АРВ та проєкт рішення про встановлення ставок і пільг із сплати податку на нерухоме майно з 01.01.21 |
![]() |
П'ятниця, 10 квітня 2020, 09:41 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
__. __.2020 № ___ м. Жидачів
Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Жидачівської міської ради
На виконання вимог Бюджетного та Податкового кодексу України, керуючися статтями 266 Податкового кодексу України, пунктом 24 частини першої статті 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Жидачівська міська рада
В И Р І Ш И Л А:
ДОДАТОК 1 ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням Жидачівської міської ради від __.__.2020 р. №
СТАВКИ податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
Ставки встановлюються на 2021 рік та вводяться в дію з 01 січня 2021 року. Адміністративно-територіальна одиниця, на яку поширюється дія рішення ради:
ДОДАТОК 2 ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням Жидачівської міської ради від __.__.2020 р. №
ПЕРЕЛІК пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки1
Пільги встановлюються на 2021 рік та вводяться в дію з 01 січня 2021 року. Адміністративно-територіальна одиниця, на яку поширюється дія рішення ради:
ДОДАТОК 3
ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням Жидачівської міської ради від __.__ 2020 р. №
П О Л О Ж Е Н Н Я про порядок обчислення та сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Жидачівської міської ради
1. Загальні положення 1.1. Положення про порядок обчислення та сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Жидачівської міської ради (надалі – Положення) розроблене на виконання вимог статтей 7, 12 Податкового кодексу України та з дотриманням критеріїв, встановлених розділом ХІІ «Податок на майно» цього Кодексу.
2. Платники податку 2.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості. 2.2. Визначення платників податку в разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб: а) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку; б) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом; в) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.
3. Об’єкт оподаткування 3.1. Об'єктом оподаткування є об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка. 3.2. Не є об'єктом оподаткування об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, визначені підпунктом 266.2.2 пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України.
4. База оподаткування 4.1. Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток. 4.2. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності. 4.3. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.
5. Пільги із сплати податку 5.1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку, зменшується: а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів; б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів; в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів. Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік). 5.2. Пільги з податку, що сплачується на території Жидачівської міської ради, з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, громадських об’єднань, благодійних організацій, релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями), встановлюються рішенням Жидачівської міської ради. Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, для фізичних осіб визначаються виходячи з їх майнового стану та рівня доходів. Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів нежитлової нерухомості, встановлюються залежно від майна, яке є об’єктом оподаткування.
6. Ставка податку 6.1. Ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням Жидачівської міської ради, залежно від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів нерухомості у розмірі, що не перевищує 1,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 квадратний метр бази оподаткування.
7. Податковий період 7.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.
8. Порядок обчислення суми податку 8.1. Обчислення суми податку здійснюється відповідно до пунктів 266.7, 266.8 статті 266 Податкового кодексу України.
9. Порядок сплати податку 9.1. Порядок сплати податку визначається пунктом 266.9 статті 266 Податкового кодексу України. 9.2. Податок сплачується за місцем розташування об'єкта/ об’єктів оподаткування і зарахування до місцевого бюджету відповідно до пункту 266.9 статті 266 згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.
10. Строки сплати податку 10.1. Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується: а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення; б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації. 10.2. У разі якщо контролюючий орган не надіслав (не вручив) податкове/податкові повідомлення-рішення у встановлені строки, фізичні особи звільняються від відповідальності, передбаченої Податковим кодексом України за несвоєчасну сплату податкового зобов’язання. 10.3. Податкове зобов’язання з цього податку може бути нараховано за податкові (звітні) періоди (роки) в межах строків, визначених Податковим кодексом України.
Секретар міської ради Ольга ЛЕШКОВ’ЯТ
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проєкту рішення Жидачівської міської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Жидачівської міської ради »
I. Визначення проблеми Податковим кодексом України встановлено перелік місцевих податків і зборів, до якого входить податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Розроблений проєкт рішення пропонується для прийняття Жидачівською міською радою відповідно до вимог діючого законодавства України з метою введення його в дію з 01.01.2021 року. На цей момент діє рішення Жидачівської міської ради від 20.06.2019 р. № 644 «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Жидачівської міської ради на 2020 рік», прийняте на виконання повноважень щодо встановлення місцевих податків і зборів у відповідності до вимог Податкового кодексу України. Враховуючи вимоги статті 12.3.3. Податкового кодексу рішення про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Жидачівської міської ради приймається до 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування цього податку. Жидачівська міська рада в рамках, визначених Бюджетним та Податковим кодексами України, повинна до 1 липня 2020 року прийняти рішення про встановлення місцевих податків та зборів на наступний 2021 рік з визначенням обов’язкових елементів, встановлених положеннями Податкового кодексу України для відповідного місцевого податку чи збору. Зважаючи на вище наведене, на виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» пропонується проєкт рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Жидачівської міської ради на 2021 рік», який підлягає аналізу регуляторного впливу. Аналіз регуляторного впливу містить обґрунтування необхідності державного регулювання шляхом прийняття проєкту рішення - регуляторного акта, аналіз впливу, який справлятиме регуляторний акт на ринкове середовище, забезпечення прав та інтересів суб’єктів господарювання, громадян та держави, а також обґрунтування відповідності проеєту регуляторного акта принципам державної регуляторної політики За даними звіту Жидачівської міської ради про виконання дохідної частини бюджету платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для яких ставки регулюються рішенням міської ради, сплатили до міського бюджету у 2019 році 345,4 тис. гривень. На 2020 рік передбачено поступлення в сумі 455,9 тис. грн, на 2021 рік спрогнозовано - 482,8 тис. грн з урахуванням підвищення мінімальної заробітної плати. Необхідно зазначити, що ставки зі сплати податку за нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Жидачівської міської ради на 2021 рік пропонуються на рівні минулого 2020 року. Сума цього виду податку, який поступатиме до дохідної частини бюджету м. Жидачева збільшуватиметься у 2021 році за рахунок підвищення розміру мінімальної заробітної плати. Причини виникнення проблеми У разі неприйняття рішення про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, податок буде справлятися по мінімальним ставкам, що спричинить втрати дохідної частини бюджету міста Жидачева в сумі 482,8 тис. грн. Як наслідок не буде профінансовано один із очікуваних видатків та соціальних програм міста, а саме: - благоустрій міста (7900,0 тис. грн); - утримання та розвиток автомобільних доріг міста (3200,0 тис. грн); - виплата одноразової грошової матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення міста та учасникам АТО-ООС (500,0 тис. грн); - інші видатки та заходи.
Підтвердження важливості проблеми Важливість проблеми при затвердженні податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, полягає в необхідності наповнення міського бюджету та спрямування отриманих коштів від сплати податку на вирішення соціальних проблем територіальної громади та покращення інфраструктури міста. Враховуючи вищевикладене, робочою групрю Жидачівської міської ради розроблено проєкт регуляторного акта – проєкт рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Жидачівської міської ради ». Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:
Застосування ринкових механізмів для вирішення вказаної проблеми не є можливим, оскільки здійснення вищезазначених заходів є засобом державного регулювання та відповідно до Податкового кодексу України є виключно компетенцією органів місцевого самоврядування.Зазначена проблема не може бути вирішена за допомогою діючих регуляторних актів з огляду на вимоги Податкового кодексу України. А саме, у разі, якщо міська рада у термін до 1 липня 2020 року не прийняла та до 15 липня 2020 року не оприлюднила рішення про встановлення місцевих податків та зборів на наступний рік, такі податки справляються, виходячи з норми Податкового кодексу України, із застосуванням їх мінімальних ставок та без застосування відповідних коефіцієнтів, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю.II. Цілі державного регулюванняПроект регуляторного акта спрямований на розв’язання проблеми, визначеної в попередньому розділі. Проект рішення розроблено з ціллю: ü виконання вимог чинного законодавства; ü здійснення планування та прогнозування надходжень від податку на нерухоме майно при формуванні бюджету; ü врегулювання правовідносин між Жидачівською міською радою та суб’єктами господарювання і власниками нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки; ü встановлення ставок місцевого податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, які б дозволили збільшити надходження до міського бюджету для виконання заходів Програми економічного та соціального розвитку міста, інших міських цільових програм; ü забезпечення своєчасного надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; ü встановлення пільги щодо сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України. III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей1. Визначення альтернативних способів
2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей Опис вигод та витрат за кожною альтернативою для сфер інтересів держави, громадян та суб'єктів господарювання. Оцінка впливу на сферу інтересів держави
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання
IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Таким чином, для реалізації обрано Альтернативу 2 – встановлення економічно-обґрунтованих ставок податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, що є посильними для платників податків та забезпечить джерела наповнення дохідної частини бюджету Жидачівської міської ради.
V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми Розв’язання проблеми пропонується розв’язати шляхом прийняття рішення Жидачівської міської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Жидачівської міської ради на 2021 рік», проект якого розроблений відповідно до вимог Податкового кодексу України, Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Прийняття запропонованого проекту регуляторного акта здійснюватиметься у кілька етапів, а саме: - розроблення проекту рішення та аналізу його регуляторного впливу робочою групою, відповідальною за підготовку проекту регуляторного акта; - проведення консультацій з суб’єктами господарювання; - оприлюднення проекту регуляторного акта разом із відповідним аналізом регуляторного впливу на офіційному веб-сайті Жидачівської міської ради; - отримання від постійної комісії Жидачівської міської ради з питань законності, взаємодії з громадськими формуваннями, регламенту і депутатської етики експертного висновку щодо регуляторного впливу розробленого проекту регуляторного акта; - отримання пропозицій по удосконаленню проекту рішення від Державної регуляторної служби України; - обговорення пакету документів на засіданні постійної комісії з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій; - прийняття рішення у встановленому законодавством порядку; - включення проєкту регуляторного акта в порядок денний сесії міської ради для прийняття відповідного рішення; - оприлюднення прийнятого регуляторного акта згідно вимог діючого законодавства. - проведення заходів з відстеження результативності прийнятого рішення.
VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимогиЗдійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва). VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного актаТермін дії регуляторного акта необмежний, достатній для розв’язання проблеми та досягнення цілей державного регулювання і розроблений згідно діючого Законодавства України.Зміни і доповнення до регуляторного акта вноситимуться рішеннями Жидачівської міської ради в разі зміни діючого законодавства або результатів відстеження результативності регуляторного акта.VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного актаВиходячи з цілей державного регулювання, визначених у другому розділі АРВ, для відстеження результативності цього регуляторного акта обрано такі фактичні та прогнозні статистичні показники:
IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного актаБазове відстеження результативності здійснюватиметься до дати набрання чинності цього регуляторного акта. Повторне відстеження результативності планується здійснити через 1 рік після набуття чинності регуляторним актом. Періодичне відстеження здійснюватиметься кожні три роки. З огляду на показники результативності, визначені в попередньому розділі аналізу регуляторного впливу, відстеження буде проводитись за допомогою статистичного методу та шляхом опитування. У рамках зазначених методів відстеження проведено аналіз звітності про виконання дохідної частини бюджету в частині інформації щодо розміру надходжень до міського бюджету, кількості осіб, на яких поширюватиметься дія акта, а також розміру коштів і часу, що витрачатимуться суб’єктами господарювання на виконання вимог акту.
Міський голова Володимир ЛЕВКО ДОДАТОК 1 до аналізу регуляторного впливу до проєкту рішення Жидачівської міської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Жидачівської міської ради, на 2021 рік»
Додаток 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта
ТЕСТ
|
Порядковий номер |
Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо) |
Кількість учасників консультацій, осіб |
Основні результати консультацій (опис) |
1 |
Робочі зустрічі |
7 |
Отримання інформації |
2 |
Круглі столи |
16 |
Отримання інформації та пропозицій |
2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):
- кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 205 (одиниць), у тому числі малого підприємництва 0 (одиниць) та мікропідприємництва 205 (одиниць);
- питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків) (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).
3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
Порядковий номер |
Найменування оцінки |
У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання) |
Періодичні (за наступний рік) |
Витрати за п'ять років |
Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання |
||||
1 |
Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів) |
0 |
0 |
0 |
2 |
Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування |
0 |
0 |
0 |
3 |
Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали) |
0 |
0 |
0 |
4 |
Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування) |
0 |
0 |
0 |
5 |
Інші процедури (уточнити) (сплата податку) |
1277,2 |
1277,2 |
6386,0 |
6 |
Разом, гривень |
1277,2 |
Х |
6386,0 |
7 |
Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць |
378 |
378 |
378 |
8 |
Сумарно, гривень |
482 800,0 |
Х |
2414 000,0 |
Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування |
||||
9 |
Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання |
0,5 год.*28,31 грн (мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі з 01.01.2020 року)*1 = 14,26 грн |
14,26 |
71,3 |
10 |
Процедури організації виконання вимог регулювання |
1 год*28,31*1 = 28,31 грн |
28,31 |
141,6 |
11 |
Процедури офіційного звітування |
(0,4 год. + 0,3 год. + 1 год. + 0,2 год.)* 28,31*1*4 = 113,24 грн |
113,2 |
566,0 |
12 |
Інші процедури (уточнити) |
0 |
0 |
0 |
13 |
Разом, гривень |
155,81 |
Х |
778,9 |
14 |
Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць |
378 |
378 |
378 |
15 |
Сумарно, гривень |
58896,18 |
Х |
294424,2 |
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва
Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.
4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
Порядковий номер |
Показник |
Перший рік регулювання (стартовий) |
За п’ять років |
1 |
Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання |
482 800,0 |
2414 000,0 |
2 |
Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування |
58896,18 |
294424,2 |
3 |
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання |
59378,98 |
2708424,2 |
4 |
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва |
0,0 |
0,0 |
5 |
Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання |
59378,98 |
2708424,2 |
5. Розроблення корегуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання
На основі оцінки сумарних витрат малого підприємництва на виконання запланованого регулювання (за перший рік регулювання та за п’ять років) з метою вирівнювання питомої вартості адміністративного навантаження між суб’єктами великого, середнього та малого підприємництва пропонуються такі компенсаторні механізми наприклад, зміна періодичності надання звітів для малого чи мікропідприємництва, поріг за розміром суб’єкта чи його розміром річного обороту для виключення з-під регулювання, запровадження інших компенсаторів.
Відповідні норми встановлені Податковим кодексом України і не можуть бути врегульовані на рівні місцевих рад.
На основі запропонованих компенсаторів для суб'єктів малого підприємництва проводиться повторна оцінка витрат суб'єктів малого підприємництва для скорегованих процедур починаючи з пункту 2 цього додатка.
Показник |
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за перший рік, гривень |
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за п'ять років, гривень |
Заплановане регулювання |
59378,98 |
2708424,2 |
За умов застосування компенсаторних механізмів для малого підприємництва |
- |
- |
Сумарно: зміна вартості регулювання малого підприємництва |
59378,98 |
2708424,2 |
Таким чином, Жидачівська міська рада не має повноважень щодо встановлення пом’якшувальних заходів з адміністративних процедур з регулювання. Застосування даних заходів можливе тільки за умов внесення змін до податкового законодавства України.
Міський голова Володимир ЛЕВКО
Додати коментар:
< Попередня | Наступна > |
---|