АРВ та проект рішення про встановлення ставки туристичного збору з 01.01.2022 |
![]() |
Четвер, 15 квітня 2021, 18:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЖИДАЧІВСЬКА МІСЬКА РАДА м. Жидачів, Львівської області
сесія VIII скликання 2020-2025 рр. Р І Ш Е Н НЯ ПРОЄКТ РІШЕННЯ __. __.2021 № ___ м. Жидачів
Про встановлення ставки туристичного збору на території Жидачівської міської територіальної громади
На виконання вимог Бюджетного та Податкового кодексів України щодо щорічного перегляду розмірів ставок місцевих податків і зборів, що справляються у відповідності до чинного податкового законодавства, у зв’язку з терміном дії рішень про затвердження місцевих податків і зборів лише протягом одного бюджетного (планового) року, тобто протягом одного календарного року, керуючися статями 7, 10, 12, 267 Податкового кодексу України, пунктом 24 частини 1 статті 26, пунктами 4, 5 частини 3 статті 50, статтею 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Жидачівська міська рада ВИРІШИЛА: 1. Установити на території Жидачівської міської територіальної громади ставку туристичного збору у розмірі 0,25 відсотка для внутрішнього туризму та 1,0 відсоток – для в’їзного туризму від розміру мінімальної заробітної плати встановленої законом на 1 січня звітного(податкового року, для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення у місцях проживання(ночівлі). 2. Затвердити Положення про порядок встановлення ставки і сплати туристичного збору на території Жидачівської міської територіальної громади згідно з додатком до цього рішення. 3. Оприлюднити це рішення в часописі „Новий час” та на офіційному вебсайтіЖидачівської міської ради. 4. Це рішення набирає чинності з 01.01.2022 року. 5. Рішення 42 сесії сьомого скликання 2015 – 2020 рр. Жидачівської міської ради №838 від 9 липня 2020 року «Про встановлення ставки туристичного збору на території Жидачівської міської ради» визнати таким , що втрачає чинність з дня набрання чинності цього рішення. 6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій. Додаток 1 Рішення __ сесії міської ради восьмого скликання «___» «__________»2021 № ___
ПОЛОЖЕННЯ про туристичний збір на території Жидачівської міської територіальної громади
1. Платники збору 1.1. Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають в Жидачівську міську територіальну громаду та тимчасово розміщуються у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом 5.1 пункту 5 цього Положення.. 1.2. Платниками збору не можуть бути особи, які: а) постійно проживають населинних пунктах Жидачівської міської територіальної громади, у тому числі на умовах договорів найму; б) особи визначені підпунктом "в" підпункту 14.1.213 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, які прибули у відрядження або тимчасово розміщуються у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом "б" підпункту 4.1 пункту 4 цього Положення, що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму; в) інваліди, діти-інваліди та особи, що супроводжують інвалідів I групи або дітей-інвалідів (не більше одного супроводжуючого); г) ветерани війни; ґ) учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС; д) особи, які прибули за путівками (курсівками) на лікування оздоровлення, реабілітацію до лікувально-профілактичних, фізкультурно-оздоровчих та санаторно-курортних закладів, що мають ліцензію на медичну практику та акредитацію центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я; е) діти віком до 18 років; є) дитячі лікувально-профілактичні, фізкультурно-оздоровчі та санаторно-курортні заклади. ж) члени сім'ї фізичної особи першого та/або другого ступеня споріднення, визначені відповідно до підпункту 14.1.263 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, які тимчасово розміщуються такою фізичною особою у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом "б" підпункту 4.1 пункту 4 цього Положення, що належать їй на праві власності або на праві користування за договором найму; з) взяті на облік як внутрішньо переміщені особи відповідно до Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», які тимчасово розміщуються у місцях проживання (ночівлі, а інформація про адресу таких місць зазначена в довідці про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи як адреса фактичного місця їх проживання/перебування.
2. Ставка збору 2.1.Встановити на 2022 рік ставки туристичного збору у розмірі 0,25 відсотка – для внутрішнього туризму та 1 відсотка – для в’їзного туризму від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення. 3. База справляння збору 3.1. Базою справляння збору є загальна кількість діб тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі), визначених пунктом 4.1 розділу 4 цього Положення.
4. Податкові агенти та місця проживання(ночівлі) 4.1. Справляння збору здійснюється з тимчасового розміщення у таких місцях проживання (ночівлі): а) готелі, кемпінги, мотелі, гуртожитки для приїжджих, хостели, будинки відпочинку, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, пансіонати та інші заклади готельного типу, санаторно-курортні заклади; б) житловий будинок, прибудова до житлового будинку, квартира, котедж, кімната, садовий будинок, дачний будинок, будь-які інші об’єкти, що використовуються для тимчасового проживання (ночівлі). 4.2. Справляння збору здійснюється такими податковими агентами: а) юридичними особами, філіями, відділеннями, фізичними особами - підприємцями, які надають послуги з тимчасового розміщення осіб у місцях проживання (ночівлі), визначених п. 4.1. цього положення; б) квартирно-посередницькими організаціями, які направляють неорганізованих осіб з метою їх тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом "б" п. 4.1. цього положення, що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму; в) юридичними особами, які уповноважуються міською радою справляти збір на умовах договору, укладеного з міською радою. Перелік податкових агентів та інформація про них розміщується та оприлюднюється на офіційному веб-сайті міської територіальної громади.
5. Особливості справляння збору 5.1. Платники збору сплачують суму збору авансовим внеском перед тимчасовим розміщенням у місцях проживання (ночівлі) податковим агентам, який справляє збір за ставками, у місцях справляння збору, визначених рішенням селищної ради. За один і той самий період перебування платника збору на території Жидачівської міської територіальної громади, на якій встановлено туристичний збір, повторне справляння збору, вже сплаченого таким платником збору, не допускається. 5.2. Особа здійснює тимчасове розміщення платника збору у місцях проживання (ночівлі), що належать такій особі на праві власності або на праві користування, виключно за наявності у платника збору документа, що підтверджує сплату ним туристичного збору відповідно до Податкового кодексу України та рішення міської ради. 5.3. У разі дострокового залишення особою, яка сплатила туристичний збір, території Жидачівської міської територіальної громади, на якій встановлено туристичний збір, сума надмірно сплаченого збору підлягає поверненню такій особі у встановленому Податковим кодексом порядку.
6. Порядок сплати збору 6.1. Податковий агент сплачує збір за своїм місцезнаходженням щоквартально, у визначений для квартального звітного (податкового) періоду строк та відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал, або авансовими внесками до 30 числа (включно) кожного місяця( у лютому до 28(29) включно) на підставі рішення міської ради. Податкові агенти, які сплачують збір авансовими внесками, відображають у податковій деклараціх за звітний(податковий) квартал суми нарахованих щомісячних авансових внесків. При цьому остаточна сума збору обчислена відповідно до податкової декларації за звітний(податковий) квартал( з урахуванням фактично внесених авансових платежів), сплачуються такими податковими агентами у строки, визначені для квартального звітного(податкового) періоду. 6.2. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.
7. Відповідальність за стягнення збору 7.1.Відповідальність за правильність обчислення, повноту та своєчасність сплати до бюджету міської територіальної громади туристичного збору, своєчасність подання податкової декларації туристичного збору до контролюючого органу несе податковий агент.
8. Контроль за стягненням збору 8.1.Контроль за своєчасністю подання податкової декларації туристичного збору, правильністю його обчислення, повнотою та своєчасністю сплати до бюджету Жидачівської міської територіальної громади здійснює підрозділ державної податкової служби ГУ ДПС у Львівській області.
Секретар ради Віра ЯНКЛЕВИЧ АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проєкту рішення Жидачівської міської ради «Про встановлення ставок туристичного збору на території Жидачівської міської територіальної громади»
Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Податковим кодексом України повноваження щодо встановлення місцевих податків і зборів покладено на органи місцевого самоврядування. Згідно ст. 10 Податкового кодексу України до місцевих зборів належить туристичний збір. Відповідно до пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу України (ПКУ) рішення про встановлення місцевих податків та зборів та податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів приймаються органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та/або зборів, та про внесення змін до таких рішень. Такі рішення офіційно оприлюднюється до 25 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та/або зборів або змін (плановий період). На даний час ставки туристичного збору встановлені рішенням Жидачівської міської ради від 09.07.2020р. №838 «Про встановлення туристичного збору на території Жидачівської міської ради» і діють на території лише міста . Ставки за цим рішенням визначені у розмірі 0,25 відсотка – для внутрішнього туризму та 1 відсотків - для в’їзного туризму від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення. Причина виникнення проблеми: У разі не прийняття рішення туристичний збір буде справлятися не у всіх населених пунктах, які увійшли до територіальної громади, а тільки на території міста. Втрати дохідної частини бюджету можуть виникнути в разі появи податкових агентів, які надають послуги з тимчасового проживання (ночівлі) на територіях громади, на які не розповсюджується рішення міської ради від 09.07.2020 №838. 24 листопада 2020 року була створена Жидачівська міська територіальна громади, враховуючи зміни в адміністративно-територіальному устрої, норми Бюджетного та Податкового кодексів України, Жидачівська міська рада з метою встановлення єдиних норм на усій території Жидачівської міської територіальної громади, недопущення суперечливих ситуацій повинна прийняти рішення «Про встановлення ставок туристичного збору на території Жидачівської міської територіальної громади». Проблема, яку пропонується розв’язати – забезпечення надходжень до бюджету новоствореної Жидачівської міської територіальної громади шляхом врегулювання справляння туристичного збору на її території відповідно до Податкового кодексу України, визначення на законних підставах елементів туристичного збору. На 2022 рік прогнозуються надходження до бюджету туристичного збору у сумі 5,863 тис. грн (додаток 1). Оцінка важливості проблеми: Проблема, яку пропонується вирішити є дуже важливою для міської ради. Кожен податок та/або збір є важливою складовою доходів бюджету, оскільки забезпечує внесок у його наповнення. Згідно з бюджетним законодавством туристичний збір є одним з джерел надходжень загального фонду бюджету територіальної громади, за рахунок якого забезпечуються надання послуг населенню в галузях бюджетної сфери, житлово-комунального господарства та реалізується ряд соціальних програм громади. Прийняття рішення з даного питання необхідно для прозорого та ефективного встановлення туристичного збору, здійснення необхідного контролю за повнотою проведення платежів. Разом з тим, при прийнятті рішення необхідно забезпечити баланс інтересів суб’єктів господарювання, громади та органу місцевого самоврядування. Таким чином Жидачівська міська рада, враховуючи пропозиції підприємців, не підвищувала ставки податків. Розмір ставок туристичного податку на території Жидачівської територіальної громади залишається на рівні минулорічних. Кількість податкових агентів 3 фізичні особи і до виконання місцевого бюджету за 2020 рік надійшло туристичного збору у сумі 4140 грн. У зв’язку з внесенням змін до Податкового кодексу України (ставка від мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року) прогнозуються збільшення надходжень до бюджету Жидачівської міської територіальної громади туристичного податку. Прогнозна сума надходжень на 2022 рік складає 5,863 тис.грн., на наступні роки прогнозується збільшення надходжень з урахуванням росту мінімальної заробітної плати. Важливість програми при затверджені при затвердженні туристичного податку полягає в необхідності наповнення місцевого бюджету та спрямування отриманих коштів, сплати податків на вирішення соціально-економічних проблем, розвиток туристичної привабливості громади. Враховуючи, вищевикладене розробляється проект рішення «Про встановлення ставок туристичного збору на території Жидачівської міської територіальної громади» та публікується в засобах масової інформації.
Основні групи, на які проблема справляє вплив:
Розв’язання даної проблеми за допомогою ринкового механізму неможливе, оскільки чинне законодавство чітко регламентує, що саме органи місцевого самоврядування встановлюють місцеві податки та збори.
Проєкт рішення Жидачівської міської ради «Про встановлення ставок туристичного збору на території Жидачівської міської територіальної громади» розроблено з метою врегулювання правовідносин між органами державної влади і місцевого самоврядування та платниками туристичного збору з питань адміністрування та сплати податку. Цілі державного регулювання безпосередньо пов'язані з розв'язанням проблеми: - встановлення розмірів ставок туристичного збору на території Жидачівської міської територіальної громади, а також: - зручність у застосуванні елементів збору; - здійснення планування та прогнозування надходжень від туристичного збору при формуванні бюджету Жидачівівської міської територіальної громади; - забезпечення додаткових надходжень до бюджету Жидачівської міської територіальної громади у 2022 році у розмірі 5,863 тис.грн.; - врегулювання правовідносин між міською радою та платниками туристичного збору; - забезпечення відкритості процедури, прозорості дій органу місцевого самоврядування.
ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей
2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей Оцінка впливу на сферу інтересів держави
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання Розрахункова кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія регуляторного акта, складає 3 осіб:
Оцінюючи визначені альтернативи слід зазначити, що перша альтернатива не є прийнятною, оскільки вона унеможливлює сплату туристичного збору на територіях приєднаних населених пунктів. Прийняття другої альтернативи дасть можливість досягти цілей державного регулювання в повній мірі за рахунок встановлення єдиних норм щодо сплати туристичного збору на усій території громади.
Оцінка впливу регуляторного акта на конкуренцію в рамках проведення регуляторного впливу
Впровадження регуляторного акту не обмежує кількості суб’єктів підприємництва, на яких розповсюджується дане регулювання, їх здатність здійснювати підприємницьку діяльність, не зменшує мотивацію до активної конкуренції, не обмежує вибір та доступ осіб до необхідної інформації.
ІV Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де: 4- цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде); 3- цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть); 2- цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними); 1- цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).
Таким чином для реалізації обрано Альтернативу 2 – встановлення економічно-обґрунтованих місцевих податків та зборів, що є посильними для платників податків, та забезпечить фінансову основу самостійності органу місцевого самоврядування – Жидачівської міської територіальної громади.
V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми Механізмом розв’язання проблеми є прийняття рішення міської ради «Про встановлення ставок туристичного збору на території Жидачівської міської територіальної громади», відповідно до вимог чинного законодавства, тим самим буде вирішено питання щодо визначення ставок, порядку нарахування, строків сплати, переліку податкових агентів туристичного збору, забезпечення податкових надходжень до бюджету Жидачівської міської територіальної громади. З метою реалізації поставленого завдання органу місцевого самоврядування необхідно здійснити наступні заходи: - розробити проєкт рішення міської ради щодо встановлення ставок туристичного збору на території Жидачівської міської територіальної громади із затвердженням усіх елементів туристичного збору; - забезпечити інформування громадськості про вимоги проєкту регуляторного акту шляхом його розміщення з аналізом регуляторного впливу на офіційному сайті Жидачівської міської ради, та отримання пропозицій і зауважень; - отримати висновок постійної комісії міської ради, на яку покладені питання реалізації державної регуляторної політики; - отримати висновок Державної регуляторної служби України; - прийняти рішення на сесії Жидачівської міської ради «Про встановлення ставок туристичного збору на території Жидачівської міської територіальної громади»; - оприлюднити на офіційному сайті Жидачівської міської ради; - провести заходи відстеження результативності прийнятого рішення відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». За результатами проведених розрахунків очікуваних витрат та вигод СПД, прогнозується, що прийняття зазначеного проекту рішення дозволить забезпечити баланс інтересів суб’єктів господарювання, громадян та органу місцевого самоврядування. А його застосування буде ефективним для вирішення проблеми, зазначеній в розділі І цього АРВ.
VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги Адміністрування даного регуляторного акта буде проводитись на рівні Державної податкової служби. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати місцеві податки та збори, не змінюючи порядок їх обчислення, та не здійснюють адміністративних процедур. Здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва (М-тест), який наведено у додатку №2 (додається).
VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Термін дії акта: Не визначений Обґрунтування запропонованого терміну дії акта: Враховуючи норми Бюджетного та Податкового кодексів України, органи місцевого самоврядування мають можливість відповідно до другого абзацу підпункту 12.3.3 пункту 12.3 статті 12 ПКУ не приймати нового рішення щодо встановлення місцевих податків і зборів, якщо в рішенні органу місцевого самоврядування про встановлення місцевих податків та/або зборів, а також податкових пільг з їх сплати не визначено термін його дії, таке рішення є чинним до прийняття нового рішення. Однак, рішення про встановлення податків і зборів на 2021 рік прийнято на рік, виникає необхідність прийняття нового. Відповідні ставки діють лише протягом року, на який прийняті. Також існує необхідність узгодження ставок податків в громаді з урахуванням приєднаних рад. VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта Виходячи з цілей державного регулювання, визначених у другому розділі АРВ, для відстеження результативності регуляторного акту визначені такі статистичні показники:
IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта
Відстеження результативності дії акта буде здійснюватися в терміни, визначені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та відповідно до методики, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», зі змінами: - базове відстеження буде проводитися до дня набуття чинності регуляторним актом з метою оцінки стану суспільних відносин, на врегулювання яких спрямована дія акта; - повторне відстеження буде проводитися за три місяці до дня закінчення визначеного строку, але не пізніше дня закінчення визначеного строку з метою оцінки ступеня досягнення актом визначених цілей, (базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року – 2022 рік / підпункт 33.3 статті 33 Кодексу/). Аналіз регуляторного акта розроблений у відповідності до статей 4, 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», зі змінами. Зворотний зв’язок:
- поштова адреса: вул.Шашкевича,2, м. Жидачів, 81700, відділ економічного розвитку та інвестицій Жидачівської міської ради. - електронна адреса: meriya.zhydachiv@i.ua
Міський голова Володимир ЛЕВКО ДОДАТОК 1 до аналізу регуляторного впливу до проєкту рішення Жидачівської міської ради «Про встановленняставки туристичного збору на території Жидачівськоїміської громади»
Додаток 4 до Методики проведення аналізу впливурегуляторного акта ТЕСТ 1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з23березняпо 3 квітня 2021 року.
2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі): - кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 3 (одиниць), у тому числі малого підприємництва 0 (одиниць) та мікропідприємництва 3 (одиниць); - питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків) (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта). 3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва Бюджетні витрати не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. 4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
5. Розроблення корегуючих (пом'якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання На основі аналізу статистичних даних визначено, що зазначена сума є прийнятною для суб’єктів малого підприємництва і впровадження компенсаторних (пом’якшувальних) процедур не потрібно. На основі запропонованих компенсаторів для суб'єктів малого підприємництва проводиться повторна оцінка витрат суб'єктів малого підприємництва для скорегованих процедур починаючи з пункту 2 цього додатка.
Чинне податкове законодавство передбачає пряме регулювання питань порядку, строків, звітування туристичного збору (визначається виключно нормами Податкового кодексу України). Відповідно до податкового законодавства, до повноважень органів місцевого самоврядування належить встановлення ставок по туристичному збору у межах, встановлених Податковим кодексом України. Додаток 1 до АРВ проекту рішення Жидачівської міської ради «Про встановлення ставок туристичного збору на території Жидачівської міської територіальної громади» Альтернатива 2 (прийняття регуляторного акту відповідно до Податкового кодексу України)
- кількість податкових агентів – 3 фізичних осіб; Для розрахунку прогнозних надходжень використовувались наступні показники за 2020рік: - ставка туристичного збору на 2020рік встановлена: - 0,25% для внутрішнього туризму та 1% - для в'їзного туризму від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового року), для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення (У 2020 році - 4723*0,25%=11,81 грн. - для внутрішнього туризму, 4723*1%=47,23грн. – для в'їзного туризму) - консультації з суб’єктами господарювання, платниками туристичного збору, інформація ГУ ДПС у Львівській області щодо розмежування понять та обсягів внутрішнього та в’їзного туризму за 2020 рік: - внутрішній туризм – 100,0% - в’їзний туризм – 0% За 2020 рік до місцевого бюджету надійшло туристичного збору у сумі 4140 грн. Розрахунок кількості діб проживання у місцях проживання (ночівлі) міста за 2020рік:
Прогнозний розрахунок надходжень до бюджету Жидачівської міської територіальної громади туристичного збору на 2022 рік: Ставка туристичного збору на 2022 рік встановлюється за кожну добу тимчасового розміщення особи у місцях проживання (ночівлі) у розмірі 0,25% – для внутрішнього туризму та 1% - для в’їзного туризму від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої Законом на 1 січня звітного (податкового) року, для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення. Для розрахунку витрат використовується мінімальний розмір заробітної плати на 2022 рік – 6700 грн., на 2023 рік – 7176 грн.(лист Міністерства фінансів України від 13.08.2020 №05110-14-6/25074 «Про особливості складання проектів місцевих бюджетів на 2021 рік», в якому наведені прогнозні показники мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму на 2021- 2023 роки»). Розрахунок на 2022, 2023 рік: - внутрішній туризм - (6700 грн.* 0,25%=16,75) * 350 діб (100,0%) = 5863 грн. Всього у 2022 році прогнозуються надходження туристичного збору у сумі 5863 грн. На 1-го податкового агента: 5863/3 = 1954грн. Всього у 2023 році з урахуванням росту мінімальної заробітної плати на 7,1% (7176грн.) прогнозуються надходження туристичного збору у сумі (5863 грн. *7,1%) = 6278 грн. На1-го податкового агента: 6278/3 = 2093 грн. Додаток 2 до АРВ проекту рішення Жидачівської міської ради «Про встановлення ставок туристичного збору на території Жидачівської міської територіальної громади» Альтернатива 3 (прийняття регуляторного акту відповідно до Податкового кодексу України)
- кількість податкових агентів – 3 фізичних осіб; Для розрахунку прогнозних надходжень використовувались наступні показники за 2020рік: - ставка туристичного збору на 2020рік встановлена: - 0,25% для внутрішнього туризму та 1% - для в'їзного туризму від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового року), для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення (У 2020 році - 4723*0,25%=11,81 грн. - для внутрішнього туризму, 4723*1%=47,23грн. – для в'їзного туризму) - консультації з суб’єктами господарювання, платниками туристичного збору, інформація ГУ ДПС у Львівській області щодо розмежування понять та обсягів внутрішнього та в’їзного туризму за 2020 рік: - внутрішній туризм – 100,0% - в’їзний туризм – 0% За 2020 рік до місцевого бюджету надійшло туристичного збору у сумі 4140 грн. Розрахунок кількості діб проживання у місцях проживання (ночівлі) міста за 2020рік:
Прогнозний розрахунок надходжень до бюджету Жидачівської міської територіальної громади туристичного збору на 2022 рік: Ставка туристичного збору на 2022 рік встановлюється за кожну добу тимчасового розміщення особи у місцях проживання (ночівлі) у розмірі 0,5% – для внутрішнього туризму та 1% - для в’їзного туризму від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої Законом на 1 січня звітного (податкового) року, для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення. Для розрахунку витрат використовується мінімальний розмір заробітної плати на 2022 рік – 6700 грн., на 2023 рік – 7176 грн.(лист Міністерства фінансів України від 13.08.2020 №05110-14-6/25074 «Про особливості складання проектів місцевих бюджетів на 2021 рік», в якому наведені прогнозні показники мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму на 2021- 2023 роки»). Розрахунок на 2022, 2023 рік: - внутрішній туризм - (6700 грн.* 0,5%=33,50) * 350 діб (100,0%) = 11725,0 грн. Всього у 2022 році прогнозуються надходження туристичного збору у сумі 11725,0 грн. На 1-го податкового агента: 11725,0/3 = 3908,33грн. Всього у 2023 році з урахуванням росту мінімальної заробітної плати на 7,1% (7176грн.) прогнозуються надходження туристичного збору у сумі (11725,0 грн. *7,1%) = 12557,48 грн. На1-го податкового агента: 6278/3 = 4185,83 грн. Додаток 2
Список податкових агентів зі справляння туристичного збору на території Жидачівської міської територіальної громади
1.Фізична особа підприємець - Пісцо С.І. адреса: вул.Фабрична,7. тел..(03239)24-064 2. Юридична особа фірма ТзОВ «Обрій» Мідяна О. С. адреса: вул. Садова, буд.1. тел..(03239)32895 3.Фізична особа підприємець - Мазур В. Я.
Додати коментар:
|