gototopgototop
    Жидачівська міська рада до 01.04.2018 року проводить прийом проектів (ідей), реалізація яких буде відбуватися за рахунок Громадського бюджету (бюджету участі) м. Жидачева у 2018 році (тут) *** Місцеві податки і збори на території м.Жидачева на 2018 рік: - єдиний податок (тут); - податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тут); - плата за землю (тут); - транспортний податок (тут); - туристичний збір (тут) *** Податки і збори на території міста Жидачів на 2017 рік: - єдиний податок (тут); податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тут); - плата за землю (тут); - транспортний податок (тут); - туристичний збір (тут) ***  Повідомлення про зміну діючих тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (тут) *** Про військову службу за контрактом (тут) ***   Місцезнаходження споруд для цивільного захисту населення: вул. І.Мазепи, 10 А (загальна площа 146 кв. м), вул. Друкарська, 6 (79,1 кв. м), вул. Друкарська, 8 (69,4 кв. м), вул. Я.Мудрого, 17 (23,8 кв. м), вул. Клубна, 1 (37,8 кв. м), вул. Клубна, 3 (37,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 9 (182,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 16 (100,7 кв. м), вул. М.Шашкевича, 17 (100 кв. м), вул. Грюнвальдська, 1 (76 кв. м), вул. Кобзарева, 8 (89,8 кв. м), вул. І.Франка, 40 (69 кв. м). ***   Посади "Родинне дерево" в м.Жидачеві (детальніше тут...) 

Бюджет громадських ініціатив м.Жидачева


byudjet

Жидачівське ДОТГ

dotg-22-05-2015-1

Стежками "Базиївки"

stegkamu-bazuivku

Для підписки на розсилку RSS новин введіть Ваш адрес електронної пошти:

Zhydachiv presentation

Presentation-Zhydachi-in-English

Карти міста Жидачева

Календар новин

 бер   квітень 2018   тра

нпвсчпс
  1  2  3  4  5  6  7
  8  91011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Julianna Willis Technology
№ 60 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 28.12.11р «Про дозвіл на отримання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки для будівництва магазину продовольчих товарів та індивідуального житлового будинку на вул.Міцкевича13 Друк
Понеділок, 09 квітня 2012, 11:29

 

ЖИДАЧІВСЬКА   МІСЬКА   РАДА

ЛЬВІВСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я


від 30.03.2011р.                                   №  60                                         м. Жидачів

Про  внесення  змін до рішення виконавчого комітету

 від 28.12.11р «Про дозвіл на отримання містобудівних умов і обмежень

забудови земельної ділянки для  будівництва магазину

продовольчих товарів та індивідуального житлового

будинку на вул.  Міцкевича,13 в м.Жидачеві»

 

            Розглянувши заяву  фізичної особи – підприємця Яриша Андрія Васильовича від 14.03.2012р №168  щодо  внесення  змін до рішення виконавчого комітету  від 28.12.11р «Про дозвіл на отримання містобудівних умов і обмежень  забудови земельної ділянки для  будівництва магазину продовольчих товарів та індивідуального житлового  будинку на вул.  Міцкевича,13 в м.Жидачеві», та надання  дозволу  на будівництво  лише індивідуального житлового будинку (виключивши будівництво  магазину продовольчих товарів)  на вул.  Міцкевича,13   на земельній ділянці, яка знаходиться  в м.Жидачеві  по вул.  Міцкевича,13 і згідно договору оренди землі  від 01.03.2011р зареєстрованого в управлінні Держкомзему у Жидачівському районі перебуває у строковому  платному користуванні,   керуючись ст. 52,59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності”, виконком  Жидачівської міської ради        ВИРІШИВ :

      Внести зміни до рішення виконавчого комітету від 28.12.11р «Про дозвіл на отримання містобудівних умов і обмежень  забудови земельної ділянки для  будівництва магазину продовольчих товарів та індивідуального житлового будинку на вул.  Міцкевича,13 в м.Жидачеві», виклавши його у новій редакції, а саме:

 

    1. Надати  згоду  фізичній особі – підприємцю Яришу Андрію Васильовичу на виготовлення  ескізу  намірів забудови земельної ділянки на будівництво   житлового будинку та господарських споруд на вул.. Міцкевича,19 в м.Жидачеві та отримання  будівельного паспорту  у відділі   регіонального розвитку містобудування та архітектури Жидачівської райдержадміністрації.

Міський голова                                                      В.Левко

 
№ 344 Про затвердження Положення про порядок розміщення зовнішньої реклами в місті Жидачеві Друк
Четвер, 16 лютого 2012, 10:40

 

  

ЖИДАЧІВСЬКА   МІСЬКА   РАДА

м. Жидачів,   Львівської   області

 

13 сесія шостого скликання 2010 – 2015 р.р.

 

Р І Ш Е Н Н Я


22.12.2011                                                  № 344                                                    м. Жидачів

 

Про затвердження Положення про

порядок розміщення зовнішньої

реклами в місті Жидачеві

 

   З метою впорядкування розміщення зовнішньої реклами в місті Жидачеві, керуючись ст. 144 Конституції України, Законом України „Про рекламу”, ст.ст. 26, 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2003 р. № 2067 „Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами”, Правилами благоустрою території міста Жидачева, Жидачівська міська рада ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити Положення про порядок розміщення зовнішньої реклами в місті Жидачеві (додається).
  2. Доручити виконавчому комітету Жидачівської міської ради до 01.03.2012 р. переглянути діючі договори на право тимчасового користування місцями, що перебувають в комунальній власності міста, для розміщення спеціальних конструкцій зовнішньої реклами, і привести їх у відповідність до даного Положення.
  3. Внести зміни у Правила благоустрою території міста Жидачева, а саме:

3.1. у пункті 6.9.1. та 6.9.34. слова „виконкомом міської ради” замінити словами „Положенням про порядок розміщення зовнішньої реклами в місті Жидачеві”;

3.2. у пункті 6.9.34. слово „Порядку” замінити словами „Положення про порядок”.

  1. Оприлюднити дане рішення у 10-ти денний термін в інформаційному бюлетені Жидачівської міської ради „Удеч сьогодні” та/або на офіційному сайті Жидачівської міської ради.
  2. Визнати такими, що втратили чинність рішення Жидачівської міської ради від 07.04.2004 р. № 2338 та рішення виконавчого комітету Жидачівської міської ради від 05.03.2005 р. № 35.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії з питань житлово-комунального господарства і комунальної власності (М.Сивик) і з питань бюджету і розвитку підприємництва (Р.Мачоган) та секретаря Жидачівської міської ради (О.Лешков’ят).

Міський голова                                                     В.Левко.

Д О Д А Т О К

 

З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

рішення Жидачівської міської

ради від 22.12.2011 р. № 344

 

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про порядок розміщення зовнішньої реклами у місті Жидачеві

 

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Положення про порядок розміщення зовнішньої реклами у місті Жидачеві (надалі – Положення) розроблене відповідно до законів України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про рекламу”, „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. № 2067, Правилами благоустрою території міста Жидачева, затвердженими рішенням Жидачівської міської ради від 28.02.2011 р. № 94 і регулює відносини, що виникають у зв’язку з розміщенням зовнішньої реклами у місті Жидачеві, та визначає порядок надання дозволів на розміщення такої реклами.

1.2. Дія цього Положення поширюється на всю територію міста Жидачева, на всі юридичні та фізичні особи, які здійснюють діяльність у сфері зовнішньої реклами у місті Жидачеві.

1.3. Дане Положення є обов’язковим для виконання всіма учасниками рекламної діяльності.

1.4. Розміщення зовнішньої реклами у місті Жидачеві з порушенням цього Положення забороняється.

 

2. ПОРЯДОК РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ

 

2.1. На території міста, на будинках і спорудах зовнішня   реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників,   типології   елементів   місцевого середовища та з додержанням Правил благоустрою території міста Жидачева.

2.2. Зовнішня реклама у місті Жидачеві розміщується на підставі дозволу виданого Дозвільним центром Жидачівської районної державної адміністрації (надалі – Дозвільний центр) відповідно до рішення виконавчого комітету Жидачівської міської ради (надалі – виконком).

2.3. Розміщення рекламних засобів повинно здійснюватись з дотриманням вимог техніки безпеки.

2.4. Розміщення рекламних засобів здійснюється з забезпеченням видимості дорожніх знаків, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не повинно відтворювати зображення дорожніх знаків.

2.5. Забороняється розташовувати рекламні засоби на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів та створює перешкоди для прибирання вулиць і тротуарів.

2.6. Розміщення рекламних засобів на фасадах будівель і споруд повинно здійснюватись з дотриманням структурної побудови фасадів без пошкодження елементів архітектурного оздоблення. Не допускається перенасичення фасадів будівель рекламними засобами.

2.7. Реклама розповсюджується   на  території   міста Жидачева виключно українською мовою. Зареєстровані у встановленому порядку знаки для товарів і послуг, логотипи можуть наводитися мовою оригіналу. В такому випадку іншомовний знак для товарів і послуг, логотип повинен дублюватися українською мовою. Знаки для товарів і послуг, логотипи українських компаній наводяться виключно українською мовою.

 

 

3. ПОРЯДОК НАДАННЯ ДОЗВОЛУ НА РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМИ

 

3.1. Для одержання дозволу розповсюджувач зовнішньої реклами (надалі – заявник) особисто або рекомендованим листом подає в Дозвільний центр заяву, до якої додаються у двох примірниках:

-          фотокартка або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як
6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного
засобу з прив’язкою до місцевості на топогеодезичному знімку місцевості (топогеодезичний знімок (М 1:500) з нанесеними комунікаціями, що виконаний ліцензійною організацією, давністю виготовлення не більше 1 року);

-          ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням спеціальної конструкції та кольоровим опорядженням рекламного засобу;

-          договір оренди або згода власників або уповноважених ними органів (осіб) території міста, будинків і споруд, на яких планується розмістити зовнішню   рекламу;

-          копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи – підприємця;

-          витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

3.2. Дозвільний центр подає у міську раду відповідно оформлену справу про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу, продовження строку його дії для розгляду на засіданні виконкому та прийняття рішення.
3.3.. У п’ятиденний термін виконком розглядає справу подану Дозвільним центром та приймає рішення.

3.4. Дозвільний центр на підставі рішення виконкому видає розповсюджувачу зовнішньої реклами дозвіл на розміщення зовнішньої реклами у місті Жидачеві, а другий примірник дозволу - у міську раду.

3.5. Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами у місті Жидачеві видається безкоштовно.

3.6. У разі прийняття виконкомом рішення про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами або встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, яке перебуває в комунальній власності територіальної громади міста Жидачева, заявник протягом трьох днів з моменту отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами укладає з Жидачівсько міською радою договір на тимчасове користування цим місцем.

3.7. Для укладення договору заявник подає копії таких документів:

-          довідки з Єдиного державного реєстру підприємств, організацій України (ЄДРПОУ);

-          свідоцтва платника податків;

-          статуту (для юридичних осіб);

-          документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписує договір.

Всі копії поданих документів повинні бути належним чином завірені.

3.8. У наданні дозволу може бути відмовлено у випадках, якщо:

-          оформлення поданих заявником документів не відповідає встановленим вимогам;

-          заявлене місце та запропонований для встановлення на ньому рекламний засіб не відповідають вимогам цього Положення;

-          у заявника існує заборгованість з оплати за тимчасове користування місцями, які перебувають у комунальній власності, для розміщення рекламних засобів за існуючим договором понад два місяці, за умови, якщо заборгованість не оскаржується розповсюджувачем зовнішньої реклами у судовому порядку;

-          у заявника зафіксовані самовільно встановлені рекламні засоби.

3.9. Дозвіл надається терміном на 5 років, за винятком випадків, якщо менший термін не зазначений у заяві.

3.10. Після встановлення рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами у п`ятиденний термін зобов`язаний подати відповідальній особі апарату Жидачівської міської ради фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менше як 6 см × 9 см).

 

4. КОНТРОЛЬ ЗА РОЗМІЩЕННЯМ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ

 

4.1. Ведення контролю за розміщенням зовнішньої реклами та виконанням рішень виконкому щодо розміщення зовнішньої реклами на території міста Жидачева здійснює визначений розпорядженням міського голови працівник – спеціаліст апарату Жидачівської міської ради (надалі – спеціаліст).

4.2. Спеціаліст, якому міський голова візує до підготовки проект рішення щодо розміщення зовнішньої реклами, заяву і матеріали Дозвільного центру, реєструє заяву в журналі реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (надалі – журнал реєстрації).

4.3. При підготовці проекту рішення спеціаліст перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет наявності на це місце пріоритету іншого заявника або
надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку
дозволу. Після перевірки місця спеціаліст подає на розгляд виконкому пропозицію – проект рішення про встановлення за заявником пріоритету на заявлене місце або про відмову у встановленні пріоритету.

4.4. У разі   прийняття виконкомом   рішення   про   відмову у встановленні пріоритету спеціаліст протягом двох днів надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням дати і номера рішення виконкому про надання дозволу на заявлене місце іншій особі та повертає всі подані заявником документи в Дозвільний центр.

4.5. Дата і номер рішення виконкому про відмову в установленні пріоритету заноситься в журнал реєстрації.

4.6. Інформація про подані заяви та прийняті виконкомом рішення щодо розміщення зовнішньої реклами у місті Жидачеві є відкритою і повинна надаватися відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації”.

 

5. ПОГОДЖЕННЯ ДОЗВОЛУ

 

5.1. У разі необхідності відповідно до рішення виконавчого комітету Жидачівської міської ради (надалі – виконкому) дозвіл погоджується з:

  • головним архітектором Жидачівського району щодо можливості розташування рекламного засобу на пропонованому місці з врахуванням вимог цього Положення.
  • відділом Державтоінспекції з обслуговування адміністративної території м. Жидачева у разі розміщення зовнішньої реклами на перехрестях, біля дорожніх знаків, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування;
  • власником та балансоутримувачем інженерних комунікацій (берегоукріплення, дамби тощо) у разі розміщення зовнішньої реклами у межах охоронних зон цих комунікацій.

Для отримання висновку щодо можливості розташування рекламного засобу на пропонованому місці заявник подає до вказаних вище установ, організацій заяву, до якої додається у двох примірниках ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням спеціальної конструкції та кольоровим опорядженням рекламного засобу (робочий проект) та комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу з прив’язкою до місцевості на топогеодезичному знімку місцевості (топогеодезичний знімок (М 1:500) з нанесеними комунікаціями, що виконаний ліцензійною організацією, давністю виготовлення не більше 1 року).

5.2. У разі відмови установами, організаціями вказаними у пункті 5.1.у погодженні дозволу, заявникові надсилається вмотивоване повідомлення за підписом уповноваженої особи підприємства, установи та організації.

Відмова у погодженні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

 

6. ПРОДОВЖЕННЯ ДІЇ ДОЗВОЛУ

 

6.1. Термін дії дозволу продовжується на підставі заяви, яка подається на розгляд виконкому через Дозвільний центр, розповсюджувачем зовнішньої реклами, не пізніше ніж за місяць до закінчення терміну дії дозволу.

6.2. У продовженні дії дозволу може бути відмовлено, якщо у заявника:

-          існує заборгованість з оплати за тимчасове користування місцями, які перебувають у комунальній власності, для розміщення рекламних засобів за існуючим договором понад два місяці, за умови, якщо заборгованість не оскаржується розповсюджувачем зовнішньої реклами у судовому порядку;

-          зафіксована та не ліквідована до закінчення дозволу невідповідність рекламного засобу дозвільно-проектній документації;

-          зафіксовані самовільно встановлені рекламні засоби.

6.3. Дозвіл продовжується терміном на п’ять років, за винятком випадків, передбачених у цьому Положенні.

Продовження терміну дії дозволу (відмова у його продовженні) фіксується у журналі реєстрації з внесенням відповідних змін до дозволу.

Один примірник оригіналу дозволу видається заявникові, а другий – у міську раду для обліку та контролю.

Відмова у продовженні терміну дії дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

6.4. Розповсюджувач зобов’язаний демонтувати рекламний засіб, дозвіл на який не був продовжений протягом 15 днів з дати прийняття відповідного рішення.

 

7. ПЕРЕОФОРМЛЕННЯ ДОЗВОЛУ

 

7.1. Дозвіл підлягає переоформленню у разі набуття права власності на рекламний засіб іншою особою або передачі рекламного засобу в оренду (користування).

Переоформлення дозволу на користувача здійснюється з врахуванням умов договору оренди (користування) у частині терміну дії договору, його дострокового розірвання, умов користування орендованим майном, підстав повернення предмета оренди тощо.

7.2. Особа, яка набула право власності (користування) на рекламний засіб, протягом одного місяця з дня виникнення права власності (користування) рекламним засобом звертається до Дозвільного центру з заявою про переоформлення дозволу.

До заяви додається:

-          документ, який засвідчує право власності (користування) на рекламний засіб;

-          оригінал зареєстрованого дозволу;

-          договір оренди або згода власників або уповноважених ними органів (осіб) території міста, будинків і споруд, на яких планується розмістити зовнішню   рекламу;

-          копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи – підприємця;

-          витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

7.3. У переоформленні дозволу може бути відмовлено, якщо у заявника або попереднього власника (користувача) рекламного засобу:

-          існує заборгованість з оплати за тимчасове користування місцями за існуючим договором;

-          зафіксована та не ліквідована невідповідність рекламного засобу дозволу і проектно-технічній документації;

-          зафіксовані самовільно встановлені рекламні засоби.

7.4. У разі відсутності зауважень до поданих заявником документів, протягом п’яти робочих днів з дати подання заяви виконком приймає рішення про переоформлення та внесення змін у дозвіл або, за наявності підстав, викладених у цьому Положенні, про відмову у переоформленні.

Переоформлення дозволу фіксується у журналі реєстрації.

Відмова у переоформленні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

 

8. СКАСУВАННЯ ДОЗВОЛУ

 

8.1. Дозвіл скасовується рішенням виконкому до закінчення терміну дії за таких умов:

-          за письмовою заявою розповсюджувача зовнішньої реклами у довільній формі, до якої долучено підтвердження відсутності рекламного засобу на заявленому місці (фотофіксація);

-          у разі невикористання місця розташування рекламного засобу безперервно протягом шести місяців.

Виконком може розглядати питання скасування дозволу достроково у разі порушення розповсюджувачем вимог Закону України „Про рекламу” та цього Положення, невиконання зобов’язань за договором про тимчасове користування місцем для розміщення рекламного засобу.

8.2. Рішення про скасування дозволу фіксується у журналі реєстрації та надсилається розповсюджувачу зовнішньої реклами протягом двох робочих днів .

Рішення про скасування дозволу може бути оскаржене у порядку, встановленому законодавством.

8.3. Розповсюджувач зобов’язаний демонтувати рекламний засіб, дозвіл на який був скасований, протягом 15 днів з дати прийняття відповідного рішення.

 

9. ПОРЯДОК ВИЗНАЧЕННЯ РОЗМІРУ ПЛАТИ ЗА

РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ

 

9.1. Плата за тимчасове користування місцем, що перебуває у комунальній власності, справляється з дати прийняття виконавчим комітетом рішення про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами на підставі укладеного договору у розмірі 100 відсотків плати. Відсутність рекламного засобу на вказаному місці не є підставою для звільнення від плати за користування місцем, крім випадків, передбачених у цьому Положенні.

9.2. Розмір плати за тимчасове використання місця для розміщення зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Жидачів визначається за формулою:

 

Р = Б х П, де

           Р – це розмір плати за рекламу в місяць

Б – базова ставка (таблиця 1)

П – площа поверхні рекламної конструкції


Таблиця 1

 

№ п/п

Вид засобу зовнішньої реклами

Одиниця виміру

Базова плата за місяць, у грн.

 

1.

Щит, що стоїть окремо (біллборд) за 1 кв. м. площі поверхні реклами

(горизонтальна проекція)

м 2

12

2.

Щит на фасаді будинку за 1 кв. м площі поверхні реклами

м 2

25

3.

Щит на тимчасовій споруді, паркані, тощо за 1 кв. м площі поверхні реклами

м 2

25

4.

Зовнішня реклама, яка розміщена на території, на будинку, споруді, що перебувають у власності юридичної чи фізичної особи

м 2

10

5.

Сітілайтза 1 кв. м площі поверхні реклами (горизонтальна проекція)

м 2

12

6.

Тимчасова виносна спеціальна конструкція з площею поверхні (штендер) за одиницю

м 2

50

7.

Натяжний банер, панно (горизонтальна проекція)

м 2

25

8.

Кронштейн за одиницю на стовпі, опорі освітлення

шт.

50

 

9.3. Розмір плати за право тимчасового користування місцями для розміщення рекламного засобу, які перебувають у комунальній власності, не може встановлюватися залежно від змісту реклами.

 

10. ПОРЯДОК ДЕМОНТАЖУ РЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ

 

10.1 Демонтаж – це комплекс заходів, які передбачають відокремлення рекламного засобу разом з основою від місця його розташування та транспортування у місце його подальшого зберігання. При цьому демонтаж та наступне зберігання рекламного засобу не передбачає переходу права власності на нього до територіальної громади м. Жидачева.

10.2. Демонтаж рекламних засобів та конструкцій здійснюється виключно за рішенням виконкому. Демонтажу згідно з цим Положенням підлягають:

10.2.1. Самовільно встановлені рекламні засоби:

а) власник яких невідомий, у тому числі у разі відсутності маркування на рекламному засобі;

б) власник яких відомий, але вимоги про демонтаж не виконав.

10.2.2. Рекламні засоби, що створюють аварійні ситуації, загрозу життю або здоров’ю людей та/або заподіянню шкоди майну третіх осіб.

10.3. У випадку, зазначеному у підпункті 10.2.1.а), демонтаж рекламних засобів здійснюється без попереднього надсилання вимоги про усунення порушень даного Положення на підставі рішення виконкому про демонтаж.

У випадку, зазначеному у підпункті 10.2.1.б), демонтаж рекламних засобів повинні провести власники (законні користувачі) рекламного засобу самостійно за власний рахунок у термін, вказаний у рішенні виконкому. У разі невиконання такого рішення демонтаж спеціальної конструкції носія реклами, за рішенням виконкому здійснює визначена цим рішенням уповноважена юридична або фізична особа.

У разі виникнення аварійної ситуації, демонтаж рекламних засобів здійснюється без попереднього надсилання вимоги та складається відповідний акт за участю, власника місця розташування спеціальної конструкції і представника міського комунального господарства.

10.4. Про проведений демонтаж рекламного засобу складається і підписується акт у двох примірниках особами, що були присутні при проведенні демонтажу рекламного засобу. Один примірник акту передається власнику демонтованої конструкції а другий залишається у спеціаліста.

10.5. Компенсація витрат організації, яка проводила демонтаж покладається на власника (законного користувача) демонтованого рекламного засобу на підставі виставленого рахунку та акта виконаних робіт з демонтажу, які надсилаються власнику в обов’язковому порядку у п’ятиденний термін з дати демонтажу.

10.6. Для повернення демонтованого рекламного засобу власнику рекламного засобу необхідно звернутись до Жидачівської міської ради з такими документами:

-          заявою на ім’я керівника про повернення демонтованого рекламного засобу;

-          документом, що підтверджує право власності (інше майнове право) на конкретний демонтований рекламний засіб;

-          документом, що підтверджує оплату витрат, пов’язаних з демонтажем рекламного засобу, транспортуванням та зберіганням.

10.7. Демонтовані рекламні засоби власники якого не виявлені визнаються безхазяйним майном і переходять у власність територіальної громади м. Жидачева у порядку, визначеному законодавством, якщо:

-          після закінчення встановленого законодавством терміну зберігання примусово демонтованих об’єктів власники не зголосились за їх поверненням;

-          після закінчення встановленого законодавством терміну зберігання примусово демонтованих об’єктів власники не сплатили вартості демонтажу, транспортування та зберігання або не надали документів, підтверджуючих право власності (інше майнове право) на цей рекламний засіб;

-          власники надали письмову відмову від демонтованого рекламного засобу та документи, що підтверджують право власності (інше майнове право) на цей рекламний засіб.

Подальше застосування майна вирішується виконкомом у відповідності з чинним законодавством.

 

11. КОНТРОЛЬ ЗА ДОТРИМАННЯМ ПОЛОЖЕННЯ ТА

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЙОГО ПОРУШЕННЯ

 

11.1. Розповсюджувач зовнішньої реклами зобов’язаний:

11.1.1. Виконати роботи з встановлення рекламного засобу без пошкодження архітектурних деталей, конструктивних елементів будівель та споруд, підземних і наземних комунікацій, елементів благоустрою та озеленення. При вимушеному пошкодженні елементів благоустрою та озеленення рекламорозповсюджувач зобов’язаний їх відновити протягом п’яти днів після встановлення рекламного засобу. При неможливості відновити озеленення рекламорозповсюджувач зобов’язаний сплатити його відновлювальну вартість у встановленому порядку.

11.1.2. Забезпечити відповідність рекламного засобу дозволу та проектно-технічній документації, державним стандартам, нормам і правилам конструктивної міцності, електротехнічної та експлуатаційної безпеки, пожежної безпеки і санітарних норм. Розповсюджувач зовнішньої реклами несе відповідальність за будь-які порушення норм безпеки, несправності та аварійні ситуації, що виникають з його вини, та повинен за свій рахунок усувати всі дефекти, що виникають у процесі розміщення та експлуатації рекламних засобів.

               11.1.3. Демонтувати рекламний засіб, на який закінчився дозвіл, на який не був продовжений дозвіл, на який був скасований дозвіл, протягом 15 днів з дати прийняття відповідного рішення.

Після демонтажу рекламного засобу розповсюджувач протягом п’яти днів має відновити зелені насадження та дорожнє покриття або відшкодувати витрати, пов’язані з їх відновленням, у встановленому порядку.

11.2. У разі невиконання розповсюджувачем у зазначений термін вимог щодо проведення демонтажу самовільно встановленого рекламного засобу або не приведення рекламного засобу у відповідність дозволу та робочому проекту виконком приймає рішення про примусовий демонтаж.


 

 

12. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

12.1. Питання, що не врегульовані цим Положенням, вирішуються згідно з чинним законодавством України, а також відповідно до рішень Жидачівської міської ради та її виконавчого комітету.

12.2. Спори, що виникають при вирішенні питань, пов’язаних з розміщенням зовнішньої реклами, вирішуються у встановленому законодавством порядку.


Секретар міської ради                                                О.Лешков’ят.

 
№ 59 Про встановлення вказівника Друк
Понеділок, 09 квітня 2012, 11:27

 

ЖИДАЧІВСЬКА   МІСЬКА   РАДА

ЛЬВІВСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я


Від 30.03.2012р.                                     № 59                                           м. Жидачів

Про встановлення вказівника

 

    Розглянувши клопотання  товариства з обмеженою відповідальністю  «Медстрах- М» від 23.03.2012 р. про надання дозволу  на встановлення  вказівника «АПТЕКА» по вулиці Шашкевича, навпроти будинку №17, керуючись ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Жидачівської міської ради ВИРІШИВ:

1.      Дати дозвіл товариству з обмеженою відповідальністю «Медстрах-М» на  встановлення  вказівника «АПТЕКА»  терміном до 31.12.12р.

2.      Визначити місце встановлення вказівника: на металевому стовпці, який знаходиться на вул. Шашкевича, навпроти будинку №17 .

3.      Погодити місце встановлення вказівника з Державною автомобільною інспекцією Жидачівського району  та Службою автомобільних доріг у Львівській області.


Міський голова                                                                 В.Левко

 
№ 343 Про затвердження Положення про порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфрастуктури міста Жидачева Друк
Четвер, 16 лютого 2012, 10:37

 

  

ЖИДАЧІВСЬКА   МІСЬКА   РАДА

м. Жидачів,   Львівської   області

 

13 сесія шостого скликання 2010 – 2015 р.р.

 

Р І Ш Е Н Н Я


22.12.2011                                                № 343                                                        м. Жидачів

Про затвердження Положення про порядок

залучення, розрахунку розміру і використання

коштів пайової участі у розвитку інфрастуктури

міста Жидачева

 

   З метою залучення і використання коштів пайової участі замовника, який має намір щодо забудови земельної ділянки на території міста Жидачева, у розвитку інфраструктури міста, зокрема, для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури, на виконання статей 30, 40 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності”, враховуючи лист Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 22.07.2011 р. № 23-11/6294/0/6-11 „Про пайову участь забудовників у створенні та розвитку інфраструктури населених пунктів”, керуючись ст. 144 Конституції України, ст.ст. 26, 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Жидачівська міська рада ВИРІШИЛА:

 

  1. Встановити розмір пайової участі у розвитку інфраструктури міста Жидачева:

-          1 відсоток загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта – для нежитлових будівель та споруд;

-          1 відсоток загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта – для житлових будинків;

-          0,5 відсотка загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта – для самовільно збудованих будівель та споруд;

  1. Затвердити Положення про порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Жидачева (додаток № 1).
  2. Затвердити типовий Договір про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Жидачева (додаток № 2).
  3. Доручити виконавчому комітету Жидачівської міської ради до 01.03.2012 р. переглянути прийняті з 14.01.2009 р. рішення та договори щодо пайової участі і привести їх у відповідність до даного рішення.
  4. Оприлюднити дане рішення у 10-ти денний термін в інформаційному бюлетені Жидачівської міської ради „Удеч сьогодні” та/або на офіційному сайті Жидачівської міської ради.
  5. Визнати таким, що втратило чинність рішення Жидачівської міської ради від 24.04.2009 р. № 4004 „Про затвердження Порядку пайової участі замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Жидачева

”.

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти постійну комісію з питань бюджету та розвитку підприємництва (Р.Мачоган) та секретаря Жидачівської міської ради (О.Лешков’ят).

 

 

Міський голова                                                     В.Левко.


 

Д О Д А Т О К № 1

 

З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

рішення Жидачівської міської

ради від 22.12.2011 р. № 343

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про порядок залучення, розрахунку розміру і використання

коштів пайової участі у розвитку інфраструктури

міста Жидачева

 

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Положення про порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Жидачева (надалі – Положення) розроблене відповідно до законів України „Про регулювання містобудівної діяльності”, „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” та „Про місцеве самоврядування в Україні”.

1.2. Дане Положення регламентує порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури м. Жидачева, зокрема, для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.

1.3. Дія даного Положення поширюється на замовників, які мають намір щодо забудови земельних ділянок на території міста Жидачева.

1.4. Участь замовників, які мають намір щодо забудови земельних ділянок на території міста Жидачева, у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Жидачева є обов’язковою.

1.5. Не залучаються до пайової участі у розвитку інфраструктури міста Жидачева замовники у разі будівництва на земельній ділянці на території міста Жидачева:

-          об’єктів будь-якого призначення на замовлення державних
органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів
державного або місцевих бюджетів;

-          будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення;

-          будинків житлового фонду соціального   призначення   та доступного житла;

-          індивідуальних   (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних   метрів, господарських   споруд,   розташованих на відповідних земельних ділянках;

-          об’єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;

-          об’єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об’єктів соціальної інфраструктури;

-          об’єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані   внаслідок   надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру.

1.6. Для підтвердження приналежності об’єкта будівництва до видів будівель вказаних у пункті 1.5. замовник будівництва подає до Жидачівської міської ради Декларацію про готовність об’єкта до експлуатації, в якій зазначено код будівлі відповідно до Державного класифікатора будівель і споруд ДК 018 – 2000, затвердженого наказом Держстандарту України від 17.08.2000 р. № 507 на рівні її підкласу (за п’ятим знаком), за яким будівля класифікується в системі статистичних спостережень.  

1.7. Рішенням Жидачівської міської ради звільняються від сплати коштів пайової участі замовники об’єктів будівництва, які одночасно з будівництвом об’єкта споруджують на цій земельній ділянці об’єкт соціальної інфраструктури, який призначений для обслуговування мешканців відповідного мікрорайону чи кварталу м. Жидачева – дошкільний чи навчальний заклад, заклади медичного чи оздоровчого призначення, центри соціальної реабілітації чи соціальної допомоги, інтернати, будинки пристарілих, соціальні аптеки, будівлі побутового обслуговування, громадського харчування тощо, які замовник будівництва погоджується збудувати добровільно за погодженням із Жидачівською міською радою в рамках планового забезпечення відповідної території (мікрорайону, кварталу) необхідним елементом соціальної інфраструктури згідно з відповідною затвердженою містобудівною документацією на місцевому рівні (генеральний план міста, план зонування території, детальний план території).

1.8. Якщо технічними  умовами   передбачається   необхідність будівництва замовником інженерних мереж або об’єктів інженерної інфраструктури поза межами його земельної ділянки, розмір пайової участі у розвитку інфраструктури м. Жидачева зменшується рішенням Жидачівської міської ради на суму їх кошторисної вартості, а такі інженерні мережі та/або об’єкти передаються у комунальну власність територіальної громади міста.

               У разі якщо кошторисна вартість будівництва інженерних мереж та/або об’єктів інженерної інфраструктури перевищує розмір пайової участі замовника у розвитку інфраструктури м. Жидачева, Жидачівська міська рада приймає рішення про відшкодування замовнику різниці між здійсненими витратами та розміром пайової участі замовника у розвитку інфраструктури міста.

1.9. Замовник будівництва, який набув право власності чи користування земельною ділянкою за результатами земельних торгів (аукціон) не звільняється від пайової участі у розвитку інфраструктури міста Жидачева.  

 

  1. ПОРЯДОК ЗАЛУЧЕННЯ КОШТІВ ПАЙОВОЇ       УЧАСТІ

 

2.1. Залучення коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Жидачева здійснюється шляхом перерахування цих коштів замовником будівництва на спеціальний рахунок Жидачівської міської ради „На створення і розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Жидачева”.

2.2. Перерахування коштів пайової участі здійснюється відповідно до Договору про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Жидачева, укладеного на підставі рішення виконавчого комітету Жидачівської міської ради, прийнятого протягом десяти робочих днів з дня реєстрації звернення замовника будівництва.

2.3. Договір про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Жидачева укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію. До звернення замовник додає документи, що підтверджують кошторисну вартість будівництва об’єкта.

2.4. Замовник будівництва зобов’язаний перераховувати визначену для нього величину коштів пайової участі для створення і розвитку інфраструктури міста Жидачева у повному обсязі до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію єдиним платежем або частинами за графіком і в строки, що визначаються договором укладеним відповідно до рішення виконавчого комітету Жидачівської міської ради.

               До 1 січня 2013 року замовники будівництва мають право на відстрочення сплати коштів пайової участі на період після прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію, але не пізніше 01.01.2013 р.


  1. РОЗРАХУНОК РОЗМІРУ       ПАЙОВОЇ УЧАСТІ

 

3.1. Розмір пайової   участі   у   розвитку   інфраструктури міста Жидачева визначається у гривнях – встановлений рішенням Жидачівської міської ради відсоток загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами.

               При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.

3.2. Для багатофункціональних об’єктів будівництва розмір пайової участі визначається окремо на приміщення житлового та нежитлового призначення.

3.3. У разі, якщо загальна кошторисна вартість будівництва об’єкта не визначена згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами, вона визначається на основі інвентаризаційної вартості, встановленої в технічному паспорті на будівлю.

3.4. Визначений розмір пайової участі вказується у розрахунку, який є невід’ємною частиною Договору про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Жидачева.

3.5. Жидачівській міській раді та виконавчому комітету міської ради забороняється вимагати від замовника будівництва надання будь-яких послуг, у тому числі
здійснення будівництва об’єктів та передачі матеріальних або нематеріальних активів (зокрема житлових та нежитлових приміщень, у тому числі шляхом їх викупу), крім пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту, передбаченої чинним законодавством.

3.6. Відповідальним за розрахунок розміру пайової участі є відділ фінансів та бюджету Жидачівської міської ради.

3.7. Контроль за виконанням фінансових зобов’язань замовника будівництва щодо пайової участі у розвитку інфраструктури міста Жидачева покладається на відділ фінансів та бюджету Жидачівської міської ради.


4. ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ ПАЙОВОЇ УЧАСТІ

 

4.1. Кошти, отримані як пайова участь замовника будівництва, використовуються відповідно до рішення Жидачівської міської ради виключно для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Жидачева.

5. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

5.1. Відповідальність за достовірність наданої інформації щодо кошторисної вартості об’єкта будівництва та невиконання умов Договору про пайову участь несе замовник будівництва.

5.2. У разі невиконання замовником будівництва умов Договору про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Жидачева, міська рада здійснює заходи щодо стягнення коштів пайової участі у судовому порядку.

5.3. Після 01.01.2013 р. виконавчому комітету Жидачівської міської ради не приймати рішення на клопотання замовника щодо надання дозволу на оформлення права власності на об’єкт будівництва у випадку, якщо замовник не уклав Договір про пайову участь і не виконав його умов, в тому числі, на об’єкти, рішення щодо дозволу на будівництво яких прийняті після 14.01.2009 р.  

5.4. Спори щодо пайової участі замовника будівництва у розвитку інфраструктури міста Жидачева вирішуються у судовому порядку.

 

 

 

            Секретар міської ради                                                               О.Лешков’ят.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Д О Д А Т О К № 2

З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

рішення Жидачівської міської

ради від 22.12.2011 р. № 343

 

Д О Г О В І Р

про пайову участь у розвитку інфраструктури

міста Жидачева 

 

________________20__ року                         № ___                                                       м. Жидачів

 

Жидачівська міська рада в особі міського голови міста Жидачева ЛЕВКА ВОЛОДИМИРА СЕМЕНОВИЧА, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та протоколу територіальної виборчої комісії про встановлення результатів виборів у одномандатному виборчому окрузі з виборів міського голови м. Жидачева від 02.11.2010 р., з однієї сторони (надалі – Одержувач) та __________________________________________

                                                                                                                                            назва юридичної особи

в особі ________________________________________________________________________ ,

                                                                                             посада,   прізвище, імя, по батькові                                            

який діє на підставі _______________________________ (надалі – Замовник будівництва) з

                                                                           назва документа

іншої сторони (разом – Сторони), уклали цей Договір відповідно до рішення виконавчого комітету Жидачівської міської ради від ___________ № ____________ про наступне:

 

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

 

1.1. Розрахунок та залучення коштів пайової участі Замовника будівництва у розвитку інфраструктури міста Жидачева.

 

2. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

 

2.1. Одержувач зобов’язується провести розрахунок розміру пайової участі Замовника будівництва у розвитку інфраструктури міста Жидачева.

2.2. Замовник будівництва зобов’язується внести на відповідний рахунок Одержувача кошти пайової участі у розвитку інфраструктури міста Жидачева відповідно до розрахунку, який є невід’ємною частиною даного Договору у сумі _________ грн. ____ коп. (______________________________________________).

                                              прописом                          

2.2. Замовник будівництва зобов’язується сплатити кошти пайової участі єдиним платежем до ___________________________(або - частинами, а саме в сумі ______________________ до ___________________, в сумі ______________ до і т.д.), але не пізніше до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію.

2.3. Замовник будівництва несе відповідальність за достовірність наданої інформації щодо кошторисної вартості об’єкта будівництва.

2.4. Замовник будівництва має право звернутися до Одержувача з клопотанням про внесення змін до даного Договору.

2.5. Одержувач зобов’язується на вимогу Замовника будівництва надавати необхідну інформацію та пояснення щодо пайової участі у розвитку інфраструктури міста Жидачева.

2.6. Одержувач має право приймати рішення про надання дозволу Замовнику будівництва на оформлення права власності на об’єкт будівництва тільки після сплати коштів пайової участі згідно даного Договору.

2.7. Одержувач має право на клопотання Замовник будівництва та відповідно і на підставі рішення виконавчого комітету Жидачівської міської ради вносити зміни в умови даного Договору в межах діючого законодавства.

 

3. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

 

3.1. За невиконання однією із Сторін договірних зобов’язань винна Сторона несе відповідальність відповідно до чинного законодавства.

3.2. За порушення строків сплати коштів пайової участі Замовник будівництва сплачує пеню у розмірі 0,5% облікової ставки Національного банку України від суми простроченого платежу за кожний день прострочки.

3.3. У разі невиконання Замовником будівництва умов Договору про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Жидачева, міська рада здійснює заходи щодо стягнення коштів пайової участі у судовому порядку.

 

4. ПОРЯДОК РОЗВ’ЯЗАННЯ СПОРІВ

 

4.1. Спори щодо виконання Сторонами умов даного Договору вирішуються шляхом переговорів, а за відсутності взаємної згоди – у судовому порядку.

 

5. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ

 

5.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до моменту виконання Замовником будівництва зобов’язань передбачених цим Договором.

5.2. Договір може бути розірвано у порядку визначеному чинним законодавством України.

 

6. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОГОВОРУ

 

6.1. Внесення змін до цього Договору здійснюється відповідно та на підставі рішення виконавчого комітету Жидачівської міської ради з ініціативи однієї та за згодою обох Сторін у письмовій формі шляхом укладання Додаткової угоди до Договору.

6.2. При виникненні умов та обставин не передбачених цим договором Сторони керуються чинним законодавством.

7. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ

7.1. Цей Договір складено у двох примірниках, по одному примірнику для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу та зберігаються у Сторін.

 

8. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН

 

            ОДЕРЖУВАЧ                                                            ЗАМОВНИК БУДІВНИЦТВА        

 

Жидачівська міська рада                                                                  ________________________

вул. Шашкевича, 2,                                                                                  _____________________

м. Жидачів,                                                                                  ____________________________

81700, Львівська обл.                                                                       ________________________

р/р №________________                                                                   _________________________

у Львівській області                                                                        _________________________                                                                             код ЄДРПОУ 30649837                                                                                                 __________

тел. (03239) 3-11-15

 

Міський голова м. Жидачева                                         Директор

 

____________________ В.Левко                                                                                     ________

               М.П.                                                                                                                          М.П.

 

 

 

Д О Д А Т О К

до Договору про пайову участь

у розвитку інфраструктури

міста Жидачева

Р О З Р А Х У Н О К

розміру пайової участі у розвитку інфраструктури міста Жидачева

до Договору про пайову участь у розвитку інфраструктури

міста Жидачева від _____________20__ року № _____

 

________________20__ року                                                                                           м. Жидачів

 

            Розрахунок розміру пайової участі ___________________________________________________

                                                                                                                                                                                        назва Замовника будівництва

у розвитку інфраструктури міста Жидачева проведено відповідно і на підставі рішення виконавчого комітету Жидачівської міської ради від ___________ № ___ на об’єкт будівництва ______________________________, що знаходиться за адресою м. Жидачів, вул. ___________________ .

         назва обєкта будівництва

 

Розмір пайової участі визначено за формулою: Пу = Кв х В%, у тис. грн.,

де: Пу – розмір пайової участі у тис. грн.;

     Кв – загальна кошторисна вартість будівництва об’єкта у тис. грн.;

     В   – відсоток загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта.

                   ______ тис. грн. = _________ тис. грн. х __ %

 

При розрахунку розміру пайової участі використано проектно-кошторисну документацію (іншу документацію), яка підтверджує загальну кошторисну вартість будівництва об’єкта.

 

            Розмір пайової участі ________________________________________________________________

                                                                                                                                                          назва Замовника будівництва

у розвитку інфраструктури міста Жидачева при будівництві об’єкта ______________________________,

                                                                                                                                                          назва об’єкта будівництва

що знаходиться за адресою м. Жидачів, вул. ___________________ , становить ______________ тис.грн.

_____________________________________________________.

                                                                       прописом

                                     

         ОДЕРЖУВАЧ                                                            ЗАМОВНИК БУДІВНИЦТВА        

 

Жидачівська міська рада                                                                  ________________________

вул. Шашкевича, 2,                                                                                  _____________________

м. Жидачів,                                                                                 ____________________________

81700, Львівська обл.                                                                         ________________________

р/р № ________________                                                                  _________________________

у Львівській області                                                                         _________________________                                                                             код ЄДРПОУ 30649837  

тел. (03239) 3-11-15                                                              

 

Міський голова м. Жидачева                                          Директор

 

____________________ В.Левко                                                                                     ________  

М.П.                                                                                                                      М.П.  

 

ПОГОДЖЕНО: Начальник відділу фінансів та бюджету _________________   _____________                                  

                                                                                  

 

 
№ 58 Про впоряжкування адресного господарства будівель ТзОВ «Жидачівський хлібозавод» Друк
Понеділок, 09 квітня 2012, 11:26

 

ЖИДАЧІВСЬКА   МІСЬКА   РАДА

ЛЬВІВСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я


Від 30.03.2012р.                                         № 58                                                   м.Жидачів

Про впоряжкування адресного господарства

будівель  ТзОВ «Жидачівський хлібозавод»  

 

            Розглянувши клопотання ТзОВ  «Жидачівський хлібозавод» від 26.03.12р №16, щодо  впорядкування адресного господарства  будівель  ТзОВ «Жидачівський хлібозавод» на вул. Симоненка  в м.Жидачеві, враховуючи те, що  за одною адресою, а саме вул. Симоненка,4  знаходиться житловий будинок та  будівлі ТзОВ «Жидачівський хлібозавод»,  керуючись ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет  Жидачівської міської ради ВИРІШИВ:

1. Присвоїти  будівлям  ТзОВ «Жидачівський хлібозавод»   адресу: вул. Симоненка, 6 . 

2. Про прийняття даного рішення довести до відома Стрийське МБТІ.

Міський голова                                                        В.Левко

 
<< Початок < Попередня 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 Наступна > Кінець >>

Сторінка 424 з 443