gototopgototop
    Про військову службу за контрактом (тут) ***   Місцезнаходження споруд для цивільного захисту населення: вул. І.Мазепи, 10 А (загальна площа 146 кв. м), вул. Друкарська, 6 (79,1 кв. м), вул. Друкарська, 8 (69,4 кв. м), вул. Я.Мудрого, 17 (23,8 кв. м), вул. Клубна, 1 (37,8 кв. м), вул. Клубна, 3 (37,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 9 (182,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 16 (100,7 кв. м), вул. М.Шашкевича, 17 (100 кв. м), вул. Грюнвальдська, 1 (76 кв. м), вул. Кобзарева, 8 (89,8 кв. м), вул. І.Франка, 40 (69 кв. м). ***   Посади "Родинне дерево" в м.Жидачеві (детальніше тут...) *** Місцеві податки і збори на території Жидачівської міської ради на 2019 рік: земельний податок (тут), орендна плата за землю (тут), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тут), єдиний податок (тут), туристичний збір (тут)

Бюджет громадських ініціатив м.Жидачева


byudjet

Жидачівське ДОТГ

dotg-22-05-2015-1

Стежками "Базиївки"

stegkamu-bazuivku

Для підписки на розсилку RSS новин введіть Ваш адрес електронної пошти:

Zhydachiv presentation

Presentation-Zhydachi-in-English

Карти міста Жидачева

Календар новин

 тра   червень 2019   лип

нпвсчпс
   1
  2  3  4  5  6  7  8
  9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
Julianna Willis Technology
№66 Про використання прибутку Жидачівського МВУКГ за 2018 рік Друк
Четвер, 23 травня 2019, 09:51

                             

ЖИДАЧІВСЬКА   МІСЬКА   РАДА

ЛЬВІВСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я


від  16.05.2019р                                           № 66                                м.Жидачів

Про використання прибутку

Жидачівського МВУКГ за 2018 рік

 

Розглянувши лист Жидачівського міського виробничого управління комунального господарства від 08.05.2019р № 115 щодо погодження   використання прибутку за результатами   фінансово- господарської діяльності у 2018 році, враховуючи рішення   Жидачівської міської ради від 23.04.2019 року №619 «Про затвердження порядку використання прибутку підприємствами, установами та організаціями, що належать до комунальної власності територіальної громади   міста Жидачева», керуючись   ст..29 закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Жидачівської міської ради ВИРІШИВ:

1. Погодити Жидачівському   міському виробничому управлінню комунального господарства здійснення використання прибутку за результатами   фінансово- господарської діяльності у 2018 році згідно з Порядком використання прибутку підприємствами, установами та організаціями, що належать до комунальної власності територіальної громади   міста Жидачева, затвердженим рішенням Жидачівської міської ради від 23.04.2019р №619.

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого комітету Гаврильчука Я.Г.

Міський голова                                                                 В. Левко

 
Протокол 26-ї сесії Жидачівської міської ради від 05.07.2018 р. Друк
Субота, 11 травня 2019, 11:29

П Р О Т О К О Л № 26

пленарного засідання 26-ї сесії Жидачівської міської ради

сьомого скликання 2015 – 2020 рр. від 05.07.2018 р.

 

Загальний   склад міської ради: 26 депутатів

Присутні на сесії – 14 депутатів і міський голова                                                                       (реєстраційний список додається)  

 

Головуючий на сесії – міський голова В.Левко.

На сесії присутні відповідальні працівники апарату Жидачівської міської ради.

Лічильники депутати міської ради М.Швед, В.Шепітяк.

Порядок денний, запропонований відповідно до розпорядження від 26.06.2018 р. № 94, затверджується одноголосно.

Протокольний запис пленарного засідання   міської ради подано у книзі протоколів пленарних   засідань Жидачівської   міської   ради VІІ скликання 2015 – 2020 рр. (протокол № 26). Результати поіменного голосування додані до рішень, прийнятих на пленарному засіданні 26-ї сесії міської ради.

           На 26-й сесії розглянуто і прийнято рішення одноголосно або більшістю голосів з наступних питань:

 

1. Затвердження звіту про виконання міського бюджету міста Жидачева за I-ше півріччя 2018 року

Рішення № 524 додається.

2. Про внесення змін до показників міського бюджету м. Жидачева на 2018 рік

Рішення № 525 додається.

3. Про затвердження Програми сприяння діяльності управління Державної казначейської служби України у Жидачівському районі Львівської області на 2018 рік      

Рішення № 526 додається.

4. Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у м. Жидачеві на вул. Покровська, 3 та передачу її безоплатно у власність для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (Протасевич О.А.)

Рішення № 527 додається

5. Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) у м. Жидачеві на вул. Полуботка, 12 і передачу її безоплатно у власність для будівництва і обслуговування   житлового будинку, господарських будівель і споруд (Будзінський Й.С.)

Рішення № 528 додається.

6. Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) у м. Жидачеві на вул. 22 січня, 49 і передачу її безоплатно у власність для будівництва і обслуговування житлового         будинку, господарських будівель і споруд (Василик Л.В.)

Рішення № 529 додається.

7. Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) у м. Жидачеві на вул. В.Чорновола, 12 і передачу її безоплатно у власність для будівництва і обслуговування     житлового будинку, господарських будівель і споруд (Значок І.С.)

Рішення № 530 додається.

8. Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) у м. Жидачеві на вул. Крушельницької, 7 і передачу її безоплатно у власність для будівництва і обслуговування   житлового будинку, господарських будівель і споруд (Кізимишин О.І.)

Рішення № 531 додається.

9. Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) у м. Жидачеві на вул. Коновальця Є., 6 і передачу її безоплатно у власність для будівництва і обслуговування     житлового будинку, господарських будівель і споруд (Кудельська М.С.)

Рішення № 532 додається.

10. Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) у м. Жидачеві на вул. Франка Івана, 38 А і передачу її в користування (оренда) для обслуговування нежитлової будівлі магазину (Флюд О.М.)

Рішення № 533 додається.

 

 

 

Міський голова                                                        В.Левко

 

Протокол вела О.Лешковят

 
№ 633 Про дозвіл на відведення земельної ділянки на вул. Возницького Б., 2 Друк
П'ятниця, 26 квітня 2019, 11:36

           ЖИДАЧІВСЬКА   МІСЬКА   РАДА

                                               м. Жидачів,   Львівської   області

 

                                                  32 сесія сьомого скликання 2015 – 2020 рр.

 

                           Р І Ш Е Н Н Я

 

23.04.2019                                               № 633                                       м. Жидачів  

 

Про надання дозволу на розроблення проекту

землеустрою   щодо   відведення   земельної

ділянки у м. Жидачеві на вул.Возницького Б., 2

для  передачі її безоплатно у власність для

будівництва та обслуговування   житлового

будинку, господарських будівель і споруд

 

(Стадник І.Й.)

 

Розглянувши заяву Стадника Івана Йосиповича від 17.04.2019 р. (вх. № 188 від 17.04.2019 р.) про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0904 га у м. Жидачеві на вул. Возницького Б., 2 для передачі її безоплатно у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд, відповідно до детального плану резервної території мікрорайону садибної забудови (індивідуальної житлової забудови) „За переїздом”, затвердженого рішенням Жидачівської міської ради від 18.08.2016 р. № 167, та результатів жеребкування з вибору вільних земельних ділянок для розподілу їх учасникам АТО-ООС, що відбулося 17 квітня 2019 року,  керуючись статтею 144 Конституції України, Земельним кодексом України, Законом України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності”, Законом України „Про землеустрій”, Законом України „Про Державний земельний кадастр”, підпунктом 34 частини 1 статті 26, статтею 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Жидачівська міська рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Дати дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,0904 га, що розміщена за адресою: Львівська обл., м. Жидачів, вул. Возницького Б., 2, для передачі її безоплатно у власність для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд.
  2. Дати дозвіл Стаднику Івану Йосиповичу виступити замовником документації із землеустрою, вказаної у пункті 1 цього рішення, і звернутися до суб’єкта господарювання, який отримав ліцензію на проведення робіт із землеустрою, щодо її виготовлення.
  3. Доручити розробнику документації із землеустрою, вказаної у пункті 1 цього рішення, подати її до органу виконавчої влади, що реалізує політику у сфері земельних відносин, для внесення відомостей до Державного земельного кадастру.
  4. Розроблену і погоджену у встановленому законодавством порядку документацію із землеустрою вказану у пункті 1 цього рішення подати на затвердження у Жидачівську міську раду.
  5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань землекористування та містобудування.

 

  

Міський голова                                             Володимир ЛЕВКО

633

 

 

 

 

 
Про встановлення ставок і пільг із сплати земельного податку на 2020 рік Друк
П'ятниця, 14 червня 2019, 08:51

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

 

____________ 2019                                     №                                                   м. Жидачів

 

Про встановлення ставок та пільг із сплати

земельного податку на території Жидачівської

міської ради на 2020 рік

 

            На виконання вимог Бюджетного та Податкового кодексів України щодо щорічного перегляду розмірів ставок місцевих податків і зборів, що справляються у відповідності до чинного податкового законодавства, у зв’язку з терміном дії рішень про затвердження місцевих податків і зборів лише протягом одного бюджетного (планового) року, тобто протягом одного календарного року, дотримуючись критеріїв, встановлених розділом ХІІ Податкового кодексу України, керуючися статтями 7, 10, 12, абзацами другим і третім пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України, частиною 1 статті 3 Бюджетного кодексу України, пунктом 24 частини 1 статті 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Жидачівська міська рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Установити на території Жидачівської міської ради:
    1. 1)ставки земельного податку згідно з додатком 1 до цього рішення;
    2. 2)пільги для фізичних та юридичних осіб, надані відповідно до пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України, за переліком згідно з додатком 2 до цього рішення.
  2. Затвердити Положення про порядок обчислення та сплати земельного податку на території Жидачівської міської ради згідно з додатком 3 до цього рішення.
  3. Оприлюднити це рішення в народному часописі „Новий час” та на офіційному веб-сайті Жидачівської міської ради.
  4. Це рішення набирає чинності з 01.01.2020 року.
  5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій .

 

ДОДАТОК 1

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Жидачівської міської

ради від _______2019 р. № ____

 

СТАВКИ

земельного податку

 

Ставки встановлюються на 2020 рік та вводяться в дію з 01 січня 2020 року.

Адміністративно-територіальна одиниця, на яку поширюється дія рішення ради:

Код

області

Код

району

Код згідно з КОАТУУ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади

4600000000

4621500000

4621510100

Жидачівська міська рада

 

 

 

Вид цільового призначення земель

Ставки податку1

(відсотків нормативної грошової оцінки)

для юридичних осіб

для фізичних осіб

код

найменування

 

 

 

01

 

Землі сільськогосподарського призначення

01.01

Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва2

1,0

1,0

01.02

Для ведення фермерського господарства2

1,0

1,0

01.03

Для ведення особистого селянського господарства2

1,0

1,0

01.04

Для ведення підсобного сільського господарства2

1,0

1,0

01.05

Для індивідуального садівництва2

1,0

1,0

01.06

Для колективного садівництва2

1,0

1,0

01.07

Для городництва2

1,0

1,0

01.08

Для сінокосіння і випасання худоби2

1,0

1,0

01.09

Для дослідних і навчальних цілей

1,0

1,0

01.10

Для пропаганди передового досвіду ведення сільського господарства

1,0

1,0

01.11

Для надання послуг у сільському господарстві

1,0

1,0

01.12

Для розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції

1,0

1,0

01.13

Для іншого сільськогосподарського призначення

1,0

1,0

01.14

Для цілей підрозділів 01.01-01.13 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

1,0

 

02

 

Землі житлової забудови

02.01

Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)2

1,0

0,1

02.02

Для колективного житлового будівництва2

1,0

0,5

02.03

Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку

1,0

0,5

02.04

Для будівництва і обслуговування будівель тимчасового проживання

0,5

0,5

02.05

Для будівництва індивідуальних гаражів

1,0

0,5

02.06

Для колективного гаражного будівництва

1,0

0,5

02.07

Для іншої житлової забудови

1,0

0,5

02.08

Для цілей підрозділів 02.01-02.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

0,5

 

03

 

Землі громадської забудови

 

 

03.01

Для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування2

1,0

1,0

03.02

Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти2

1,0

1,0

03.03

Для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров’я та соціальної допомоги2

1,0

1,0

03.04

Для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій2

1,0

1,0

03.05

Для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування2

1,0

1,0

03.06

Для будівництва та обслуговування будівель екстериторіальних організацій та органів2

1,0

1,0

03.07

Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі

2,0

2,0

03.08

Для будівництва та обслуговування об’єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування

1,5

1,5

03.09

Для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ

2,0

2,0

03.10

Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури

1,5

1,5

03.11

Для будівництва та обслуговування будівель і споруд закладів науки

1,0

1,0

03.12

Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування

1,0

1,0

03.13

Для будівництва та обслуговування будівель закладів побутового обслуговування  

1,2

1,2

03.14

Для розміщення та постійної діяльності органів ДСНС2

1,0

1,0

03.15

Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови

1,0

1,0

03.16

Для цілей підрозділів 03.01-03.15 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

1,0

 

04

 

Землі природно-заповідного фонду

04.01

Для збереження та використання біосферних заповідників

1,0

1,0

04.02

Для збереження та використання природних заповідників2

1,0

1,0

04.03

Для збереження та використання національних природних парків2

1,0

1,0

04.04

Для збереження та використання ботанічних садів2

1,0

1,0

04.05

Для збереження та використання зоологічних парків

1,0

1,0

04.06

Для збереження та використання дендрологічних парків

1,0

1,0

04.07

Для збереження та використання парків - пам’яток садово-паркового мистецтва

1,0

1,0

04.08

Для збереження та використання заказників

1,0

1,0

04.09

Для збереження та використання заповідних урочищ

1,0

1,0

04.10

Для збереження та використання пам’яток природи

1,0

1,0

04.11

Для збереження та використання регіональних ландшафтних парків

1,0

1,0

05

Землі іншого природоохоронного призначення

1,0

1,0

 

06

 

Землі оздоровчого призначення (землі, що мають природні лікувальні властивості, які використовуються або можуть використовуватися
для профілактики захворювань і лікування людей)

06.01

Для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів2

1,0

1,0

06.02

Для розробки родовищ природних лікувальних ресурсів

1,0

1,0

06.03

Для інших оздоровчих цілей

1,0

1,0

06.04

Для цілей підрозділів 06.01-06.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

1,0

 

07

 

Землі рекреаційного призначення

07.01

Для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення2

1,0

1,0

07.02

Для будівництва та обслуговування об’єктів фізичної культури і спорту2

1,0

1,0

07.03

Для індивідуального дачного будівництва

1,0

1,0

07.04

Для колективного дачного будівництва

1,0

1,0

07.05

Для цілей підрозділів 07.01-07.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

1,0

 

08

 

Землі історико-культурного призначення

08.01

Для забезпечення охорони об’єктів культурної спадщини

1,0

1,0

08.02

Для розміщення та обслуговування музейних закладів

1,0

1,0

08.03

Для іншого історико-культурного призначення

1,0

1,0

08.04

Для цілей підрозділів 08.01-08.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

1,0

 

09

 

Землі лісогосподарського призначення

 

Лісові землі

0,1

0,1

09.01

Для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг

1,0

1,0

09.02

Для іншого лісогосподарського призначення

1,0

1,0

09.03

Для цілей підрозділів 09.01-09.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

1,0

 

10

 

Землі водного фонду

10.01

Для експлуатації та догляду за водними об’єктами

1,0

1,0

10.02

Для облаштування та догляду за прибережними захисними смугами

1,0

1,0

10.03

Для експлуатації та догляду за смугами відведення

1,0

1,0

10.04

Для експлуатації та догляду за гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами і каналами

1,0

1,0

10.05

Для догляду за береговими смугами водних шляхів

1,0

1,0

10.06

Для сінокосіння

1,0

1,0

10.07

Для рибогосподарських потреб

1,0

1,0

10.08

Для культурно-оздоровчих потреб, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей

1,0

1,0

10.09

Для проведення науково-дослідних робіт

1,0

1,0

10.10

Для будівництва та експлуатації гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд

1,0

1,0

10.12

Для цілей підрозділів 10.01-10.11 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

1,0

 

11

 

Землі промисловості

11.01

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств, що пов’язані з користуванням надрами

2,0

2,0

11.02

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості

2,0

2,0

11.03

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств

2,0

2,0

11.04

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури (виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та розподілення води)

2,0

2,0

11.05

Для цілей підрозділів 11.01-11.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

2,0

2,0

 

12

 

Землі транспорту

12.01

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту

2,0

2,0

12.04

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства2

2,0

2,0

12.06

Для розміщення та експлуатації об’єктів трубопровідного транспорту

2,0

2,0

12.08

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій

2,0

2,0

12.09

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд іншого наземного транспорту

2,0

2,0

12.10

Для цілей підрозділів 12.01-12.09 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

2,0

2,0

 

13

 

Землі зв’язку

13.01

Для розміщення та експлуатації об’єктів і споруд телекомунікацій

1,5

1,5

13.02

Для розміщення та експлуатації будівель та споруд об’єктів поштового зв’язку

1,5

1,5

13.03

Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв’язку

1,5

1,5

13.04

Для цілей підрозділів 13.01-13.03, 13.05 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,5

1,5

 

14

 

Землі енергетики

14.01

Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій

2,0

2,0

14.02

Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної та теплової енергії

2,0

2,0

14.03

Для цілей підрозділів 14.01-14.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

2,0

2,0

 

15

 

Землі оборони

15.01

Для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил2

1,0

1,0

15.02

Для розміщення та постійної діяльності військових частин (підрозділів) Національної гвардії2

1,0

1,0

15.04

Для розміщення та постійної діяльності СБУ2

1,0

1,0

15.05

Для розміщення та постійної діяльності Держспецтрансслужби2

1,0

1,0

15.06

Для розміщення та постійної діяльності Служби зовнішньої розвідки2

1,0

1,0

15.07

Для розміщення та постійної діяльності інших, утворених відповідно до законів, військових формувань2

1,0

1,0

15.08

Для цілей підрозділів 15.01-15.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

1,0

16

Землі запасу

1,0

1,0

17

Землі резервного фонду

1,0

1,0

18

Землі загального користування2

1,0

1,0

19

Для цілей підрозділів 16-18 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

1,0

 

Примітка.

1 Ставки податку встановлюються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, статей 274 і 277 Податкового кодексу України і зазначаються десятковим дробом з трьома (у разі потреби чотирма) десятковими знаками після коми.

 

2 Земельні ділянки, що класифікуються за кодами цього підрозділу, звільняються/можуть звільнятися повністю або частково від оподаткування земельним податком відповідно до норм статей 281-283 Податкового кодексу України.

ДОДАТОК 2

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Жидачівської міської

ради від _______2019 р. № ____

 

ПЕРЕЛІК

пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України, із сплати земельного податку1

 

Пільги встановлюються на 2020 рік та вводяться в дію з 01 січня 2020 року.

Адміністративно-територіальна одиниця, на яку поширюється дія рішення ради:

Код

області

Код

району

Код згідно з КОАТУУ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади

4600000000

4621500000

4621510100

Жидачівська міська рада

 

 

з/п

 

Група платників, категорія/цільове призначення

земельних ділянок

Розмір пільги

(відсотків суми

податкового зобовязання

за рік)

1.

Фізичні особи-власники земельних ділянок:

- для ведення особистого селянського господарства (01.03);

- для ведення підсобного сільського господарства (01.04);

- для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) (02.01);

- для ведення індивідуального садівництва (01.05);

- для городництва (01.07);

- для сінокосіння і випасання худоби (01.08);

- для будівництва індивідуальних гаражів2 (02.05);

100

2.

Органи державної влади та місцевого самоврядування, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів, неприбуткових державних організацій (установ, служб, закладів), що створені для здійснення державою своїх функцій, та неприбуткових громадських організацій

100

3.

Державне агентство водних ресурсів України (Держводагентство), яке реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства та гідротехнічної меліорації земель, управління, використання та відтворення поверхневих водних ресурсів

100

4.

Земельні ділянки, зайняті житловим фондом всіх форм власності

100

5.

Для дослідних і навчальних цілей (01.09)

100

6.

Для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування2 (03.01)

100

7.

Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти2 (03.02)

100

8.

Для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров’я та соціальної допомоги2 (03.03)

100

9.

Для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій2 (03.04)

100

10.

Для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування2 (03.05)

100

11.

Для будівництва та обслуговування будівель екстериторіальних організацій та органів2 (03.06)

100

12.

Для будівництва та обслуговування будівель і споруд закладів науки (03.11)

100

13.

Для розміщення та постійної діяльності органів ДСНС2 (03.14)

100

14.

Землі природно-заповідного фонду (04)

100

15.

Землі іншого природоохоронного призначення (05)

100

16.

Землі історико-культурного призначення (08)

100

17.

Землі оборони (15)

100

18.

Землі запасу (16)

100

19.

Землі резервного фонду (17)

100

20.

Землі загального користування (18)

100

21.

Для цілей підрозділів 16-18 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду (19)

100

 

Примітка.

1 Пільги визначаються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, статей 281 і 282 Податкового кодексу України. У разі встановлення пільг, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом пільги затверджуються окремо.

2 Пільга від сплати податку за земельні ділянки поширюється на земельні ділянки за кожним видом використання у межах граничних норм: для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більш як 2 гектари; для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах - не більш як 0,25 гектара, в селищах - не більш як 0,15 гектара, в містах - не більш як 0,10 гектара; для індивідуального дачного будівництва - не більш як 0,10 гектара; для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 гектара; для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара.

 

 

ДОДАТОК 3

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Жидачівської міської

ради від ____2019 р. № ____

 

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про порядок обчислення та сплати земельного податку

на території Жидачівської міської ради

 

1. Загальні положення

1.1. Положення про порядок обчислення та сплати земельного податку на території Жидачівської міської ради (надалі – Положення) розроблене на виконання вимог статтей 7, 12 Податкового кодексу України та з дотриманням критеріїв, встановлених розділом ХІІ «Податок на майно» цього Кодексу.

 

2. Платники податку

2.1. Платниками земельного податку є:

2.1.1. власники земельних ділянок, земельних часток (паїв);

2.1.2. землекористувачі.

2.2. Платники єдиного податку звільняються від обовязку нарахування, сплати та подання податкової звітності з податку на майно (в частині земельного податку), крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються платниками єдиного податку першої - третьої груп для провадження господарської діяльності та платниками єдиного податку четвертої групи для ведення сільськогосподарського товаровиробництва (згідно пункту 297.1 статті 297 Податкового кодексу України).

 

3. Об'єкти оподаткування земельним податком

3.1. Об'єктами оподаткування є:

3.1.1. земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні;

3.1.2. земельні частки (паї), які перебувають у власності.

 

4. База оподаткування земельним податком

4.1. Базою оподаткування є:

4.1.1. нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації;

4.1.2. площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

4.2. Рішення ради щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється Жидачівською міською радою до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

 

5. Оподаткування земельних ділянок, наданих на землях лісогосподарського призначення (незалежно від місцезнаходження), земельним податком

 

5.1. Податок за лісові землі складається із земельного податку та рентної плати, що визначається податковим законодавством.

5.2. Ставки податку за один гектар нелісових земель, які надані у встановленому порядку та використовуються для потреб лісового господарства, встановлюються рішенням Жидачівської міської ради відповідно до Податкового кодексу України.

5.3. Ставки податку за один гектар лісових земель встановлюються відповідно до Податкового кодексу України.

 

6. Ставка земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження)

6.1. Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється рішенням Жидачівської міської ради у розмірі не більше 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, а для лісових земель - не більше 0,1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

6.2. Ставка податку встановлюється у розмірі не більше 12 відсотків від їх нормативної грошової оцінки за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності).

 

7. Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб

7.1. Від сплати податку звільняються:

7.1.1. інваліди першої і другої групи;

7.1.2. фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

7.1.3. пенсіонери (за віком);

7.1.4. ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту.

7.1.5. фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

7.2. Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб пунктом 7.1. цього розділу, поширюється на земельні ділянки за кожним видом використання у межах граничних норм:

            7.2.1. для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більш як 2 гектари;

7.2.2. для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах - не більш як 0,25 гектара, в селищах - не більш як 0,15 гектара, в містах - не більш як 0,10 гектара;

7.2.3. для індивідуального дачного будівництва - не більш як 0,10 гектара;

7.2.4. для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 гектара;

7.2.5. для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара.

7.3. Від сплати податку звільняються на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.

7.4. Якщо фізична особа, визначена у пункті 7.1. цього розділу, має у власності декілька земельних ділянок одного виду використання, то така особа до 1 травня поточного року подає письмову заяву у довільній формі до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки про самостійне обрання/зміну земельної ділянки для застосування пільги.

Пільга починає застосовуватися до обраної земельної ділянки з базового податкового (звітного) періоду, у якому подано таку заяву.

 

8. Пільги щодо сплати податку для юридичних осіб

8.1. Від сплати податку звільняються:

8.1.1. санаторно-курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських організацій інвалідів.

8.1.2. громадські організації інвалідів України, підприємства та організації, які засновані громадськими організаціями інвалідів та спілками громадських організацій інвалідів і є їх повною власністю, де протягом попереднього календарного місяця кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці.

Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який надається уповноваженим органом відповідно до Закону України Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні.

У разі порушення вимог цієї норми зазначені громадські організації інвалідів, їх підприємства та організації зобов’язані сплатити суми податку за відповідний період, проіндексовані з урахуванням інфляції, а також штрафні санкції згідно із законодавством;

8.1.3. бази олімпійської та паралімпійської підготовки, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

8.1.4. дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форми власності і джерел фінансування, заклади культури, науки (крім національних та державних дендрологічних парків), освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

8.1.5. державні та комунальні дитячі санаторно-курортні заклади та заклади оздоровлення і відпочинку, а також дитячі санаторно-курортні та оздоровчі заклади України, які знаходяться на балансі підприємств, установ та організацій, які є неприбутковими і внесені контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення таких підприємств, установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

8.1.6. державні та комунальні центри олімпійської підготовки, школи вищої спортивної майстерності, центри фізичного здоров’я населення, центри з розвитку фізичної культури і спорту інвалідів, дитячо-юнацькі спортивні школи, а також центри олімпійської підготовки, школи вищої спортивної майстерності, дитячо-юнацькі спортивні школи і спортивні споруди всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариств, їх місцевих осередків та відокремлених підрозділів, що є неприбутковими та включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій, за земельні ділянки, на яких розміщені їх спортивні споруди. У разі виключення таких установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій, декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

 

9. Земельні ділянки, які не підлягають оподаткуванню земельним податком

9.1. Не сплачується податок за:

9.1.1. сільськогосподарські угіддя зон радіоактивно забруднених територій, визначених відповідно до закону такими, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зон відчуження, безумовного (обов'язкового) відселення, гарантованого добровільного відселення і посиленого радіоекологічного контролю), і хімічно забруднених сільськогосподарських угідь, на які запроваджено обмеження щодо ведення сільського господарства;

9.1.2. землі сільськогосподарських угідь, що перебувають у тимчасовій консервації або у стадії сільськогосподарського освоєння;

9.1.3. земельні ділянки державних сортовипробувальних станцій і сортодільниць, які використовуються для випробування сортів сільськогосподарських культур;

9.1.4. землі дорожнього господарства автомобільних доріг загального користування - землі під проїзною частиною, узбіччям, земляним полотном, декоративним озелененням, резервами, кюветами, мостами, штучними спорудами, тунелями, транспортними розв'язками, водопропускними спорудами, підпірними стінками, шумовими екранами, очисними спорудами і розташованими в межах смуг відведення іншими дорожніми спорудами та обладнанням, а також землі, що знаходяться за межами смуг відведення, якщо на них розміщені споруди, що забезпечують функціонування автомобільних доріг, а саме:

а) паралельні об’їзні дороги, поромні переправи, снігозахисні споруди і насадження, протилавинні та протисельові споруди, вловлюючі з'їзди, захисні насадження, шумові екрани, очисні споруди;

б) майданчики для стоянки транспорту і відпочинку, склади, гаражі, резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів, комплекси для зважування великогабаритного транспорту, виробничі бази, штучні та інші споруди, що перебувають у державній власності, власності державних підприємств або власності господарських товариств, у статутному капіталі яких 100 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі;

9.1.5. земельні ділянки сільськогосподарських підприємств усіх форм власності та фермерських (селянських) господарств, зайняті молодими садами, ягідниками та виноградниками до вступу їх у пору плодоношення, а також гібридними насадженнями, генофондовими колекціями та розсадниками багаторічних плодових насаджень;

9.1.6. земельні ділянки кладовищ, крематоріїв та колумбаріїв.

9.1.7. земельні ділянки, на яких розташовані дипломатичні представництва, які відповідно до міжнародних договорів (угод), згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, користуються приміщеннями та прилеглими до них земельними ділянками на безоплатній основі.

9.1.8. земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення діяльності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку.

 

10. Особливості оподаткування платою за землю

10.1. Жидачівська міська рада встановлює ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на території Жидачівської міської ради.

Жидачівська міська рада до 25 грудня року, що передує звітному, подає відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки рішення щодо ставок земельного податку та наданих пільг зі сплати земельного податку юридичним та/або фізичним особам за формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України.

Нові зміни щодо зазначеної інформації надаються до 1 числа першого місяця кварталу, що настає за звітним кварталом, у якому відбулися зазначені зміни.

10.2. Якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати податку починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право. У разі втрати права на пільгу протягом року податок сплачується починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому втрачено це право.

10.3. Якщо платники податку, які користуються пільгами з цього податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (їх частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території.

Ця норма не поширюється на бюджетні установи у разі надання ними будівель, споруд (їх частин) в тимчасове користування (оренду) іншим бюджетним установам, дошкільним, загальноосвітнім навчальним закладам незалежно від форм власності і джерел фінансування.

10.4. Плата за землю за земельні ділянки, надані гірничодобувним підприємствам для видобування корисних копалин та розробки родовищ корисних копалин, справляється у розмірі 25 відсотків податку, обчисленого відповідно до розділу 6 Ставка земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження).

 

11. Податковий період для плати за землю

11.1. Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

11.2. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв’язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

 

12. Порядок обчислення плати за землю

12.1. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, у сфері будівництва щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

12.2. Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому Податковим кодексом України, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов’язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

12.3. Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов’язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

12.4. За нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

У разі зміни протягом року обєкта та/або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни.

12.5. Нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному Податковим кодексом України.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника - юридичної або фізичної особи до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника - фізичної особи до іншого протягом календарного року контролюючий орган надсилає (вручає) податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Якщо такий перехід відбувається після 1 липня поточного року, то контролюючий орган надсилає (вручає) попередньому власнику нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки для проведення звірки даних щодо:

- розміру площі земельної ділянки, що перебуває у власності та/або користуванні платника податку;

- права на користування пільгою із сплати податку;

- розміру ставки податку;

- нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, користування пільгою, контролюючий орган за місцем знаходження земельної ділянки проводить протягом десяти робочих днів перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

12.6. За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у спільній власності кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується з урахуванням прибудинкової території кожному з таких осіб:

1) у рівних частинах - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділена в натурі, або одній з таких осіб-власників, визначеній за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

2) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній частковій власності;

3) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності і поділена в натурі.

За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у користуванні кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується кожному з них пропорційно тій частині площі будівлі, що знаходиться в їх користуванні, з урахуванням прибудинкової території.

12.7. Юридична особа зменшує податкові зобов’язання із земельного податку на суму пільг, які надаються фізичним особам відповідно до пункту 7.1. розділу 7 „Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб цього Положення за земельні ділянки, що знаходяться у їх власності або постійному користуванні і входять до складу земельних ділянок такої юридичної особи.

Такий порядок також поширюється на визначення податкових зобов’язань із земельного податку юридичною особою за земельні ділянки, які відведені в порядку, встановленому Законом України Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні для безоплатного паркування (зберігання) легкових автомобілів, якими керують інваліди з ураженням опорно-рухового апарату, члени їх сімей, яким відповідно до порядку забезпечення інвалідів автомобілями передано право керування автомобілем, та законні представники недієздатних інвалідів або дітей-інвалідів, які перевозять інвалідів (дітей-інвалідів) з ураженням опорно-рухового апарату.

 

13. Строк сплати плати за землю

13.1. Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

13.2. Облік фізичних осіб - платників податку і нарахування відповідних сум проводяться контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки щороку до 1 травня.

13.3. Податкове зобовязання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

13.4. Податкове зобовязання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

13.5. Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

13.6. При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.

13.7. У разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).

13.8. Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.

13.9. У разі якщо контролюючий орган не надіслав (не вручив) податкове (податкові) повідомлення-рішення у строки, встановлені цією статтею, фізичні особи звільняються від відповідальності, передбаченої Податковим кодексом України за несвоєчасну сплату податкового зобов’язання.

13.10. Податкове зобов’язання з цього податку може бути нараховано за податкові (звітні) періоди (роки) в межах строків, визначених Податковим кодексом України.

 

 

 
№65 Про затвердження Положення про умови, диференційовані показники та розміри преміювання керівників міських комунальних підприємств та внесення змін до рішення виконавчого комітету Жидачівської міської ради №62 від 31.03.2016р. Друк
Четвер, 23 травня 2019, 09:40

ЖИДАЧІВСЬКА   МІСЬКА   РАДА

ЛЬВІВСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я


від  16.05.2019 р.                                         №65                                                 м.Жидачів

 

Про затвердження Положення про умови, диференційовані

показники та розміри преміювання керівників міських

комунальних підприємств та внесення змін до рішення

виконавчого комітету Жидачівської міської ради №62 від 31.03.2016р.

Відповідно до закону України «Про оплату праці», Кодексу законів про працю України, постанови Кабінету Міністрів України від 19 травня 1999 року №859 «Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об'єднань державних підприємств», керуючись законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Жидачівської міської ради, ВИРІШИВ:

1. Затвердити Положення   про умови, диференційовані показники та розміри

преміювання керівників міських комунальних підприємств (додається).

     2. Внести зміни до пунктів 1, 2 рішення виконавчого комітету Жидачівської міської ради №62, від 31.03.2016р.»Про затвердження умов, критеріїв, показників та розмірів посадового окладу керівникам комунальних підприємств», виклавши їх у такій редакції, а саме:

п.1. Затвердити   показники для   визначення розміру посадового окладу   керівників   міських комунальних   підприємств у кратності до мінімального   посадового окладу (ставки) працівника основної професії , зокрема для:

- начальника   Жидачівського   міського виробничого управління комунального господарства з річним доходом   від реалізації послуг у 2018 році в сумі 10707 тис.грн. та середньообліковою чисельністю працівників 58 осіб - 6.

- директора   міського   комунального підприємства «Жидачівводоканал» з річним доходом від реалізації послуг у 2018 році в сумі 8324,4 тис грн. та середньообліковою чисельністю працівників 48 осіб – 5.

- директора міського комунального підприємства «Жидачівтеплокомуненерго» з річним доходом від реалізації послуг у 2018 році в сумі 7420 тис. грн. та середньообліковою чисельністю працівників 13 осіб - 4.

п.2 Затвердити умови, показники та розміри преміювання за підсумками за квартал у розмірі 105 відсотків місячного посадового окладу керівника міського комунального підприємства.

3. Доручити міському голові до 05.06.2019р. внести зміни до укладених контрактів з керівниками міських комунальних підприємств.

4. Це рішення набирає чинності з 01.06.2019р.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого комітету Я.Г. Гаврильчука.

                          

Міський голова                                  В. Левко        

 

     Затверджено:                   

                       рішення виконавчого комітету від 16.05 2019р. № 65

 

Положення

про преміювання керівників підприємств, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Жидачева

    

  1. Загальні положення.

 1.1. Положення про преміювання керівників підприємств, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Жидачева (далі – Положення) запроваджується з метою посилення матеріальної зацікавленості керівників підприємств у підвищенні якості надання комунальних послуг та культури обслуговування населення, росту продуктивності праці, підвищення стимулюючої ролі премії у виконанні виробничих та фінансових планів.

1.2. Положення встановлює механізм визначення розмірів і виплати квартальних та річних премій керівникам підприємств.

1.3. Виплата квартальних премій керівникам проводиться із фонду оплати праці підприємств у межах тієї частини, яка призначена на ці цілі та враховуючи результати роботи підприємства за відповідний квартал, згідно умов преміювання (додаток №1)

1.4. Виплата річних премій керівникам проводиться лише при наявності достатньої суми чистого прибутку, за окремим розпорядженням міського голови, після розгляду виконання фінансового плану за рік.

 

2. Визначення розміру та виплати квартальної премії керівникам комунальних підприємств, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Жидачева

2.1. Виплата квартальної премії керівнику підприємства встановлюється у розмірі, визначеному рішенням виконавчого комітету міської ради, в разі виконання фінансового плану підприємства.

В разі звільнення керівника протягом звітного кварталу, премія нараховується у встановленому рішенням виконавчого комітету розмірі, пропорційно до відпрацьованого часу.

2.2. Премія не нараховується у тому звітному періоді, коли виявлено відповідне порушення (за окремим рішенням) у таких випадках:

- допущення на підприємстві нещасного випадку;

- порушення трудової дисципліни;

- притягнення до дисциплінарної відповідальності;

-   погіршення якості роботи;

-   не виконання умов контракту,

2.3. При наявності у звітному квартальному періоді:

- заборгованості з виплати заробітної плати розмір премії за такий період повинен становити не більше 20 відсотків максимально дозволеного розміру премії відповідно до Постанови № 859 від 19.05.1999 р. зі змінами,

- недоїмки по податках і платежах до бюджету, до Пенсійного фонду – дозволений розмір премії зменшується до 50%;

 

У разі збитковості підприємства премія за звітний період керівнику не нараховується.

 

 

 

                                                            

                                                                                                                                                Додаток 1

                                             до Порядку преміювання          

                                            комунальних підприємств

 

Умови та диференційовані показники преміювання

 керівників комунальних підприємств

 

з/п

Умови преміювання

Найменування

показника

Відсоток

премії

1

 

Беззбиткова робота підприємства

35

Прибуток, рентабельність

2

 

Недопущення заборгованості із виплати заробітної плати

Своєчасна виплата заробітної плати

10

3

 

Своєчасна сплата податків, зборів та інших обов’язкових платежів

-

 

           10

 

4

 

Вжиття заходів щодо скорочення дебіторської заборгованості

Зменшення або відсутність простроченої дебіторської заборгованості

10

5

 

Вжиття заходів щодо скорочення кредиторської заборгованості

Зменшення або відсутність простроченої кредиторської заборгованості

10

 

6

 

Забезпечення високого рівня виконавської дисципліни

 Рівень виконавської дисципліни не нижчий 98 відсотків

10

7

Належне виконання умов контракту

 

10

8

Своєчасне і якісне виконання доручень міського голови

Виконання окремих доручень міського голови

10

 

 

 

                  Секретар виконкому (керуючий справами)                                 Я.Турченяк
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 5 з 517