gototopgototop
    Про військову службу за контрактом (тут) ***   Місцезнаходження споруд для цивільного захисту населення: вул. І.Мазепи, 10 А (загальна площа 146 кв. м), вул. Друкарська, 6 (79,1 кв. м), вул. Друкарська, 8 (69,4 кв. м), вул. Я.Мудрого, 17 (23,8 кв. м), вул. Клубна, 1 (37,8 кв. м), вул. Клубна, 3 (37,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 9 (182,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 16 (100,7 кв. м), вул. М.Шашкевича, 17 (100 кв. м), вул. Грюнвальдська, 1 (76 кв. м), вул. Кобзарева, 8 (89,8 кв. м), вул. І.Франка, 40 (69 кв. м). ***   Посади "Родинне дерево" в м.Жидачеві (детальніше тут...) *** Місцеві податки і збори на території Жидачівської міської ради на 2019 рік: земельний податок (тут), орендна плата за землю (тут), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тут), єдиний податок (тут), туристичний збір (тут)

Бюджет громадських ініціатив м.Жидачева


byudjet

Жидачівське ДОТГ

dotg-22-05-2015-1

Стежками "Базиївки"

stegkamu-bazuivku

Для підписки на розсилку RSS новин введіть Ваш адрес електронної пошти:

Zhydachiv presentation

Presentation-Zhydachi-in-English

Карти міста Жидачева

Календар новин

 січ   лютий 2019   бер

нпвсчпс
   1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10111213141516
17181920212223
2425262728 
Julianna Willis Technology
Затвердження звіту про виконання бюджету м. Жидачева за 2018 рік Друк
Четвер, 07 лютого 2019, 14:01

П Р О Е К Т Р І Ш Е Н Н Я

 

________.2019                                                  №                                                      м. Жидачів

 

Затвердження звіту про виконання

бюджету міста Жидачева

за 2018 рік

 

            Відповідно до ст. 80 Бюджетного кодексу України, керуючись пп. 23 п. 1 ст. 26, ст. 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та заслухавши звіт про хід і результати виконання бюджету міста Жидачева за 2018 рік, Жидачівська міська рада  

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити звіт про виконання бюджету міста Жидачева за 2018 рік, зокрема:

1.1.   по доходах в загальній сумі 29 490 006,0 гривень, в тому числі за загальним фондом - 28 138 922,0 гривень, спеціальним фондом – 1 351 141 гривень;

1.2     по видатках в загальній сумі 30 000 660,0 гривень, в тому числі за загальним фондом – 16 694 961,0 гривень, спеціальним фондом – 13 305 699,0 гривень.

2           Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій.

 

 

ПОЯСНЮЮЧА ЗАПИСКА
до звіту про виконання бюджету

міста Жидачева за 2018 рік

 

ДОХОДИ

За 2018 рік до бюджету міста по загальному та спеціальному фондах разом поступило надходжень в сумі 29 490,0 тис. грн.    

До загального фонду міського бюджету за рік поступило податкових, неподаткових та інших надходжень (без урахування трансферт) в сумі 21815,3 тис. грн при уточнених планових призначеннях 20417,6 тис. грн, виконання становить 106,8 %. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на суму 2418,7 тис. грн.

           Найбільшу питому вагу в міському бюджеті займають місцеві податки, їх частка у загальному фонді становить 70,6%, а у грошовому виразі надходження становлять 15408,2 тис. грн при планових показниках – 14587,0 тис. грн. Виконання по цьому виду податку становить 105,6%. З них:

* виконання єдиного податку становить 8789,8 тис. грн або 107,3%;

* виконання плати за землю в цілому становить 6371,1 тис. грн або 103,1%;

* виконання податку на нерухоме майно становить 233,9 тис. грн або 109,6%.

           Рентна плата за користування надрами надійшла за 2018 рік в сумі 92,6 тис. грн, більше від відповідного періоду минулого року на суму 22,8 тис. грн.

           За 2018 рік поступила плата за надання адміністративних послуг на суму 2254,6 тис. грн, виконання становить 126,0%, фактичне виконання у відповідному періоді 2017 року становило 1285,2 тис. грн, майже у 2 рази більше від минулого року за рахунок сплати громадянами України вартості адміністративної послуги при оформленні паспортів для виїзду за кордон.

           Протягом 2018 року надійшла плата за оренду майна, що перебуває у комунальній власності, в сумі 582,8 тис. грн, виконання становить 107,3%, більше ніж у відповідному періоді 2017 року на 94,7 тис. грн.

           За 2018 рік до загального фонду міського бюджету поступило офіційних трансфертів в сумі 6323,61 тис. грн (у 2017 року - 2564,3 тис. грн), а саме: з районного бюджету на утримання міського будинку культури (МБК) «Папірник» - 1001,2 тис. грн; з обласного бюджету на капітальний ремонт по вул. Вокзальна – 831,26 тис. грн, придбання дитячих ігрових споруд – 25,7 тис. грн, придбання трактора для Жидачівського міського виробничого управління житлово-комунального господарства (МВУКГ) - 41,62 тис. грн, на перекладання водоводів №1 та №2 (реконструкція) від існуючої водопровідної насосної станції до межі земель запасу Жидачівської міської ради в обхід території Жидачівського ЦПК в м.Жидачів – 1677,01 тис. грн. та на співфінансування мікропроектів – 1096,82 тис. грн; з державного бюджету в сумі 1650,0 тис. грн. на капітальний ремонт МБК «Папірник» по вул. Шевченка,1.

           Також, за 2018 рік надійшли податок на прибуток підприємств комунальної власності на суму 75,1 тис. грн (більше від факту минулого року на суму 44,6 тис. грн); інші надходження – 20,9 тис. грн (більше від 2017 року на 6,3 тис. грн); державне мито – 48,4 тис. грн (фактичне виконання минулого року - 95,1 тис. грн); адміністративні штрафи та інші санкції – 12,4 тис. грн та інші надходження.

            Проте, станом на 1 січня 2019 року міський бюджет невиконано по акцизному податку в цілому на суму 12,8 тис. грн, виконання становить 99,6% на суму 3304,2 тис. грн, на 622,6 тис. грн більше від минулого року.

До спеціального фонду міського бюджету за 2018 рік поступило надходжень (без урахування трансферт) в сумі 1351,1 тис. грн. В порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на суму 886,4 тис. грн. Зокрема надійшли:

-          екологічний податок – 775,6 тис. грн, більше від минулого року на 465,6 тис. грн;

-    кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 9,0 тис. грн. (у минулому році – 15,0 тис. грн);

- кошти від відчуження майна, що перебуває у комунальній власності – 191,6 тис. грн;

- кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у комунальній власності – 66,7 тис. грн;

-          власні надходження бюджетних установ на загальну суму 307,2 тис. грн., з них: плата за оренду майна, що надаються бюджетними установами (МБК «Папірник») – 9,6 тис. грн; інші джерела власних надходжень (від спонсорів, організацій, підприємств та фізичних осіб) на співфінансування мікропроектів в сумі 297,6 тис. грн.

 

ВИДАТКИ

 

                За 2018 рік видатки загального фонду склали 16695,0 тис. грн, виконано на 96,6% до уточненого плану (більше на 4879,7 тис. грн від минулого року).

               На утримання апарату міської ради використано 3353,5 тис. грн, виконання становить 96%, більше від 2017 року на 1370,5 тис. грн за рахунок збільшення посадових окладів працівникам відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 року № 363 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. № 268». Видатки на соціальний захист проведено на суму 417,3 тис. грн для виплати одноразової грошової матеріальної допомоги жителям міста та 60 учасникам антитерористичної операції на сході України, за 2017 рік - 341,6 тис. грн. На підтримку спорту в місті проведено касові видатки на загальну суму 799,4 тис. грн, з них: на спортивні заходи і участі футбольної команди «Авангард» у Чемпіонаті Львівської області по футболу – 488,1 тис. грн; на утримання та фінансову підтримку спортивних споруд – 311,3 тис. грн.

Протягом 2018 року на організацію благоустрою міста направлено 4614,2 тис. грн, виконання становить 97,5% (у 2017 році – 3719,1 тис. грн); на утримання та розвиток автомобільних доріг (поточний ремонт) – 3210,4 тис. грн, більше від минулого року на 791,9 тис. грн; на відшкодування різниці в тарифах – 795,3 тис. грн (у 2017 році – 1169, тис. грн).

На утримання МБК «Папірник» проведено видатки на суму 1711,5 тис. грн на 99,7% (за рахунок субвенції з районного бюджету – 1001,2 тис. грн, коштів міської ради – 710,3 тис. грн), у минулому році – 912,6 тис. грн. На інші заходи в галузі культури направлено кошти на загальну суму 209,7 тис. грн, з них: 40,0 тис. грн для організації міжнародного дитячого фестивалю, 85,0 тис. грн на організацію та проведення фестивалю «Удечфест» та Дня міста – 84,7 тис. грн.

               По інших видатках загального фонду проведено касові видатки на загальну суму 96,9 тис. грн, зокрема, на оплату послуг за друкування бюлетеня «Удеч сьогодні» - 13,3 тис. грн, членських внесків Асоціації міст України - 4,4 тис. грн, на реалізацію Програми промоції міста - 43,2 тис. грн та Програми співпраці з містами – партнерами міста – 31,6 тис. грн.

               Протягом року з міського бюджету виділено субвенцію районному бюджету в сумі 1426,8 тис. грн, з них:

*для комунальної установи «Жидачівська ЦРЛ» на придбання гастроскопу – 592,3 тис. грн, на придбання комп’ютерної техніки – 45,0 тис. грн, для виготовлення проектно-кошторисної документації на проведення капітального ремонту приміщення терапевтичного відділення – 30,0 тис. грн;

*для районного відділу освіти на проведення спортивних заходів і придбання спортивного інвентарю Жидачівською ДЮСШ – 35,0 тис. грн, для заміни штучного покриття спортивного майданчика у м.Жидачеві по вул.Грушевського,69 – 320,0 тис. грн, Жидачівській ДЮСШ на придбання матеріалів для поточного ремонту санвузлів – 22,0 тис грн, на придбання мультимедійного комплексу та обладнання для Жидачівської ЗОШ № 2 – 50,0 тис. грн. та для Жидачівського НВК "Початкова школа - гімназія ім.Партицького" – 50,0 тис. грн;

*для Жидачівської районної бібліотеки на поповнення бібліотечного фонду та придбання книги «Із далечі віків древній Жидачів» - 70,0 тис. грн;

*для Жидачівської райдержадміністрації на закупівлю системного блоку та блоку безперебійного живлення для сервера робочого місця адміністратора служби "Містобудівний кадастр" на реалізацію заходу районної Програми підтримки діяльності роботи Жидачівської райдержадміністрації та фінансового забезпечення для здійснення повноважень, делегованих Жидачівською районною радою у 2018-2020рр. – 45,5 тис. грн; *управлінню соціального захисту населення Жидачівської РДА для надання пільг щодо оплати житлово-комунальних послуг учасникам бойових дій у статусі бійців-добровольців та членів їх сімей – 2,5 тис. грн, на придбання житла для особи з числа, дітей позбавлених батьківського піклування Бенів (Долик) К.В. - 30,0 тис.грн та на придбання житла для учасника антитерористичної операції (Стефаніва Т.М.) на умовах спіфінансування на 2018 рік -134,5 тис. грн

- державному бюджету в сумі 60,0 тис. грн, з них: на придбання засобів захисту органів дихання пожежних-рятувальників Жидачівському РВ ГУ ДСНСУ у Львівській області – 40,0 тис. грн та на покращення матеріально-технічного забезпечення та забезпечення ефективної роботи програмних продуктів УДКСУ у Жидачівському районі - 20,0 тис. грн.

              За 2018 рік касові видатки спеціального фонду склали разом 13305,7 тис. грн, що на 900,8 тис. грн більше, чим у 2017 році. В розрізі видатків виконання становить:

       - на організацію благоустрою міста – 1371,2 тис. грн (на відновлення благоустрою в’їзду та прибудинкової території житлового будинку № 10А по вул. Мазепи – 617,1 тис. грн; капітальний ремонт пішохідної доріжки прилеглої до МБК «Папірник» зі сторони вул.Шевченка – 294,4 тис. грн; на встановлення пам’ятного знаку до Магдебурзького права – 26,0 тис. грн; на мікропроект «Влаштування дитячо-спортивного комплексу "Веселий мурашник" в м. Жидачеві Львівської області» - 210,0 тис. грн; на придбання дитячих ігрових споруд – 125,6 тис. грн, комплекту огорожі для дитячого майданчика у сквері по вул. Шевченка – 68,5 тис. грн та зелених насаджень – 29,5 тис. грн);

       - на реалізацію заходів щодо інвестиційного розвитку території – 1371,5 тис. грн (за виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення її експертизи по об’єкту «Перекладання водоводів №1 та №2 (нове будівництво) від межі території ЖЦПК по вул.Гніздичівська, Січ.Стрільців, Фабрична до міської розподільної мережі в м.Жидачеві» - 50,4 тис. грн; на «Перекладання водоводів №1 та №2 (реконструкція) від існуючої водопровідної насосної станції до межі земель запасу Жидачівської міської ради в обхід території Жидачівського ЦПК в м.Жидачів» - 184,1 тис. грн та; на будівництво побутової каналізації мікрорайону «Прибережний» - 823,8 тис. грн; на мікропроект «Реконструкція вуличного освітлення вул.Набережна, вул.Б. Хмельницького, вул.Стрийська, вул.Гоголя, вул.Гніздичівська та вул.Д. Галицького в м.Жидачеві Львівської області» - 313,2 тис. грн);

       - на утримання та розвиток інфраструктури доріг – 6068,0 тис. грн (на виконання робіт по капітальному ремонту доріг по вул. Вокзальна в межах вул. Д.Галицького і Каштанової – 2441,2 тис. грн, по вул. Шашкевича – 1243,0 тис. грн , по вул. Чорновола – 808,2 тис. грн., тротуарів по вул. Шашкевича – 750,9 тис. грн та по вул. Грушевського – 745,9 тис. грн; на виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення експертизи – 78,8 тис. грн);

       - на МБК «Папірник» для придбання канцелярських та господарських товарів за рахунок здачі в оренду приміщення – 4,6 тис. грн та за рахунок коштів міського бюджету на виготовлення проектно-кошторисної документації для капітального ремонту приміщення та капітальний ремонт відкосів вікон – 22,7 тис. грн, на співфінансування мікропроекту по капітальному ремонту вікон МБК «Папірник» – 322,1 тис. грн.

       Також, з міського бюджету по спеціальному фонду виділено субвенцію обласному бюджету в сумі 1818,6 тис. грн по об’єкту «Перекладання водоводів №1 та №2 (нове будівництво) від межі території ЖЦПК по вул. Гніздичівська, Січових Стрільців, Фабрична до міської розподільної мережі в м. Жидачеві»; придбано комп’ютерну техніку для міської ради на суму 42,0 тис. грн; проведено оплату за виготовлення проектно-кошторисної документації та експертизи детального плану території земельної ділянки на вул. Грушевського для будівництва спортивного комплексу та басейну – 28,5 тис. грн та придбано інформаційне табло для стадіону «Авангард» - 35,0 тис. грн.

       На співфінансування мікропроектів виділено кошти на загальну суму 828,5 тис. грн, зокрема: на «Облаштування зони активного відпочинку із створенням додаткового маршруту еколого-краєзнавчої стежки в ландшафтному заказнику «Базиївка» - 218,1 тис. грн, «Капітальний ремонт приміщення ДНЗ "Барвінок" із заміною віконних блоків на металопластикові» - 158,5 тис. грн, «Капітальний ремонт по утепленню спальних кімнат та заміною віконних та дверних блоків на металопластикові ДНЗ "Теремок" - 172,8 тис. грн, «Капітальний ремонт по заміні фізично зношених вікон у ДНЗ "Калинонька"- 179,7 тис. грн, «Капітальний ремонт по заміні вікон на енергозберігаючі в корпусі № 1 Жидачівської дитячої музичної школи» - 99,4 тис. грн.

    Протягом року проведено касові видатки на проведення природоохоронного заходу «Будівництво побутової каналізації мікрорайону «Прибережний» - 660,0 тис. грн за рахунок міського природоохоронного фонду.

    Станом на 1 січня 2019 року повністю проведені виплати по видатках загального та спеціального фондів, дебіторська та кредиторська заборгованість відсутня.

Аналіз виконання плану по доходах загального фонду за 2018 рік
грн
  ККД Доходи м.Жидачів
 План на рік  Уточн. план на рік Факт % викон.
  10000000 Податкові надходження   16921000 18004493 18880079,18 104,9
  11020200 Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності  30500 30500 75116,92 246,3
  13030200 Рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин місц. значення 70000 70000 92603,12 132,3
  14000000 Внутрішні податки на товари та послуги   3490000 3317000 3304153,65 99,6
  14020000 Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) - Пальне 500000 412000 413032,02 100,3
  14030000 Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) - Пальне  1750000 1700000 1679646,48 98,8
  14040000 Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздр. торгівлі підакц. товарів 1240000 1205000 1211475,15 100,5
  18000000 Місцеві податки 13330500 14586993 15408205,49 105,6
  18010000 Податок на майно 6501900 6390900 6613301,99 103,5
  18010100 Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юр. особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості 100 100 713,06 713,1
  18010200 Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізособами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості 24800 24800 32599,55 131,4
  18010300 Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізособами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості 19500 19500 27966,3 143,4
  18010400 Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юр. особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості 169000 169000 172577,72 102,1
  18010500 Земельний податок з юридичних осіб   3925500 3795500 3805194,38 100,3
  18010600 Орендна плата з юридичних осіб   1900200 1958200 2061400,56 105,3
  18010700 Земельний податок з фізичних осіб   124400 50400 66993 132,9
  18010900 Орендна плата з фізичних осіб   338400 373400 437524,09 117,2
  18011100 Транспортний податок з юридичних осіб 0 0 8333,33 0,0
  18030000 Туристичний збір  2600 5130 5124,73 99,9
  18050000 Єдиний податок   6826000 8190963 8789778,77 107,3
  20000000 Неподаткові надходження   1844100 2413100 2935231,1 121,6
  21081100 Адміністративні штрафи та інші санкції  0 0 2431 0,0
  21081500 Адмінштрафи та штрафні санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів 0 0 10000 0,0
  22012500 Плата за надання інших адміністративних послуг 1200000 1780000 2244053,39 126,1
  22012600 Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень 10000 10000 10588,2 105,9
  22080400 Надходження від орендної плати за користування майном, що перебуває в комунальній власності  543100 543100 582818,26 107,3
  22090000 Державне мито   75000 64000 64457,03 100,7
  24060300 Інші надходження   16000 16000 20883,22 130,5
  40000000 Офіційні трансферти   1001200 6331875 6323611,6 99,9
  41052300 Субвенція з місцевого бюджету на здійснення заходів щодо соц.-економ. розвитку окремих територій за рахунок відповідної субвенції з ДБ 0 1650000 1650000 100,0
  41053900 Інші субвенції з місцевого бюджету 1001200 4681875 4673611,6 99,8
Всього без урахування трансферт 18765100 20417593 21815310,28 106,8
Всього 19766300 26749468 28138921,88 105,2


Аналіз виконання плану по доходах спеціального фонду за 2018 рік

грн

ККД Доходи м.Жидачів

План на рік Уточн. план на рік Факт % викон.

10000000 Податкові надходження  185700 385700 775615,45 201,1

19010000 Екологічний податок 185700 385700 775615,45 201,1

19010100 Надходження від викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення 107000 293000 581359,73 198,4

19010200 Надходження від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об`єкти 7500 15500 33094,46 213,5

19010300 Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини 71200 77200 161161,26 208,8

20000000 Неподаткові надходження  18000 269821,8 317197,72 117,6

24000000 Інші неподаткові надходження  10000 9000 9965 110,7

24062100 Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності 0 0 965 0,0

24170000 Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту 10000 9000 9000 100,0

25000000 Власні надходження бюджетних установ  8000 260821,8 307232,72 117,8

25010000 Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством 8000 8000 9629,92 120,4

25010300 Плата за оренду майна бюджетних установ  8000 8000 9629,92 120,4

25020000 Інші джерела власних надходжень бюджетних установ  0 252821,8 297602,8 117,7

25020100 Благодійні внески, гранти та дарунки 0 184630,8 229411,8 124,3

25020200 Кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізосіб та від інших бюдж. установ для вик-я цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об`єктів 0 68191 68191 100,0

30000000 Доходи від операцій з капіталом  0 1000 258328,11 25832,8

31030000 Кошти від відчуження майна, що належить Автономній Республіці Крим та майна, що перебуває в комунальній власності  0 1000 191590 19159,0

33000000 Кошти від продажу землі і нематеріальних активів 0 0 66738,11 0,0

33010100 Кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, та земельних ділянок, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим 0 0 66738,11 0,0

Всього без урахування трансферт 203700 656521,8 1351141,28 205,8

Всього 203700 656521,8 1351141,28 205,8

Аналіз фінансування установ на 2018 рік

Загальний фонд

Код Показник Затверджений план на рік План на рік з урахуванням змін Касові видатки Залишки асигнувань до кінця року % виконання 

0150 Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад 2958700,00 3492300,00 3353490,05 138809,95 96,03

0180 Інша діяльність у сфері державного управління 160700,00 103000,00 92496,20 10503,80 89,80

3242 Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення 350000,00 440000,00 417300,00 22700,00 94,84

4060 Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів 1001200,00 1715870,00 1711484,27 4385,73 99,74

4082 Інші заходи в галузі культури і мистецтва 0,00 210000,00 209742,00 258,00 99,88

5041 Утримання та фінансова підтримка спортивних споруд 0,00 311316,00 311292,80 23,20 99,99

5062 Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність в регіоні 330000,00 490000,00 488120,00 1880,00 99,62

6030 Організація благоустрою населених пунктів 4470000,00 4730784,00 4614185,99 116598,01 97,54

6071 Відшкодування різниці між розміром ціни (тарифу) на житлово-комунальні послуги, що затверджувалися або погоджувалися рішенням місцевого органу виконавчої влади та органу місцевого самоврядування, та розміром економічно обґрунтованих витрат на їх виробницт 350000,00 795300,00 795300,00 0,00 100,00

7461 Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету 3300000,00 3381758,00 3210389,80 171368,20 94,93

7680 Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування 0,00 4400,00 4385,00 15,00 99,66

9770 Інші субвенції з місцевого бюджету 0,00 1548696,00 1426774,71 121921,29 92,13

9800 Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів 0,00 60000,00 60000,00 0,00 100,00

Всього по бюджету 12 920 600,0  17 283 424,0  16 694 960,82  588 463,18  96,60  

Спеціальний фонд (разом)

Код Показник Затверджений план на рік План на рік з урахуванням змін Касові видатки Залишки асигнувань до кінця року % виконання 

0150 Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад 45000,00 45000,00 42000,00 3000,00 93,3

0180 Інша діяльність у сфері державного управління 0,00 36000,00 35910,00 90,00 99,8

1010 Надання дошкільної освіти 0,00 716961,80 716409,40 205904,20 71,3

1100 Надання спеціальної освіти школами естетичного виховання (музичними, художніми, хореографічними, театральними, хоровими, мистецькими) 0,00 149135,00 149124,00 34722,00 76,7

4060 Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів 8000,00 2052970,00 410186,49 1708163,95 16,8

5041 Утримання та фінансова підтримка спортивних споруд 0,00 35000,00 35000,00 0,00 100,0

6030 Організація благоустрою населених пунктів 1314000,00 1372024,00 1371161,00 863,00 99,9

6090 Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства 50000,00 38000,00 0,00 38000,00 0,0

7310 Будівництво об`єктів житлово-комунального господарства 3315400,00 3654655,00 1371514,60 2283140,40 37,5

7350 Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації) 0,00 71730,00 71699,40 30,60 100,0

7461 Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету 2117000,00 6785668,00 6068045,74 717622,26 89,4

7670 Внески до статутного капіталу суб`єктів господарювання 0,00 420000,00 337900,00 82100,00 80,5

8320 Збереження природно-заповідного фонду 200000,00 219964,00 218102,00 1862,00 99,2

8340 Природоохоронні заходи за рахунок цільових фондів 0,00 863090,00 660046,40 203043,60 76,5

9750 Субвенція з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів 0,00 2100000,00 1818600,00 281400,00 86,6

Всього по бюджету 7 049 400,0  18 560 197,8  13 305 699,0  5 559 942,0  70,0


 
Про виплату допомоги на поховання Коршунової Н.О. Друк
Вівторок, 15 січня 2019, 15:59

У К Р А Ї Н А

ЖИДАЧІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

                                       МІСЬКОГО ГОЛОВИ

11.01.2019 р.                                               № 4                                                 м. Жидачів

Про виплату допомоги

на поховання  

 

У зв'язку з організацією похорону Коршунової Наталії Олександрівни, мешканки м. Жидачева, яка померла 28 грудня 2018 року, яка на час смерті ніде не працювала та не була зареєстрована в центрі зайнятості, керуючись Постановою КМУ від 31.01.07р № 99, рішенням виконкому Жидачівської міської ради від 19.12.2017р. № 191:

  1. Виплатити гр. Булат Іванні Станіславівні, яка займалася організацією похорону гр. Коршунової Наталії Олександрівни, матеріальну допомогу на поховання в сумі 1000 грн.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

2.   Дане розпорядження затвердити на черговому засіданні виконкому.

                 Міський голова                                                         В.Левко

 
№ 581 Про розроблення схеми розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності Друк
Субота, 22 грудня 2018, 11:07

           ЖИДАЧІВСЬКА   МІСЬКА   РАДА

                                               м. Жидачів,   Львівської   області

 

                                                 30 сесія сьомого скликання 2015 – 2020 рр.

 

                           Р І Ш Е Н Н Я

 

20.12.2018                                                     № 581                                           м. Жидачів  

 

Про надання дозволу на розроблення комплексної

схеми розміщення та архітипу тимчасових споруд

для провадження підприємницької діяльності на

земельній ділянці у місті Жидачеві на   вулиці

Я.Мудрого, 2

      

(ФО – П Підлісецький О.П., Крохтяк Л.Й.)

 

Розглянувши клопотання фізичної особи – підприємця Підлісецького Остапа Павловича та Крохтяк Лідії Йосипівни від 28.11.2018 р. (вх. № 828 від 28.11.2018 р.) щодо надання дозволу на розроблення комплексної схеми розміщення та архітипу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на земельній ділянці площею 0,0266 га у м. Жидачеві на вул. Я.Мудрого, яка належить їм на праві спільної часткової власності, керуючись статтею 144 Конституції України, Законом України „Про регулювання містобудівної діяльності”, статтями 26, 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 р. № 244 „Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності”, Жидачівська міська рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. 1.Дати дозвіл фізичній особі – підприємцю Підлісецькому Остапу Павловичу та Крохтяк Лідії Йосипівні на розроблення комплексної схеми розміщення та архітипу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на земельній ділянці площею 0,0266 га, яка розміщена за адресою: Львівська обл., м. Жидачів, вул. Я.Мудрого, 2.
  2. 2.Дати дозвіл фізичній особі – підприємцю Підлісецькому Остапу Павловичу та Крохтяк Лідії Йосипівні звернутися до суб’єкта господарювання, який має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектора, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат щодо розроблення комплексної схеми розміщення та архітипу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на земельній ділянці, яка розміщена за адресою: Львівська обл., м. Жидачів, вул. Я.Мудрого, 2.
  3. 3.Фізичній особі – підприємцю Підлісецькому Остапу Павловичу та Крохтяк Лідії Йосипівні здійснити фінансування робіт з розроблення комплексної схеми розміщення та архітипу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на земельній ділянці, яка розміщена за адресою: Львівська обл., м. Жидачів, вул. Я.Мудрого, 2, за рахунок власних коштів.
  4. 4.Розроблену і погоджену у встановленому законодавством порядку документацію вказану у пункті 1 цього рішення подати на затвердження виконавчого комітету Жидачівської міської ради.
  5. 5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань землекористування та містобудування.

 

Міський голова                                                     В.Левко

581_ostap

 
№17 Про погодження видатків із прибутку Жидачівського МВУКГ Друк
П'ятниця, 15 лютого 2019, 16:17

 

ЖИДАЧІВСЬКА   МІСЬКА   РАДА

ЛЬВІВСЬКОЇ   ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від   11.02.2019 р.                                № 17                                     м. Жидачів

 

Про погодження видатків із прибутку

Жидачівського МВУКГ


Розглянувши звернення Жидачівського МВУКГ від 08 лютого 2019 щодо погодження видатків із прибутку отриманого від розміщення   ТПВ, утворених у м.Львові, на сміттєзвалищі м.Жидачева, керуючись ст.28,29 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Жидачівської міської ради ВИРІШИВ:

1. Погодити видатки в сумі 171606,56 грн із прибутку Жидачівського МВУКГ, отриманого від розміщення на сміттєзвалищі м.Жидачева ТПВ, утворених у м.Львові , які завозяться ТзОВ «АВЕ Львів» згідно додатку .

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Я.Гаврильчука.

         

Міський голова                                                       В.Левко    

              

                                                                                      Додаток до рішення   виконавчого комітету

                                                                                      Жидачівської міської ради від 11.02.2019р № _

                                                            

Перелік

заходів, які фінансуються за рахунок прибутку Жидачівського МВУКГ

у 2018 -2019 роках  


1. Дільниця комунального господарства та благоустрою :

1.1  придбання трактора LOVOL (FOTON) згідно договору про закупівлю №2 від 03.12.18р.- 80000,00 грн;

1.2  придбання відвалу поворотного та косарки роторної – 62000,40 грн;

1.3  виготовлення лопати для прогортання снігу в сумі 6720,00 грн

          2.Дільниця з експлуатації та ремонту житлового фонду:

2.1 придбання вхідних дверей для малозабезпеченої, багатодітної сімї Чубаро Ю.В. (що проживає по вул. Мазепи 54/20 в м.Жидачеві ) в сумі 3333,00 грн

2.2 оплата за додаткові потужності електропостачання для Народного дому по вул. Шашкевича,8 - 19553,16 грн.

              

Секретар виконком                                         Я.Турченяк

 
Про згоду на списання басейну (незавершеного будівництвом готовність 10%) на вул. Грушевського, 38 А Друк
Четвер, 07 лютого 2019, 11:03

ПРОЕКТ РІШЕННЯ  


__.__.2019                                                     № __                                               м. Жидачів  


Про надання згоди на списання об’єкта –

басейну (незавершеного будівництвом

готовність   10%),   що   перебуває   на

балансі Жидачівського МВУКГ  

 

Розглянувши клопотання Жидачівського міського виробничого управління комунального господарства (надалі – Жидачівське МВУКГ) від 04.02.2019 р. № 15 (вх. № 61 від 04.02.2019 р.) щодо надання згоди на списання непридатного до використання обєкта – басейну (незавершеного будівництвом готовність 10%), що розміщений у м. Жидачеві на вул. Грушевського М., 38 А і перебуває на балансі міського комунального підприємства, беручи до уваги те, що будівництво цього обєкта було розпочате в 1989 році і з моменту закладки стрічкового бетонного фундаменту (бетонні блоки товщиною 500 мм) жодних подальших робіт не проводилося, в результаті чого наявний конструктивний елемент басейну (фундамент), не підлягає реконструкції, відновленню, є непридатним для подальшого використання у звязку з будівництвом запланованого згідно детального плану території спортивного комплексу та басейну, застосування морально і фізично зношеного обєкта є економічно недоцільним, відповідно до статті 327 Цивільного кодексу України, частини сьомої статті 75 Господарського кодексу України, керуючись статтею 144 Конституції України, статтями 26, 59, 60 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Жидачівська міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Дати згоду Жидачівському міському виробничому управлінню комунального господарства на списання обєкта – басейну (незавершеного будівництвом готовність 10%), що розміщений у м. Жидачеві на вул. Грушевського М., 38 А та обліковується на балансі Жидачівського МВУКГ.
  2. Жидачівському міському виробничому управлінню комунального господарства:

2.1.   провести списання об’єкта, вказаного у пункті 1 цього рішення, шляхом ліквідації;

2.2.   демонтувати об’єкт, вказаний у пункті 1 цього рішення;

2.3.   бетонні блоки та інший матеріал, отриманий в результаті демонтажу об’єкта використати для господарських потреб підприємства;

2.4.   до 01.03.2019 р. надати у Жидачівську міську раду письмову інформацію про результати списання та способи використання демонтованих матеріалів.

  1. 3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій.
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 5 з 487