gototopgototop
    Повідомлення про зміну діючих тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (тут) *** Про військову службу за контрактом (тут) ***   Місцезнаходження споруд для цивільного захисту населення: вул. І.Мазепи, 10 А (загальна площа 146 кв. м), вул. Друкарська, 6 (79,1 кв. м), вул. Друкарська, 8 (69,4 кв. м), вул. Я.Мудрого, 17 (23,8 кв. м), вул. Клубна, 1 (37,8 кв. м), вул. Клубна, 3 (37,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 9 (182,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 16 (100,7 кв. м), вул. М.Шашкевича, 17 (100 кв. м), вул. Грюнвальдська, 1 (76 кв. м), вул. Кобзарева, 8 (89,8 кв. м), вул. І.Франка, 40 (69 кв. м). ***   Посади "Родинне дерево" в м.Жидачеві (детальніше тут...) 

Бюджет громадських ініціатив м.Жидачева


byudjet

Жидачівське ДОТГ

dotg-22-05-2015-1

Стежками "Базиївки"

stegkamu-bazuivku

Для підписки на розсилку RSS новин введіть Ваш адрес електронної пошти:

Zhydachiv presentation

Presentation-Zhydachi-in-English

Карти міста Жидачева

Календар новин

 лип   серпень 2018   вер

нпвсчпс
   1  2  3  4
  5  6  7  8  91011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Julianna Willis Technology
Регуляторна політика
Про встановлення ставки туристичного збору у м. Жидачеві на 2019 рік Друк
Вівторок, 19 червня 2018, 16:14

           ЖИДАЧІВСЬКА   МІСЬКА   РАДА

                                               м. Жидачів,   Львівської   області

 

                                                  25 сесія сьомого скликання 2015 – 2020 рр.

 

                           Р І Ш Е Н Н Я

 

14.06.2018                                                           № 508                                               м. Жидачів  

 

Про встановлення ставки туристичного

збору на території Жидачівської міської

ради на 2019 рік

            Керуючися статями 10, 268 Податкового кодексу України, пунктом 24 частини 1 статті 26, пунктами 4, 5 частини 3 статті 50, статтею 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Жидачівська міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. 1.Установити на території Жидачівської міської ради ставку туристичного збору у розмірі 1 (один) відсоток до бази справляння збору, визначеної Податковим кодексом України.
  2. 2.Оприлюднити це рішення в інформаційному бюлетені Жидачівської міської ради „Удеч сьогодні” та на офіційному сайті Жидачівської міської ради.
  3. 3.Це рішення набирає чинності з 01.01.2019 року.
  4. 4.Рішення Жидачівської міської ради від 29.06.2017 р. № 338 визнати таким, що втратило чинність з 01.01.2019 р.
  5. 5.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій .

 

 

Міський голова                                                         В.Левко

 
АРВ та проект рішення щодо встановлення ставок і пільг на земельний податок на 2019 рік Друк
П'ятниця, 27 квітня 2018, 11:53

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

 

____________ 2018                                     №                                                   м. Жидачів

 

Про встановлення ставок та пільг із сплати

земельного податку на території Жидачівської

міської ради на 2019 рік

 

У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів від 24.05.2017 р. № 483 „Про затвердження типових рішень про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки”, керуючися абзацами другим і третім пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України та пунктом 24 частини першої статті 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Жидачівська міська рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Установити на території Жидачівської міської ради:
    1. 1)ставки земельного податку згідно з додатком 1;
    2. 2)пільги для фізичних та юридичних осіб, надані відповідно до пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України, за переліком згідно з додатком 2.
  2. Оприлюднити це рішення в інформаційному бюлетені Жидачівської міської ради „Удеч сьогодні” та на офіційному сайті Жидачівської міської ради.
  3. Це рішення набирає чинності з 01.01.2019 року.
  4. Пункт 2 рішення Жидачівської міської ради від 29.06.2017 р. № 336 визнати таким, що втратив чинність з 01.01.2019 р.
  5. .Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій .

 

ДОДАТОК 1

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Жидачівської міської

ради від _______2018 р. № ____

 

СТАВКИ

земельного податку

 

Ставки встановлюються на 2019 рік та вводяться в дію з 01 січня 2019 року.

Адміністративно-територіальна одиниця, на яку поширюється дія рішення ради:

Код

області

Код

району

Код згідно з КОАТУУ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади

4600000000

4621500000

4621510100

Жидачівська міська рада

 

 

 

Вид цільового призначення земель

Ставки податку1

(відсотків нормативної грошової оцінки)

для юридичних осіб

для фізичних осіб

код

найменування

 

 

 

01

 

Землі сільськогосподарського призначення

01.01

Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва2

1,0

1,0

01.02

Для ведення фермерського господарства2

1,0

1,0

01.03

Для ведення особистого селянського господарства2

1,0

1,0

01.04

Для ведення підсобного сільського господарства2

1,0

1,0

01.05

Для індивідуального садівництва2

1,0

1,0

01.06

Для колективного садівництва2

1,0

1,0

01.07

Для городництва2

1,0

1,0

01.08

Для сінокосіння і випасання худоби2

1,0

1,0

01.09

Для дослідних і навчальних цілей

1,0

1,0

01.10

Для пропаганди передового досвіду ведення сільського господарства

1,0

1,0

01.11

Для надання послуг у сільському господарстві

1,0

1,0

01.12

Для розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції

1,0

1,0

01.13

Для іншого сільськогосподарського призначення

1,0

1,0

01.14

Для цілей підрозділів 01.01-01.13 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

1,0

 

02

 

Землі житлової забудови

02.01

Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)2

1,0

0,1

02.02

Для колективного житлового будівництва2

1,0

0,5

02.03

Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку

1,0

0,5

02.04

Для будівництва і обслуговування будівель тимчасового проживання

0,5

0,5

02.05

Для будівництва індивідуальних гаражів

1,0

0,5

02.06

Для колективного гаражного будівництва

1,0

0,5

02.07

Для іншої житлової забудови

1,0

0,5

02.08

Для цілей підрозділів 02.01-02.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

0,5

 

03

 

Землі громадської забудови

 

 

03.01

Для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування2

1,0

1,0

03.02

Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти2

1,0

1,0

03.03

Для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров’я та соціальної допомоги2

1,0

1,0

03.04

Для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій2

1,0

1,0

03.05

Для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування2

1,0

1,0

03.06

Для будівництва та обслуговування будівель екстериторіальних організацій та органів2

1,0

1,0

03.07

Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі

1,5

1,5

03.08

Для будівництва та обслуговування об’єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування

1,5

1,5

03.09

Для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ

1,5

1,5

03.10

Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури

1,5

1,5

03.11

Для будівництва та обслуговування будівель і споруд закладів науки

1,0

1,0

03.12

Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування

1,0

1,0

03.13

Для будівництва та обслуговування будівель закладів побутового обслуговування  

1,2

1,2

03.14

Для розміщення та постійної діяльності органів ДСНС2

1,0

1,0

03.15

Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови

1,0

1,0

03.16

Для цілей підрозділів 03.01-03.15 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

1,0

 

04

 

Землі природно-заповідного фонду

04.01

Для збереження та використання біосферних заповідників

1,0

1,0

04.02

Для збереження та використання природних заповідників2

1,0

1,0

04.03

Для збереження та використання національних природних парків2

1,0

1,0

04.04

Для збереження та використання ботанічних садів2

1,0

1,0

04.05

Для збереження та використання зоологічних парків

1,0

1,0

04.06

Для збереження та використання дендрологічних парків

1,0

1,0

04.07

Для збереження та використання парків - пам’яток садово-паркового мистецтва

1,0

1,0

04.08

Для збереження та використання заказників

1,0

1,0

04.09

Для збереження та використання заповідних урочищ

1,0

1,0

04.10

Для збереження та використання пам’яток природи

1,0

1,0

04.11

Для збереження та використання регіональних ландшафтних парків

1,0

1,0

05

Землі іншого природоохоронного призначення

1,0

1,0

 

06

 

Землі оздоровчого призначення (землі, що мають природні лікувальні властивості, які використовуються або можуть використовуватися
для профілактики захворювань і лікування людей)

06.01

Для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів2

1,0

1,0

06.02

Для розробки родовищ природних лікувальних ресурсів

1,0

1,0

06.03

Для інших оздоровчих цілей

1,0

1,0

06.04

Для цілей підрозділів 06.01-06.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

1,0

 

07

 

Землі рекреаційного призначення

07.01

Для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення2

1,0

1,0

07.02

Для будівництва та обслуговування об’єктів фізичної культури і спорту2

1,0

1,0

07.03

Для індивідуального дачного будівництва

1,0

1,0

07.04

Для колективного дачного будівництва

1,0

1,0

07.05

Для цілей підрозділів 07.01-07.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

1,0

 

08

 

Землі історико-культурного призначення

08.01

Для забезпечення охорони об’єктів культурної спадщини

1,0

1,0

08.02

Для розміщення та обслуговування музейних закладів

1,0

1,0

08.03

Для іншого історико-культурного призначення

1,0

1,0

08.04

Для цілей підрозділів 08.01-08.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

1,0

 

09

 

Землі лісогосподарського призначення

09.01

Для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг

1,0

1,0

09.02

Для іншого лісогосподарського призначення

1,0

1,0

09.03

Для цілей підрозділів 09.01-09.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

1,0

 

10

 

Землі водного фонду

10.01

Для експлуатації та догляду за водними об’єктами

1,0

1,0

10.02

Для облаштування та догляду за прибережними захисними смугами

1,0

1,0

10.03

Для експлуатації та догляду за смугами відведення

1,0

1,0

10.04

Для експлуатації та догляду за гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами і каналами

1,0

1,0

10.05

Для догляду за береговими смугами водних шляхів

1,0

1,0

10.06

Для сінокосіння

1,0

1,0

10.07

Для рибогосподарських потреб

1,0

1,0

10.08

Для культурно-оздоровчих потреб, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей

1,0

1,0

10.09

Для проведення науково-дослідних робіт

1,0

1,0

10.10

Для будівництва та експлуатації гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд

1,0

1,0

10.12

Для цілей підрозділів 10.01-10.11 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

1,0

 

11

 

Землі промисловості

11.01

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств, що пов’язані з користуванням надрами

1,2

1,2

11.02

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості

1,2

1,2

11.03

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств

1,2

1,2

11.04

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури (виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та розподілення води)

1,2

1,2

11.05

Для цілей підрозділів 11.01-11.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,2

1,2

 

12

 

Землі транспорту

12.01

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту

1,5

1,5

12.04

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства2

1,5

1,5

12.06

Для розміщення та експлуатації об’єктів трубопровідного транспорту

1,5

1,5

12.08

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій

1,5

1,5

12.09

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд іншого наземного транспорту

1,5

 

1,5

12.10

Для цілей підрозділів 12.01-12.09 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,5

1,5

 

13

 

Землі зв’язку

13.01

Для розміщення та експлуатації об’єктів і споруд телекомунікацій

1,5

1,5

13.02

Для розміщення та експлуатації будівель та споруд об’єктів поштового зв’язку

1,5

1,5

13.03

Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв’язку

1,5

1,5

13.04

Для цілей підрозділів 13.01-13.03, 13.05 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,5

1,5

 

14

 

Землі енергетики

14.01

Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій

2,0

2,0

14.02

Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної та теплової енергії

2,0

2,0

14.03

Для цілей підрозділів 14.01-14.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

2,0

2,0

 

15

 

Землі оборони

15.01

Для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил2

1,0

1,0

15.02

Для розміщення та постійної діяльності військових частин (підрозділів) Національної гвардії2

1,0

1,0

15.04

Для розміщення та постійної діяльності СБУ2

1,0

1,0

15.05

Для розміщення та постійної діяльності Держспецтрансслужби2

1,0

1,0

15.06

Для розміщення та постійної діяльності Служби зовнішньої розвідки2

1,0

1,0

15.07

Для розміщення та постійної діяльності інших, утворених відповідно до законів, військових формувань2

1,0

1,0

15.08

Для цілей підрозділів 15.01-15.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

1,0

16

Землі запасу

1,0

1,0

17

Землі резервного фонду

1,0

1,0

18

Землі загального користування2

1,0

1,0

19

Для цілей підрозділів 16-18 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

1,0

1,0

 

Примітка.

1 Ставки податку встановлюються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, статей 274 і 277 Податкового кодексу України і зазначаються десятковим дробом з трьома (у разі потреби чотирма) десятковими знаками після коми.

 

2 Земельні ділянки, що класифікуються за кодами цього підрозділу, звільняються/можуть звільнятися повністю або частково від оподаткування земельним податком відповідно до норм статей 281-283 Податкового кодексу України.

 

ДОДАТОК 2

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Жидачівської міської

ради від _______2018 р. № ____

 

ПЕРЕЛІК

пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України, із сплати земельного податку1

 

Пільги встановлюються на 2019 рік та вводяться в дію з 01 січня 2019 року.

Адміністративно-територіальна одиниця, на яку поширюється дія рішення ради:

Код

області

Код

району

Код згідно з КОАТУУ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади

4600000000

4621500000

4621510100

Жидачівська міська рада

 

 

з/п

 

Група платників, категорія/цільове призначення

земельних ділянок

Розмір пільги

(відсотків суми

податкового зобовязання

за рік)

1.

Фізичні особи-власники земельних ділянок:

- для ведення особистого селянського господарства (01.03);

- для ведення підсобного сільського господарства (01.04);

- для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) (02.01);

- для ведення індивідуального садівництва (01.05);

- для городництва (01.07);

- для сінокосіння і випасання худоби (01.08);

- для будівництва індивідуальних гаражів2 (02.05);

100

2.

Органи державної влади та місцевого самоврядування, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів, неприбуткових державних організацій (установ, служб, закладів), що створені для здійснення державою своїх функцій, та неприбуткових громадських організацій

100

3.

Державне агентство водних ресурсів України (Держводагентство), яке реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства та гідротехнічної меліорації земель, управління, використання та відтворення поверхневих водних ресурсів

100

4.

Земельні ділянки, зайняті житловим фондом всіх форм власності

100

5.

Для дослідних і навчальних цілей (01.09)

100

6.

Для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування2 (03.01)

100

7.

Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти2 (03.02)

100

8.

Для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров’я та соціальної допомоги2 (03.03)

100

9.

Для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій2 (03.04)

100

10.

Для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування2 (03.05)

100

11.

Для будівництва та обслуговування будівель екстериторіальних організацій та органів2 (03.06)

100

12.

Для будівництва та обслуговування будівель і споруд закладів науки (03.11)

100

13.

Для розміщення та постійної діяльності органів ДСНС2 (03.14)

100

14.

Землі природно-заповідного фонду (04)

100

15.

Землі іншого природоохоронного призначення (05)

100

16.

Землі історико-культурного призначення (08)

100

17.

Землі оборони (15)

100

18.

Землі запасу (16)

100

19.

Землі резервного фонду (17)

100

20.

Землі загального користування (18)

100

21.

Для цілей підрозділів 16-18 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду (19)

100

 

Примітка.

1 Пільги визначаються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, статей 281 і 282 Податкового кодексу України. У разі встановлення пільг, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом пільги затверджуються окремо.

2 Пільга від сплати податку за земельні ділянки поширюється на земельні ділянки за кожним видом використання у межах граничних норм: для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більш як 2 гектари; для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах - не більш як 0,25 гектара, в селищах - не більш як 0,15 гектара, в містах - не більш як 0,10 гектара; для індивідуального дачного будівництва - не більш як 0,10 гектара; для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 гектара; для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара.

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

 

проекту рішення Жидачівської міської ради

«Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Жидачівської міської ради на 2019 рік»

 

I. Визначення проблеми

Розроблений проект рішення пропонується для прийняття Жидачівською міською радою відповідно до вимог діючого законодавства України з метою введення його в дію з 01.01.2019 року.

На цей момент діє рішення Жидачівської міської ради від 29.06.2017р № 336 «Про встановлення плати за землю на території м. Жидачева», прийняте у відповідності до Податкового кодексу України.

Враховуючи вимоги статті 12.3.4. Податкового кодексу рішення про встановлення земельного податку на території м. Жидачева приймається до 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування цього податку.

Тобто, для встановлення місцевого податку на майно в частині сплати земельного податку на 2019 рік необхідно проведення регуляторної процедури.

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

V

Держава

V

Суб'єкти господарювання,

V

у тому числі суб'єкти малого підприємництва*

V

         Відповідно до чинного законодавства повноваження щодо встановлення місцевих податків є виключною компетенцією органів місцевого самоврядування. Застосування регуляторної процедури не має альтернативи, проблема встановлення місцевого податку на майно в частині сплати земельного податку не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів.

Для встановлення з 01.01.2019 року місцевого податку на майно в частині сплати земельного податку необхідно провести регуляторну процедуру з урахуванням змін в статтях 269-289 Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 року № 483.

Органи місцевого самоврядування, в рамках, визначених Бюджетним та Податковим кодексами України, мають до 1 липня кожного року прийняти рішення про встановлення місцевих податків та зборів на наступний рік з визначенням обов’язкових елементів, встановлених положеннями Податкового кодексу України для відповідного місцевого податку чи збору (із листа Державної регуляторної служби України від 05.10.2017 р. № 8737/0/20-17).

 

II. Цілі державного регулювання

Проект рішення розроблено з ціллю:

ü  виконання вимог чинного законодавства;

ü  врегулювання правовідносин між Жидачівською міською радою та суб’єктами господарювання;

ü  встановлення ставок місцевого податку на майно в частині сплати земельного податку на 2019 рік, які б дозволили збільшити надходження до міського бюджету для виконання програм соціально – економічного розвитку міста.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

- не прийняття регуляторного акта

По закінченню 2018 року рішення про встановлення ставок земельного податку на території Жидачівської міської ради втратить чинність як таке, що не пройшло регуляторну процедуру і не поширюється на подальші періоди.   Платники земельного податку залишаться без нормативного акта.

Альтернатива 2

- прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим кодексом України

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

Збільшення привабливості та ефективного використання земельних ділянок, які знаходяться у власності та користуванні фізичних осіб та суб'єктів господарювання.

Належне фінансування програм соціально-економічного розвитку міста.

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Опис вигод та витрат за кожною альтернативою для сфер інтересів держави, громадян та суб'єктів господарювання.

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

- не прийняття регуляторного акта

Відсутні

По закінченню 2018 року рішення про встановлення ставок земельного податку на території Жидачівської міської ради втратить чинність як таке, що не пройшло регуляторну процедуру і не поширюється на подальші періоди. Платники земельного податку залишаться без нормативного акта.

Альтернатива 2

- прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України.

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

Збільшує привабливість та ефективне використання земельних ділянок, які знаходяться у власності та користуванні платників земельного податку. Дозволяє наповнювати місцевий бюджет власними надходженнями.

Відсутні

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

- не прийняття регуляторного акта

Відсутні

По закінченню 2018 року рішення про встановлення ставок земельного податку на території Жидачівської міської ради втратить чинність як таке, що не пройшло регуляторну процедуру і не поширюється на подальші періоди. Платники земельного податку залишаться без нормативного акта.

Альтернатива 2

- прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України.

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

Збільшує привабливість та ефективне використання земельних ділянок, які знаходяться у власності та користуванні платників земельного податку. Дозволяє наповнювати місцевий бюджет власними надходженнями.

Встановлює пільги зі сплати земельного податку для фізичних та юридичних осіб.

Відсутні

Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

0

0

75

0

75

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0

0

100

0

Х

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

- не прийняття регуляторного акта

Суб'єкти господарювання – платники земельного податку у 2019 році будуть сплачувати плату за ставками, що діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування земельного податку.

Відсутні                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

Альтернатива 2

- прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України.

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

Збільшує привабливість та ефективне використання земельних ділянок, які знаходяться у власності та користуванні платників земельного податку. Дозволяє наповнювати місцевий бюджет власними надходженнями.

Суб'єкти господарювання будуть сплачувати земельний податок за ставками згідно рішення Жидачівської міської ради.

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1 «Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін» Сумарні витрати для суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта")

-

Альтернатива 2 «Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України» Сумарні витрати для суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта")

-

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

- не прийняття регуляторного акта

2

 По закінченню 2018 року рішення про встановлення ставок земельного податку на території Жидачівської міської ради втратить чинність як таке, що не пройшло регуляторну процедуру і не поширюється на подальші періоди. Платники земельного податку залишаться без нормативного акта.

Альтернатива 2

- прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим кодексом України.

4

 Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

- не прийняття регуляторного акта

Відсутні.

Відсутні.

 Суб’єкти господарювання                 будуть сплачувати земельний податок за мінімальними ставками

Альтернатива 2

- прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим кодексом України.

 Встановлення додаткових пільг зі сплати земельного податку.

Суб'єкти господарювання будуть сплачувати земельний податок за ставками згідно рішення Жидачівської міської ради

 Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

- не прийняття регуляторного акта

 По закінченню 2018 року рішення про встановлення земельного податку на території Жидачівської міської ради втратить чинність як таке, що не пройшло регуляторну процедуру і не поширюється на подальші періоди. Платники земельного податку залишаться без нормативного акту.

Х 

Альтернатива 2

- прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим кодексом України.

 Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

Зміни у Податковому кодексі України, зниження платоспроможності платників податків, зменшення кількості суб’єктів господарювання. Політична та економічна ситуація в країні.

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми

     1. Оприлюднення проекту рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Жидачівської міської ради на 2019 рік» з метою отримання зауважень та пропозицій.

           2. Встановлення ставок земельного податку та пільг із його сплати.      

           3. Встановлення пільг зі сплати земельного податку для фізичних осіб – власників земельних ділянок, органів державної влади та органів місцевого самоврядування, органів прокуратури, закладів, установ та організацій, військових формувань, утворених відповідно до законів України, Збройних Сил України та Державної прикордонної служби України, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

 

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

         Здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб'єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва).

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

На дію цього регуляторного акта негативно можуть вплинути економічна криза та значні темпи інфляції. Збільшення тарифів на енергоносії та продукти харчування при незмінному розмірі мінімальної заробітної плати можуть вплинути на платоспроможність населення та знизити рівень надходження податку. Значні темпи призводять до зниження попиту на користування земельними ділянками та призводять до відмови від користування землею. Ці фактори можуть значно знизити привабливість використання земель для суб’єктів господарювання.

Позитивно на дію цього регуляторного акта може вплинути економічна стабільність в країні та підвищення темпів росту валового внутрішнього продукту. Вихід з «тіні» бізнесу сприятиме збільшенню надходжень до бюджетів усіх рівнів.

         Строк дії регуляторного акта, достатній для розв’язання проблеми та досягнення цілей і розроблений згідно діючого законодавства України на один рік.

У випадку внесення змін до нормативно-правових актів, на підставі яких розроблено цей проект рішення, запропонований регуляторний акт буде переглянуто для внесення відповідних змін або розроблення нового регуляторного акта.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

           Виходячи з цілей державного регулювання, визначених у другому розділі АРВ, для відстеження результативності цього регуляторного акта обрано такі прогнозні статистичні показники:

 

Назва показника

2017 р. (факт)

2018 р. (план)

Надходження земельного податку з юридичних осіб (тис. грн)

4031,5

3925,5

Надходження земельного податку з фізичних осіб (тис. грн)

75,7

124,4

Витрати суб’єктів малого підприємництва на адміністративні процедури щодо виконання регулювання та звітування (тис. грн)

               73,0

64,0

Рівень поінформованості платників плати за землю стосовно основних положень регуляторного акта

Проект рішення оприлюднюється на офіційній сторінці Жидачівської міської ради в мережі Інтернет www.meriya-zhydachiv.lviv.ua.

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

       Базове відстеження результативності здійснюватиметься до дати набрання чинності цього регуляторного акта. Повторне відстеження результативності планується здійснити через 1 рік після набуття чинності регуляторним актом.

     З огляду на показники результативності, визначені в попередньому розділі аналізу регуляторного впливу, відстеження буде проводитись за допомогою статистичного методу та шляхом опитування.

       У рамках зазначених методів відстеження проведено аналіз звітності про виконання дохідної частини бюджету в частині інформації щодо розміру надходжень до міського бюджету, кількості осіб, на яких поширюватиметься дія акта, а також розміру коштів і часу, що витрачатимуться суб’єктами господарювання на виконання вимог акту.

Додаток 4
до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта

ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 18 по 20 квітня 2018 року.

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Робочі зустрічі

5

Отримання інформації та пропозицій

2

круглі столи

10

Отримання інформації

2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб'єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 75 (одиниць),

питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків) (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п'ять років

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

 0

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х  кількість процедур  технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х  кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

 0

5

Інші процедури (сплата податку)

52340

52340

261700

6

Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

52340 

Х

261700 

7

Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

75

75

75 

8

Сумарно, гривень

3925500

Х

 19627500

Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання
Формула:
витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

1,5ч*22,41*2=67,23грн. 

67,2 

 336,0

10

Процедури організації виконання вимог регулювання
Формула:
витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

30ч*22,41=672 грн.

672,0 

11

Процедури офіційного звітування
Формула:
витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

(3ч +0,5ч+5хв+0,5ч)*

22,41=91,4грн.

91,0

455,0 

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок
Формула:
витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

 1ч*22,41=22,41грн

22,41 

112,0 

13

Інші процедури (уточнити)

14

Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

853,0

Х

4 265,0 

15

Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

75

75 

75 

16

Сумарно, гривень
Формула:
відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

63975,0

Х

319875,0

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок адміністрування регулювання:

Жидачівська ОДПІ ГУ ДФС у Львівсьькій області (Жидачівське відділення)

(назва державного органу)

Процедура регулювання суб'єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб'єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб'єктів малого та мікропідприємництв)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб'єкта

Оцінка кількості суб'єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб'єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

1 год. 

22,41 

75

1681,0

2. Поточний контроль за суб'єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

22,41 грн

за 1 год.

камеральні

1 год. 

22,41 

 1

75

1681,0

виїзні

8 год.

179,3 

 1

10

1 793,0

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

 40 год.

896,40 

 1

10

8964,0

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

1 год.

22,41 

 1

10,0

224,0

5. Оскарження одного окремого рішення суб'єктами господарювання

 -

-

-

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

8 год. 

179,3 

 1

2

359,0

7. Інші адміністративні процедури (уточнити):
виклик платника, складання листа

8 год. 

179,3 

 1

10,0

1 793,0

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

16495

Сумарно за п'ять років

Х

Х

Х

Х

82475

4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п'ять років

1

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

4049900,0

20249500,0

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

63975,0

319875,0

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

             4113875,0

20 569 375,0

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

16495,0

82 475,0

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

4 130 370,0

20 651 850,0

5. Розроблення корегуючих (пом'якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

На основі оцінки сумарних витрат малого підприємництва на виконання запланованого регулювання (за перший рік регулювання та за п'ять років) з метою вирівнювання питомої вартості адміністративного навантаження між суб'єктами великого, середнього та малого підприємництва пропонуються такі компенсаторні механізми наприклад, зміна періодичності надання звітів для малого чи мікропідприємництва, поріг за розміром суб'єкта чи його розміром річного обороту для виключення з-під регулювання, запровадження інших компенсаторів.

Відповідні норми встановлені Податковим кодексом України і не можуть бути врегульовані на рівні місцевих рад.

На основі запропонованих компенсаторів для суб'єктів малого підприємництва проводиться повторна оцінка витрат суб'єктів малого підприємництва для скорегованих процедур починаючи з пункту 2 цього додатка.

Показник

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за перший рік, гривень

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за п'ять років, гривень

Заплановане регулювання

-

-

За умов застосування компенсаторних механізмів для малого підприємництва

-

-

Сумарно: зміна вартості регулювання малого підприємництва

-

-

 

Міський голова                                                                                            


 

 
План діяльності Жидачівської міської ради з підготовки регуляторних актів на 2018 рік Друк
П'ятниця, 20 жовтня 2017, 17:38

           ЖИДАЧІВСЬКА   МІСЬКА   РАДА

м. Жидачів,   Львівської   області

 

19 сесія сьомого скликання 2015 – 2020 рр.

 

Р І Ш Е Н Н Я


12.10.2017                                                           № 382                                             м. Жидачів  

 

Про   затвердження   плану  діяльності

Жидачівської міської ради з підготовки

проектів регуляторних актів на 2018 рік

На виконання Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, керуючись підпунктом 7 частини 1 статті 26, пунктом 15 статті 47, підпунктом 5 частини 3 ст. 50, статтею 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та Регламентом Жидачівської міської ради, Жидачівська міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити план діяльності Жидачівської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік згідно додатку.
  2. Зобов’язати робочі групи – розробників проектів регуляторних актів Жидачівської міської ради своєчасно та у відповідності до чинного законодавства проводити процедури розробки, оприлюднення та затвердження проектів.
  3. Оприлюднити це рішення у 10-тиденний строк на офіційному сайті Жидачівської міської ради та у міському інформаційному бюлетені „Удеч сьогодні”.
  4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань законності, взаємодії з громадськими формуваннями, регламенту і депутатської етики.

 

 

 

Міський голова                                               В.Левко

 


 

 

ДОДАТОК

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення Жидачівської міської  

ради від 12.10.2017 р. № 382

 


 

П Л А Н

діяльності Жидачівської міської ради з підготовки

проектів регуляторних актів на 2018 рік

 

№ з.п.

Назва проекту регуляторного акту

Термін

підготовки проекту

Робочі групи, відповідальні за підготовку проекту регуляторного акту

1.

Про встановлення місцевих податків і зборів на території міста Жидачева на 2019 рік

лютий – травень

Николин І.Р., Барнич У.Д., Данилів Н.М., Чорнейко І.М.,

Мачоган Р.М., Багрій С.Д., Йонка О.В., Данилейко Г.Д., Пахолків Р.І.

2.

Про затвердження Правил благоустрою території міста Жидачева

червень- вересень

Гаврильчук Я.Г., Власій Р.Р., Петрінець В.В., Пахолків Р.І., Возна І.Є.

                        Секретар міської ради                                       О.Лешков’ят

 
Про встановлення ставок єдиного податку у м. Жидачеві на 2019 рік Друк
Вівторок, 19 червня 2018, 16:13

           ЖИДАЧІВСЬКА   МІСЬКА   РАДА

                                               м. Жидачів,   Львівської   області

 

                                                  25 сесія сьомого скликання 2015 – 2020 рр.

 

                           Р І Ш Е Н Н Я

 

14.06.2018                                                           № 507                                               м. Жидачів  

Про встановлення фіксованих ставок єдиного

податку для фізичних осіб-підприємців, які

здійснюють     господарську   діяльність   на

території   Жидачівської   міської   ради,   на

2019 рік

          

  На виконання вимог Податкового кодексу України, керуючися статтею 144 Конституції України, пунктом 24 частини 1 статті 26, пунктами 4, 5 частини 3 статті 50, статтею 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Жидачівська міська рада

ВИРІШИЛА:


  1. 1.Установити на території Жидачівської міської ради фіксовані ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців, які здійснюють господарську діяльність, з розрахунку на календарний місяць:
    1. 1)для першої групи платників єдиного податку 10 відсотків розміру прожиткового мінімуму;
    2. 2)для другої групи платників єдиного податку 11 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.
  2. 2.Оприлюднити це рішення в інформаційному бюлетені Жидачівської міської ради „Удеч сьогодні” та на офіційному сайті Жидачівської міської ради.
  3. 3.Це рішення набирає чинності з 01.01.2019 року.
  4. 4.Рішення Жидачівської міської ради від 29.06.2017 р. № 334 визнати таким, що втратило чинність з 01.01.2019 р.
  5. 5.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій .

 

 

 

Міський голова                                                        В.Левко

 
АРВ та проект рішення щодо встановлення орендної плати за землю на 2019 рік Друк
П'ятниця, 27 квітня 2018, 11:51

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

 

____________ 2018                                     №                                                   м. Жидачів

Про  встановлення розмірів річної суми

платежу орендної плати для фізичних та

юридичних осіб на території Жидачівської

міської ради на 2019 рік

           

Керуючися статями 10, 269-274, 281-289 Податкового кодексу України, пунктом 24 частини 1 статті 26, пунктами 4, 5 частини 3 статті 50, статтею 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Жидачівська міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Установити розміри річної суми платежу орендної плати для фізичних та юридичних осіб на території Жидачівської міської ради
    1. 1)за земельні ділянки для розміщення та обслуговування автозаправочних станцій – 10 (десять) відсотків від їх нормативної грошової оцінки;
    2. 2)за земельні ділянки, надані підприємствам з виробництва та розподілу електроенергії 7 (сім) відсотків від їх нормативної грошової оцінки;
    3. 3)за земельні ділянки іншого функціонального використання 3 (три) відсотки від їх нормативної грошової оцінки.
  2. Оприлюднити це рішення в інформаційному бюлетені Жидачівської міської ради „Удеч сьогодні” та на офіційному сайті Жидачівської міської ради.
  3. Це рішення набирає чинності з 01.01.2019 року.
  4. Рішення Жидачівської міської ради від 29.06.2017 р. № 336 визнати таким, що втратило чинність з 01.01.2019 р.
  5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій.

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

 

проекту рішення Жидачівської міської ради

«Про встановлення розмірів річної суми платежу орендної плати для фізичних та юридичних осіб на території Жидачівської міської ради на 2019 рік»

 

I. Визначення проблеми

Розроблений проект рішення пропонується для прийняття Жидачівською міською радою відповідно до вимог діючого законодавства України з метою введення його в дію з 01.01.2019 року.

  На цей момент діє рішення Жидачівської міської ради від 29.06.2017р № 336 «Про встановлення плати за землю на території м. Жидачева», прийняте у відповідності до Податкового кодексу України.

Враховуючи вимоги статті 12.3.4. Податкового кодексу рішення про встановлення розмірів річної суми платежів орендної плати на території м. Жидачева приймається до 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування цього податку.

Тобто, для встановлення розміру орендної плати за земельну ділянку на 2019 рік необхідно провести регуляторну процедуру.

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

V

Держава

V

Суб'єкти господарювання,

V

у тому числі суб'єкти малого підприємництва*

V

         Відповідно до чинного законодавства повноваження щодо встановлення місцевих податків є виключною компетенцією органів місцевого самоврядування. Застосування регуляторної процедури не має альтернативи, проблема встановлення місцевого податку на майно в частині сплати орендної плати не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів.

Для встановлення з 01.01.2019 року місцевого податку на майно в частині орендної плати необхідно провести регуляторну процедуру з урахуванням змін в статтях 269-289 Податкового кодексу України.

Органи місцевого самоврядування, в рамках, визначених Бюджетним та Податковим кодексами України, мають до 1 липня кожного року прийняти рішення про встановлення місцевих податків та зборів на наступний рік з визначенням обов’язкових елементів, встановлених положеннями Податкового кодексу України для відповідного місцевого податку чи збору (із листа Державної регуляторної служби України від 05.10.2017 р. № 8737/0/20-17).

 

II. Цілі державного регулювання

Проект рішення розроблено з ціллю:

ü  виконання вимог чинного законодавства;

ü  врегулювання правовідносин між Жидачівською міською радою та суб’єктами господарювання;

ü  встановлення розміру річної суми платежів орендної плати за земельні ділянки на 2019 рік, які б дозволили збільшити надходження до міського бюджету для виконання програм соціально – економічного розвитку міста.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Не прийняття регуляторного акта

По закінченню 2018 року рішення про встановлення розміру орендної плати за земельні ділянки на території Жидачівської міської ради втратить чинність як таке, що не пройшло регуляторну процедуру і не поширюється на подальші періоди.   Платники орендної плати за земельні ділянки залишаться без нормативного акта.

Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

Збільшення привабливості та ефективного використання земельних ділянок, які орендуються фізичними та юридичними особами.

Належне фінансування програм соціально-економічного розвитку міста.

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Опис вигод та витрат за кожною альтернативою для сфер інтересів держави, громадян та суб'єктів господарювання.

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Не прийняття регуляторного акта

Відсутні

По закінченню 2018 року рішення про встановлення розміру орендної плати за земельні ділянки на території Жидачівської міської ради втратить чинність як таке, що не пройшло регуляторну процедуру і не поширюється на подальші періоди.   Платники орендної плати залишаться   без нормативного акта.

Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України.

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

Збільшує привабливість та ефективне використання земельних ділянок, які орендуються. Дозволяє наповнювати місцевий бюджет власними надходженнями.

Відсутні

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Не прийняття регуляторного акта

Відсутні

По закінченню 2018 року рішення про встановлення розміру орендної плати за земельну ділянку на території Жидачівської міської ради втратить чинність як таке, що не пройшло регуляторну процедуру і не поширюється на подальші періоди.   Платники орендної плати залишаться   без нормативного акта.

Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України.

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

Збільшує привабливість та ефективне використання земельних ділянок, які орендуються. Дозволяє наповнювати місцевий бюджет власними надходженнями.

Відсутні

Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

0

0

0

275

275

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0

0

0

100

Х

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Не прийняття регуляторного акта

Суб'єкти господарювання – платники орендної плати у 2019 році будуть сплачувати розмір орендної плати , що діяв до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в мінімальних сумах.

Відсутні                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України.

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

Збільшує привабливість та ефективне використання земельних ділянок, які орендуються. Дозволяє наповнювати місцевий бюджет власними надходженнями.

Суб'єкти господарювання будуть сплачувати розмір орендної плати за відсотками від їх нормативно-грошової оцінки згідно рішення Жидачівської міської ради.

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1 «Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін» Сумарні витрати для суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта")

-

Альтернатива 2 «Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України» Сумарні витрати для суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта")

-

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Не прийняття регуляторного акта

2

 По закінченню 2018 року рішення про встановлення розміру орендної плати на території Жидачівської міської ради втратить чинність як таке, що не пройшло регуляторну процедуру і не поширюється на подальші періоди. Платники орендної плати залишаться без нормативного акта.

Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України.

4

 Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Не прийняття регуляторного акта

Відсутні.

Відсутні.

 Суб'єкти господарювання – платники орендної плати у 2019 році будуть сплачувати розмір орендної плати , що діяв до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в мінімальних сумах.

Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України.

 Відсутні.

Суб'єкти господарювання будуть сплачувати розмір орендної плати за відсотками від їх нормативно-грошової оцінки згідно рішення Жидачівської міської ради.

 Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Не прийняття регуляторного акта

 По закінченню 2018 року рішення про встановлення розміру орендної плати на території Жидачівської міської ради втратить чинність як таке, що не пройшло регуляторну процедуру і не поширюється на подальші періоди. Платники орендної плати залишаться без нормативного акту.

Х 

Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України.

 Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

Зміни у Податковому кодексі України, зниження платоспроможності орендарів земельних ділянок, зменшення кількості суб’єктів господарювання. Політична та економічна ситуація в країні.

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми

          Проблему пропонується розв’язати шляхом прийняття рішення Жидачівської міської ради «Про встановлення розмірів річної суми платежу орендної плати для фізичних та юридичних осіб на території Жидачівської міської ради на 2019 рік», проект якого розроблений відповідно до вимог Податкового кодексу України, Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Прийняття запропонованого проекту регуляторного акта здійснюватиметься у кілька етапів, а саме:

- розроблення проекту рішення та аналізу його регуляторного впливу робочою групою, відповідальною за підготовку проекту регуляторного акта;

- оприлюднення проекту регуляторного акта разом із відповідним аналізом регуляторного впливу на офіційному сайті Жидачівської міської ради;

- отримання від постійної комісії Жидачівської міської ради з питань законності, взаємодії з громадськими формуваннями, регламенту і депутатської етики експертного висновку щодо регуляторного впливу розробленого проекту регуляторного акта;

- обговорення пакету документів на засіданні постійної комісії з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій;

- прийняття відповідного рішення на пленарному засіданні сесії міської ради;

- оприлюднення прийнятого регуляторного акта згідно вимог діючого законодавства.

 

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

         Здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб'єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва).

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

           Запропонований термін дії акта – один рік.

           Враховуючи норми Бюджетного та Податкового кодексів України, органи місцевого самоврядування мають щорічно переглядати розміри ставок місцевих податків та зборів, що справляються в установленому Пподатковим кодексом України. Відповідні ставки будуть діяти лише протягом року, на який прийняті.

 

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

           Виходячи з цілей державного регулювання, визначених у другому розділі аналізу регуляторного впливу, для відстеження результативності цього регуляторного акта обрано такі прогнозні статистичні показники:

 

Назва показника

2017 р. (факт)

2018 р. (план)

Надходження орендної плати з юридичних осіб (тис.грн.)

2107,4

1900,2

Надходження орендної плати з фізичних осіб (тис.грн.)

412,7

Строк нарахування не настав

Витрати суб’єктів малого підприємництва на адміністративні процедури щодо виконання регулювання та звітування (тис. грн.)

               16,9

15,4

Рівень поінформованості платників плати за землю стосовно основних положень регуляторного акта

Проект рішення оприлюднюється на офіційній сторінці Жидачівської міської ради в мережі Інтернет www.meriya-zhydachiv.lviv.ua.

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

       Базове відстеження результативності здійснюватиметься до дати набрання чинності цього регуляторного акта. Повторне відстеження результативності планується здійснити через 1 рік після набуття чинності регуляторним актом.

       З огляду на показники результативності, визначені в попередньому розділі аналізу регуляторного впливу, відстеження буде проводитись за допомогою статистичного методу та шляхом опитування.

       У рамках зазначених методів відстеження проведено аналіз звітності про виконання дохідної частини бюджету в частині інформації щодо розміру надходжень до міського бюджету, кількості осіб, на яких поширюватиметься дія акта, а також розміру коштів і часу, що витрачатимуться суб’єктами господарювання на виконання вимог акту.

 

Додаток 4
до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта

ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 18 по 20 квітня 2018 року.

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Робочі зустрічі

5

Отримання інформації та пропозицій

2

круглі столи

10

Отримання інформації

2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб'єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 275 (одиниць),

питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків) (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п'ять років

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

 0

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х  кількість процедур  технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х  кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

 0

5

Інші процедури (сплата )

8140

8140

40700

6

Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

8140 

Х

7

Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

275

275

275 

8

Сумарно, гривень

2 238 500

Х

 11192500

Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

Для розрахунку використовується мінімальна заробітна у погодинному розмірі 22,41 грн.

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання
Формула:
витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

1,5год*22,41=33,6грн. 

33,6 

 168,0

10

Процедури організації виконання вимог регулювання
Формула:
витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

1 год*22,41=22,41 грн.

672,0 

11

Процедури офіційного звітування
Формула:
витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок
Формула:
витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

13

Інші процедури (уточнити)

14

Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

56,0

Х

280,0 

15

Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

275

275 

275 

16

Сумарно, гривень
Формула:
відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

15400,0

Х

77000,0

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

               Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків і зборів, не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури.

4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п'ять років

1

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

2238500,0

11192500,0

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

15400,0

77000,0

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

         2253900,0

11 269 500,0

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

0,0

0,0

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

           2 253 900,0

11 269 500,0

5. Розроблення корегуючих (пом'якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

На основі оцінки сумарних витрат малого підприємництва на виконання запланованого регулювання (за перший рік регулювання та за п'ять років) з метою вирівнювання питомої вартості адміністративного навантаження між суб'єктами великого, середнього та малого підприємництва пропонуються такі компенсаторні механізми наприклад, зміна періодичності надання звітів для малого чи мікропідприємництва, поріг за розміром суб'єкта чи його розміром річного обороту для виключення з-під регулювання, запровадження інших компенсаторів.

Відповідні норми встановлені Податковим кодексом України і не можуть бути врегульовані на рівні місцевих рад.

На основі запропонованих компенсаторів для суб'єктів малого підприємництва проводиться повторна оцінка витрат суб'єктів малого підприємництва для скорегованих процедур починаючи з пункту 2 цього додатка.

Показник

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за перший рік, гривень

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за п'ять років, гривень

Заплановане регулювання

-

-

За умов застосування компенсаторних механізмів для малого підприємництва

-

-

Сумарно: зміна вартості регулювання малого підприємництва

-

-

 

Міський голова                                                                                            

 

 

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 7