gototopgototop
    Про військову службу за контрактом (тут) ***   Місцезнаходження споруд для цивільного захисту населення: вул. І.Мазепи, 10 А (загальна площа 146 кв. м), вул. Друкарська, 6 (79,1 кв. м), вул. Друкарська, 8 (69,4 кв. м), вул. Я.Мудрого, 17 (23,8 кв. м), вул. Клубна, 1 (37,8 кв. м), вул. Клубна, 3 (37,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 9 (182,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 16 (100,7 кв. м), вул. М.Шашкевича, 17 (100 кв. м), вул. Грюнвальдська, 1 (76 кв. м), вул. Кобзарева, 8 (89,8 кв. м), вул. І.Франка, 40 (69 кв. м). ***   Посади "Родинне дерево" в м.Жидачеві (детальніше тут...) *** Місцеві податки і збори на території Жидачівської міської ради на 2021 рік: земельний податок (тут), орендна плата за землю (тут), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тут), єдиний податок (тут), туристичний збір (тут), транспортний податок (тут)

ВИБОРИ - 2020

vyboru-2015

Бюджет громадських ініціатив м.Жидачева


byudjet

Стежками "Базиївки"

stegkamu-bazuivku

Zhydachiv presentation

Presentation-Zhydachi-in-English

Для підписки на розсилку RSS новин введіть Ваш адрес електронної пошти:

Карти міста Жидачева

Регуляторна політика
Про затвердження проєкту землеустрою с. Бережниця (Зварич М.І.) Друк
Вівторок, 02 лютого 2021, 16:27

Про затвердження проєкту землеустрою щодо

відведення земельної ділянки для   ведення

особистого селянського господарства в межах

населеного пункту за адресою: с. Бережниця

Жидачівського   району Львівської   області

та  передачу її  безоплатно у   власність  

 

(Зварич М.І.)

Розглянувши заяву громадянина Зварича Мирослава Ігоровича від 20.01.2021 р. (вх. № 30 від 21.01.2021 р.) про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,3000 га для ведення особистого селянського господарства в межах населеного пункту за адресою: с. Бережниця Жидачівського району Львівської області, кадастровий номер 4621580600:05:007:0072, та передачу її безоплатно у власність, беручи до уваги рішення Бережницької сільської ради від 09.02.2018 р. № 327 „Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у с. Бережниця для передачі її безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства”, витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 07.12.2020 № 5317237512020, враховуючи рішення Жидачівської міської ради від 26.11.2020 р. № 29 „Про припинення Бережницької сільської ради”, керуючись статтею 144 Конституції України, ст. ст. 12, 33, 81, 116, 118, 121, 122, 186 Земельного кодексу України, законами України „Про землеустрій”, „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності”, „Про Державний земельний кадастр”, „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, підпунктом 34 частини 1 статті 26, статтею 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Жидачівська міська рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Затвердити проєкт землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,3000 га для ведення особистого селянського господарства в межах населеного пункту за адресою: с. Бережниця Жидачівського району Львівської області, кадастровий номер 4621580600:05:007:0072.
  2. Передати громадянину Зваричу Мирославу Ігоровичу безоплатно у власність земельну ділянку площею 0,3000 га за кадастровим номером 4621580600:05:007:0072, для ведення особистого селянського господарства в межах населеного пункту за адресою: с. Бережниця Жидачівського району Львівської області за рахунок земель сільськогосподарського призначення, перевівши їх із земель 16.00-землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам).
  3. Громадянину Зваричу Мирославу Ігоровичу:

3.1. провести державну реєстрацію речових прав на земельну ділянку, вказану у пункті 2 цього рішення;

3.2. використовувати земельну ділянку за цільовим призначенням;

3.3. виконувати обов’язки власника земельної ділянки згідно вимог ст. 91 Земельного кодексу України;

  1. 4.Доручити інженеру-землевпоряднику с. Бережниця Волошин М.Б. внести зміни в земельно-кадастрові дані.
  2. 5.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань землекористування та містобудування.

 

 
План діяльності Жидачівської міської ради з підготовки проєктів регуляторних актів на 2020 р. зміни Друк
Вівторок, 18 лютого 2020, 12:30

 

           ЖИДАЧІВСЬКА   МІСЬКА   РАДА

                                               м. Жидачів,   Львівської   області

 

                                                  39 сесія сьомого скликання 2015 – 2020 рр.

 

                           Р І Ш Е Н Н Я

 

13.02.2020                                                           № 791                                               м. Жидачів  

Про внесення змін до плану діяльності

Жидачівської міської ради з підготовки

проєктів регуляторних актів на 2020 рік

На виконання Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, керуючись підпунктом 7 частини 1 статті 26, пунктом 15 статті 47, підпунктом 5 частини 3 статті 50, статтею 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та Регламентом Жидачівської міської ради, Жидачівська міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Внести зміни у рішення Жидачівської міської ради від 19.09.2019 р. № 689 „Про затвердження плану діяльності Жидачівської міської ради з підготовки проєктів регуляторних актів на 2020 рік” і викласти додаток до цього рішення у новій редакції, що додається.
  2. Оприлюднити у десятиденний строк це рішення в народному часописі „Новий час” та на офіційному вебсайті Жидачівської міської ради.
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на секретаря Жидачівської міської ради.

 

  

Міський голова                                                  Володимир ЛЕВКО

  

 

ДОДАТОК

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Жидачівської міської  

ради від 19.09.2019 р. № 689,

зі змінами від 13.02.2020 р. № 791

 

 

 

П Л А Н

діяльності Жидачівської міської ради з підготовки

проєктів регуляторних актів на 2020 рік

 

№ з.п.

Назва проєкту регуляторного акту

Термін

підготовки проєкту

Робочі групи, відповідальні за підготовку проєкту регуляторного акту

1.

Про встановлення місцевих податків і зборів на території міста Жидачева на 2021 рік

лютий – травень

Николин І.Р., Данилів Н.М.,

Хомин О.Л., Багрій С.Д., Йонка О.В., Брухаль Л.М., Пахолків Р.І.

2.

Про затвердження Регламенту відділу – центру надання адміністративних послуг Жидачівської міської ради

лютий – березень

Лешков’ят О.Й., Старак Н.М., Квік М.М., Багрій С.Д.

Секретар міської ради                                           Ольга ЛЕШКОВ’ЯТ

 
Про затвердження Правил благоустрою території м. Жидачева Друк
П'ятниця, 26 липня 2019, 10:37

ЖИДАЧІВСЬКА   МІСЬКА   РАДА

м. Жидачів,   Львівської   області

 

35 сесія сьомого скликання 2015 – 2020 рр.

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

23.07.2019                                                       № 675                                               м. Жидачів  

 

Про затвердження Правил благоустрою

території міста Жидачева

 

Відповідно до статтей 10, 34 Закону України „Про благоустрій населених пунктів, наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.11.2017 р. № 310 „Про затвердження Типових правил благоустрою території населеного пункту, керуючись статтею 26, 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Жидачівська міська рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Затвердити Правила благоустрою території міста Жидачева, що додаються.
  2. Визнати такими, що втратили чинність Правила благоустрою території міста Жидачева, затверджені рішенням Жидачівської міської ради від 28.02.2011 р. № 94.
  3. Оприлюднити це рішення в народному часописі „Новий час” та на офіційному вебсайті Жидачівської міської ради.
  4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії з питань житлово-комунального господарства та екології і з питань землекористування та містобудування.

 

 

 

Міський голова                                                   Володимир ЛЕВКО

 

 

ДОДАТОК

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Жидачівської міської

ради від 23.07.2019 р. № 675

 

 

ПРАВИЛА

благоустрою території міста Жидачева

 

І. Загальні положення

 

1. Правила благоустрою території міста Жидачева (далі – Правила) установлюють вимоги щодо благоустрою території м. Жидачева

2. У цих правилах наведені нижче терміни вживаються в таких значеннях:

ü  прилегла територія - територія, яка межує із об’єктом благоустрою (його частиною) або спорудою (тимчасовою спорудою), розташованою на об’єкті благоустрою по його периметру;

ü  інші терміни вживаються у значеннях, наведених у Податковому кодексі України, Законах України «Про благоустрій населених пунктів»«Про регулювання містобудівної діяльності»«Про охорону культурної спадщини», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про органи самоорганізації населення.

3. Фінансування заходів із благоустрою населеного пункту здійснюється відповідно до статті 36 Закону України «Про благоустрій населених пунктів».

Участь громадян у фінансуванні заходів із благоустрою населеного пункту здійснюється відповідно до статті 37 Закону України «Про благоустрій населених пунктів».

4. Громадяни та юридичні особи є відповідальними за порушення цих Правил та правил благоустрою територій населених пунктів згідно з вимогами законодавства України.

 

IІ. Порядок здійснення благоустрою та утримання територій об’єктів благоустрою

 

1. Благоустрій території м. Жидачева здійснюється з урахуванням особливостей даної території відповідно до вимог законодавства та нормативно-технічних документів.

Проектування та будівництво об’єктів будівництва на об’єктах благоустрою здійснюється відповідно до вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», а також ДБН Б.2.2-5:2011 «Планування та забудова міст, селищ і функціональних територій. Благоустрій територій».

2. Утримання об’єктів благоустрою здійснюється відповідно до статті 15 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» та Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2004 року за № 189/8788.

Благоустрій та утримання парків, рекреаційних зон, садів, скверів і майданчиків здійснюється відповідно до планів, розроблених балансоутримувачем чи підприємством, що здійснює утримання об’єктів благоустрою, та затверджених виконавчим комітетом Жидачівської міської ради, а об’єкта, який перебуває у приватній власності, - його власником.

Благоустрій та утримання парків, що належать до територій та об’єктів природно-заповідного фонду, здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про природно-заповідний фонд України».

3. Благоустрій та утримання у належному стані парків, рекреаційних зон, садів, скверів і розташованих на їхніх територіях майданчиків для дозвілля здійснюється з дотриманням вимог Законів України «Про благоустрій населених пунктів»«Про охорону навколишнього природного середовища»«Про оцінку впливу на довкілля», а також:

ü  Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10 квітня 2006 року № 105, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 27 липня 2006 року за № 880/12754;

ü  Правил будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки, затверджених наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 01 березня 2006 року № 110, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 07 квітня 2006 року за № 405/12279;

ü  Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697;

ü  Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 березня 2011 року № 145, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 квітня 2011 року за № 457/19195;

ü  ДБН В.2.3-5-2017 «Вулиці та дороги населених пунктів»;

ü  інших нормативно-правових актів та нормативно-технічних документів.

4. Благоустрій рекреаційних зон, що використовуються для організованого масового відпочинку та купання, здійснюється із дотриманням вимог нормативно-технічних документів, якими визначаються гігієнічні вимоги до зон рекреації водних об’єктів.

5. Благоустрій територій оздоровчих закладів здійснюється із дотриманням вимог Державних санітарних правил розміщення, улаштування та експлуатації оздоровчих закладів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19 червня 1996 року № 172, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 24 липня 1996 року за № 378/1403.

6. Не допускається знищення чи пошкодження елементів благоустрою на територіях парків, рекреаційних зон, садів, скверів і майданчиків.

7. Господарська зона парків, рекреаційних зон, садів, скверів і майданчиків з контейнерними майданчиками та громадськими вбиральнями розташовується не ближче ніж 50 м від місць масового скупчення людей (танцювальні, естрадні майданчики, фонтани, головні алеї, видовищні павільйони).

8. Кількість урн для сміття на територіях парків, рекреаційних зон, садів, скверів і розташованих на їхніх територіях майданчиків для дозвілля встановлюють з розрахунку одна урна на 800 м2 площі. На головних алеях парку відстань між урнами повинна бути не більше ніж 40 м. Біля кожної тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності встановлюють урну для сміття місткістю не менше ніж 0,01 м3.

9. Кількість контейнерів для сміття на господарських майданчиках парків, рекреаційних зон, садів, скверів і майданчиків визначається за показником середнього утворення відходів за три дні.

10. Основне прибирання скверів здійснюється після їх закриття та до восьмої години ранку. Протягом дня необхідно збирати відходи, у тому числі екскременти тварин, опале листя, проводити патрульне прибирання, поливати зелені насадження.

11. Поливальні пристрої повинні бути в справному стані, їх мають регулярно оглядати і ремонтувати.

12. Поверхневі і заглиблені поливальні мережі водогону на зиму підлягають консервації із дотриманням вимог Правил технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України, затверджених наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 05 липня 1995 року № 30, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 21 липня 1995 року за № 231/767.

13. Благоустрій територій об’єктів культурної спадщини здійснюється відповідно до:

ü  Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;

ü  Закону України «Про охорону культурної спадщини»;

ü  постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2002 року № 318 «Про затвердження Порядку визначення меж та режимів використання історичних ареалів населених місць, обмеження господарської діяльності на території історичних ареалів населених місць»;

ü  постанови Кабінету Міністрів України від 26 липня 2001 року № 878 «Про затвердження Списку історичних населених місць України»;

ü  постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2001 року № 1768 «Про затвердження Порядку укладення охоронних договорів на пам’ятки культурної спадщини»;

ü  Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697;

ü  ДБН Б.2.2-5:2011 «Планування та забудова міст, селищ і функціональних територій. Благоустрій територій»;

ü  ДБН 360-92** «Містобудування. Планування та забудова міських і сільських поселень»;

ü  ДСТУ Б Б.2.2-10:2016 «Склад та зміст науково-проектної документації щодо визначення меж і режимів використання зон охорони пам’яток архітектури та містобудування».

14. Облік та охорона рідкісних і таких, що перебувають під загрозою зникнення, видів тваринного і рослинного світу, занесених до Червоної книги України, розташованих на об’єктах благоустрою, здійснюється відповідно до Закону України «Про Червону книгу України» та Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10 квітня 2006 року № 105, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 27 липня 2006 року за № 880/12754.

15. Утримання та ремонт об’єктів благоустрою вулично-дорожньої мережі населених пунктів здійснюється з дотриманням вимог:

ü  Закону України «Про дорожній рух»;

ü  Закону України «Про автомобільні дороги»;

ü  Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1994 року № 198;

ü  Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14 лютого 2012 року № 54, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2012 року за № 365/20678;

ü  Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697;

ü  ДСТУ 3090-95 «Безпека дорожнього руху. Організація робіт з експлуатації міських вулиць та доріг. Загальні положення»;

ü  ДСТУ 3587-97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану»;

ü  ДБН В.2.3-5-2017 «Вулиці та дороги населених пунктів».

16. Власник або балансоутримувач об’єкта благоустрою вулично-дорожньої мережі населеного пункту забезпечує утримання такого об’єкта з необхідною кількістю машин, механізмів, спеціалізованої техніки, посипних матеріалів та реагентів.

17. Озеленення об’єктів благоустрою вулично-дорожньої мережі здійснюється відповідно до Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10 квітня 2006 року № 105, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 27 липня 2006 року за № 880/12754.

18. Суб’єкти господарської діяльності, які є власниками земельних ділянок та/або землекористувачами, а також власники та/або користувачі тимчасових споруд, що розташовані в межах «червоних ліній» вулиць і доріг, зобов’язані на закріпленій території:

ü  забезпечувати утримання та ремонт відповідної території;

ü  утримувати та забезпечувати належний технічний стан охоронної зони інженерних комунікацій, обладнання, споруд та інших елементів дорожніх об’єктів, що використовуються, відповідно до їх функціонального призначення;

ü  у разі виявлення небезпечних умов в експлуатації споруд і об’єктів, аварій і руйнувань, що призвели до виникнення перешкод у дорожньому русі або загрожують збереженню елементів дорожніх об’єктів, негайно повідомляти власників дорожніх об’єктів або уповноважених ними органів, а також територіальний орган або підрозділ Національної поліції України;

ü  дотримуватись вимог норм і правил щодо охорони дорожніх об’єктів.

19. У межах «червоних ліній» вулиць і доріг забороняється:

ü  розміщувати споруди та об’єкти;

ü  смітити, псувати дорожнє покриття, обладнання, зелені насадження;

ü  спалювати сміття, опале листя та інші відходи, складати їх для тривалого зберігання;

ü  скидати промислові та меліоративні води в систему дорожнього зливостоку;

ü  встановлювати намети;

ü  випасати худобу та свійську птицю;

ü  скидати сніг.

20. Місця проведення дорожніх робіт з утримання або ремонту об’єктів благоустрою на вулично-дорожній мережі повинні мати відповідне огородження, тимчасові дорожні знаки та належне освітлення в нічний час.

21. Усі дорожні об’єкти згідно з їх класифікацією та значенням підлягають інвентаризації, технічному обліку власниками дорожніх об’єктів або уповноваженими ними органами.

22. Розміри, форма та розміщення дорожніх знаків повинні відповідати вимогам Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306 (далі - Правила дорожнього руху), та ДСТУ 4100-2014 «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування».

Розміри, форма та колір дорожньої розмітки повинні відповідати вимогам Правил дорожнього руху та ДСТУ 2587:2010 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування».

Технічні вимоги до дорожніх світлофорів та їх розміщення визначають згідно з ДСТУ 4092-2002 «Безпека дорожнього руху. Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосування та вимоги безпеки».

Дорожні огородження мають відповідати вимогам ДСТУ 2734 «Огородження дорожнє тросового типу. Загальні технічні умови», ДСТУ 2735-94 «Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила застосування. Вимоги безпеки дорожнього руху», ДСТУ Б В.2.3-10-2003 «Огородження дорожнє парапетного типу. Загальні технічні умови», ДСТУ Б В.2.3-11-2004 «Огородження дорожнє перильного типу. Загальні технічні умови», ДСТУ Б В.2.3-12-2004 «Огородження дорожнє металеве бар’єрного типу. Загальні технічні умови», ДСТУ 7168:2010 «Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні тимчасові. Загальні технічні умови».

23. Обмеження або заборона дорожнього руху під час виконання робіт на автомобільних дорогах, вулицях, залізничних переїздах здійснюється відповідно до вимог Законів України «Про дорожній рух»«Про автомобільні дороги».

24. Утримання штучних споруд вулично-дорожньої мережі здійснюється з додержанням вимог Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14 лютого 2012 року № 54, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2012 року за № 365/20678, та нормативно-технічних документів.

Обстеження мостів і труб здійснюється з дотриманням вимог законодавства та ДБН В 2.3-6-2009 «Споруди транспорту. Мости та труби. Обстеження та випробування».

25. На територіях автостоянок забезпечується додержання Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 березня 2011 року № 145, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 квітня 2011 року за № 457/19195, вимог цих Типових правил, встановленого порядку паркування.

Утримання у належному стані територій автостоянок здійснюють із дотриманням вимог Правил зберігання транспортних засобів на автостоянках, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22 січня 1996 року № 115, Правил паркування транспортних засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2009 року № 1342, та Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697;

26. Роботи з утримання в належному стані територій автостоянок включають:

ü  очищення, миття, відновлення і заміну дорожніх знаків та інформаційних стендів (щитів), належне утримання дорожньої розмітки місць для стоянки або паркування, в’їздів та виїздів, а також транспортних або пішохідних огороджень (у разі наявності);

ü  систематичне очищення території та під’їзних шляхів від пилу, сміття та листя шляхом їх підмітання та миття;

ü  забезпечення постійного очищення території та під’їзних шляхів від снігу, починаючи з початку снігопаду, та від ожеледі, починаючи з моменту її виникнення, і обробки їх фрикційними та іншими протиожеледними матеріалами;

ü  утримання та поточний ремонт дорожнього покриття і під’їзних шляхів, а також систем поверхневого водовідведення у межах території (у разі наявності);

ü  забезпечення функціонування паркувальних автоматів, в’їзних та виїзних терміналів (очищення, миття, фарбування, відновлення їх роботи, заміна окремих деталей, планові обстеження, нагляд за справністю, їх технічна підтримка та програмне забезпечення);

ü  забезпечення утримання та належного функціонування засобів та обладнання зовнішнього освітлення території;

ü  утримання контрольно-пропускного пункту, приміщення для обслуговуючого персоналу, вбиралень, побутових приміщень тощо (у разі наявності);

ü  забезпечення функціонування систем відеоспостереження за рухом транспортних засобів на їх території і табло із змінною інформацією про наявність вільних місць (у разі їх наявності), яке розташовується на в’їзді;

ü  утримання систем протипожежного захисту та зовнішнього протипожежного водопроводу;

ü  утримання первинних засобів пожежогасіння (вогнегасників), пожежного інвентарю, обладнання та засобів пожежогасіння;

ü  утримання зелених насаджень, їх охорона та відновлення.

27. На автостоянках забороняється: засмічувати територію, мити транспортні засоби в непередбачених для цього місцях, розпалювати вогнища, здійснювати торгівлю, зливати відпрацьовані мастила на землю чи дорожнє покриття, псувати обладнання місць стоянки, паркування, пошкоджувати зелені насадження.

Автостоянки використовують виключно за цільовим призначенням.

28. Утримання територій пляжів у належному стані здійснюється з дотриманням вимог Водного кодексу УкраїниЗакону України «Про благоустрій населених пунктів» і Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 березня 2011 року № 145, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 квітня 2011 року за № 457/19195.

29. Утримання кладовищ, а також інших місць поховання здійснюється з дотриманням вимог:

ü  Закону України «Про поховання та похоронну справу»;

ü  Порядку утримання кладовищ та інших місць поховань, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 19 листопада 2003 року № 193, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 08 вересня 2004 року за № 1113/9712;

ü  Державних санітарних правил та норм «Гігієнічні вимоги щодо облаштування і утримання кладовищ в населених пунктах України» (ДСанПіН 2.2.2.028-99), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 01 липня 1999 року № 28.

30. Утримання дитячих, спортивних та інших майданчиків для дозвілля та відпочинку здійснюється з додержанням санітарних і технічних норм, які забезпечують безпечне користування ними. Наявне обладнання, спортивні, розважальні та інші споруди, інші елементи благоустрою повинні підтримуватися у належному технічному стані, своєчасно очищатися від бруду, сміття, снігу, льоду. Не допускається наявність небезпечного для життя та здоров’я громадян обладнання, елементів благоустрою.

31. Утримання майданчиків та зон для вигулу домашніх тварин здійснюється з дотриманням вимог статті 30-1 Закону України «Про благоустрій населених пунктів».

32. Порядок проведення робіт з технічної інвентаризації та паспортизації об’єктів благоустрою визначається Інструкцією з проведення технічної інвентаризації та паспортизації об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженою наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 29 жовтня 2012 року № 550, зареєстрованою у Міністерстві юстиції України 19 листопада 2012 року за № 1937/22249.

 

ІІІ. Вимоги до впорядкування територій підприємств, установ, організацій у сфері благоустрою населених пунктів

 

1. Підприємства, установи, організації, які розміщуються на території об’єкта благоустрою, можуть утримувати закріплену за ними територію або брати пайову участь в утриманні цього об’єкта на умовах договору, укладеного із балансоутримувачем.

Визначення меж утримання територій, прилеглих до території підприємств, установ, організацій, здійснюється відповідно до розділу VIІ цих правил.

Визначення обсягів пайової участі підприємств, установ, організацій (В), які розміщуються на території об’єкта благоустрою, в утриманні цього об’єкта здійснюють органи місцевого самоврядування за формулою В = Пз х Сбв, де

Пз

-

загальна площа території, закріпленої за підприємством, установою, організацією;

Сбв

-

базова вартість одного квадратного метра земель у межах населеного пункту, визначена у технічній документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів.

2. Підприємства, установи й організації на власних та закріплених територіях повинні здійснювати увесь комплекс робіт, спрямованих на забезпечення та постійне підтримання чистоти і порядку, збереження зелених насаджень, а саме:

ü  забезпечення постійного прибирання сміття, побутових відходів, бруду, опалого листя, снігу з метою утримання об’єктів благоустрою та прилеглих територій у належному санітарному стані (тротуари прибираються вздовж всієї ділянки будинку, домоволодіння (в межах належності) - до бордюрного каменю);

ü  забезпечення вивезення сміття, бруду, побутових відходів, опалого листя на відведені для цього ділянки або об’єкти поводження з відходами. Вивезення сміття, побутових відходів здійснюється шляхом укладення відповідних договорів із підприємствами;

ü  регулярне миття об’єктів та елементів благоустрою (у разі їх придатності до миття) з періодичністю, яка дасть можливість забезпечити їх утримання у належному санітарному стані;

ü  регулярне прибирання контейнерних майданчиків з періодичністю, яка дасть можливість забезпечити їх утримання у належному санітарному стані;

ü  утримання приміщень громадських вбиралень, у належному санітарному та технічному стані;

ü  очищення опор ліній електропередач, стовбурів дерев, стовпів, парканів, будівель, інших елементів благоустрою від оголошень, реклам, вивішених у недозволених місцях;

ü  спостереження за станом водоприймальних та оглядових колодязів підземних інженерних мереж, колодязів пожежних гідрантів. У разі виявлення відкритих люків або інших недоліків в утриманні інженерних мереж про це повідомляють організації, які їх експлуатують, для негайного приведення цих мереж у належний стан;

ü  регулярне знищення бур’янів, скошення трави заввишки більше ніж 10 см, видалення сухостійних дерев та чагарників, видалення сухого та пошкодженого гілля та забезпечення їх видалення;

ü  регулярне обстеження власних та прилеглих (закріплених) територій з метою виявлення амброзії полинолистої, інших карантинних рослин, вжиття негайних заходів з їх знищення;

ü  здійснення заходів, що забезпечують збереження зелених насаджень, квітників, газонів;

ü  вжиття протягом року необхідних заходів боротьби зі шкідниками та хворобами зелених насаджень, а також з поширенням сезонних комах і кліщів, що становлять загрозу здоров’ю населення;

ü  проведення у повному обсязі заміни засохлих та пошкоджених кущів і дерев;

ü  усунення на закріплених за ними об’єктах благоустрою (їх частинах) за власний рахунок та в установлені строки пошкоджень інженерних мереж або наслідків аварій, що сталися з їх вини;

ü  усунення на закріплених за ними об’єктах благоустрою (їх частинах) наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.

3. Підприємства, установи, організації, фізичні особи, які експлуатують ліхтарі вуличного освітлення, засоби та обладнання зовнішнього освітлення, світлових покажчиків розміщення пожежних гідрантів, установки з декоративного підсвічування будинків, будівель, споруд, вивісок, вітрин, світлової реклами, зобов’язані забезпечувати їх належний режим роботи та технічний стан.

Усі вітрини повинні бути обладнані спеціальною освітлювальною апаратурою, переважно енергозберігаючою.

4. Освітлення має бути рівномірним і не повинно засліплювати учасників дорожнього руху та освітлювати квартири житлових будинків.

Вуличне освітлення повинно вмикатися відповідно до встановленого графіка залежно від пори року та природних умов.

Розміщення обладнання архітектурно-художнього освітлення на фасаді будівель та споруд здійснюється виключно на підставі згоди власника будівлі або приміщень.

На пішохідних переходах, а також ділянках автомобільних доріг, проспектах, магістралях з високим рівнем небезпеки відключення освітлення у темний час доби забороняється.

 

IV. Вимоги до утримання зелених насаджень на об’єктах благоустрою - територіях загального користування

 

1. Утримання зелених насаджень на об’єктах благоустрою - територіях загального користування здійснюється згідно з Правилами утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затвердженими наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10 квітня 2006 року № 105, зареєстрованими у Міністерстві юстиції України 27 липня 2006 року за № 880/12754, та цими правилами.

2. Інвентаризація зелених насаджень здійснюється відповідно до Інструкції з інвентаризації зелених насаджень у населених пунктах України, затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 грудня 2001 року № 226, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 25 лютого 2002 року за № 182/6470.

3. Замовники будівництва повинні огороджувати зелені насадження, щоб запобігти їх пошкодженню.

4. Видалення дерев, кущів, газонів і квітників здійснюється відповідно до Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2006 року № 1045.

5. Забороняється самовільне знищення, пошкодження або видалення зелених насаджень.

Видалення зелених насаджень, збір квітів, грибів на територіях парків, рекреаційних зон, садів, скверів, майданчиків здійснюється відповідно до законодавства у сфері охорони та утримання зелених насаджень.

6. Для озеленення територій населених пунктів використовуються види рослин аборигенної флори та їх декоративні форми.

7. Забороняється використовувати в озелененні територій населених пунктів інвазивні (чужорідні) види рослин.

 

V. Вимоги до утримання будівель і споруд інженерного захисту територій

 

1. Утримання споруд інженерного захисту територій від небезпечних геологічних процесів здійснюється з дотриманням вимог:

ü  постанови Кабінету Міністрів України від 08 листопада 1996 року № 1369 «Про інженерний захист територій, об’єктів і споруд від зсувів»;

ü  Правил експлуатації споруд інженерного захисту територій населених пунктів від підтоплення, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16 січня 2012 року № 23, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 03 лютого 2012 року за № 170/20483;

ü  ДСТУ-Н Б В.2.5-61:2012 «Настанова з улаштування систем поверхневого водовідведення».

2. Утримання фонду захисних споруд цивільного захисту здійснюється відповідно до Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 року № 138.

 

VІ. Вимоги до санітарного очищення території

 

1. Збирання та вивезення побутових відходів у межах певної території здійснюються суб’єктом господарювання, який уповноважений на це виконкомом міської ради на конкурсних засадах відповідно до Порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року № 1173.

2. Зберігання побутових відходів здійснюється згідно з вимогами Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 березня 2011 року № 145, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 квітня 2011 року за № 457/19195, та Методики роздільного збирання побутових відходів, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01 серпня 2011 року № 133, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 10 жовтня 2011 року за № 1157/19895.

3. Роздільне збирання побутових відходів, включаючи небезпечні відходи у їх складі, здійснюється власниками таких відходів з дотриманням вимог:

ü  Закону України «Про відходи»;

ü  Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 року № 1070;

ü  Методики роздільного збирання побутових відходів, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01 серпня 2011 року № 133, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 10 жовтня 2011 року за № 1157/19895;

ü  Порядку розроблення, погодження та затвердження схем санітарного очищення населених пунктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2017 року № 57, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 квітня 2017 року за № 505/30373;

ü  Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 березня 2011 року № 145, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 квітня 2011 року за № 457/19195;

ü  Державних будівельних норм «Склад та зміст схеми санітарного очищення населеного пункту» (ДБН Б.2.2-6:2013);

ü  інших нормативно-правових актів та нормативно-технічних документів у сфері поводження з відходами.

4. Зберігання вилучених та зібраних небезпечних відходів у складі побутових відходів здійснюється в спеціально організованих відповідно до схеми санітарного очищення населеного пункту місцях їх тимчасового зберігання до передачі їх спеціалізованим організаціям, що мають ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.

5. Механізоване посипання піщаною або змішаною сумішшю та оброблення іншими дозволеними для цієї мети матеріалами проїзної частини вулиць, тротуарів, площ, мостів, шляхопроводів, перехресть, підйомів і узвозів у зимовий період здійснюється за нормами та з періодичністю, визначеними Технічними правилами ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затвердженими наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14 лютого 2012 року № 54, зареєстрованими у Міністерстві юстиції України 05 березня 2012 року за № 365/20678.

6. Власники, балансоутримувачі або особи, які утримують території населених пунктів, зобов’язані:

ü  мати власний необхідний для прибирання снігу і льоду ручний інвентар (лопати металеві або дерев’яні, мітли, кригоруби), достатній запас матеріалу для посипання з метою своєчасного проведення протиожеледних заходів;

ü  прибирати сніг негайно (від початку снігопаду) для запобігання утворенню накату;

ü  негайно очищати дахи, карнизи та інші елементи будинків, споруд, будівель від снігу та бурульок із дотриманням застережних заходів щодо безпеки руху пішоходів, не допускаючи пошкодження покрівель будинків і споруд, зелених насаджень, електромереж, рекламних конструкцій тощо; огороджувати небезпечні місця на тротуарах, переходах; вивозити сніг та бурульки, що зняті з дахів, карнизів та інших елементів будинків, споруд, будівель протягом доби;

ü  повністю розчищати снігові вали над зливостічними колодязями, розміщеними на вулицях і дорогах, з яких сніг не передбачається вивозити на снігозвалище;

ü  очищати від снігу, льоду та бруду оголовки зливостічних колодязів та дощоприймачів у разі сніготанення та на початку весняного періоду;

ü  очищати від снігу, льоду, бруду оголовки колодязів для розташування пожежних гідрантів, розміщених на вулицях і дорогах.

 

VІІ. Розміри меж прилеглої до підприємств, установ та організацій територій у числовому значенні

 

1. Межі утримання прилеглих територій підприємств, установ, організацій наведено у додатку до цих правил.

2. Межі та режим використання закріпленої за підприємствами, установами, організаціями території визначають відповідні органи державної влади та органи місцевого самоврядування залежно від підпорядкування об’єкта благоустрою або власник, якщо територія перебуває у приватній власності.

 

VІІІ. Порядок розміщення малих архітектурних форм

 

1. Проектування малих архітектурних форм здійснюється з дотриманням Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 1994 року № 198, та ДБН Б.2.2-5:2011 «Планування та забудова міст, селищ і функціональних територій. Благоустрій територій».

2. Кількість розміщуваних малих архітектурних форм визначається залежно від функціонального призначення території і кількості відвідувачів на цій території, виходячи з таких принципів: екологічність, безпека (відсутність гострих кутів), зручність у користуванні, легкість очищення, привабливий зовнішній вигляд.

Розміщення малих архітектурних форм не повинно ускладнювати або унеможливлювати доступ до пожежних гідрантів, підступи до зовнішніх стаціонарних пожежних драбин, обладнання та засобів пожежогасіння.

3. З метою забезпечення максимально доступного користування територіями загального користування особами з вадами зору малі архітектурні форми треба підбирати яскравих (контрастних) тонів або фарбувати яскравими (контрастними) кольорами.

Для оформлення мобільного і вертикального озеленення застосовують такі види конструкцій: трельяжі, шпалери, перголи, альтанки, квіткарки, вазони, навіси, амфори.

4. Садові, паркові лави необхідно розставляти згідно з планами парків, скверів, зелених зон, утримувати їх у справному стані, фарбувати не рідше двох разів на рік. Садові, паркові лави встановлюються та утримуються підприємствами, що утримують відповідні об’єкти благоустрою. Утримання садових, паркових лав включає їх миття, очищення від пилу і снігу, поточний ремонт.

5. Розміщення тимчасових споруд (далі - ТС) торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності здійснюється відповідно до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року № 244, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за № 1330/20068, та Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 березня 2015 року за № 252/26697.

6. Кожна стаціонарна ТС має бути забезпечена зовнішнім освітленням та прилеглим покриттям удосконаленого зразка відповідно до вимог законодавства.

7. При розміщенні ТС мають бути враховані вимоги щодо пішохідної та транспортної доступності (розвантаження товарів). У разі розміщення ТС на відстані більше 2 метрів від тротуару до неї з тротуару будується пішохідна доріжка завширшки не менш як 1,5 метра.

8. Біля кожної ТС встановлюється однотипна урна для сміття, обов’язки з обслуговування якої покладаються на її власника. Стаціонарні ТС за бажанням власника можуть обладнуватись декоративними елементами, вазонами для квітів тощо.

9. Не допускається користування ТС, а також пересувними елементами вуличної торгівлі, якщо їх власники не дотримуються вимог нормативно-правових актів та нормативно-технічних документів щодо благоустрою прилеглої території та забезпечення належного утримання та використання інженерного обладнання.

 

ІХ. Порядок здійснення самоврядного контролю у сфері благоустрою населених пунктів

 

1. Контроль у сфері благоустрою населеного пункту спрямований на забезпечення дотримання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також громадянами, у тому числі іноземцями та особами без громадянства, вимог Закону України «Про благоустрій населених пунктів», інших нормативно-правових актів, у тому числі цих правил.

2. Самоврядний контроль за станом благоустрою міста здійснюється відповідно до статті 40Закону України «Про благоустрій населених пунктів».

3. Для здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів, виконанням вимог цих Правил та правил благоустрою населеного пункту, затверджених органами місцевого самоврядування, в тому числі організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян, утримання в належному стані закріплених за підприємствами, установами, організаціями територій, міська рада відповідно до статті 40 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» може утворювати інспекції з благоустрою населених пунктів.

4. Громадський контроль у сфері благоустрою населеного пункту здійснюється відповідно до статті 41 Закону України «Про благоустрій населених пунктів».

 

Х. Вимоги до здійснення благоустрою та утримання прибудинкової території

 

1. Утримання прибудинкової території здійснюється з дотриманням вимог Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17 травня 2005 року № 76, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 25 серпня 2005 року за № 927/11207, та ДБН 360-92** «Містобудування. Планування та забудова міських і сільських поселень».

Для визначення прибудинкових територій багатоквартирних будинків застосовується Національний стандарт України ДСТУ-Н Б Б.2.2-9:2013 «Настанова щодо розподілу територій мікрорайонів (кварталів) для визначення прибудинкових територій багатоквартирної забудови», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26 лютого 2014 року № 56.

2. Благоустрій присадибної ділянки та прилеглої до присадибної ділянки території здійснюється власником або користувачем цієї ділянки. Власник або користувач присадибної ділянки може на умовах договору, укладеного з органом місцевого самоврядування, забезпечувати належне утримання території загального користування, прилеглої до його присадибної ділянки.

3. Організація благоустрою присадибної ділянки, на якій розміщені житлові будинки, господарські будівлі та споруди, що в порядку, визначеному законодавством, взяті на облік як безхазяйне майно або передані в комунальну власність як безхазяйне майно, здійснюється органом місцевого самоврядування.

4. Забороняється складати опале листя на прибудинкових територіях, а також поряд з контейнерними майданчиками.

5. Забороняється викидати трупи собак, котів та інших тварин або захоронювати їх у не відведених для цього місцях (контейнерах для сміття, газонах тощо).

6. Дороги, проїзди та проходи до будівель, споруд, пожежних вододжерел, підступи до зовнішніх стаціонарних пожежних драбин, обладнання та засобів пожежогасіння мають бути у вільному доступі, утримуватися справними, взимку очищатися від снігу.

Забороняється довільно зменшувати нормативну ширину доріг та проїздів.

 

 

 

            Секретар міської ради                                  Ольга ЛЕШКОВЯТ

 

 

ДОДАТОК

до Правил

 

МЕЖІ 
утримання прилеглих територій підприємств, установ, організацій

 

з/п

Прилегла територія

Субєкти господарювання, на яких покладається утримання прилеглої території

Межі утримання прилеглої території підприємства, установи, організації

1

2

3

4

1.

Двори, тротуари, покриття проїзної частини проїздів, прибудинкової території житлового фонду ЖК, ЖБК, ОСББ

Житловий кооператив, жит-лово-будівельний кооператив, об’єднання співвласників бага-токвартирного будинку

не менше 20 м від ме-жі відведеної земель-ної ділянки та до про-їжджої частини вулиці

2.

Двори, тротуари, майданчи-ки, покриття проїжджої час-тини вулиці, інші території земельних ділянок, що надані у власність або користування юридичним або фізичним особам

Власники або користувачі

земельних ділянок

не менше 20 м від межі земельної ділянки та до проїжджої частини вулиці

3.

Території, прилеглі до об’єк-тів соціальної інфраструк-тури

Суб’єкти господарювання, що експлуатують вказані об’єкти

не менше 15 м від межі земельної ділянки до проїжджої частини вулиці

4.

Території, прилеглі до автозаправних станцій

Суб’єкти господарювання, що експлуатують вказані об’єкти

не менше 50 м від межі земельної ділянки, що надана у власність або користування, та до проїжджої частини вулиці

5.

Території, прилеглі до торго-вельних центрів, об’єктів побутового обслуговування, громадського харчування, ав-торемонтних майстерень, ма-газинів, ринків, тимчасових споруд торговельного, побу-тового, соціально-культур-ного чи іншого призначення для здійснення підприємни-цької діяльності

Суб’єкти господарювання, що експлуатують вказані об’єкти

не менше 20 м від межі земельної ділянки, що надана у власність або користування, та до проїжджої частини вулиці

6.

Території, прилеглі до колективних гаражів

Гаражно-будівельні кооперативи

не менше 20 м від межі земельної ділянки, що надана у власність або користування, та до проїжджої частини вулиці

7.

Території, прилеглі до цент-рально-теплових, трансфор-маторних, газорозподільних, тяглових підстанцій

Підприємства, установи, організації, на балансі яких знаходяться вказані об’єкти

у радіусі не менше 10 м від периметру споруд та до проїжджої частини вулиці

8.

Автобусні зупинки та зупин-ки маршрутних транспортних засобів і стоянки (місця відстою) маршрутних таксі

Відповідні дорожньо-експлуа-таційні підприємства або інші суб’єкти господарювання на договірних засадах

у радіусі не менше 20 м від периметру споруд та до проїжджої частини вулиці

9.

Майданчики для паркування

Суб’єкти господарювання, які утримують майданчики для паркування

не менше 20 м від периметру споруд та до проїжджої частини вулиці

10.

Мости, шляхопроводи, інші штучні споруди, території під шляхопроводами

Балансоутримувачі штучних споруд

не менше 10 м від периметру споруд

11.

Контейнерні майданчики

Балансоутримувачі територій, на яких розміщено контей-нерні майданчики

не менше 5 м від периметру споруди

12.

Території, відведені під проектування та забудову

Фізичні особи, яким відпо-відно до законодавства відве-дені земельні ділянки, незале-жно від того, ведуться на них роботи чи не ведуться

не менше 20 м від межі земельної ділянки, яка відведена під проекту-вання та забудову, та до проїжджої частини вулиці

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Про порядок розроблення, затвердження та виконання місцевих цільових програм Друк
Вівторок, 02 лютого 2021, 15:35

Про порядок розроблення,

затвердження та виконання

місцевих цільових програм на

території Жидачівської міської

територіальної громади

 

 

Відповідно до Закону України "Про державні цільові програми"підпункту 22 пункту 1 статті 26підпункту 1 пункту а) статті 27підпункту 9 пункту 4 статті 42 та підпункту 1 пункту 2 статті 52 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"Закону України "Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України", керуючись Бюджетним кодексом України, з метою забезпечення підготовки місцевих цільових програм, покращення контролю за належним їх виконанням та підвищення ефективності виконання програм соціально-економічного розвитку Жидачівської міської територіальної громади, Жидачівська міська рада 

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Порядок розроблення, затвердження та виконання місцевих цільових програм на території Жидачівської міської територіальної громади (додається).

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій.

 

 

 

ДОДАТОК

до рішення Жидачівської міської ради

від __ №__

 

ПОРЯДОК

розроблення, затвердження та виконання місцевих цільових програм на території Жидачівської міської територіальної громади

 

1. Загальні положення

1. Цей Порядок розроблено з метою встановлення єдиного порядку розроблення місцевих цільових програм на території Жидачівської міської територіальної громади (далі – Порядок), моніторингу та звітності про їх виконання. 

2. У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:

місцева цільова програма (далі - програма) - сукупність взаємопов'язаних завдань і заходів, узгоджених за строками та ресурсним забезпеченням з усіма задіяними виконавцями, спрямованих на розв'язання найактуальніших проблем розвитку Жидачівської міської територіальної громади (далі – громада), або окремих галузей економіки чи соціальної сфери громади, реалізація яких здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, місцевих бюджетів, зокрема бюджету Жидачівської міської територіальної громади та інших джерел фінансування, передбачених законодавством України, і є середньостроковим інструментом досягнення цілей, поставлених стратегічними документами громади;

комплексна місцева цільова програма - місцева цільова програма, яка об'єднує кілька програм споріднених напрямів відповідної галузі або об'єднує різні галузі та сфери діяльності для вирішення міжгалузевих проблем розвитку громади;

ініціатори розроблення програми - постійні комісії Жидачівської міської ради, депутати Жидачівської міської ради, виконавчі органи Жидачівської міської ради;

паспорт програми - стисла загальна характеристика програми;

відповідальний виконавець програми - профільний виконавчий орган Жидачівської міської ради, який є головним розпорядником бюджетних коштів, передбачених на реалізацію основних або всіх заходів програми, та реалізовує заходи програми;

розробник проєкту програми - профільний виконавчий орган Жидачівської міської ради спільно з ініціатором, у разі необхідності із залученням визначеною ним в установленому порядку науковою установою, депутат/депутати Жидачівської міської ради, який/які розробляє/ють програму;

підготовка проєкту програми - визначення заходів і завдань, що пропонуються для включення до програми; обсягів і джерел фінансування; строків виконання заходів програми, результативних показників та індикаторів програми, а також відповідального виконавця та співвиконавців;

завдання програми - сукупність конкретних заходів, які планується здійснити протягом певного періоду і які повинні забезпечити досягнення цілей програми;

заходи програми - конкретні дії, спрямовані на виконання завдань програми, з визначенням необхідних для їх реалізації обсягів та джерел фінансування, відповідальних виконавців і співвиконавців;

результативні показники програми - кількісні та якісні показники, які характеризують результати виконання програми в цілому і за роками та підтверджуються статистичною, бухгалтерською та іншою звітністю, і на підставі яких здійснюється оцінка ефективності використання бюджетних коштів на виконання програми, аналіз досягнутих результатів та витрат;

індикатори програми - фінансові та нефінансові показники, які використовуються для оцінки ефективності реалізації програми, характеризують ступінь досягнення поставленої мети, допомагають визначити рівень досягнення стратегічних та оперативних цілей стратегічних документів розвитку громади за роками виконання програми, і визначаються на підставі індикаторів вказаних стратегічних документів;

3. Підставою для розроблення Програми є:

- існування проблеми на рівні громади, розв’язання якої потребує залучення коштів бюджету міської територіальної громади, координації спільних дій органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій громади;

- наявність в бюджеті територіальної громади ресурсного забезпечення виконання заходів Програми та відповідність її мети пріоритетним напрямам стратегічних документів розвитку Жидачівської міської територіальної громади та Програми соціально-економічного та культурного розвитку громади.

4. Заходи Програми, що розробляються, не повинні дублювати заходи інших місцевих програм.

 

2. Порядок розроблення та внесення змін до програми

2.1. Підготовка проєкту програми здійснюється її розробником. За необхідності можуть утворюватися робочі групи з представників виконавчих органів Жидачівської міської ради, депутатів Жидачівської міської ради, представників підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади, представників суб'єктів господарювання відповідної галузі, наукових та громадських організацій тощо.

2.2. Проєкт програми повинен містити такі розділи:

- паспорт програми;

- визначення проблеми/проблем, на розв'язання якої/яких спрямована програма;

- визначення мети програми;

- обґрунтування шляхів і засобів розв'язання проблеми/проблем, обсягів та джерел фінансування, строки виконання програми;

- перелік завдань і заходів програми, результативних показників програми;

- індикатори програми;

- координація та контроль за ходом виконання програми.

2.2.1. Паспорт програми

Паспорт програми готується за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку і повинен містити у стислому вигляді загальну характеристику програми (назву, мету, оперативні цілі, визначені стратегічними документами розвитку громади, на досягнення яких спрямована програма, розробника проєкту програми, відповідального виконавця та співвиконавців програми (за наявності), строки виконання, обсяги та джерела фінансування загальні та за роками виконання програми).

2.2.2. Визначення проблеми/проблем, на розв'язання якої/яких спрямована програма

Розділ повинен містити чітко сформульоване визначення проблеми/проблем; обов'язкове обґрунтування щодо відповідності програми оперативним цілям стратегічних документів розвитку громади, віднесення програми до найважливіших на підставі аналізу стану і тенденцій розвитку відповідної сфери із використанням офіційних статистичних даних не менше ніж за 3 останніх роки (із посиланням на джерела інформації), шляхів і засобів розв'язання проблеми/проблем, а також необхідності фінансування за рахунок бюджетних коштів.

Визначення проблеми/проблем є основою для формулювання мети та всіх інших розділів програми.

2.2.3. Визначення мети програми

Мета програми повинна відповідати оперативним цілям стратегічних документів розвитку громади та поєднувати комплекс взаємопов'язаних завдань і заходів, які спрямовані на розв'язання найважливіших проблем розвитку як громади, так і окремих галузей економіки та соціальної сфери. Сформульоване визначення мети програми повинно мати логічний зв'язок із її назвою.

2.2.4. Обґрунтування шляхів і засобів розв'язання проблеми/проблем, обсягів та джерел фінансування, строків виконання програми

У цьому розділі зазначаються ефективні шляхи, методи і засоби розв'язання проблеми/проблем розвитку громади, або окремих галузей економіки чи соціальної сфери громади, джерела та обсяги фінансування, строки виконання програми.

Обсяг фінансування, необхідний для виконання програми, визначається в цілому і диференційовано за роками з визначенням джерел фінансування.

Обсяг фінансування, який передбачається на реалізацію програми за рахунок бюджетних коштів диференційовано за роками, повинен відповідати можливостям бюджету громади та не перевищувати загальний обсяг бюджетних призначень, які передбачаються головним розпорядникам бюджетних коштів, що є виконавцями програми, у поточному році по відповідній галузі з урахуванням прогнозного індексу інфляції на відповідні роки.

Розробник проєкту програми обов'язково має розглянути можливість реалізації програми за рахунок інших джерел фінансування, дозволених законодавством України.

2.2.5. Перелік завдань і заходів програми, результативні показники програми

У цьому розділі визначаються:

2.2.5.1. Завдання та заходи, виконання яких дасть змогу досягти реалізації мети програми, усунути причини виникнення проблеми/проблем, та які обов'язково взаємоузгоджені з програмами і стратегічними документами розвитку громади та включаються до програм економічного і соціального розвитку громади на відповідні роки.

Завдання і заходи програми повинні відповідати сфері діяльності відповідального виконавця та співвиконавців програми.

Перелік завдань і заходів програми формується згідно з додатком 2 до цього Порядку, у якому визначаються:

строки виконання заходів;

виконавці заходів;

джерела та обсяги фінансування кожного із заходів з розбивкою за роками;

очікуваний результат (результативні показники програми) від виконання конкретного заходу.

2.2.5.2. Розробник проєкту програми обирає результативні показники програми, які комплексно і всебічно зможуть оцінити її виконання, найбільш об'єктивно характеризують виконання завдання/заходу. Система обраних показників використовується для відстеження динаміки процесів та оцінки кількісних змін, результативності досягнення мети програми.

Результативні показники програми поділяються на такі групи:

показники витрат (ресурсне забезпечення програми) - це показники, що визначають обсяги і структуру ресурсів, які забезпечують виконання програми.

показники продукту - це кількісні показники, які характеризують виконання програми та використовуються для оцінки досягнення поставленої мети;

показники ефективності - це показники, що визначають витрати ресурсів на одиницю показника продукту;

показники якості - це показники, що відображають досягнуті результати відповідно до мети, якість створеного продукту, рівень задоволення потреб цільових груп, на які спрямовані заходи програми, послаблення негативних або посилення позитивних тенденцій у галузі, суспільну користь порівняно з минулим (або базовим) роком.

2.2.6. Індикатори програми

Розробник проєкту програми визначає індикатори програми, за якими комплексно і всебічно можна здійснити оцінку рівня досягнення її мети, а також оцінку ефективності виконання завдань і заходів програми.

Система індикаторів програми використовується для відстеження динаміки процесів та оцінки кількісних і якісних змін, які відбуваються у відповідному секторі розвитку міського господарства в результаті виконання програми.

Індикатори програми визначаються відповідно до індикаторів стратегічних документів розвитку громади. У разі відсутності у Стратегії розвитку індикатора, який безпосередньо відповідає завданням та заходам програми, розробник програми самостійно визначає індикатор програми за роками її виконання.

2.2.7. .Координація та контроль за ходом виконання програми

У цьому розділі зазначається координатор (один із заступників жидачівського міського голови згідно з розподілом обов'язків), який здійснює координацію дій між виконавцями програми та контролює її виконання, визначає порядок взаємного інформування (із зазначенням конкретних строків), звітування тощо.

 

3. Здійснення експертизи проєкту програми

3.1. Експертиза проєкту програми здійснюється відділом економічного розвитку та інвестицій Жидачівської міської ради та фінансовим відділом Жидачівської міської ради протягом п’яти робочих днів з дати надходження проєкту програми на розгляд від розробника проєкту програми.

До проведення експертизи можуть залучатися фахівці інших зацікавлених виконавчих органів Жидачівської міської ради.

3.2. Відділ економічного розвитку та інвестицій Жидачівської міської ради здійснює експертизу проєкту програми в частині:

- відповідності підготовленого проєкту програми вимогам цього Порядку;

- відповідності проєкту програми стратегічним та оперативним цілям, завданням та заходам стратегічних документів розвитку громади;

- реальності завдань та доцільності реалізації заходів, включених до підготовленого проєкту програми, узгодженості завдань та заходів програми з програмами та заходами стратегічних документів розвитку громади;

- відповідності заходів програми в частині виконання робіт на об'єктах, включених до Переліку об'єктів будівництва/реконструкції, фінансування яких передбачається здійснювати за рахунок бюджетних коштів, у складі Програми економічного і соціального розвитку громади на відповідний рік;

- можливості залучення інвестиційних коштів для виконання заходів програми.

3.3. Фінансовий відділ Жидачівської міської ради здійснює експертизу проєкту програми в частині можливості фінансування завдань та заходів програми за рахунок коштів бюджету громади.

У випадку внесення змін до програми фінансовий відділ Жидачівської міської ради здійснює експертизу програми також в частині відповідності заходів і результативних показників програми бюджетним призначенням головних розпорядників коштів, які є виконавцями цих заходів, на відповідний рік.

3.4. Відділ економічного розвитку та інвестицій Жидачівської міської ради та фінансовий відділ Жидачівської міської ради за результатами експертизи проєкту програми:

- при позитивному висновку роблять напис на титульній сторінці “Проєкт програми погоджено“ та засвідчують підписом керівника відділу;

- повертають проєкт програми на доопрацювання із зауваженнями та пропозиціями в письмовій формі, які мають бути стислими, конкретними та обґрунтованими.

Зауваження та пропозиції, надані відділом економічного розвитку та інвестицій Жидачівської міської ради та фінансовим відділом Жидачівської міської ради, мають бути враховані розробником проєкту програми.

3.5. Розробник проєкту програми не пізніше трьох робочих днів з дня отримання зауважень та пропозицій, наданих згідно з пунктом 3.4 цього розділу, подає доопрацьований проєкт програми на повторну експертизу.

3.6. Після отримання позитивних висновків програма подається на розгляд профільних постійних комісій Жидачівської міської ради.

 

4. Подання проєкту рішення про затвердження програми на розгляд Жидачівській міській раді

4.1. Проєкт рішення Жидачівської міської ради про затвердження програми, строк виконання якої планується розпочати у поточному чи наступному бюджетному році, вноситься на розгляд Жидачівської міської ради виконавчим органом Жидачівської міської ради не пізніше, як за 10 днів до пленарного засідання Жидачівської міської ради.

4.2. Проєкт рішення Жидачівської міської ради про затвердження програми готує відповідальний виконавець програми. У проєкті рішення обов'язково вказується строк виконання програми, відповідальний виконавець програми, строки та періодичність звітування про хід виконання програми на пленарних засіданнях Жидачівської міської ради та на засіданнях відповідних постійних комісій Жидачівської міської ради тощо.

4.3. Проєкт рішення Жидачівської міської ради про затвердження програми розглядається постійними комісіями Жидачівської міської ради відповідно до вимог Регламенту Жидачівської міської ради, затвердженого рішенням Жидачівської міської ради від 24.12.2020р. № 38 (далі - Регламент). За результатами розгляду постійними комісіями готуються висновки та рекомендації.

4.4. Проєкт рішення Жидачівської міської ради про затвердження програми, який пройшов експертизу, розглянутий постійними комісіями Жидачівської міської ради та погоджений з профільним заступником міського голови, передається секретарю міської ради для розгляду його на черговому пленарному засіданні ради (додаток 4).

5. Внесення змін до програми

5.1. У разі необхідності внесення змін до програми відповідальний виконавець програми має надати:

обґрунтовані пояснення щодо необхідності внесення змін до програми та деталізовані розрахунки;

порівняльну таблицю чинної редакції програми та проєкту нової редакції програми в частині запропонованих змін.

5.2. Відповідальний виконавець програми забезпечує проведення експертизи проєкту внесення змін до програми, його погодження та затвердження відповідно до розділу 3, 4 цього Порядку.

 

6. Організація виконання програми, здійснення контролю за її виконанням. Моніторинг і підготовка звітів про виконання завдань і заходів програми

6.1. Виконання програми здійснюється шляхом реалізації її завдань і заходів виконавцями, зазначеними у цій програмі.

6.2. Безпосередній контроль за виконанням завдань і заходів програми здійснює відповідальний виконавець програми, а за цільовим та ефективним використанням коштів - головні розпорядники бюджетних коштів, які є виконавцями заходів програми та яким передбачені бюджетні призначення на виконання заходів програми.

6.3. Перелік програм, які фінансуються із залученням коштів бюджету громади, включається окремим додатком до Програми економічного і соціального розвитку громади.

6.4. Здійснення моніторингу і підготовка звітів про виконання завдань і заходів програми

6.4.1. Підготовку звітів про виконання завдань і заходів програми здійснює відповідальний виконавець програми.

6.4.2. Терміни надання звітів про виконання завдань і заходів програми:

- піврічний - до 20 липня звітного року

- річний - до 25 січня наступного року;

- заключний звіт - не пізніше ніж у тримісячний строк після закінчення встановленого строку виконання програми.

6.5. Відповідальний виконавець програми у терміни, визначені у пункті 6.4.2, подає звіт про виконання завдань і заходів програми за відповідний період відділу економічного розвитку та інвестицій Жидачівської міської ради і фінансовому відділу Жидачівської міської ради

6.6. Звіт про виконання завдань і заходів програми має містити:

інформацію про виконання програми у звітному періоді, яка включає дані про заплановані заходи та їх фактичне виконання, планові та фактичні обсяги і джерела фінансування програми, причини невиконання заходів;

звіт про виконання результативних показників згідно з додатком 3 до цього Порядку;

пояснювальну записку про оцінку ефективності виконання програми, підготовлену на підставі аналізу досягнутих результативних показників та індикаторів програми, в якій міститься інформація про досягнення мети програми, обґрунтування причин невиконання або недосягнення очікуваних результатів.

Зазначена інформація використовується для аналізу ефективності виконання програми та надання пропозицій щодо доцільності продовження її фінансування і виконання.

6.7. Відповідальний виконавець програми щороку здійснює обґрунтовану оцінку результатів виконання програми та, у разі потреби, розробляє пропозиції щодо доцільності продовження тих чи інших заходів, включення додаткових заходів і завдань, уточнення результативних показників програми, обсягів і джерел фінансування, переліку співвиконавців, строків виконання програми та окремих її завдань і заходів тощо.

 

7. Розгляд, аналіз та узагальнення звітів відповідальних виконавців про виконання програми

7.1. Звіт відповідального виконавця про виконання завдань і заходів програми та ефективність реалізації її заходів заслуховується на пленарних засіданнях Жидачівської міської ради та на засіданнях відповідних постійних комісій міської ради.

7.2. За ініціативою Жидачівської міської ради, виконавчих органів Жидачівської міської ради, відповідального виконавця програми або головного розпорядника коштів програми розгляд проміжного звіту про хід виконання програми, ефективність реалізації її завдань і заходів, досягнення проміжних цілей та ефективність використання коштів може розглядатися на сесіях Жидачівської міської ради та на засіданнях відповідних постійних комісій протягом року в разі виникнення потреби.

7.3. Фінансовий відділ Жидачівської міської аналізує звіти відповідальних виконавців в частині фінансування заходів програми.

7.4. Відділ економічного розвитку та інвестицій Жидачівської міської ради здійснює узагальнення річних (піврічних) звітів відповідальних виконавців про виконання програм, проводить аналіз річних звітів та готує узагальнену інформацію про виконання програм у громаді до 01 числа другого місяця, що настає за звітним періодом.

 

 
План діяльності Жидачівської міської ради з підготовки проєктів регуляторних актів на 2020 рік Друк
Понеділок, 23 вересня 2019, 14:32

           ЖИДАЧІВСЬКА   МІСЬКА   РАДА

                                               м. Жидачів,   Львівської   області

 

                                                  36 сесія сьомого скликання 2015 – 2020 рр.

 

                           Р І Ш Е Н Н Я

 

19.09.2019                                                           № 689                                               м. Жидачів  

Про   затвердження   плану  діяльності

Жидачівської міської ради з підготовки

проєктів регуляторних актів на 2020 рік

На виконання Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, керуючись підпунктом 7 частини 1 статті 26, пунктом 15 статті 47, підпунктом 5 частини 3 статті 50, статтею 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та Регламентом Жидачівської міської ради, Жидачівська міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Затвердити план діяльності Жидачівської міської ради з підготовки проєктів регуляторних актів на 2020 рік згідно додатку.
  2. Зобов’язати робочі групи – розробників проєктів регуляторних актів Жидачівської міської ради своєчасно та у відповідності до чинного законодавства проводити процедури розробки, оприлюднення та затвердження проєктів.
  3. Оприлюднити це рішення у десятиденний строк у народному часописі „Новий час” та на офіційному сайті Жидачівської міської ради.
  4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань законності, взаємодії з громадськими формуваннями, регламенту і депутатської етики.

  

 

Міський голова                                                  Володимир ЛЕВКО

  

 

 

ДОДАТОК

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Жидачівської міської  

ради від 19.09.2019 р. № 689

  

 

 

П Л А Н

діяльності Жидачівської міської ради з підготовки

проєктів регуляторних актів на 2020 рік

 

№ з.п.

Назва проєкту регуляторного акту

Термін

підготовки проєкту

Робочі групи, відповідальні за підготовку проєкту регуляторного акту

1.

Про встановлення місцевих податків і зборів на території міста Жидачева на 2021 рік

лютий – травень

Николин І.Р., Данилів Н.М.,

Хомин О.Л., Багрій С.Д., Йонка О.В., Брухаль Л.М., Пахолків Р.І.

Секретар міської ради                                            Ольга ЛЕШКОВ’ЯТ                                    

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 10