gototopgototop
    Про військову службу за контрактом (тут) ***   Місцезнаходження споруд для цивільного захисту населення: вул. І.Мазепи, 10 А (загальна площа 146 кв. м), вул. Друкарська, 6 (79,1 кв. м), вул. Друкарська, 8 (69,4 кв. м), вул. Я.Мудрого, 17 (23,8 кв. м), вул. Клубна, 1 (37,8 кв. м), вул. Клубна, 3 (37,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 9 (182,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 16 (100,7 кв. м), вул. М.Шашкевича, 17 (100 кв. м), вул. Грюнвальдська, 1 (76 кв. м), вул. Кобзарева, 8 (89,8 кв. м), вул. І.Франка, 40 (69 кв. м). ***   Посади "Родинне дерево" в м.Жидачеві (детальніше тут...) *** Місцеві податки і збори на території Жидачівської міської ради на 2019 рік: земельний податок (тут), орендна плата за землю (тут), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тут), єдиний податок (тут), туристичний збір (тут)

Бюджет громадських ініціатив м.Жидачева


byudjet

Жидачівське ДОТГ

dotg-22-05-2015-1

Стежками "Базиївки"

stegkamu-bazuivku

Для підписки на розсилку RSS новин введіть Ваш адрес електронної пошти:

Карти міста Жидачева

Календар новин

 кві   травень 2012   чер

нпвсчпс
   1  2  3  4  5
  6  7  8  9101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Julianna Walker Willis Technology
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проекту рішення Жидачівської міської ради «Про внесення змін та встановлення розміру фіксованих ставок єдиного податку для фізичних осіб підприємців на території м.Жидачева»
 

1.Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин.

        

         Проблема яку необхідно розв’язати це  затвердження ставок єдиного податку відповідно до Закону України  "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності"   та   ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”

 

2. Цілі державного регулювання:

Метою прийняття проекту рішення є:

Дотримання  вимог законодавчих актів, визначених у Податковому кодексі України

 

3. Визначення    та    оцінка    прийнятних    альтернативних    способів досягнення цілей, аргументація переваг обраного способу:

 

1.Альтернатива полягає в неприйнятті  даного рішення. В цьому випадку, підприємці  сплачують податки   по мінімальних ставках, що негативно вплине на наповнювання бюджету міста.

2. При прийняті даного рішення встановлюються оптимальні  ставки,  які не несуть навантаження для підприємців, але дають можливість наповнити бюджет міста   в порівняні до  2011-2012 р.р.

 

4. Опис механізмів  і заходів, які забезпечать розв'язання проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.

Механізмом досягнення цілей регулювання є:

 

         Затвердити ставки єдиного податку для фізичних осіб-підприємців, які здійснюють господарську діяльність, для всіх видів господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:

- для першої групи платників єдиного податку – 7 % розміру мінімальної заробітної плати, станом на 1 січня звітного податкового періоду;

- для другої групи платників єдиного податку – 13 % розміру мінімальної заробітної плати, станом на 1 січня звітного податкового періоду;

5. Обґрунтування   можливості   досягнення   визначених   цілей у разі прийняття регуляторного акта.

         Висока ймовірність досягнення визначених цілей ґрунтується на вибраних механізмах регулювання:

- чітке визначення ставок єдиного податку для двох груп платників податків.

 

6. Визначення     очікуваних    результатів прийняття     акта     із застосуванням методу аналізу вигод та витрат.

Вигоди:

 -    збільшення надходжень до бюджету .

 - збільшення кількості суб'єктів малого підприємництва - платників єдиного податку;

Суб'єкти підприємницької діяльності :

Вигоди:

можливість легалізації найманих працівників.

Витрати:

збільшення сум сплаченого єдиного податку .

Мешканці міста

Вигоди: - збільшення кількості нових робочих місць.

 

7. Обґрунтування строку дії регуляторного акта

Термін дії регуляторного акта не обмежується.

 

8. Визначення показників результативності регуляторного акта.

Надходження до бюджету від сплати єдиного податку.

 

Розміри сплати єдиного податку суб’єктами підприємницької діяльності - платниками єдиного податку - збільшаться або зменшаться в залежності від груп платників податку.

 

 9. Заходи    з    допомогою    яких    буде    здійснюватися    відстеження результативності акта.

Цільова група: Суб'єкти підприємницької діяльності - платники єдиного податку.

Базове дослідження: до набуття чинності рішення Жидачівської міської ради.

Повторне дослідження: - через рік після проведення базового дослідження.

         Відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься виконавчим комітетом Жидачівської  міської ради шляхом аналізу статистичних даних, які стосуються:

динаміки кількості суб'єктів малого підприємництва - платників єдиного податку за групами платників, де змінилися ставки єдиного податку;

динаміки загальної кількості суб'єктів малого підприємництва - платників єдиного податку;

динаміки надходжень до бюджету за групами платників;

динаміки загальної суми надходжень до бюджету від сплати єдиного податку.

Проект рішення


Про внесення змін та встановлення розміру

фіксованих ставок єдиного податку для фізичних осіб підприємців

на території м.Жидачева


У відповідності до Податкового кодексу України, керуючись ст.144 Конституції України , Законами України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування обліку та звітності» ст..26,59 «Про місцеве самоврядування в України» Жидачівська міська рада ВИРІШИЛА:

1. Встановити з 1.01.2013 року розмір фіксованих ставок єдиного податку для фізичних осіб-підприємців, які здійснюють господарську діяльність на території м.Жидачева з розрахунку на календарний місяць:

- для першої групи платників податків 7% розміру мінімальної заробітної плати станом на 1 січня звітного податкового періоду;

- для другої групи платників єдиного податку 13% розміру мінімальної заробітної плати станом на 1 січня звітного податкового періоду.

2. Оприлюднити дане рішення у десятиденний термін в інформаційному бюлетені Жидачівської міської ради «Удеч сьогодні» та на офіційному сайті Жидачівської міської ради.

3. Визнати таким, що втрачає чинність з 1.01.2013 року рішення Жидачівської міської ради від 20.01.2012 року №348.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету та розвитку підприємництва (Р.Мачоган) та секретаря Жидачівської міської ради (О.Лешков’ят).

Додати коментар: