аудіогіди можна розділити на дві групи:

- аудіогіди на базі спеціальних пристроїв;

- аудіогіди на базі стандартних мобільних пристроїв - смартфонів, планшетів, інш.

У Львові створені аудіогіди, які дають можливість самостійно, без екскурсоводів, за допомогою мобільних пристроїв здійснити захоплюючу пішохідну екскурсію містом. Тими місцями де не їздять ні громадський, ні інший спеціалізований екскурсійний транспорт. Впродовж екскурсії можна дізнатись про найвидатніші об’єкти міста, події, легенди.

Розповідь супроводжується приємною музикою, рекомендаціями щодо відвідання найцікавіших музеїв та закладів міста.

Такий вид екскурсії є доступним та дуже зручним, адже під час екскурсії турист сам обирає коли натиснути паузу, для того щоб зробити фотографію, зайти в музей чи просто відпочити у затишній кав’ярні. Прогулянка з аудіогідом може тривати кілька годин, а може й цілий день, як буде зручніше, і оплата при цьому не зростатиме.

Натомість 3D пам‘яток допомогає «побачити» історичне минуле місцевості. За допомогою сучасних комп‘ютерних додатків до пристроїв телекомунікації дає змогу віртуально відтворити вигляд окремої історичної споруди.  

Вважається що людина 80% інформації про навколишній світ отримує візуально. Дійсно, туристи та екскурсанти краще сприйматимуть місто до якого приїхали за допомогою екрану на якому можна побачити історичні та екскурсійні об’єкти, музеї, отримати необхідну інформацію, оцінити відстань до цих об’єктів, доцільність та вартість відвідування.

Допомагає дати відповідь на ці питання карта місцевих пам’яток та об’єктів туристичної інфраструктури. Подібні карти встановлюються в основних точках приїзду туристів – на залізничних та автовокзалах. Такі карти дають можливість ознайомитися з екскурсійними маршрутами, розташуванням історичних пам‘яток та міською інфраструктурою.

Така безкоштовна та зручна система дозволить туристу у зручній та доступній формі отримати необхідну інформацію у візуальній формі.

 

 

VI. Перелік завдань , обсягів та джерел фінансування Програми

Основними завданнями Програми є:

  • формування позитивного іміджу міста шляхом постійного розповсюдження інформації про туристичний потенціал Жидачева на регіональному, державному та міжнародному рівнях (у тому числі з використанням сучасних Інтернет-технологій);
  • підвищення рівня добробуту громади міста, створення додаткових робочих місць, збільшення доходної частини місцевого бюджету від туристичної галузі;
  • координація дій міської виконавчої влади та суб’єктів туристичної діяльності, громадських і туристичних організацій, навчальних закладів, залучення громади міста до подальшого розвитку туризму в місті;
  • розвиток і вдосконалення матеріально-технічної бази туристичної інфраструктури;
  • провадження туристичної діяльності з урахуваннями необхідності забезпечення ефективного природокористування та охорони історико-культурної спадщини;
  • організація екскурсійно-методичної служби;
  • удосконалення рекламно-інформаційної діяльності, проведення маркетингових досліджень у туристичній галузі, представлення міста на національних виставках в Україні та за кордоном;
  • розвиток нових перспективних форм організації туризму;
  • залучення не заборонених законодавством додаткових джерел фінансування до реалізації проектів у галузі туризму;
  • сприяння залученню зовнішніх (у тому числі прямих іноземних) інвестицій шляхом постійного поширення інформації про інвестиційні

     можливості міста Жидачева;

  • забезпечення ефективного просування туристичного продукту на  

         міжнародному та всеукраїнському туристичних ринках;

  • підвищення якості та асортименту надання туристичних послуг;
  • випуск якісної презентаційної продукції;
  • розширення мережі туристично-екскурсійних маршрутів;
  • підтримка в’їзного та внутрішнього туризму;

Основними джерелами фінансування:

Програма реалізовується за рахунок коштів міського бюджету із можливістю співфінансування з державного, обласного, районного бюджетів. А також в межах коштів, передбачених на її виконання; коштів заінтересованих суб’єктів підприємницької діяльності усіх форм власності; коштів іноземних і вітчизняних інвесторів; коштів позабюджетних фондів та за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством України.

VI.Напрями діяльності та заходи Програми

Перелік заходів щодо реалізації Програми визначено у додатку 1


dod-tyruzm-1

dod-tyruzm-2

dod-tyruzm-3

dod-tyruzm-4

dod-tyruzm-5

dod-tyruzm-6

dod-tyruzm-7

V. Заходи з реалізації Програми розвитку туризму в місті Жидачів на 2017 – 2020 роки

 


VI. Фінансування Програми

Фінансування заходів Програми в процесі їх реалізації здійснюється за рахунок коштів міського бюджету (в межах коштів, передбачених на відповідний фінансовий рік), коштів обласного, державного бюджетів, залучених коштів міжнародних організацій, власних коштів юридичних та фізичних осіб – співвиконавців Програми, вкладів вітчизняних та іноземних інвесторів, інших джерел фінансування, не заборонених чинним законодавством.

Обсяг фінансування заходів Програми за рахунок цільових коштів міського бюджету затверджується щорічно міською радою за пропозиціями постійно діючих комісій Жидачівської міської ради.

VІІ. Контроль за виконанням Програми

Контроль за виконанням Програми розвитку туризму в місті Жидачів на 2017-2020 роки здійснює постійна комісія з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій; Комісія з гуманітарних питань, з питань молодіжної політики, спорту та соціального захисту населення.

Відповідно до рішення міської ради про затвердження Програми, інформація про хід її виконання щороку заслуховується на сесіях міської ради.  

За необхідністю Програма може бути скоригована рішенням Жидачівської міської ради.

VІІІ. Очікувані результати виконання Програми

Реалізація заходів та виконання завдань розвитку сфери туризму, визначених данною Програмою, сприятиме:

  • популяризації туристичного потенціалу міста;
  • створенню інформаційної інфраструктури туризму;
  • -   підвищенню якості надання туристичних послуг та безпеки туристів;
  • залученню інвестицій на розбудову туристичної галузі міста;
  • збільшенню потоку в’їзних туристів;
  • створенню туристично-екскурсійних маршрутів;
  • збереженню та використанню національної культурної спадщини для розвитку культурно-пізнавального туризму і народних ремесел.
  • збільшення податкових надходжень до бюджету міста

Додати коментар:

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити