gototopgototop
    Місцеві податки і збори на території м.Жидачева на 2018 рік: - єдиний податок (тут); - податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тут); - плата за землю (тут); - транспортний податок (тут); - туристичний збір (тут) *** Податки і збори на території міста Жидачів на 2017 рік: - єдиний податок (тут); податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тут); - плата за землю (тут); - транспортний податок (тут); - туристичний збір (тут) ***  Повідомлення про зміну діючих тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (тут) *** Про військову службу за контрактом (тут) ***   Місцезнаходження споруд для цивільного захисту населення: вул. І.Мазепи, 10 А (загальна площа 146 кв. м), вул. Друкарська, 6 (79,1 кв. м), вул. Друкарська, 8 (69,4 кв. м), вул. Я.Мудрого, 17 (23,8 кв. м), вул. Клубна, 1 (37,8 кв. м), вул. Клубна, 3 (37,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 9 (182,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 16 (100,7 кв. м), вул. М.Шашкевича, 17 (100 кв. м), вул. Грюнвальдська, 1 (76 кв. м), вул. Кобзарева, 8 (89,8 кв. м), вул. І.Франка, 40 (69 кв. м). ***   Посади "Родинне дерево" в м.Жидачеві (детальніше тут...) 

Бюджет громадських ініціатив м.Жидачева


byudjet

Жидачівське ДОТГ

dotg-22-05-2015-1

Стежками "Базиївки"

stegkamu-bazuivku

Для підписки на розсилку RSS новин введіть Ваш адрес електронної пошти:

Zhydachiv presentation

Presentation-Zhydachi-in-English

Карти міста Жидачева

Календар новин

 кві   травень 2018   чер

нпвсчпс
   1  2  3  4  5
  6  7  8  9101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Julianna Willis Technology
АРВ та проект рішення щодо встановлення ставок та пільг на нерухоме майно на 2019 рік Друк
П'ятниця, 27 квітня 2018, 11:49

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

 

____________ 2018                                     №                                                   м. Жидачів

 

Про встановлення ставок та пільг із сплати

податку  на нерухоме  майно, відмінне від

земельної ділянки, на території Жидачівської

міської ради на 2019 рік

 

У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів від 24.05.2017 р. № 483 „Про затвердження типових рішень про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки”, керуючися статтею 266 Податкового кодексу України, пунктом 24 частини першої статті 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Жидачівська міська рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. 1.Установити на території Жидачівської міської ради:
    1. 1)ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, згідно з додатком 1;
    2. 2)пільги для фізичних та юридичних осіб, надані відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, за переліком згідно з додатком 2
  2. 2.Оприлюднити це рішення в інформаційному бюлетені Жидачівської міської ради „Удеч сьогодні” та на офіційному сайті Жидачівської міської ради.
  3. 3.Це рішення набирає чинності з 01.01.2019 року.
  4. 4.Рішення Жидачівської міської ради від 29.06.2017 р. № 335 визнати таким, що втратило чинність з 01.01.2019 р.
  5. 5.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій .

 

ДОДАТОК 1

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Жидачівської міської

ради від _______2018 р. № ____

 

СТАВКИ

податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

 

Ставки встановлюються на 2019 рік та вводяться в дію з 01 січня 2019 року.

Адміністративно-територіальна одиниця, на яку поширюється дія рішення ради:

Код

області

Код

району

Код згідно з КОАТУУ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади

4600000000

4621500000

4621510100

Жидачівська міська рада

 

 

Класифікація будівель і споруд1

Ставки податку2

за 1 кв. метр

(відсотків розміру

мінімальної

заробітної плати)

 

код1

 

найменування1

для юридичних осіб

для

фізичних

осіб

 

11

 

БУДІВЛІ ЖИТЛОВІ

 

111

 

Будинки одноквартирні

1110

Будинки одноквартирні3

1110.1

Будинки одноквартирні масової забудови

0,05

0,05

1110.2

Котеджі та будинки одноквартирні підвищеної комфортності

0,1

0,1

1110.3

Будинки садибного типу

0,05

0,05

1110.4

Будинки дачні та садові

0,05

0,05

112

Будинки з двома та більше квартирами

1121

Будинки з двома квартирами3

1121.1

Будинки двоквартирні масової забудови

0,05

0,05

1121.2

Котеджі та будинки двоквартирні підвищеної комфортності

0,1

0,1

1122

Будинки з трьома та більше квартирами3

1122.1

Будинки багатоквартирні масової забудови

0,05

0,05

1122.2

Будинки багатоквартирні підвищеної комфортності, індивідуальні

0,1

0,1

1122.3

Будинки житлові готельного типу

0,05

0,05

113

Гуртожитки3

1130.1

Гуртожитки для робітників та службовців

0,05

0,05

1130.2

Гуртожитки для студентів вищих навчальних закладів3

0,05

0,05

1130.3

Гуртожитки для учнів навчальних закладів5

0,05

0,05

1130.4

Будинки-інтернати для людей похилого віку та інвалідів3

0,05

0,05

1130.5

Будинки дитини та сирітські будинки3

0,05

0,05

1130.6

Будинки для біженців, притулки для бездомних3

0,05

0,05

1130.9

Будинки для колективного проживання інші

0,05

0,05

 

12

 

БУДІВЛІ НЕЖИТЛОВІ

 

121

 

Готелі, ресторани та подібні будівлі

1211

Будівлі готельні

1211.1

Готелі

0,1

0,1

1211.2

Мотелі

0,1

0,1

1211.3

Кемпінги

0,1

0,1

1211.4

Пансіонати

0,1

0,1

1211.5

Ресторани та бари

0,1

0,1

1212

Інші будівлі для тимчасового проживання

1212.1

Туристичні бази та гірські притулки

0,1

0,1

1212.2

Дитячі та сімейні табори відпочинку

0,1

0,1

1212.3

Центри та будинки відпочинку

0,1

0,1

1212.9

Інші будівлі для тимчасового проживання, не класифіковані раніше

0,1

0,1

122

Будівлі офісні

1220

Будівлі офісні3

1220.1

Будівлі органів державного та місцевого управління3

0,1

0,1

1220.2

Будівлі фінансового обслуговування

0,1

0,1

1220.3

Будівлі органів правосуддя3

0,1

0,1

1220.5

Адміністративно-побутові будівлі промислових підприємств

0,1

0,1

1220.9

Будівлі для конторських та адміністративних цілей інші

0,1

0,1

123

Будівлі торговельні

1230

Будівлі торговельні

1230.1

Торгові центри, універмаги, магазини

0,1

0,1

1230.2

Криті ринки, павільйони та зали для ярмарків3

0,1

0,1

1230.3

Станції технічного обслуговування автомобілів

0,1

0,1

1230.4

Їдальні, кафе, закусочні тощо

0,1

0,1

1230.5

Бази та склади підприємств торгівлі і громадського харчування

0,1

0,1

1230.6

Будівлі підприємств побутового обслуговування

0,1

0,1

1230.9

Будівлі торговельні інші

0,1

0,1

124

Будівлі транспорту та засобів зв’язку

1241

Вокзали, аеровокзали, будівлі засобів зв’язку та пов’язані з ними будівлі

1241.1

Автовокзали та інші будівлі автомобільного транспорту

0,1

0,1

1241.2

Вокзали та інші будівлі залізничного транспорту

0,1

0,1

1241.7

Будівлі центрів радіо- та телевізійного мовлення, телефонних станцій, телекомунікаційних центрів тощо

0,1

0,1

1241.9

Будівлі транспорту та засобів зв’язку інші

0,1

0,1

1242

Гаражі

1242.1

Гаражі наземні

0,05

0,05

1242.2

Гаражі підземні

0,05

0,05

1242.3

Стоянки автомобільні криті

0,05

0,05

1242.4

Навіси для велосипедів

0,05

0,05

125

Будівлі промислові та склади

1251

Будівлі промислові3

1251.1

Будівлі підприємств машинобудування та металообробної промисловості3

0,1

0,1

1251.4

Будівлі підприємств легкої промисловості3

0,1

0,1

1251.5

Будівлі підприємств харчової промисловості3

0,1

0,1

1251.6

Будівлі підприємств медичної та мікробіологічної промисловості3

0,1

0,1

1251.7

Будівлі підприємств лісової, деревообробної та целюлозно-паперової промисловості3

0,1

0,1

1251.8

Будівлі підприємств будівельної індустрії, будівельних матеріалів та виробів, скляної та фарфоро-фаянсової промисловості3

0,1

0,1

1251.9

Будівлі інших проимслових виробництв, включаючи поліграфічне3

0,1

0,1

1252

Резервуари, силоси та склади

1252.1

Резервуари для нафти, нафтопродуктів та газу

0,1

0,1

1252.2

Резервуари та ємності інші

0,1

0,1

1252.3

Силоси для зерна

0,1

0,1

1252.4

Силоси для цементу та інших сипучих матеріалів

0,1

0,1

1252.5

Склади спеціальні товарні

0,1

0,1

1252.6

Холодильники

0,1

0,1

1252.7

Складські майданчики

0,1

0,1

1252.8

Склади універсальні

0,1

0,1

1252.9

Склади та сховища інші3

0,1

0,1

126

Будівлі для публічних виступів, закладів освітнього, медичного та оздоровчого призначення

1261

Будівлі для публічних виступів

1261.1

Театри, кінотеатри та концертні зали

0,05

0,05

1261.2

Зали засідань та багатоцільові зали для публічних виступів

0,05

0,05

1261.4

Казино, ігорні будинки

1,0

1,0

1261.5

Музичні та танцювальні зали, дискотеки

0,05

0,05

1261.9

Будівлі для публічних виступів інші

0,05

0,05

1262

Музеї та бібліотеки

1262.1

Музеї та художні галереї3

0,05

0,05

1262.2

Бібліотеки, книгосховища3

0,05

0,05

1262.5

Будівлі архівів3

0,05

0,05

1263

Будівлі навчальних та дослідних закладів

1263.3

Будівлі шкіл та інших середніх навчальних закладів3

0,05

0,05

1263.4

Будівлі професійно-технічних навчальних закладів3

0,05

0,05

1263.5

Будівлі дошкільних та позашкільних навчальних закладів3

0,05

0,05

1264

Будівлі лікарень та оздоровчих закладів

1264.1

Лікарні багатопрофільні територіального обслуговування, навчальних закладів3

0,05

0,05

1264.2

Лікарні профільні, диспансери3

0,05

0,05

1264.3

Материнські та дитячі реабілітаційні центри, пологові будинки3

0,05

0,05

1264.4

Поліклініки, пункти медичного обслуговування та консультації3

0,05

0,05

1264.9

Заклади лікувально-профілактичні та оздоровчі інші3

0,05

0,05

1265

Зали спортивні3

1265.1

Зали гімнастичні, баскетбольні, волейбольні, тенісні тощо

0,05

0,05

1265.2

Басейни криті для плавання

0,05

0,05

1265.9

Зали спортивні інші

0,05

0,05

127

Будівлі нежитлові інші

1271

Будівлі сільськогосподарського призначення, лісівництва та рибного господарства3

1271.1

Будівлі для тваринництва3

0,05

0,05

1271.2

Будівлі для птахівництва3

0,05

0,05

1271.3

Будівлі для зберігання зерна3

0,05

0,05

1271.4

Будівлі силосні та сінажні3

0,05

0,05

1271.5

Будівлі для садівництва, виноградарства та виноробства3

0,05

0,05

1271.6

Будівлі тепличного господарства3

0,05

0,05

1271.7

Будівлі рибного господарства3

0,05

0,05

1271.8

Будівлі підприємств лісівництва та звірівництва3

0,05

0,05

1271.9

Будівлі сільськогосподарського призначення інші3

0,05

0,05

1272

Будівлі для культової та релігійної діяльності3

1272.1

Церкви, собори, костьоли, мечеті, синагоги тощо3

0,05

0,05

1272.2

Похоронні бюро та ритуальні зали

0,05

0,05

1272.3

Цвинтарі та крематорії3

0,05

0,05

1273

Пам’ятки історичні та такі, що охороняються державою3

1273.1

Пам’ятки історії та архітектури3

0,05

0,05

1273.2

Археологічні розкопки, руїни та історичні місця, що охороняються державою3

0,05

0,05

1273.3

Меморіали, художньо-декоративні будівлі, статуї3

0,05

0,05

1274

Будівлі інші, не класифіковані раніше3

1274.1

Казарми Збройних Сил3

0,05

0,05

1274.2

Будівлі поліцейських та пожежних служб3

0,05

0,05

1274.3

Будівлі виправних закладів, в’язниць та слідчих ізоляторів3

0,05

0,05

1274.4

Будівлі лазень та пралень

0,05

0,05

1274.5

Будівлі з облаштування населених пунктів

0,05

0,05

Примітка.

1 Класифікація будівель та споруд, код та найменування зазначаються відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженого наказом Держстандарту від 17 серпня 2000 р. № 507.

2 Ставки податку встановлюються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України і зазначаються десятковим дробом з трьома (у разі потреби чотирма) десятковими знаками після коми.

3 Об’єкти нерухомості, що класифікуються за цим підкласом, звільняються/можуть звільнятися повністю або частково від оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідно до норм підпункту 266.2.2 пункту 266.2 та пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України.

 

ДОДАТОК 2

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Жидачівської міської

ради від _______2018 р. № ____

 

ПЕРЕЛІК

пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки1

 

Пільги встановлюються на 2019 рік та вводяться в дію з 01 січня 2019 року.

Адміністративно-територіальна одиниця, на яку поширюється дія рішення ради:

Код

області

Код

району

Код згідно з КОАТУУ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади

4600000000

4621500000

4621510100

Жидачівська міська рада

 

 

з/п

 

Група платників, категорія/класифікація будівель і споруд

Розмір пільги

(відсотків суми

податкового зобов’язання

за рік)

1.

Будівлі органів державного та місцевого управління (1220.1)

100

2.

Будівлі органів правосуддя (1220.3)

100

3.

Будівлі для публічних виступів, закладів освітнього, медичного та оздоровчого призначення (126), крім казино, ігорних будинків (1261.4)

100

4.

Будівлі нежитлові інші (1272, 1273, 1274)

100

Примітка.

1 Пільги визначаються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України. У разі встановлення пільг, відмінних на територіях різних населених пунктів адміністративно-територіальної одиниці, за кожним населеним пунктом пільги затверджуються окремо.

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту рішення Жидачівської міської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку  на нерухоме  майно, відмінне від земельної ділянки, на території Жидачівської міської ради на 2019 рік»

I. Визначення проблеми

Податковим кодексом України встановлено перелік місцевих податків і зборів, до якого входить податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Розроблений проект рішення пропонується для прийняття Жидачівською міською радою відповідно до вимог діючого законодавства України з метою введення його в дію з 01.01.2019 року.

На цей момент діє рішення Жидачівської міської ради від 29.06.2017 р. № 335 «Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території міста Жидачева», прийняте на виконання повноважень щодо встановлення місцевих податків і зборів у відповідності до вимог Податкового кодексу України.

Враховуючи вимоги статті 12.3.4. Податкового кодексу рішення про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території м. Жидачева приймається до 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування цього податку.

         За даними звіту Жидачівської міської ради про виконання дохідної частини бюджету, платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для яких ставки регулюються за рішенням міської ради, сплатили до міського бюджету у 2017 році 190,8 тис. грн.

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

V

Держава

V

Суб'єкти господарювання,

V

у тому числі суб'єкти малого підприємництва*

V

         Відповідно до чинного законодавства повноваження щодо встановлення місцевих податків є виключною компетенцією органів місцевого самоврядування. Застосування регуляторної процедури не має альтернативи, проблема встановлення податку на нерухоме майно не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів.

II. Цілі державного регулювання

Проект рішення розроблено з ціллю:

ü  виконання вимог чинного законодавства;

ü  врегулювання правовідносин між Жидачівською міською радою та суб’єктами господарювання і власниками нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки;

ü  встановлення ставок місцевого податку на нерухоме майно, відмінне від земельної, які б дозволили збільшити надходження до міського бюджету для виконання програм соціально – економічного розвитку міста;

ü  встановлення пільги щодо сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податковго кодексу України.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

1. Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

- не прийняття регуляторного акта

По закінченню 2018 року рішення про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для об’єктів житлової і нежитлової нерухомості, втратить чинність як таке, що не пройшло регуляторної процедури і не поширюється на подальші періоди.   Суб’єкти господарювання залишаться без нормативного акту.

Відповідно до підпункту 12.3.5 пункту12.3 статті 12 Податкового кодексу України податок буде справлятися виходячи з норм Кодексу із застосуванням мінімальних ставок податку, що суттєво погіршить надходження до місцевого бюджету.

Альтернатива 2

- прийняття регуляторного акта

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговоренні проекту рішення.

Дозволить збільшити надходження до міського бюджету для виконання програм соціально – економічного розвитку міста.

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Опис вигод та витрат за кожною альтернативою для сфер інтересів держави, громадян та суб'єктів господарювання.

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

- не прийняття регуляторного акта

Можливо, покращиться інвестиційна привабливість території через мінімальні ставки податку на нерухоме майно

По закінченню 2018 року рішення про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для об’єктів житлової і нежитлової нерухомості, втратить чинність як таке, що не пройшло регуляторної процедури, і не поширюється на подальші періоди. Відповідно до підпункту 12.3.5 пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу України податок буде справлятися виходячи з норм Кодексу із застосуванням мінімальних ставок податку, що суттєво погіршить надходження до місцевого бюджету.

Альтернатива 2

- прийняття регуляторного акта

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення.

Дозволить наповнювати місцевий бюджет.

Витрати повязані з підготовкою регуляторного акту та процедур з його опублікування

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

- не прийняття регуляторного акта

 Фізичні особи – платники податку будуть сплачувати податок за мінімальними ставками.

Сплата податку у 2019 році, відповідно до Податкового кодексу, буде здійснюватися за мінімальними ставками, що зменшить надходження до міського бюджету.

Альтернатива 2

- прийняття регуляторного акта

За рахунок надходжень від сплати податку здійснюватиметься реалізація заходів відповідно до потреб громади.

Застосування  прозорого механізму справляння податку.

Обовязкова сплата податку згідно рішення міської ради, прийнятого у відповідності до податкового законодавства

Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

0

0

0

321

321

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0

0

0

100

Х

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

- не прийняття регуляторного акта

Суб'єкти господарювання – платники податку у 2019 році будуть сплачувати податок за мінімальними ставками.

Х

Альтернатива 2

- прийняття регуляторного акта

Застосування  прозорого механізму справляння податку.

Обов’язкова сплата податку згідно рішення міської ради, прийнятого у відповідності до податкового законодавства.

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1 «Не прийняття регуляторного акта (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)» Сумарні витрати для суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта")

-

Альтернатива 2 «Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим кодексом України, із збільшення ставок податку для юридичних осіб та розширенням пільг для незахищених верств населення» Сумарні витрати для суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці "Витрати на одного суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта")

-

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

- не прийняття регуляторного акта

2

Суб’єкти господарювання будуть сплачувати податок за мінімальними ставками. Зменшаться надходження до міського бюджету.

Для фізичних осіб – платників податку на нерухоме майно у 2019 році будуть діяти мінімальні ставки податку.

Альтернатива 2

- прийняття регуляторного акта

4

Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

- не прийняття регуляторного акта

 Суб'єкти господарювання – платники податку у 2019 році будуть сплачувати податок за мінімальними ставками.

Зменшення надходжень у місцевий бюджет.

Платники податку у 2019 році будуть сплачувати податок за мінімальними ставками.

Зменшаться надходження до місцевого бюджету.

Альтернатива 2

- прийняття регуляторного акта

Застосування  прозорого механізму справляння податку.

Збільшення поступлень до міського бюджету.

Можливість реалізації заходів Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста.

Суб'єкти господарювання та фізичні особи будуть платити податок за ставками згідно рішення Жидачівської міської ради.

Зменшення надходжень на суму пільг у місцевий бюджет.

Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики.

Затвердження цього регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

- не прийняття регуляторного акта

 Платники податку у 2019 році будуть сплачувати податок за мінімальними ставками та втрачають додаткові пільги. Зменшаться надходження до місцевого бюджету.  

Х 

Альтернатива 2

- прийняття регуляторного акта

Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики.

Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

Зміни у Податковому кодексі України, зниження платоспроможності платників податків, зменшення кількості суб’єктів господарювання. Політична та економічна ситуація в країні.

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Розв’язання проблеми пропонується розв’язати шляхом прийняття рішення Жидачівської міської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку  на нерухоме  майно, відмінне від земельної ділянки, на території Жидачівської міської ради на 2019 рік», проект якого розроблений відповідно до вимог Податкового кодексу України, Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Прийняття запропонованого проекту регуляторного акта здійснюватиметься у кілька етапів, а саме:

- розроблення проекту рішення та аналізу його регуляторного впливу робочою групою, відповідальною за підготовку проекту регуляторного акта;

- оприлюднення проекту регуляторного акта разом із відповідним аналізом регуляторного впливу на офіційному сайті Жидачівської міської ради;

- отримання від постійної комісії Жидачівської міської ради з питань законності, взаємодії з громадськими формуваннями, регламенту і депутатської етики експертного висновку щодо регуляторного впливу розробленого проекту регуляторного акта;

- обговорення пакету документів на засіданні постійної комісії з питань бюджету, комунальної власності, економічного розвитку та інвестицій;

- включення проекту регуляторного акта в порядок денний сесії міської ради для прийняття відповідного рішення;

- оприлюднення прийнятого регуляторного акта згідно вимог діючого законодавства.

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

              Здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб'єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва).

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії регуляторного акта один рік.

Органи місцевого самоврядування, в рамках, визначених Бюджетним та Податковим кодексами України, мають до 1 липня кожного року прийняти рішення про встановлення місцевих податків та зборів на наступний рік з визначенням обов’язкових елементів, встановлених положеннями Податкового кодексу України для відповідного місцевого податку чи збору (із листа Державної регуляторної служби України від 05.10.2017 р. № 8737/0/20-17.

У випадку внесення змін до нормативно-правових актів, на підставі яких розроблено цей проект рішення, запропонований регуляторний акт буде переглянуто для внесення відповідних змін або розроблення нового регуляторного акта.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Виходячи з цілей державного регулювання, визначених у другому розділі АРВ, для відстеження результативності цього регуляторного акта обрано такі прогнозні статистичні показники:

Назва показника

2017 р. (факт)

2018 р.(план)

Нараховано плати з фізичних осіб в місцевий бюджет (тис. грн.)

39,3

44,3

Кількість фізичних осіб

275

275

Нараховано плати з юридичних осіб в місцевий бюджет (тис. грн.)

151,4

169,1

Кількість юридичних осіб

46

46

Витрати суб’єктів малого підприємництва на адміністративні процедури щодо виконання регулювання та звітування (тис. грн.)

37,7

46,9

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання стосовно основних положень регуляторного акта

Проект рішення оприлюднюється на офіційній сторінці Жидачівської міської ради в мережі Інтернет www.meriya-zhydachiv.lviv.ua.

 

 

IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Базове відстеження результативності здійснюватиметься до дати набрання чинності цього регуляторного акта. Повторне відстеження результативності планується здійснити через 1 рік після набуття чинності регуляторним актом.

       З огляду на показники результативності, визначені в попередньому розділі аналізу регуляторного впливу, відстеження буде проводитись за допомогою статистичного методу та шляхом опитування.

       У рамках зазначених методів відстеження проведено аналіз звітності про виконання дохідної частини бюджету в частині інформації щодо розміру надходжень до міського бюджету, кількості осіб, на яких поширюватиметься дія акта, а також розміру коштів і часу, що витрачатимуться суб’єктами господарювання на виконання вимог акту.

 

ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 18 по 20 квітня 2018 року.

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Робочі зустрічі

5

Отримання інформації

2

Круглі столи

15

Отримання інформації та пропозицій

2. Вимірювання впливу регулювання на суб'єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб'єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 321 (одиниць), у тому числі малого підприємництва 0 (одиниць) та мікропідприємництва 321 (одиниць);

питома вага суб'єктів малого підприємництва у загальній кількості суб'єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків) (відповідно до таблиці "Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання" додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

3. Розрахунок витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п'ять років

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

 0

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

 0

5

Інші процедури (уточнити) (сплата податку)

664,8

664,8

3324,0

6

Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

664,8

Х

3324,0

7

Кількість суб'єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

321

321

         321 

8

Сумарно, гривень

213 400,0

Х

1 067 000,0

Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання
Формула:
витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

0,5ч*22,41грн (мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі з 01.01.2018 року)*1=11,21 грн.

11,21 

56,0

10

Процедури організації виконання вимог регулювання
Формула:
витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб'єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

1ч*22,41*1=22,41 грн. 

22,41

112,1 

11

Процедури офіційного звітування
Формула:
витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб'єктів, що користуються формами засобів - окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв'язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

(0,4ч +0,3ч+0,1ч+0,2ч)*

22,41*1*4=

=89,64грн

89,64

448,0 

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок
Формула:
витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

1ч*22,41 грн=22,41 грн

22,41

112,0

13

Інші процедури (уточнити)

14

Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

146,0 

Х

730,0

15

Кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

321

321

321

16

Сумарно, гривень
Формула:
відповідний стовпчик "разом" Х кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

46 866,0 

Х

   234 330,0 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

           Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання:

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок адміністрування регулювання:

Стрийська ОДПІ (Жидачівське відділення ) ГУ ДФС у Львівській області

(назва державного органу)

Процедура регулювання суб'єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб'єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб'єктів малого та мікропідприємництв)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб'єкта

Оцінка кількості суб'єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб'єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

0,2 год. 

4,48 

321

1438,0

2. Поточний контроль за суб'єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

камеральні

0,5 год.  

11,21 

 1

321

3598,0

виїзні

-

-

-

-

-

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

 3 год.

67,23

 1

100

6723,0

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

1 год. 

22,41 

 1

100

2241,0

5. Оскарження одного окремого рішення суб'єктами господарювання

 -

-

-

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

4 год. 

89,64 

 1

321

       28 774,0

7. Інші адміністративні процедури (уточнити):

-

-

-

-

-

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

42774,0

Сумарно за п'ять років

Х

Х

Х

Х

213 870,0 

4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п'ять років

1

Оцінка "прямих" витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

213 400,0

1067 000,0

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

46 866,0

234 330,0

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

260 266,0

1 301 330,0

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва

42 774,0

213 870,0

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

303 040,0

1 515 200,0

5. Розроблення корегуючих (пом'якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

На основі оцінки сумарних витрат малого підприємництва на виконання запланованого регулювання (за перший рік регулювання та за п'ять років) з метою вирівнювання питомої вартості адміністративного навантаження між суб'єктами великого, середнього та малого підприємництва пропонуються такі компенсаторні механізми наприклад, зміна періодичності надання звітів для малого чи мікропідприємництва, поріг за розміром суб'єкта чи його розміром річного обороту для виключення з-під регулювання, запровадження інших компенсаторів.

Відповідні норми встановлені Податковим кодексом України і не можуть бути врегульовані на рівні місцевих рад.

На основі запропонованих компенсаторів для суб'єктів малого підприємництва проводиться повторна оцінка витрат суб'єктів малого підприємництва для скорегованих процедур починаючи з пункту 2 цього додатка.

Показник

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за перший рік, гривень

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання за п'ять років, гривень

Заплановане регулювання

-

-

За умов застосування компенсаторних механізмів для малого підприємництва

-

-

Сумарно: зміна вартості регулювання малого підприємництва

-

-

 

Міський голова      

 

Додати коментар: