gototopgototop
    Про військову службу за контрактом (тут) ***   Місцезнаходження споруд для цивільного захисту населення: вул. І.Мазепи, 10 А (загальна площа 146 кв. м), вул. Друкарська, 6 (79,1 кв. м), вул. Друкарська, 8 (69,4 кв. м), вул. Я.Мудрого, 17 (23,8 кв. м), вул. Клубна, 1 (37,8 кв. м), вул. Клубна, 3 (37,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 9 (182,8 кв. м), вул. М.Шашкевича, 16 (100,7 кв. м), вул. М.Шашкевича, 17 (100 кв. м), вул. Грюнвальдська, 1 (76 кв. м), вул. Кобзарева, 8 (89,8 кв. м), вул. І.Франка, 40 (69 кв. м). ***   Посади "Родинне дерево" в м.Жидачеві (детальніше тут...) *** Місцеві податки і збори на території Жидачівської міської ради на 2021 рік: земельний податок (тут), орендна плата за землю (тут), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (тут), єдиний податок (тут), туристичний збір (тут), транспортний податок (тут)

ВИБОРИ - 2020

vyboru-2015

Бюджет громадських ініціатив м.Жидачева


byudjet

Стежками "Базиївки"

stegkamu-bazuivku

Для підписки на розсилку RSS новин введіть Ваш адрес електронної пошти:

Карти міста Жидачева

ЦНАП
Звіт по послугах за 2021 рік Друк
Вівторок, 08 лютого 2022, 10:35

Звіт по послугах за 2021 рік
N з/п Код послуги Назва послуги Чол. Жін. До 25 років Від 25 до 35 років Від 35 до 55 років Від 55 років Разом
1 02/01 Видача паспорта забудови земельної ділянки 0 0 1 1 0 0 15
2 02/02 Видача містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки 0 0 2 0 0 0 15
3 02/03 Видача Паспорту прив'язки тимчасової споруди ( ТС ) для провадження підприємницької діяльності 0 0 0 0 0 0 1
4 02/04 Погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки 0 0 1 0 0 0 15
5 02/07 Надання висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведення або зміни цільового призначення земельної ділянки 0 0 0 0 0 0 10
6 02/10 Надання детального плану забудови 0 0 0 0 0 0 1
7 03/01 Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру 0 0 0 0 0 0 13
8 03/02 Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки 0 0 5 0 0 0 263
9 03/03 Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну діялянку 0 0 22 9 0 0 731
10 03/04 Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями 0 0 0 0 0 0 1
11 03/07 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу 0 0 0 0 0 0 15
12 03/08 Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу 0 0 0 0 0 0 1
13 03/11 Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території) 0 0 0 0 0 0 1
14 03/12 Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) 0 0 0 0 0 0 6
15 03/14 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну діялнку в видачею витягу 0 0 2 0 0 0 49
16 03/17 Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою 0 0 0 0 0 0 1
17 03/18 Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю) 0 0 2 1 0 0 65
18 03/20 Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної діялнки у межах норм бнзоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення 0 0 0 0 0 0 124
19 03/22 Виправлення технічної помилки у відомостях Державного земельного кадастру, яка була допущена не з вини органу, що здійснює його ведення 0 0 4 0 0 0 53
20 03/23 Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення державного земельного кадастру 0 0 0 0 0 0 61
21 04/07 Посвідчення багатодітної сімї продовження 0 0 1 0 0 0 2
22 04/08 Посвідчення дитини багатодітної сімї продовження 0 0 0 0 0 0 2
23 04/34 Видача посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім'ї 0 0 1 0 0 0 2
24 08/01 Державна реєстрація юридичної особи (у тому числі громадського формування) 0 0 0 0 0 0 15
25 08/02 Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 0 0 3 1 0 0 60
26 08/03 Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юри 0 0 0 0 0 0 177
27 08/04 Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття 0 0 0 0 0 0 1
28 08/05 Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 0 0 2 1 0 0 56
29 08/07 Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення 0 0 0 0 0 0 21
30 08/08 Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем за її рішенням 0 0 8 0 0 0 73
31 08/10 Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно 0 0 0 0 0 0 10
32 08/11 Реєстрація громадського об'єднання 0 0 0 0 0 0 2
33 08/24 Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно 0 0 3 0 0 0 71
34 08/35 Державна реєстрація фізичної особи - підприємця 0 0 3 0 0 0 79
35 24/01 Реєстрація місця проживання/перебування 0 0 29 1 1 0 483
36 24/02 Зняття з реєстрації місця проживання 0 0 8 0 0 1 140
37 50/06 Експлуатаційний дозвіл операторам потужностей (об'єктів), що здійснюють виробництво харчових продуктів, підконтрольних ветеринарній службі та для агропродовольчих ринків 0 0 0 0 0 0 1
Всього: 0 0 97 14 1 1 2636
 
Перелік адміністративних послуг органів виконавчої влади, які надаються через Відділ-Центр надання адміністративних послуг Жидачівської міської ради Друк
Понеділок, 07 лютого 2022, 13:10

Перелік

адміністративних послуг

органів виконавчої влади, які надаються через Відділ-Центр надання адміністративних послуг Жидачівської міської ради Львівської області

 

№ з/п

Назва адміністративної послуги

Законодавчі акти України, якими передбачено надання адміністративної послуги

 

РЕЄСТРАЦІЯ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ

  1. 1.

Державна реєстрація народження

Закон України “Про державну реєстрацію актів цивільного стану”

  1. 2.

Державна реєстрація смерті

  1. 3.

Державна реєстрація шлюбу

 

РЕЄСТРАЦІЯ / ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МЕШКАНЦІВ

  1. 4.

Реєстрація місця проживання особи

Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»

  1. 5.

Зняття з реєстрації місця проживання особи

  1. 6.

Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи

  1. 7.

Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання

  1. 8.

Реєстрація місця перебування особи

  1. 9.

Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої

  1. 10.

 

ПАСПОРТНІ ПОСЛУГИ

 

  1. 11.

Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку

Постанова Верховної Ради України від 26.06.992 р. № 2503-ХII “Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон”

  1. 12.

Оформлення та видача паспорта громадянина України

                             

Закони України “Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус”, “Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України”

 

  1. 13.

Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення)

  1. 14.

Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого

 

 

РЕЄСТРАЦІЯ НЕРУХОМОСТІ

  1. 15.

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

  1. 16.

Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно

  1. 17.

Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

  1. 18.

Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

  1. 19.

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

  1. 20.

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна

  1. 21.

Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна

  1. 22.

Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

  1. 23.

Скасування рішення державного реєстратора

 

РЕЄСТРАЦІЯ БІЗНЕСУ

 

  1. 24.

Державна реєстрація юридичної особи (у тому числі громадського формування)

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»

  1. 25.

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування)

  1. 26.

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування)

  1. 27.

Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (у тому числі громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

  1. 28.

Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування)

  1. 29.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування)

  1. 30.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (у тому числі громадського формування)

  1. 31.

Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту

  1. 32.

Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа

  1. 33.

Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її ліквідації

  1. 34.

Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її реорганізації

  1. 35.

Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (у тому числі громадського формування)

  1. 36.

Державна реєстрація фізичної особи – підприємця

  1. 37.

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи — підприємця

  1. 38.

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (у тому числі громадського формування)

  1. 39.

Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань

  1. 40.

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

  1. 41.

Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу- підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

  1. 42.

Виправлення помилок у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

  1. 43.

Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб —підприємців та громадських формувань (виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставляння апостиля, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, копії документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи — підприємця)

  1. 44.

Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи

Закон України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань”

  1. 45.

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань

  1. 46.

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства в громадському об’єднанні, що не має статусу юридичної особи

  1. 47.

Державна реєстрація припинення громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи

 

 

ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ

 

  1. 48.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

  1. 1)витягу з Державного земельного кадастру про:

-       землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць;

-       обмеження у використанні земель;

-       земельну ділянку

  1. 2)довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)
  2. 3)викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану)
  3. 4)копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру

Закон України «Про Державний земельний кадастр»

  1. 49.

Видача довідки про: 
1) наявність та розмір земельної частки (паю) 
2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

Земельний кодекс України

  1. 50.

Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою

 

Закон України “Про землеустрій”

 

  1. 51.

Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями

  1. 52.

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

Закон України “Про оцінку земель”

  1. 53.

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

 

 

 

 

Закон України “Про Державний земельний кадастр”

  1. 54.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку

  1. 55.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу

  1. 56.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу

  1. 57.

Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу

  1. 58.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені безпосередньо законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу

  1. 59.

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу

  1. 60.

Видача висновку про погодження документації із землеустрою

Земельний кодекс України

 

  1. 61.

Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки громадянину (громадянці), який зацікавлений в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації

Земельний кодекс України,

Закон України «Про землеустрій»

Закон України «Про фермерське господарство»

  1. 62.

Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки особі, яка зацікавлена в одержанні в користування земельної ділянки

Земельний кодекс України,

Закон України «Про землеустрій»

  1. 63.

Затвердження проекта землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність

  1. 64.

Надання дозволу на розроблення технічної   документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки

  1. 65.

Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки та передача в оренду земельної ділянки

  1. 66.

Внесення змін до договору оренди землі (договору оренди земельної ділянки, договору на право тимчасового користування землею (в тому числі, на умовах оренди)

Цивільний кодекс України

Закон України «Про оренду землі»

  1. 67.

Припинення права власності на земельну ділянку або на її частину у разі добровільної відмови власника на користь територіальної громади

Земельний кодекс України

  1. 68.

Припинення права постійного користування земельною ділянкою або її частиною у разі добровільної відмови землекористувача

  1. 69.

Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для послідуючого продажу

  1. 70.

Продаж не на конкурентних засадах земельної ділянки несільського призначення, на якій розташовані об’єкти нерухомого майна, які перебувають у власності громадян та юридичних осіб

  1. 71.

Зміна цільового призначення земельної ділянки, що перебуває у власності або користуванні

  1. 72.

Надання згоди на поділ чи об’єднання раніше сформованих земельних ділянок

  1. 73.

Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою, що забезпечує еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь

  1. 74.

Погодження проекту землеустрою, що забезпечує еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь

Земельний кодекс України,

Закон України «Про землеустрій»

Закон України «Про державну експертизу землевпорядної документації»

  1. 75.

Встановлення обмеженого платного або безоплатного користування чужою земельною ділянкою (сервітуту)

Цивільний кодекс,

Земельний кодекс

  1. 76.

Надання права користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцію)

  1. 77.

Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), що посвідчує право власності на земельну ділянку

Земельний кодекс України,

Закон України «Про землеустрій»,

Закон України «Про Державний земельний кадастр»

 

 

ІНШІ ПИТАННЯ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ
(МІСТОБУДУВАННЯ, БЛАГОУСТРІЙ, ЖИТЛО ТОЩО
)

 

  1. 78.

Видача висновку по проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки

Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»

  1. 79.

Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди

  1. 80.

Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки

  1. 81.

Надання містобудівних умов та обмежень

  1. 82.

Внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки

Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»

  1. 83.

Видача (продовження дії) дозволу на розміщення зовнішньої реклами

Закон України

«Про рекламу»

 

 

АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ

 

  1. 84.

Надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

Закон України “Про житлово-комунальні послуги”

  1. 85.

Надання пільги на придбання твердого та рідкого пічного палива і скрапленого газу

Бюджетний кодекс України

  1. 86.

Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів або не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме

Сімейний кодекс України,

  1. 87.

Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”

Закон України «Про державні нагороди»

  1. 88.

Прийняття рішення щодо соціального обслуговування особи територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг)

Закон України “Про соціальні послуги”

  1. 89.

Видача довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу

Закон України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”

  1. 90.

Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи

Закон України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб”

  1. 91.

Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

Закон України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”

  1. 92.

Надання державної допомоги: у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування

Закон України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми”

  1. 93.

Надання державної допомоги при народженні дитини

  1. 94.

Надання державної допомоги при усиновленні дитини

  1. 95.

Надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

  1. 96.

Надання державної допомоги на дітей одиноким матерям

  1. 97.

Надання державної соціальної допомоги особам інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю

Закон України “Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”

  1. 98.

Надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю

  1. 99.

Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

Закон України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”

  1. 100.

Надання державної соціальної допомоги на догляд

  1. 101.

Компенсаційна виплата фізичній особі, яка надає соціальні послуги

Закон України “Про соціальні послуги”

  1. 102.

Надання щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд   за особою з інвалідністю I групи або за особою, яка досягла 80-річного віку

Закон України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”

  1. 103.

Надання грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним

Закон України “Про психіатричну допомогу”

  1. 104.

Призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг

Закон України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб”

  1. 105.

Призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій та збройних конфліктів

Закон України “Про волонтерську діяльність”

  1. 106.

Призначення одноразової грошової/ матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю

Закон України “Про основи соціальної захищеності особам з інвалідністю в Україні”

  1. 107.

Призначення одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, та смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою

Закон України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”

  1. 108.

Призначення одноразової компенсації дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт

  1. 109.

Призначення одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою

  1. 110.

Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам

Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”

  1. 111.

Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки

Закон України “Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні”

  1. 112.

Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спінального профілю) і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю I та II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку

  1. 113.

Призначення грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю

Закон України “Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні”

  1. 114.

Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Закон України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”

  1. 115.

Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування

Закон України “Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні”

  1. 116.

Видача направлення (путівки) особам з з інвалідністю та/або дітям з інвалідністю до реабілітаційних установ сфери управління Мінсоцполітики та/або органів соціального захисту населення (регіонального та місцевого рівнів)

  1. 117.

Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю автомобілем

  1. 118.

Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю

Закон України “Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні”

  1. 119.

Видача путівки на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці психоневрологічного інтернату дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення дитячого будинку-інтернату

Закон України “Про соціальні послуги”

  1. 120.

Установлення статусу, видача посвідчень та призначення компенсації і допомоги:

1) батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї

2) особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій)

3) членам сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни

4) учасникам війни

5) особам з інвалідністю внаслідок війни

6) особам, які постраждали від торгівлі людьми

7) особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю

Закон України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”,

Закон України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”,

Закон України “Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”,

Закон України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми”,

Закон України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”

  1. 121.

Забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками):

 

  1. 1)осіб з інвалідністю з дитинства та внаслідок загального захворювання

Закон України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”

 

2) осіб, які постраждали під час проведення антитерористичної операції та яким установлено статус учасника бойових дій чи особи з інвалідністю внаслідок війни

Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”

 

3) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та “Про жертви нацистських переслідувань”

Закон України “Про жертви нацистських переслідувань”,

Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”

 

4) громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, шляхом надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок через безготівкове перерахування санаторно-курортним закладам

Закон України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”.

  1. 122.

Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена

Цивільний кодекс України

  1. 123.

Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо:

Цивільний кодекс України

 

1) відмови від майнових прав підопічного

 

2) видання письмових зобов’язань від імені підопічного

 

3) укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири

 

4) укладення договорів щодо іншого цінного майна

 

5) управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа

 

6) передання нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, за договором в управління іншій особі

  1. 124.

Видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо:

Цивільний кодекс України

 

1) відмови від майнових прав підопічного

 

2) видання письмових зобов’язань від імені підопічного

 

3) укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири

  1. 125.

Видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи документації на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо

Закон України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”

  1. 126.

Видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей

Закон України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”

  1. 127.

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

Кодекс цивільного захисту України

  1. 128.

Видача дозволу на проведення заходів із залученням тварин

Закон України “Про захист тварин від жорстокого поводження”

  1. 129.

Видача експлуатаційного дозволу

Закон України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”

130

«Є-Малятко»

 

Закону «Про внесення зміни до деяких законів України щодо створення сприятливих умов для отримання послуг, пов’язаних з народженням дитини»

 
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ЦНАП Друк
Понеділок, 07 лютого 2022, 12:59

ПОЛОЖЕННЯ

про Центр надання адміністративних послуг

виконавчого комітету Жидачівської міської ради.

 

1.     Центр надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП) є виконавчим органом (структурним підрозділом - відділом) Жидачівської міської ради , в якому надаються адміністративні послуги фізичним та юридичним особам (далі - суб’єкти звернень).

2.     Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації ЦНАП приймається Жидачівської міською радою (далі – міською радою).

3.     ЦНАП у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про адміністративні послуги», «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», указами Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради і її виконавчого комітету, розпорядженнями Жидачівського голови, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.

4.      Основними завданнями Центру є:

4.1.   Організація та надання якісних адміністративних послуг.

4.2.   Спрощення процедури отримання адміністративних послуг, скорочення термінів їх надання за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.

4.3.   Інформування та консультування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через працівників ЦАП.

4.4.   Створення зручних і доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень та налагодження зворотного зв’язку для врахування їх потреб і очікувань.

5.      ЦНАП забезпечує надання адміністративних послуг через адміністраторів та інших посадових осіб органу місцевого самоврядування (далі - працівників ЦНАП) шляхом їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

ЦНАП має свою печатку із його найменуванням.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, затверджується міською радою.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦАП, включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

       До адміністративних послуг також прирівнюються надання органом місцевого самоврядування, його посадовими особами витягів та виписок із реєстрів, довідок, копій, дублікатів документів та інші передбачені законом дії, у результаті яких суб’єкту звернення, а також об’єкту, що перебуває в його власності, володінні чи користуванні, надається або підтверджується певний юридичний статус та/або факт.

6.      У ЦНАП здійснюється прийняття звернень громадян, звітів, декларацій та скарг, визначених рішеннями міської ради.

7.      У приміщенні ЦНАП надаються супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб’єктами господарювання, добір яких здійснюється на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення.

8.      Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в ЦНАП, звертається до працівників ЦНАП або у випадках, передбачених законодавством – до представника суб’єкта надання адміністративних послуг.

9.      Працівники ЦНАП призначаються на посаду та звільняються з посади розпорядженням міського голови.

Кількість працівників ЦНАП визначається міською радою.

10.    Працівники ЦНАП мають іменну печатку (штамп) із зазначенням прізвища, імені, по батькові та найменування ЦНАП, місця для фіксації дати.

11.    Основними завданнями працівників ЦНАП є:

11.1.      Надання суб’єктам звернень необхідної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.

11.2.      Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та передачі документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг в день отримання або не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”.

11.3.      Видача або надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг, у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення, повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.

11.4.      Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання.

11.5.      Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень.

11.6.      Надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законодавством.

12.       Працівник ЦНАП має право:

12.1.    Безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку.

12.2.    Погоджувати документи (рішення) в інших державних органах та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”.

12.3.    Інформувати керівника ЦНАП та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень.

12.4.    Посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги.

12.5.    Порушувати клопотання перед керівником ЦНАП щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи ЦНАП.

13.    Керівник ЦНАП відповідно до завдань, покладених на ЦНАП та посадової інструкції:

13.1. Здійснює керівництво роботою ЦНАП, несе персональну відповідальність за організацію його діяльності.

13.2. Організовує діяльність ЦНАП, у тому числі, щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи ЦНАП.

13.3. Координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними посадових обов’язків.

13.4. Організовує інформаційне забезпечення та інформування про роботу ЦНАП та взаємодію із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів.

13.5. Сприяє створенню належних умов праці у Центрі, вносить пропозиції міської ради та міському голові щодо матеріально-технічного забезпечення ЦАП.

13.6. Розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність працівників ЦАП.

13.7. За потреби, може здійснювати функції адміністратора, державного реєстратора.

13.8. Виконує інші повноваження, згідно з актами законодавства та положенням про ЦНАП.

14.    ЦНАП під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з виконавчими органами міської ради, органами, нею утвореними, центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.

15.    З метою забезпечення створення зручних та доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень у міській раді можуть бути утворені віддалені робочі місцяпрацівників ЦНАП, які забезпечують надання адміністративних послуг, відповідно до Переліку та згідно рішення міської ради.

До надання адміністративних послуг, відповідно до законодавства, можуть залучатися старости.

19.    Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності ЦНАП здійснюється за рахунок міського бюджету, а також з інших джерел, дозволених законодавством.

 

Міський голова                                                                                           В.С.Левко

 

 


Регламент Центру надання адміністративних послуг

виконавчого комітету Жидачівської міської ради Львівської області

 

1. Загальні положення.

1.1.    Регламент Центру надання адміністративних послуг (далі - Регламент) визначає організаційно-процедурні питання діяльності Центру надання адміністративних послуг (далі - Центр) Жидачівської міської ради Львівської області, зокрема порядок організації роботи, дій адміністраторів і посадових осіб та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

1.2.    У цьому Примірному регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про адміністративні послуги”.

1.3.    Надання адміністративних послуг у центрі здійснюється з дотриманням таких принципів:

верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;

стабільності;

рівності перед законом;

відкритості та прозорості;

оперативності та своєчасності;

доступності інформації про надання адміністративних послуг;

захищеності персональних даних;

раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;

неупередженості та справедливості;

доступності та зручності для суб’єктів звернення.

1.4.    Регламент є нормативним актом, розробленим на основі чинного законодавства України та визначає механізм взаємодії працівників ЦНАП, суб’єктів надання адміністративних послуг, суб’єктів звернень з питань реалізації Закону України «Про адміністративні послуги» та інших нормативних актів України, здійснення правового, організаційного, матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності ЦНАП.

1.5.    Затвердження та внесення змін до Регламенту здійснюється рішенням Жидачівської міської ради. У випадках прийняття законодавчих актів, що призводять до виникнення розбіжностей окремих положень Регламенту з чинним законодавством, на сесії ухвалюється рішення про внесення відповідних змін та доповнень до Регламенту.

1.6.    Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр (далі – Перелік), формується керівником ЦНАП з урахуванням пропозицій і зауважень суб’єктів надання адміністративних послуг та затверджується міською радою.

1.7.    Форми інформаційних і технологічних карток, описів вхідних пакетів документів, супровідних листів, листа-проходження, постанов і протоколів щодо адміністративної відповідальності тощо затверджуються розпорядженням міського голови.

1.8.    Час прийому суб’єктів звернень у Центрі, його віддалених місць для роботи адміністраторів такого центру (в разі їх утворення) та інших посадових осіб міської ради, що виконують функції адміністраторів, а також у випадках передбачених законодавством – представників суб’єктів надання адміністративних послуг (далі працівники ЦНАП) затверджується міським головою.

1.9.    Подання вхідного пакету документів на отримання адміністративної послуги, яка надається через ЦНАП, та передача вихідного пакету документів суб’єкту звернення здійснюється виключно в ЦНАП або на його віддалених робочих місцях для роботи працівників ЦНАП.

2. Вимоги до приміщення, в якому розміщується ЦНАП

2.1.    Центр розміщується в центральній частині міста на першому поверсі адмін будівлі Жидачівської районної державної адміністрації, зручному для суб’єктів звернення місці з розвинутою транспортною інфраструктурою.

Адреса центру : вулиця Шашкевича, 2 (І поверх) м.Жидачів, Жидачівський район, Львівської області 81700.

На виході до приміщення розміщення розміщено інформаційну вивіску з найменування центру та графіком його роботи.

Вхід до ЦНАП облаштовано пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями та сходами з поручнями.

У приміщенні ЦНАП облаштовано туалетну кімнату з урахуванням потреб осіб з обмеженими фізичними можливостями.

На прилеглій до ЦНАП території передбачено місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення. На прилеглих вулицях розміщуються вказівники, на яких зазначається місце розташування центру.

2.2.    Приміщення ЦНАП поділяється на відкриту (фронт-офіс) та закриту частини (бек-офіс).

2.2.1. У відкритій частині працівниками центру здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до такої частини центру.

Відкрита частина включає місця для очікування та інформування суб’єктів звернення, а також для прийому та обслуговування.

Відкрита частина розміщується на першому поверсі будівлі.

2.2.2. Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій та здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву).

Вхід до закритої частини центру суб’єктам звернення забороняється.

2.3.    У центрі облаштовується зона інформування (рецепція) або визначена посадова особа (працівник), яка відповідальна за перший контакт і загальне інформування та консультування суб’єктів звернення з питань роботи центру.

2.4.    З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернень у ЦНАП вживаються заходи для інформаційного забезпечення, інформаційного консультування суб’єктів звернень та запобігання виникненню черг, а у випадку їх виникнення, - для регулювання черги.

2.5.    Інформаційне забезпечення з питань діяльності ЦНАП, процедур надання адміністративних послуг, графіків особистого прийому, порядку та умов обслуговування у ЦНАП здійснюється за допомогою інформаційних стендів та інформації на сайті сільської ради.

2.6.    У ЦНАП розміщується та є загальнодоступною така інформація:

- структура та графік прийому суб’єктів звернень у ЦНАП;

- перелік адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП;

- інформаційні картки адміністративних послуг;

- формуляри (бланки) заяв та зразки їх заповнення;

- адреса ЦНАП та номери телефонів ЦНАП;

- адреса веб-сайту ЦНАП, факс, електронна пошта ЦНАП;

- положення про ЦНАП та Регламент роботи ЦНАП;

- банківські реквізити для оплати платних адміністративних послуг;

- відомості про супутні послуги, які надаються у приміщенні ЦНАП;

- графіки особистого прийому громадян керівниками сільської ради;

- скринька та книга відгуків і пропозицій, яка розміщується на видному та у доступному місці;

- інша інформація за рішенням керівника ЦНАП.

Перелічена інформація розміщується у зручному та доступному для суб’єктів звернень місці.

Адміністративні послуги в переліку групуються за моделлю життєвих ситуацій суб’єктів звернення та/або сферами правовідносин (законодавства), та/або суб’єктами надання адміністративних послуг.

2.7.    Інформаційні картки та формуляри (бланки) заяв, необхідні для отримання адміністративних послуг, знаходяться в працівників ЦНАП або розміщуються на столах або стелажах із вільним доступом до них суб’єктів звернення.

2.8.    Робочі місця адміністраторів для прийому суб’єктів облаштовані інформаційними табличками із зазначенням номера такого місця. Додатково розміщується інформація про прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника.

2.9.    Працівники ЦНАП під час здійснення своїх повноважень забезпечуються ідентифікаторами встановленого зразка.

2.10.  ЦНАП забезпечує роботу працівників ЦНАП, орендарів – надавачів супутніх послуг.

2.11.  На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у роботі ЦНАП можуть брати участь представники суб’єктів надання адміністративних послуг для надання консультацій та послуг.

 

3.Інформаційні і технологічні картки адміністративних послуг

3.1.    Орган, що утворив центр, а також керівник центру можуть вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).

3.2.    У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це орган, що утворив центр, а також керівника центру, який готує пропозиції щодо внесення змін до переліку послуг, які надаються через ЦНАП, інформаційних та/або технологічних карток адміністративних послуг згідно із законодавством.

 

4. Інформування суб’єктів звернення

4.1.    У центрі визначається посадова особа для надання допомоги суб’єктам звернення, інформування та консультування їх із загальних питань організації роботи центру та порядку прийому шляхом особистого контакту та засобами телекомунікаційного зв’язку.

4.2.    У інформатора суб’єкти звернення можуть отримати:

- інформацію щодо діяльності ЦНАП і адміністративних послуг;

- загальну консультацію щодо конкретної адміністративної послуги;

- консультацію щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг;

- інформацію щодо рахунків і банківських реквізитів для сплати адміністративного збору;

- вихідний пакет документів;

- іншу допомогу, яка необхідна перед прийомом в працівника ЦНАП та яка пов'язана із наданням адміністративних послуг.

4.3.    Орган, що утворив центр, створює та забезпечує роботу веб-сайту Центру або окремого розділу на веб-сайті органу, де розміщується інформація, зазначена у пункті 2.6. цього регламенту, а також відомості про місце розташування Центру (його віддалених місць для роботи адміністраторів центру (в разі їх утворення), найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, інша корисна для суб’єктів звернення інформація.

Керівник ЦНАП забезпечує наповнення сторінки на веб-сайті, де розміщується інформація, зазначена у пункті 2.6. цього регламенту.

4.4.    Інформація, що розміщується в приміщенні ЦНАП та на веб-сайті, повинна бути актуальною і вичерпною.

Інформація на веб-сайті ЦНАП має бути зручною для пошуку та копіювання.

4.5.    Суб’єктам звернення, які звернулися до ЦНАП з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг у спосіб, аналогічний способу звернення.

4.6.    Для роботи консультантом можуть залучатися волонтери та стажери і практиканти, обов'язки яких визначаються керівником ЦНАП.

 

5. Керування чергою у ЦНАП

5.1.    З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернень у ЦНАП вживаються заходи для запобігання виникненню черг, а у випадку їх виникнення – для керування чергою.

5.2.    У ЦНАП забезпечується загальне керування чергою шляхом зустрічі суб’єктів звернення (відвідувачів) посадовою особою (консультантом), адміністратором або іншим представником (працівником) ЦНАП.

5.3.    У ЦНАП може здійснюватися попередній запис суб’єктів звернень на прийом до адміністратора на певну визначену дату (день) та час. Попередній запис може здійснюватися шляхом особистого або телефонного звернення до посадової особи (консультанта) працівника ЦНАП на рецепції та/або шляхом електронної реєстрації на веб-сайті ЦНАП.

Прийом суб’єктів звернень, які зареєструвались за допомогою попереднього запису, здійснюється у визначені години.

5.4.    У ЦНАП можуть використовуватись інші інструменти керування чергою, які гарантують дотримання принципу рівності суб’єктів звернень.

 

6. Прийняття заяви та інших документів у центрі

 

6.1.    Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі - вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі - вихідний пакет документів) здійснюється виключно в центрі або його територіальних підрозділах, віддалених місцях для роботи адміністраторів такого центру (в разі їх утворення).

Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, здійснюється незалежно від реєстрації їх місця проживання, крім випадків, передбачених законом.

Заяви від юридичних осіб приймаються за місцезнаходженням таких осіб або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням відповідних об’єктів, якщо інше не встановлено законом.

6.2.    Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені регіональними та місцевими дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.

6.3.    Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у центрі (його територіальному підрозділі, віддаленому місці для роботи адміністратора центру (в разі їх утворення) особисто, через представника (законного представника), надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

Заява для отримання адміністративної послуги в електронній формі подається через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.

6.4.    У разі коли вхідний пакет документів подається представником (законним представником) суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.

6.5.    Працівник ЦНАП перевіряє відповідність поданого пакету документів інформаційній картці адміністративної послуги, за потреби – надає допомогу суб’єкту звернення у заповнені бланку заяви. У випадку, якщо суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки при заповненні бланку заяви, працівник ЦНАП повідомляє заявника про відповідні недоліки та, за потреби, надає необхідну допомогу у їх виправленні.

Заява, що подається для отримання адміністративної послуги, у разі потреби отримання додаткової інформації від інших суб’єктів, повинна містити дозвіл суб’єкта звернення на отримання та зберігання його персональних даних у межах, необхідних для надання адміністративної послуги.

6.6.    Працівник ЦНАП складає опис вхідного пакету документів, у якому зазначається інформація про перелік документів, поданих суб’єктом звернення. Опис складається у двох примірниках.

Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакету документів за підписом та печаткою (штампом) відповідного адміністратора (працівника ЦНАП) із відміткою про дату і час його складання, реєстраційний номер заяви і перелік документів, що додаються до неї. Другий примірник опису вхідного пакету документів зберігається в матеріалах справи, у випадку застосування у ЦНАП електронного документообігу – в електронній формі.    

6.7.    Працівник ЦНАП під час отримання вхідного пакету документів з’ясовує бажані для суб’єкта звернення способи його повідомлення про результат надання адміністративної послуги (телефоном, засобами поштового зв’язку, електронною поштою чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку у випадках, передбачених законодавством); а також бажаний спосіб передачі суб’єктові звернення результату надання адміністративної послуги (особисто чи засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку), про що також зазначається в описі вхідного пакету документів.

6.8.    Працівник ЦНАП здійснює реєстрацію вхідного пакету документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (у паперовій та/або електронній формі).

Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація.

6.9.    Якщо вхідний пакет документів було отримано засобами поштового зв’язку, працівник ЦНАП не пізніше наступного дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакету засобами телекомунікаційного зв’язку (за можливості).

6.10.  Якщо під час прийняття вхідного пакету документів працівник ЦНАП виявив факт відсутності одного чи кількох документів, необхідних для отримання адміністративної послуги (передбаченого законом та відповідною інформаційною карткою адміністративної послуги) та / або очевидну помилку, неточність чи неповноту відомостей, працівник ЦНАП за вибором суб’єкта звернення повертає документи суб’єктові звернення без реєстрації для усунення недоліків або реєструє вхідний пакет документів з недоліками.

6.11.  При реєстрації вхідного пакету з недоліками суб’єкт звернення одночасно повідомляється про потребу усунення вказаних недоліків та попереджається про ймовірність негативного рішення у випадку їх не усунення. Якщо суб’єкт звернення надсилає вхідний пакет документів засобами поштового зв’язку, він інформується про виявлені недоліки у відповідному повідомленні – описі вхідного пакету документів, а за можливості також повідомляється телефоном.

6.12.  Всі додаткові документи, в тому числі документи на заміну, подаються суб’єктом звернення лише через працівника ЦНАП із фіксацією цих дій в матеріалах справи та журналі реєстрації. При цьому суб’єктові звернення видається доповнений опис вхідного пакету документів (на заміну) або вносяться зміни у раніше виданий опис. Внесення додаткових документів та / або документів на заміну підтверджується підписом суб’єкта звернення (уповноваженого представника).

6.13.  У випадку не усунення суб’єктом звернення недоліків вхідного пакету документів, рішення у справі приймається на основі наявних документів відповідно до закону чинного законодавства.

6.14.  Після реєстрації вхідного пакету документів працівник ЦНАП формує справу у паперовій та/або електронній формі, за потреби (і за можливості) здійснює її копіювання та / або сканування.

6.15.  Інформацію про вчинені дії працівник ЦНАП вносить до листа-проходження справи у паперовій та / або електронній формі. Лист-проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуг та залучених суб’єктів надання адміністративної послуги.

 

7. Опрацювання справи (вхідного пакета документів)

7.1.    Після вчинення дій, передбачених розділом 6 цього Регламенту, працівник ЦНАП невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після отримання вхідного пакету документів з урахуванням графіка роботи субʼєкта надання адміністративних послуг, зобов’язаний надіслати (передати) вхідний пакет документів суб’єкту надання адміністративної послуги (надалі – виконавець), до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.

7.2.    Передача справ у паперовій формі від центру (його територіального підрозділу, віддаленого місця для роботи працівника центру (в разі їх утворення) до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється в порядку, визначеному органом, що утворив центр, але не менше ніж один раз протягом робочого дня, шляхом отримання справ представником суб’єкта надання адміністративної послуги або їх доставки працівником центру, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб.

7.3.    Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи.

7.4.    Контроль за дотриманням виконавцем (виконавцями) терміну розгляду справи та прийняття рішень здійснюється працівниками ЦНАП, відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника ЦНАП.

7.5.    Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:

своєчасно інформувати центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;

надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) працівника центру про хід розгляду справи.

У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) працівник центру невідкладно інформує про це керівника центру.

7.6.    Працівник ЦНАП у день надходження результату вирішеної справи (адміністративної послуги) здійснює реєстрацію вихідного пакету документів шляхом внесення відповідних відомостей в журнал або електронний реєстр.

7.7.    Адміністративна послуга, що потребує декількох дій (етапів) для її вирішення та дозволяє (передбачає) паралельне опрацювання справи двома і більше структурними підрозділами (виконавчими органами), суб’єкт надання адміністративних послуг забезпечує проходження цих дій (етапів) у встановленому порядку відповідно до технологічної картки адміністративної послуги без участі суб’єкта звернення – шляхом міжвідомчої взаємодії (в тому числі, за можливості, із застосуванням електронного документообігу). Для цього матеріали справи чи їх копії у паперовій та / або електронній формі одночасно передаються та / або надсилаються усім залученим виконавцям. Зведення матеріалів справи здійснюється виконавцем (суб’єктом надання адміністративної послуги), що ухвалює (або готує) кінцеве рішення у справі.

7.8.    Суб’єкт надання адміністративної послуги, за потреби, отримує документи або інформацію, що перебувають у володінні інших адміністративних органів, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління. Таке отримання здійснюється за умови наявності в матеріалах справи згоди (дозволу) суб’єкта звернення на збирання, використання та зберігання його персональних даних у межах, необхідних для надання адміністративної послуги.

7.9.    Виконавець зобов’язаний розглянути справу та прийняти по ній рішення у строки, визначені законом та зафіксовані у технологічній картці адміністративної послуги.

7.10.  Адміністратори та інші працівники ЦНАП не несуть відповідальність за недостовірність поданих фізичними особами та суб’єктами господарювання (їх уповноваженими представниками) документів (їх копій) для отримання адміністративної послуги.

7.11.  У випадках передбачених рішенням сільської ради, відповідно до законодавства, рішення про надання адміністративної послуги приймається невідкладно у ЦНАП.

 

8. Передача результату надання адміністративних послуг суб’єкту звернення

8.1.    Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до центру (його віддаленого місця для роботи працівника ЦНАП (в разі їх утворення), про що зазначається в листі про проходження справи.

8.2.    Працівник ЦНАП у день надходження результату надання адміністративної послуги здійснює реєстрацію вихідного пакету документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа-проходження справи, а також до відповідного реєстру у паперовій та / або електронній формі та повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єкта звернення у замовлений ним спосіб (телефоном, електронною поштою чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку).

8.3.    Результат надання адміністративної послуги (вихідний пакет документів) передається суб’єктові звернення особисто (в тому числі його/її представнику (законному представнику) при пред’явленні документа, який посвідчує особу та документа, який підтверджує повноваження представника; або, у випадках передбачених законодавством, передається в інший зручний для суб’єкта звернення спосіб.

Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зазначається в описі вхідного пакета документів або в іншому документі, визначеному органом, що утворив центр, і зберігається в матеріалах справи.

8.4.    Відмова у позитивному вирішенні справи щодо адміністративної послуги оформляється суб’єктом надання письмово, з визначенням передбачених законодавством підстав для такої відмови та їх обґрунтуванням, та долучається до адміністративної справи.

Письмове повідомлення суб’єкта надання про відмову у позитивному вирішенні справи щодо надання адміністративної послуги видається суб’єкту звернення під особистий підпис, про що суб’єкт звернення повідомляється телефоном або поштою чи електронною поштою у день реєстрації у ЦНАП такого повідомлення.

8.5.    У разі не зазначення суб’єктом звернення зручного для себе способу отримання результату надання адміністративної послуги або його неотримання у ЦНАП протягом двох місяців – результат надання адміністративної послуги надсилається суб’єкту звернення засобами поштового зв’язку (рекомендованим листом) У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та відсутності іншої контактної інформації – результат надання адміністративної послуги зберігається протягом тримісячного терміну у ЦНАП, а потім передається на зберігання до архіву.

8.6.    У випадку, якщо адміністративна послуга надається невідкладно, працівник ЦНАП реєструє інформацію про результат вирішення справи у журналі (у паперовій та / або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів у справі та передає його суб’єктові звернення.

Факт отримання результату надання адміністративної послуги підтверджується підписом суб’єкта звернення (при особистому отриманні) або отримання повідомлення про вручення (у випадку направлення поштою).

8.7.    Відповідальність за своєчасне та належне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень працівники і керівник ЦНАП.

8.8.    Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу у паперовій (копія) та/або електронній (відскановані документи) формі, зокрема заява суб’єкта звернення та інші документи Зберігаються в суб’єкта надання послуги, крім випадків, де суб’єктом надання послуги є ЦНАП, тоді документи зберігаються в архіві ЦНАП .

 

 


 

Міський голова                                                                                                      В.С.Левко



 

 
ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ Друк
П'ятниця, 22 січня 2021, 15:34

zvernit-uvagu__228424-620x0

З 1 січня 2021р. заяви на усі види соціальної допомоги та довідки, які видавалися в Управлінні соціального захисту населення Жидачівської районної державної адміністрації приймаються у Відділі-центрі надання адміністративних послуг Жидачівської міської ради.

Заяви з необхідними документами приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики).

З 1 березня 2021р. заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчого органу або Відділу-цетру надання адміністративних послуг виключно з формування електронної справи.

Ми знаходимося за адресою: 81700, Львівська обл., м. Жидачів, вул. Шашкевича, 2, 1 поверх.

 

 
Контакти Друк
Середа, 15 квітня 2020, 11:27

Контакти

Адресавулиця Шашкевича, 2, місто Жидачів, Львівська область, 81700

Години роботи

Відчинено: 08:30 - Зачиняється: 17:30

 

Телефон: (03239) 24 000, (03239) 24 050

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду