gototopgototop
    Повідомлення про зміну діючих тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (тут) *** Про військову службу за контрактом (тут) ***   Місцезнаходження споруд для цивільного захисту населення: вул. І.Мазепи, 10 А (загальна площа 146 кв. м), вул. Друкарська, 6 (79,1 кв. м), вул. Друкарська, 8 (69,4 кв. м), вул. Я.Мудрого, 17 (23,8 кв. м), вул. Клубна, 1 (37,8 кв. м), вул. Клубна, 3 (37,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 9 (182,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 16 (100,7 кв. м), вул. М.Шашкевича, 17 (100 кв. м), вул. Грюнвальдська, 1 (76 кв. м), вул. Кобзарева, 8 (89,8 кв. м), вул. І.Франка, 40 (69 кв. м). ***   Посади "Родинне дерево" в м.Жидачеві (детальніше тут...) *** Місцеві податки і збори на території Жидачівської міської ради на 2019 рік: земельний податок (тут), орендна плата за землю (тут), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тут), єдиний податок (тут), туристичний збір (тут)

Бюджет громадських ініціатив м.Жидачева


byudjet

Жидачівське ДОТГ

dotg-22-05-2015-1

Стежками "Базиївки"

stegkamu-bazuivku

Для підписки на розсилку RSS новин введіть Ваш адрес електронної пошти:

Zhydachiv presentation

Presentation-Zhydachi-in-English

Карти міста Жидачева

Календар новин

 сер   вересень 2018   жов

нпвсчпс
   1
  2  3  4  5  6  7  8
  9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
Julianna Walker Willis Technology
АРВ та проект рішення щодо встановлення орендної плати за землю на 2019 рік Друк
П'ятниця, 27 квітня 2018, 11:51

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

 

____________ 2018                                     №                                                   м. Жидачів

Про  встановлення розмірів річної суми

платежу орендної плати для фізичних та

юридичних осіб на території Жидачівської

міської ради на 2019 рік

           

Керуючися статями 10, 269-274, 281-289 Податкового кодексу України, пунктом 24 частини 1 статті 26, пунктами 4, 5 частини 3 статті 50, статтею 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Жидачівська міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Установити розміри річної суми платежу орендної плати для фізичних та юридичних осіб на території Жидачівської міської ради
    1. 1)за земельні ділянки для розміщення та обслуговування автозаправочних станцій – 10 (десять) відсотків від їх нормативної грошової оцінки;
    2. 2)за земельні ділянки, надані підприємствам з виробництва та розподілу електроенергії 7 (сім) відсотків від їх нормативної грошової оцінки;
    3. 3)за земельні ділянки іншого функціонального використання 3 (три) відсотки від їх нормативної грошової оцінки.
  2. Оприлюднити це рішення в інформаційному бюлетені Жидачівської міської ради „Удеч сьогодні” та на офіційному сайті Жидачівської міської ради.
  3. Це рішення набирає чинності з 01.01.2019 року.
  4. Рішення Жидачівської міської ради від 29.06.2017 р. № 336 визнати таким, що втратило чинність з 01.01.2019 р.
  5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій.

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

 

проекту рішення Жидачівської міської ради

«Про встановлення розмірів річної суми платежу орендної плати для фізичних та юридичних осіб на території Жидачівської міської ради на 2019 рік»

 

I. Визначення проблеми

Розроблений проект рішення пропонується для прийняття Жидачівською міською радою відповідно до вимог діючого законодавства України з метою введення його в дію з 01.01.2019 року.

  На цей момент діє рішення Жидачівської міської ради від 29.06.2017р № 336 «Про встановлення плати за землю на території м. Жидачева», прийняте у відповідності до Податкового кодексу України.

Враховуючи вимоги статті 12.3.4. Податкового кодексу рішення про встановлення розмірів річної суми платежів орендної плати на території м. Жидачева приймається до 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування цього податку.

Тобто, для встановлення розміру орендної плати за земельну ділянку на 2019 рік необхідно провести регуляторну процедуру.

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

V

Держава

V

Суб'єкти господарювання,

V

у тому числі суб'єкти малого підприємництва*

V

         Відповідно до чинного законодавства повноваження щодо встановлення місцевих податків є виключною компетенцією органів місцевого самоврядування. Застосування регуляторної процедури не має альтернативи, проблема встановлення місцевого податку на майно в частині сплати орендної плати не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів.

Для встановлення з 01.01.2019 року місцевого податку на майно в частині орендної плати необхідно провести регуляторну процедуру з урахуванням змін в статтях 269-289 Податкового кодексу України.

Органи місцевого самоврядування, в рамках, визначених Бюджетним та Податковим кодексами України, мають до 1 липня кожного року прийняти рішення про встановлення місцевих податків та зборів на наступний рік з визначенням обов’язкових елементів, встановлених положеннями Податкового кодексу України для відповідного місцевого податку чи збору (із листа Державної регуляторної служби України від 05.10.2017 р. № 8737/0/20-17).

 

II. Цілі державного регулювання

Проект рішення розроблено з ціллю:

ü  виконання вимог чинного законодавства;

ü  врегулювання правовідносин між Жидачівською міською радою та суб’єктами господарювання;

ü  встановлення розміру річної суми платежів орендної плати за земельні ділянки на 2019 рік, які б дозволили збільшити надходження до міського бюджету для виконання програм соціально – економічного розвитку міста.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Не прийняття регуляторного акта

По закінченню 2018 року рішення про встановлення розміру орендної плати за земельні ділянки на території Жидачівської міської ради втратить чинність як таке, що не пройшло регуляторну процедуру і не поширюється на подальші періоди.   Платники орендної плати за земельні ділянки залишаться без нормативного акта.

Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

Збільшення привабливості та ефективного використання земельних ділянок, які орендуються фізичними та юридичними особами.

Належне фінансування програм соціально-економічного розвитку міста.

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Опис вигод та витрат за кожною альтернативою для сфер інтересів держави, громадян та суб'єктів господарювання.

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Не прийняття регуляторного акта

Відсутні

По закінченню 2018 року рішення про встановлення розміру орендної плати за земельні ділянки на території Жидачівської міської ради втратить чинність як таке, що не пройшло регуляторну процедуру і не поширюється на подальші періоди.   Платники орендної плати залишаться   без нормативного акта.

Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України.

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

Збільшує привабливість та ефективне використання земельних ділянок, які орендуються. Дозволяє наповнювати місцевий бюджет власними надходженнями.

Відсутні

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Не прийняття регуляторного акта

Відсутні

По закінченню 2018 року рішення про встановлення розміру орендної плати за земельну ділянку на території Жидачівської міської ради втратить чинність як таке, що не пройшло регуляторну процедуру і не поширюється на подальші періоди.   Платники орендної плати залишаться   без нормативного акта.

Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України.

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

Збільшує привабливість та ефективне використання земельних ділянок, які орендуються. Дозволяє наповнювати місцевий бюджет власними надходженнями.

Відсутні

Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

0

0

0

275

275

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0

0

0

100

Х

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Не прийняття регуляторного акта

Суб'єкти господарювання – платники орендної плати у 2019 році будуть сплачувати розмір орендної плати , що діяв до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в мінімальних сумах.

Відсутні                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України.

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

Збільшує привабливість та ефективне використання земельних ділянок, які орендуються. Дозволяє наповнювати місцевий бюджет власними надходженнями.

Суб'єкти господарювання будуть сплачувати розмір орендної плати за відсотками від їх нормативно-грошової оцінки згідно рішення Жидачівської міської ради.

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1 «Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін» Сумарні витрати для суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта")

-

Альтернатива 2 «Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України» Сумарні витрати для суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта")

-

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Не прийняття регуляторного акта

2

 По закінченню 2018 року рішення про встановлення розміру орендної плати на території Жидачівської міської ради втратить чинність як таке, що не пройшло регуляторну процедуру і не поширюється на подальші періоди. Платники орендної плати залишаться без нормативного акта.

Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України.

4

 Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Не прийняття регуляторного акта

Відсутні.

Відсутні.

 Суб'єкти господарювання – платники орендної плати у 2019 році будуть сплачувати розмір орендної плати , що діяв до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в мінімальних сумах.

Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України.

 Відсутні.

Суб'єкти господарювання будуть сплачувати розмір орендної плати за відсотками від їх нормативно-грошової оцінки згідно рішення Жидачівської міської ради.

 Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Не прийняття регуляторного акта

 По закінченню 2018 року рішення про встановлення розміру орендної плати на території Жидачівської міської ради втратить чинність як таке, що не пройшло регуляторну процедуру і не поширюється на подальші періоди. Платники орендної плати залишаться без нормативного акту.

Х 

Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України.

 Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

Зміни у Податковому кодексі України, зниження платоспроможності орендарів земельних ділянок, зменшення кількості суб’єктів господарювання. Політична та економічна ситуація в країні.

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми

          Проблему пропонується розв’язати шляхом прийняття рішення Жидачівської міської ради «Про встановлення розмірів річної суми платежу орендної плати для фізичних та юридичних осіб на території Жидачівської міської ради на 2019 рік», проект якого розроблений відповідно до вимог Податкового кодексу України, Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Прийняття запропонованого проекту регуляторного акта здійснюватиметься у кілька етапів, а саме:

- розроблення проекту рішення та аналізу його регуляторного впливу робочою групою, відповідальною за підготовку проекту регуляторного акта;

- оприлюднення проекту регуляторного акта разом із відповідним аналізом регуляторного впливу на офіційному сайті Жидачівської міської ради;

- отримання від постійної комісії Жидачівської міської ради з питань законності, взаємодії з громадськими формуваннями, регламенту і депутатської етики експертного висновку щодо регуляторного впливу розробленого проекту регуляторного акта;

- обговорення пакету документів на засіданні постійної комісії з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій;

- прийняття відповідного рішення на пленарному засіданні сесії міської ради;

- оприлюднення прийнятого регуляторного акта згідно вимог діючого законодавства.

 

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

         Здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб'єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва).

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

           Запропонований термін дії акта – один рік.

           Враховуючи норми Бюджетного та Податкового кодексів України, органи місцевого самоврядування мають щорічно переглядати розміри ставок місцевих податків та зборів, що справляються в установленому Пподатковим кодексом України. Відповідні ставки будуть діяти лише протягом року, на який прийняті.

 

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

           Виходячи з цілей державного регулювання, визначених у другому розділі аналізу регуляторного впливу, для відстеження результативності цього регуляторного акта обрано такі прогнозні статистичні показники:

 

Назва показника

2017 р. (факт)

2018 р. (план)

Надходження орендної плати з юридичних осіб (тис.грн.)

2107,4

1900,2

Надходження орендної плати з фізичних осіб (тис.грн.)

412,7

Строк нарахування не настав

Витрати суб’єктів малого підприємництва на адміністративні процедури щодо виконання регулювання та звітування (тис. грн.)

               16,9

15,4

Рівень поінформованості платників плати за землю стосовно основних положень регуляторного акта

Проект рішення оприлюднюється на офіційній сторінці Жидачівської міської ради в мережі Інтернет www.meriya-zhydachiv.lviv.ua.

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

       Базове відстеження результативності здійснюватиметься до дати набрання чинності цього регуляторного акта. Повторне відстеження результативності планується здійснити через 1 рік після набуття чинності регуляторним актом.

       З огляду на показники результативності, визначені в попередньому розділі аналізу регуляторного впливу, відстеження буде проводитись за допомогою статистичного методу та шляхом опитування.

       У рамках зазначених методів відстеження проведено аналіз звітності про виконання дохідної частини бюджету в частині інформації щодо розміру надходжень до міського бюджету, кількості осіб, на яких поширюватиметься дія акта, а також розміру коштів і часу, що витрачатимуться суб’єктами господарювання на виконання вимог акту.

 

Додаток 4
до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта

ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 18 по 20 квітня 2018 року.

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Робочі зустрічі

5

Отримання інформації та пропозицій

2

круглі столи

10

Отримання інформації

2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб'єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 275 (одиниць),

питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків) (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п'ять років

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

 0

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х  кількість процедур  технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х  кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

 0

5

Інші процедури (сплата )

8140

8140

40700

6

Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

8140 

Х

7

Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

275

275

275 

8

Сумарно, гривень

2 238 500

Х

 11192500

Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

Для розрахунку використовується мінімальна заробітна у погодинному розмірі 22,41 грн.

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання
Формула:
витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

1,5год*22,41=33,6грн. 

33,6 

 168,0

10

Процедури організації виконання вимог регулювання
Формула:
витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

1 год*22,41=22,41 грн.

672,0 

11

Процедури офіційного звітування
Формула:
витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок
Формула:
витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

13

Інші процедури (уточнити)

14

Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

56,0

Х

280,0 

15

Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

275

275 

275 

16

Сумарно, гривень
Формула:
відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

15400,0

Х

77000,0

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

               Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків і зборів, не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури.

4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п'ять років

1

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

2238500,0

11192500,0

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

15400,0

77000,0

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

         2253900,0

11 269 500,0

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

0,0

0,0

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

           2 253 900,0

11 269 500,0

5. Розроблення корегуючих (пом'якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

На основі оцінки сумарних витрат малого підприємництва на виконання запланованого регулювання (за перший рік регулювання та за п'ять років) з метою вирівнювання питомої вартості адміністративного навантаження між суб'єктами великого, середнього та малого підприємництва пропонуються такі компенсаторні механізми наприклад, зміна періодичності надання звітів для малого чи мікропідприємництва, поріг за розміром суб'єкта чи його розміром річного обороту для виключення з-під регулювання, запровадження інших компенсаторів.

Відповідні норми встановлені Податковим кодексом України і не можуть бути врегульовані на рівні місцевих рад.

На основі запропонованих компенсаторів для суб'єктів малого підприємництва проводиться повторна оцінка витрат суб'єктів малого підприємництва для скорегованих процедур починаючи з пункту 2 цього додатка.

Показник

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за перший рік, гривень

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за п'ять років, гривень

Заплановане регулювання

-

-

За умов застосування компенсаторних механізмів для малого підприємництва

-

-

Сумарно: зміна вартості регулювання малого підприємництва

-

-

 

Міський голова                                                                                            

 

 

Додати коментар: