gototopgototop
    Про військову службу за контрактом (тут) ***   Місцезнаходження споруд для цивільного захисту населення: вул. І.Мазепи, 10 А (загальна площа 146 кв. м), вул. Друкарська, 6 (79,1 кв. м), вул. Друкарська, 8 (69,4 кв. м), вул. Я.Мудрого, 17 (23,8 кв. м), вул. Клубна, 1 (37,8 кв. м), вул. Клубна, 3 (37,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 9 (182,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 16 (100,7 кв. м), вул. М.Шашкевича, 17 (100 кв. м), вул. Грюнвальдська, 1 (76 кв. м), вул. Кобзарева, 8 (89,8 кв. м), вул. І.Франка, 40 (69 кв. м). ***   Посади "Родинне дерево" в м.Жидачеві (детальніше тут...) *** Місцеві податки і збори на території Жидачівської міської ради на 2019 рік: земельний податок (тут), орендна плата за землю (тут), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тут), єдиний податок (тут), туристичний збір (тут)

Бюджет громадських ініціатив м.Жидачева


byudjet

Жидачівське ДОТГ

dotg-22-05-2015-1

Стежками "Базиївки"

stegkamu-bazuivku

Для підписки на розсилку RSS новин введіть Ваш адрес електронної пошти:

Zhydachiv presentation

Presentation-Zhydachi-in-English

Карти міста Жидачева

Календар новин

 тра   червень 2019   лип

нпвсчпс
   1
  2  3  4  5  6  7  8
  9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
Julianna Willis Technology
АРВ та проект рішення про встановлення ставки транспортного податку на 2020 рік Друк
Вівторок, 19 березня 2019, 18:26

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

 

_______________ 2019                                   №                                               м. Жидачів

Про встановлення ставки  транспортного

податку на території Жидачівської міської

ради на 2020 рік


            На виконання вимог Бюджетного та Податкового кодексів України щодо щорічного перегляду розмірів ставок місцевих податків і зборів, що справляються у відповідності до чинного податкового законодавства, у зв’язку з терміном дії рішень про затвердження місцевих податків і зборів лише протягом одного бюджетного (планового) року, тобто протягом одного календарного року, керуючися статями 10, 267 Податкового кодексу України, пунктом 24 частини 1 статті 26, пунктами 4, 5 частини 3 статті 50, статтею 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Жидачівська міська рада

В И Р І Ш И Л А:


  1. Установити на території Жидачівської міської ради ставку податку з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до Податкового кодексу України.
  2. Затвердити Положення про порядок встановлення ставки і сплати транспортного податку на території Жидачівської міської ради згідно з додатком до цього рішення.

  3. Оприлюднити це рішення в народному часописі Жидачівщини „Новий час” та на офіційному веб-сайті Жидачівської міської ради.
  4. Це рішення набирає чинності з 01.01.2020 року.
  5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій.

ДОДАТОК

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Жидачівської міської

ради від ____2019 р. № ____

 

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про порядок встановлення ставки і сплати транспортного податку

на території Жидачівської міської ради

 

1. Загальні положення

1.1. Положення про порядок встановлення ставки і сплати транспортного податку на території Жидачівської міської ради (надалі – Положення) розроблене на виконання вимог статтей 7, 12 Податкового кодексу України (надалі – Кодексом) та з дотриманням критеріїв, встановлених розділом ХІІ «Податок на майно» цього Кодексу.

 

2. Платники податку

2.1. Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до Кодексу є об’єктами оподаткування.

 

3. Об’єкт оподаткування

3.1. Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, станом на 1 січня податкового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об’єму циліндрів двигуна, типу пального.

Щороку до 1 лютого податкового (звітного) року центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, на своєму офіційному веб-сайті розміщується перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, який повинен містити такі дані щодо цих автомобілів: марка, модель, рік випуску, об’єм циліндрів двигуна, тип пального.

 

4. База оподаткування

4.1. Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до Кодексу.

 

5. Ставка податку

 

5.1. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до Кодексу.

 

6. Податковий період

6.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

 

7. Порядок обчислення та сплати податку

7.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

7.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

7.3. Органи, що здійснюють державну реєстрацію транспортних засобів, зобов’язані щомісяця у десятиденний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку та справляння податку фізичними та юридичними особами, за місцем реєстрації об’єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця.

Форма подачі інформації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

7.4. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому Кодексом, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

7.5. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

7.6. За об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

7.7. У разі спливу п’ятирічного віку легкового автомобіля протягом звітного року податок сплачується за період з 1 січня цього року до початку місяця, наступного за місяцем, в якому вік такого автомобіля досяг (досягне) п’яти років.

7.8. У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який відповідно до Кодексу є об’єктом оподаткування, транспортний податок за такий легковий автомобіль не сплачується з місяця, наступного за місяцем, в якому мав місце факт незаконного заволодіння легковим автомобілем, якщо такий факт підтверджується відповідним документом про внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань, виданим уповноваженим державним органом.

У разі повернення легкового автомобіля його власнику (законному володільцю) податок за такий легковий автомобіль сплачується з місяця, в якому легковий автомобіль було повернено відповідно до постанови слідчого, прокурора чи рішення суду. Платник податку зобов’язаний надати контролюючому органу копію такої постанови (рішення) протягом 10 днів з моменту отримання.

7.9. У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який відповідно до Кодексу є об’єктом оподаткування, уточнююча декларація юридичною особою - платником податку подається протягом 30 календарних днів з дня внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань.

У разі повернення легкового автомобіля його власнику уточнююча декларація юридичною особою - платником податку подається протягом 30 календарних днів з дня складання постанови слідчого, прокурора чи винесення ухвали суду.

7.10. Фізичні особи - платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації для проведення звірки даних щодо:

а) об’єктів оподаткування, що перебувають у власності платника податку;

б) розміру ставки податку;

в) нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів (зокрема документів, що підтверджують право власності на об’єкт оподаткування, перехід права власності на об’єкт оподаткування), контролюючий орган за місцем реєстрації платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Фізичні особи - нерезиденти у порядку, визначеному Кодексом, звертаються за проведенням звірки даних до контролюючих органів за місцем реєстрації об’єктів оподаткування.

 

8. Порядок сплати податку

8.1. Податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до бюджету міста Жидачева згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

 

9. Строки сплати податку

9.1. Транспортний податок сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

Додаток 1
до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта

 

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

 

проекту рішення Жидачівської міської ради

«Про встановлення ставки транспортного збору

на території Жидачівської міської ради на 2020 рік»

I. Визначення проблеми

Податковим кодексом України встановлено перелік місцевих податків і зборів, до якого входить транспортний податок.

Розроблений проект рішення пропонується для прийняття Жидачівською міською радою відповідно до вимог діючого законодавства України з метою введення його в дію з 01.01.2020 року.

На 2019 рік Жидачівська міська рада не приймала рішення щодо встановлення транспортного податку, оскільки він регламентується до справляння згідно вимог Податкового кодексу України.

Згідно закону України від 23.11.2018 р. № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» до статті 10 внесено доповнення – пункт 10.21 «Місцеві ради обов’язково установлюють єдиний податок та податок на майно (в частині транспортного податку та плати за землю, крім земельного податку за лісові землі)».

Враховуючи вимоги статті 12.3.4. Податкового кодексу рішення про встановлення транспортного податку на території Жидачівської міської ради приймається до 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування цього податку.

Жидачівська міська рада в рамках, визначених Бюджетним та Податковим кодексами України, повинна до 1 липня 2019 року прийняти рішення про встановлення місцевих податків та зборів на наступний 2020 рік з визначенням обов’язкових елементів, встановлених положеннями Податкового кодексу України для відповідного місцевого податку чи збору.

Зважаючи на вище наведене, на виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» пропонується проект рішення «Про встановлення ставки транспортного податку на території Жидачівської міської ради на 2020 рік», який підлягає аналізу регуляторного впливу.

Аналіз регуляторного впливу містить обґрунтування необхідності державного регулювання шляхом прийняття проекту рішення - регуляторного акта, аналіз впливу, який справлятиме регуляторний акт на ринкове середовище, забезпечення прав та інтересів суб’єктів господарювання, громадян та держави, а також обґрунтування відповідності проекту регуляторного акта принципам державної регуляторної політики.

         За даними звітів Жидачівської міської ради про виконання дохідної частини бюджету, у 2017 році до міського бюджету сплачено транспортного податку в сумі 14,0 тис. грн. Сума запланованих надходжень на 2018 рік становить 8,3 тис. грн.

 

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

V

Держава

V

Суб'єкти господарювання,

V

у тому числі суб'єкти малого підприємництва*

V

         Відповідно до чинного законодавства повноваження щодо встановлення місцевих податків є виключною компетенцією органів місцевого самоврядування. Застосування регуляторної процедури не має альтернативи, проблема встановлення транспортного податку не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів.

Для встановлення ставки транспортного податку, яка буде діяти з 01.01.2020 року у відповідності до вимог діючого законодавства України необхідно провести регуляторну процедуру розробленого робочою групою Жидачівської міської ради проекту рішення.

II. Цілі державного регулювання

Проект рішення розроблено з ціллю:

ü  виконання вимог чинного законодавства;

ü  врегулювання правовідносин між Жидачівською міською радою та суб’єктами оподаткування в процесі нарахування та сплати транспортного податку;

ü  виконання вимог податкового законодавства та забезпечення надходження до міського бюджету для виконання програм соціально – економічного розвитку міста.

 

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1. Для досягнення цілей існує два альтернативні способи

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

неприйняття регуляторного акта

Відповідно до пункту 10.21 статті 10 Податкового кодексу України місцеві ради «обов’язково установлюють єдиний податок та податок на майно (в частині транспортного податку та плати за землю, крім земельного податку за лісові землі)».

Згідно статті 267 Податкового кодексу України ставка транспортного податку встановлена у фіксованому розмірі – 25 000 гривень за один об’єкт оподаткування.

Сума надходжень цього виду податку суттєво не вплине на дохідну частину міського бюджету, проте міська рада порушить вимоги Податкового кодексу України в частині обов’язкового встановлення транспортного податку.

Альтернатива 2

- прийняття регуляторного акта

Дотримання вимог податкового законодавства.

Забезпечення досягнення цілей державного регулювання.

Забезпечення надходжень до міського бюджету без погіршення умов для розвитку мікробізнесу.

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Опис вигод та витрат за кожною альтернативою для сфер інтересів держави, громадян та суб'єктів господарювання.

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

неприйняття регуляторного акта

Відсутні

Обсяг надходжень до міського бюджету суттєво не зміниться, проте міська рада порушить вимоги Податкового кодексу України в частині обов’язкового встановлення транспортного податку.

Альтернатива 2

- прийняття регуляторного акта

Дотримання вимог податкового законодавства. Забезпечення досягнення цілей державного регулювання.

Забезпечення надходжень до міського бюджету без погіршення умов для розвитку мікробізнесу.

Відсутні

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

неприйняття регуляторного акта

Відсутні

Фізичні особи – платники податку у 2020 році будуть сплачувати податок відповідно до діючого законодавства.

Альтернатива 2

- прийняття регуляторного акта

Відсутні

Фізичні особи – платники податку у 2020 році будуть сплачувати податок за незмінною ставкою 25 000 гривень за один об’єкт оподаткування згідно рішення Жидачівської міської ради, прийнятого відповідно до вимог податкового законодавства.

Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

 0

0

1

0

1

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0

100

0

Х

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

неприйняття регуляторного акта

Платники податку у 2020 році будуть сплачувати податок відповідно до діючого законодавства

Витрати на сплату транспортного податку не зміняться

Альтернатива 2

- прийняття регуляторного акта

Платники податку у 2020 році будуть сплачувати податок за незмінною ставкою 25 000 гривень за один об’єкт оподаткування згідно рішення Жидачівської міської ради, прийнятого відповідно до вимог податкового законодавства.

Витрати на сплату транспортного податку не зміняться

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1

не прийняття регуляторного акта

Сумарні витрати для суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта")

-

Альтернатива 2

- прийняття регуляторного акта

Сумарні витрати для суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта")

-

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

не прийняття регуляторного акта

1

Згідно статті 267 Податкового кодексу України ставка транспортного податку встановлена у фіксованому розмірі – 25 000 гривень за один об’єкт оподаткування.

Обсяг надходжень до міського бюджету суттєво не зміниться, проте міська рада порушить вимоги Податкового кодексу України в частині обов’язкового встановлення транспортного податку

Альтернатива 2

- прийняття регуляторного акта

4

 Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить дотримання вимог податкового законодавства.

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

неприйняття регуляторного акта

Відповідно до пункту 10.21 статті 10 Податкового кодексу України місцеві ради «обов’язково установлюють єдиний податок та податок на майно (в частині транспортного податку та плати за землю, крім земельного податку за лісові землі)».

Згідно статті 267 Податкового кодексу України ставка транспортного податку встановлена у фіксованому розмірі – 25 000 гривень за один об’єкт оподаткування.

Обсяг надходжень до міського бюджету суттєво не зміниться, проте міська рада порушить вимоги Податкового кодексу України в частині обов’язкового встановлення транспортного податку.

Обсяг надходжень до міського бюджету суттєво не зміниться, проте міська рада порушить вимоги Податкового кодексу України в частині обов’язкового встановлення транспортного податку

Альтернатива 2

- прийняття регуляторного акта

Дотримання Жидачівською міською радою вимог податкового законодавства.

Платники податку у 2020 році будуть сплачувати податок за незмінною ставкою 25 000 гривень за один об’єкт оподаткування.

Витрати суб’єктів оподаткування на сплату транспортного податку та обсяг надходжень до міського бюджету не зміняться.

Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики.

Затвердження такого регуляторного акта забезпечить дотримання вимог податкового законодавства.

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

не прийняття регуляторного акта

 

Згідно статті 267 Податкового кодексу України транспортний податок буде справлятись виходячи з норм Кодексу у фіксованому розмірі за встановленою ставкою – 25 000 гривень за один об’єкт оподаткування.

Обсяг надходжень до міського бюджету суттєво не зміниться, проте міська рада порушить вимоги Податкового кодексу України в частині обов’язкового встановлення транспортного податку.

Х

Альтернатива 2

- прийняття регуляторного акта

Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить дотримання вимог податкового законодавства.

Зміни у Податковому кодексі України, зменшення кількості платників податків. Політична та економічна ситуація в країні.

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми

1. Оприлюднення проекту рішення «Про встановлення ставки транспортного податку на території Жидачівської міської ради на 2020 рік» з метою отримання зауважень та пропозицій.

2. Встановлення ставки транспортного податку на території Жидачівської міської ради.

 

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

           Здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб'єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва).

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

На дію цього регуляторного акта негативно можуть вплинути економічна криза, значні темпи інфляції, різке здорожчання тарифів на енергоносії та продукти харчування при незмінному розмірі мінімальної заробітної плати.

            Позитивно на дію цього регуляторного акта може вплинути економічна стабільність в країні та підвищення темпів росту ВВП.

         Строк дії акта – до повторного відстеження (проводиться через один рік), з подальшим продовженням чи внесенням відповідних змін.   

 

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Виходячи з цілей державного регулювання, визначених у другому розділі аналізу регуляторного впливу, для відстеження результативності цього регуляторного акта обрано такі прогнозні статистичні показники:

Назва показника

за 2018 р.(факт)

за 2019р.(план)

за 2020р.(прогноз)

Надходження до місцевого бюджету транспортного податку від юридичних осіб (тис. грн.)

8,3

0,0

 

25,0

Загальна кількість платників транспортного податку - юридичних осіб (осіб)

1

1

 

1

Витрати суб’єктів господарювання на адміністративні процедури щодо виконання регулювання та звітування (тис. грн.)

0,04

0,0

 

0,1

Рівень поінформованості громадян та суб’єктів господарювання стосовно основних положень регуляторного акта

Проект рішення оприлюднюється на офіційному веб-сайті Жидачівської міської ради в мережі Інтернет www.meriya-zhydachiv.lviv.ua.

 

 

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

       Базове відстеження результативності здійснюватиметься до дати набрання чинності цього регуляторного акта. Повторне відстеження результативності планується здійснити через 1 рік після набуття чинності регуляторним актом.

       З огляду на показники результативності, визначені в попередньому розділі аналізу регуляторного впливу, відстеження буде проводитись за допомогою статистичного методу та шляхом опитування.

       У рамках зазначених методів відстеження проведено аналіз звітності про виконання дохідної частини бюджету в частині інформації щодо розміру надходжень до міського бюджету, кількості осіб, на яких поширюватиметься дія акта, а також розміру коштів і часу, що витрачатимуться суб’єктами господарювання на виконання вимог акту.

 

Додаток 4
до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта

ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 6 по 14 березня 2019 року.

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Робочі зустрічі

5

Отримання інформації

2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб'єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 1 (одиниць), у тому числі малого підприємництва 0 (одиниць) та мікропідприємництва 1 (одиниць);

питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків) (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п'ять років

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

 0

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

 0

5

Інші процедури (уточнити) (сплата податку)

25000,0

25000,0

125000,0

6

Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

25000,0

Х

125000,0

7

Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

1

1

1  

8

Сумарно, гривень

25 000,0

Х

125 000,0

Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання
Формула:
витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

0,5ч*26,53 грн(мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі з 01.01.2020 року) *1=12,56грн 

12,56 

62,8

10

Процедури організації виконання вимог регулювання
Формула:
витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

0,5ч*26,53*1=13,27грн 

13,27

66,4 

11

Процедури офіційного звітування
Формула:
витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

(0,1ч +0,2ч+0,1ч+0,2ч)*

26,53*1*4

=63,67грн

63,67

318,4 

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок
Формула:
витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

 0,1ч*26,53=2,65грн

2,65

13,25

13

Інші процедури (уточнити)

14

Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

92,15 

Х

         460,8

15

Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

1

1

1

16

Сумарно, гривень
Формула:
відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

92,15 

Х

   460,8 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання:

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок адміністрування регулювання:

Жидачівська ДПІ Стрийського управління ГУ ДФС у Львівській області

(назва державного органу)

Процедура регулювання суб'єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб'єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб'єктів малого та мікропідприємництв)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб'єкта

Оцінка кількості суб'єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб'єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

0,1 год. 

2,65 

1

2,65

2. Поточний контроль за суб'єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

 

26,53 грн(мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі з 01.01.2020 року) за 1 год

 

 

 

камеральні

0,2 год. 

5,3 

 1

1

5,3

виїзні

-

-

-

-

-

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

 0,2 год.

5,3 

 1

1

5,3

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

0,5 год. 

13,26 

 1

1

13,26

5. Оскарження одного окремого рішення суб'єктами господарювання

 -

-

-

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

1 год. 

26,53 

 1

1

26,53

7. Інші адміністративні процедури (уточнити):
виклик платника, складання листа

1 год. 

26,53 

 1

1

26,53

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

80,0

Сумарно за п'ять років

Х

Х

Х

Х

400,0 

4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п'ять років

1

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

25 000,0

125 000,0

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

92,15

460,8

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

25 092,15

125 460,8

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

80,0

400,0

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

25 172,15

125 860,8

5. Розроблення корегуючих (пом'якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

На основі оцінки сумарних витрат малого підприємництва на виконання запланованого регулювання (за перший рік регулювання та за п'ять років) з метою вирівнювання питомої вартості адміністративного навантаження між суб'єктами великого, середнього та малого підприємництва пропонуються такі компенсаторні механізми наприклад, зміна періодичності надання звітів для малого чи мікропідприємництва, поріг за розміром суб'єкта чи його розміром річного обороту для виключення з-під регулювання, запровадження інших компенсаторів.

Відповідні норми встановлені Податковим кодексом України і не можуть бути врегульовані на рівні місцевих рад.

На основі запропонованих компенсаторів для суб'єктів малого підприємництва проводиться повторна оцінка витрат суб'єктів малого підприємництва для скорегованих процедур починаючи з пункту 2 цього додатка.

Показник

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за перший рік, гривень

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за п'ять років, гривень

Заплановане регулювання

-

-

За умов застосування компенсаторних механізмів для малого підприємництва

-

-

Сумарно: зміна вартості регулювання малого підприємництва

-

-

 

 

Міський голова                                      

Додати коментар: