АРВ та проект рішення щодо встановлення туристичного збору на 2019 рік |
![]() |
П'ятниця, 27 квітня 2018, 08:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
____________ 2018 № м. Жидачів Про встановлення ставки туристичного збору на території Жидачівської міської ради на 2019 рік Керуючися статями 10, 268 Податкового кодексу України, пунктом 24 частини 1 статті 26, пунктами 4, 5 частини 3 статті 50, статтею 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Жидачівська міська рада В И Р І Ш И Л А:
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення Жидачівської міської ради „Про встановлення ставки туристичного збору на території Жидачівської міської ради на 2019 рік» I. Визначення проблемиПодатковим кодексом України встановлено перелік місцевих податків і зборів, до якого входить туристичний збір. Розроблений проект рішення пропонується для прийняття Жидачівською міською радою відповідно до вимог діючого законодавства України з метою введення його в дію з 01.01.2019 року. На цей момент діє рішення Жидачівської міської ради від 29.06.2017 р. № 338 «Про встановлення туристичного збору на території міста Жидачева», прийняте на виконання повноважень щодо встановлення місцевих податків і зборів у відповідності до вимог Податкового кодексу України. Враховуючи вимоги статті 12.3.4. Податкового кодексу рішення про встановлення туристичного збору на території м. Жидачева приймається до 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування цього збору. За даними звітів Жидачівської міської ради про виконання дохідної частини бюджету у 2017 році до міського бюджету надійшов туристичний збір, сплачений фізичними та юридичними особами, в сумі 2,7 тис. грн. У 2018 році він запланований в сумі 2,6 тис. грн.
Відповідно до чинного законодавства повноваження щодо встановлення місцевих податків і зборів є виключною компетенцією органів місцевого самоврядування. Застосування регуляторної процедури не має альтернативи, проблема встановлення туристичного збору не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів.Для встановлення туристичного збору з 01.01.2019 року з урахуванням змін статті 268 Податкового кодексу України необхідно провести регуляторну процедуру. II. Цілі державного регулюванняОсновними цілями запропонованого проекту рішення є: ü виконання вимог чинного законодавства; ü врегулювання правовідносин між Жидачівською міською радою та суб’єктами оподаткування в процесі нарахування та сплати туристичного збору; ü встановлення туристичного збору, що дозволить виконати вимоги Податкового кодексу України; ü забезпечення надходжень до дохідної частини міського бюджету м. Жидачева.
III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей1. Визначення альтернативних способів
2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей Опис вигод та витрат за кожною альтернативою для сфер інтересів держави, громадян та суб'єктів господарювання. Оцінка впливу на сферу інтересів держави
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання
IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
V. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми1. Оприлюднення проекту рішення «Про встановлення ставки туристичного збору на території Жидачівської міської ради на 2019 рік» з метою отримання зауважень та пропозицій. 2. Встановлення туристичного збору.
VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимогиЗдійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб'єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва). VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного актаНа дію цього регуляторного акта негативно можуть вплинути економічна криза, значні темпи інфляції, різке з дорожчання тарифів на енергоносії та продукти харчування при незмінному розмірі мінімальної заробітної плати. Ці фактори впливають на рівень платоспроможності населення та призводять до закриття підприємницької діяльності. Позитивно на дію цього регуляторного акта може вплинути економічна стабільність в країні та підвищення темпів росту ВВП, розвиток туризму в м. Жидачеві, що є однією з стратегічних цілей розвитку міста. Строк дії акта один рік. У випадку внесення змін до нормативно-правових актів, на підставі яких розроблено цей проект рішення, запропонований регуляторний акт буде пеглянуто для внесення відповідних змін або розроблення нового регуляторного акта.
VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного актаВиходячи з цілей державного регулювання, визначених у другому розділі аналізу регуляторного впливу, для відстеження результативності цього регуляторного акта обрано такі прогнозні статистичні показники:
IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного актаБазове відстеження результативності здійснюватиметься до дати набрання чинності цього регуляторного акта. Повторне відстеження результативності планується здійснити через 1 рік після набуття його чинності. З огляду на показники результативності, визначені в попередньому розділі аналізу регуляторного впливу, відстеження буде проводитись за допомогою статистичного методу та шляхом опитування. У рамках зазначених методів відстеження проведено аналіз звітності про виконання дохідної частини бюджету в частині інформації щодо розміру надходжень до міського бюджету, кількості осіб (юридичних, фізичних), зайнятих у сфері туристичної діяльності, на яких поширюватиметься дія акта, а також розміру коштів і часу, що витрачатимуться суб’єктами господарювання на виконання вимог акту.
ТЕСТ
|
Порядковий номер |
Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо) |
Кількість учасників консультацій, осіб |
Основні результати консультацій (опис) |
1 |
Робочі зустрічі |
5 |
Отримання інформації |
2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):
кількість суб'єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 4 (одиниць), у тому числі малого підприємництва 0 (одиниць) та мікропідприємництва 4 (одиниць);
питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків) (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).
3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
Порядковий номер |
Найменування оцінки |
У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання) |
Періодичні (за наступний рік) |
Витрати за п'ять років |
Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання |
||||
1 |
Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів) |
0 |
0 |
0 |
2 |
Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування |
0 |
0 |
0 |
3 |
Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали) |
0 |
0 |
0 |
4 |
Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування) |
0 |
0 |
0 |
5 |
Інші процедури (уточнити) (сплата податку) |
650,0 |
650,0 |
3250,0 |
6 |
Разом, гривень |
650,0 |
Х |
3 250,0 |
7 |
Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць |
4 |
4 |
4 |
8 |
Сумарно, гривень |
2 600,0 |
Х |
13000,0 |
Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування |
||||
9 |
Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання |
0,5ч*22,41*1=11,2 грн. |
11,2 |
56,0 |
10 |
Процедури організації виконання вимог регулювання |
0,2ч*22,41*1=4,5 грн. |
4,5 |
22,5 |
11 |
Процедури офіційного звітування |
(0,1ч +0,2ч+0,1ч+0,2ч)* 22,41*1*4 =53,78грн |
53,78 |
268,9 |
12 |
Процедури щодо забезпечення процесу перевірок |
0,1ч*22,41=2,24грн |
2,24 |
11,2 |
13 |
Інші процедури (уточнити) |
0 |
0 |
0 |
14 |
Разом, гривень |
71,72 |
Х |
358,6 |
15 |
Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць |
4 |
4 |
4 |
16 |
Сумарно, гривень |
286,9 |
Х |
1434,4 |
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва
Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.
Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання:
Державний орган, для якого здійснюється розрахунок адміністрування регулювання:
Стрийська ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області (Жидачівське відділення)
(назва державного органу)
Процедура регулювання суб'єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб'єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб'єктів малого та мікропідприємництв) |
Планові витрати часу на процедуру |
Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата) |
Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб'єкта |
Оцінка кількості суб'єктів, що підпадають під дію процедури регулювання |
Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень |
1. Облік суб'єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання |
0,1 год. |
2,24 |
1 |
4 |
8,96 |
2. Поточний контроль за суб'єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі: |
|
22,41 за 1 год. |
|
|
|
камеральні |
0,2 год. |
4,48 |
1 |
4 |
17,92 |
виїзні |
- |
- |
- |
- |
- |
3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання |
0,2 год. |
4,48 |
1 |
4 |
17,92 |
4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання |
0,5 год. |
11,2 |
1 |
4 |
44,8 |
5. Оскарження одного окремого рішення суб'єктами господарювання |
- |
- |
- |
- |
- |
6. Підготовка звітності за результатами регулювання |
1 год. |
22,41 |
1 |
4 |
89,6 |
7. Інші адміністративні процедури (уточнити): |
|
|
|
|
|
Разом за рік |
Х |
Х |
Х |
Х |
179,0 |
Сумарно за п'ять років |
Х |
Х |
Х |
Х |
895,0 |
4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
Порядковий номер |
Показник |
Перший рік регулювання (стартовий) |
За п'ять років |
1 |
Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання |
2 600,0 |
13 000,0 |
2 |
Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування |
286,9 |
1434,5 |
3 |
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання |
2886,9 |
14434,5 |
4 |
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва |
179,0 |
895,0 |
5 |
Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання |
3065,9 |
15329,5 |
5. Розроблення корегуючих (пом'якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання
На основі оцінки сумарних витрат малого підприємництва на виконання запланованого регулювання (за перший рік регулювання та за п'ять років) з метою вирівнювання питомої вартості адміністративного навантаження між суб'єктами великого, середнього та малого підприємництва пропонуються такі компенсаторні механізми наприклад, зміна періодичності надання звітів для малого чи мікропідприємництва, поріг за розміром суб'єкта чи його розміром річного обороту для виключення з-під регулювання, запровадження інших компенсаторів.
Відповідні норми встановлені Податковим кодексом України і не можуть бути врегульовані на рівні місцевих рад.
На основі запропонованих компенсаторів для суб'єктів малого підприємництва проводиться повторна оцінка витрат суб'єктів малого підприємництва для скорегованих процедур починаючи з пункту 2 цього додатка.
Показник |
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за перший рік, гривень |
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за п'ять років, гривень |
Заплановане регулювання |
- |
- |
За умов застосування компенсаторних механізмів для малого підприємництва |
- |
- |
Сумарно: зміна вартості регулювання малого підприємництва |
- |
- |
Міський голова
Додати коментар:
< Попередня | Наступна > |
---|